Ik heb zelf wat mixed gevoelens over Ziggo Zakelijk. Aan de ene kant is het internet snel en de prijs redelijk, wat echt fijn is voor mijn bedrijf. Maar ik heb ook vaak last gehad van onstabiele verbindingen en de modem die ze leveren werkt niet altijd even goed. Toen ik contact opnam met de klantenservice, vond ik het best onvriendelijk en kreeg ik weinig hulp bij problemen. Het zou echt beter kunnen als Ziggo meer zou investeren in hun klantenservice en betrouwbaardere apparatuur zou aanbieden. Ook merk ik dat de prijzen steeds stijgen zonder dat er duidelijke verbeteringen zijn, wat best frustrerend is.
De door ons geselecteerde videos.
New York Pizza vaart op data én intuïtie - New York Pizza in Zaken
Tiqets in business - Growth as an art
Ziggo Mediabox Next: eindelijk werkt het lekker
Eerlijk gezegd ben ik best teleurgesteld in de productkwaliteit van Ziggo Zakelijk. Sinds ik bij hen zit, heb ik regelmatig last van onstabiele internetverbindingen, vooral 's avonds als iedereen online is. De modem die ze hebben geleverd, voelt echt verouderd aan en het is altijd lastig om die goede WiFi-plek in het kantoor te krijgen. Bij de tv heb ik ook soms haperende zenders en het kostte meerdere telefoontjes voordat er eindelijk iets werd opgelost. Wat ik mis, is dat ze eigenlijk geen compensatie bieden als het internet uitvalt – dat voelt echt frustrerend. Een verbetering zou zijn dat ze investeren in nieuwere apparatuur en sneller reageren op storingen. Ook zou een betere garantie- en supportservice echt welkom zijn. Aan de positieve kant is het internet zelf vaak snel genoeg en de prijs redelijk, maar ik hoop dat Ziggo Zakelijk hun productkwaliteit en garantie serieus gaat aanpakken.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Ziggo Zakelijk niet helemaal in balans. Toen ik overstapte, merkte ik dat ik meer betaalde voor dezelfde internet- en telefoniediensten dan bij mijn vorige provider. Bovendien heb ik een keer een storing gehad en kreeg ik geen compensatie, wat best frustrerend was. Ik zou graag zien dat Ziggo zakelijk transparanter is over prijsstijgingen en beter omgaat met klachten. Het zou ook top zijn als trouwe klanten net zulke goede deals krijgen als nieuwe klanten, want dat voelt nu een beetje oneerlijk. Al met al betaal ik wat meer, maar de service en de communicatie laten soms te wensen over.
Mijn ervaring met de klantenservice van Ziggo Zakelijk is best wisselvallig. Een keer probeerde ik een storing te melden en moest ik bijna tien minuten in de wacht staan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Toen eindelijk iemand opnam, leek het alsof hij niet echt wilde helpen en kreeg ik het gevoel dat ik mijn tijd verspilde. Ook heb ik gemerkt dat het lastig kan zijn om je klacht door verschillende afdelingen heen te krijgen zonder dat er echt naar een oplossing wordt gezocht. Ik zou graag zien dat Ziggo meer investeert in vriendelijkere en beter opgeleide medewerkers, zodat klanten sneller en efficiënter geholpen worden. Daarnaast zou een duidelijker klachtenproces, waarbij klanten niet zo lang in de war raken of hoeven te herhalen wat hun probleem is, een grote verbetering zijn.
De levering bij Ziggo Zakelijk ging bij mij eigenlijk best soepel. Mijn apparatuur kwam sneller aan dan ik had verwacht en de installateur was vriendelijk en deskundig. Echter, een keer kreeg ik de verkeerde router geleverd, wat behoorlijk frustrerend was. Het corrigeren hiervan duurde langer dan handig was en de communicatie hierover kon beter. Een verbetering zou zijn dat ze beter controleren welke apparatuur naar welke klant gaat en dat hun klantenservice sneller reageert als er iets misgaat. Ook zou het fijn zijn als ze een track-and-trace optie bieden zodat je zelf kunt zien waar je pakket zich bevindt. Al met al is de levering prima, maar er is zeker ruimte voor verbetering in het retourneringsproces.
Persoonlijk heb ik een gemengd beeld van Ziggo Zakelijk. Toen ik laatst contact opnam met hun support over een storing, stond ik eerst uren in de wacht en kreeg ik van verschillende mensen tegenstrijdige informatie. Dat was echt frustrerend. Gelukkig werd mijn probleem uiteindelijk opgelost door een vriendelijke medewerker die precies wist wat hij deed. Ik denk dat Ziggo meer consistentie kan brengen in hun klantenservice door betere training en duidelijke protocollen te implementeren. Ook zou het helpen als ze transparanter zijn over hun processen, zodat klanten niet het gevoel hebben dat ze afgehangen worden. Als ze deze verbeteringen doorvoeren, kan hun reputatie echt een boost krijgen.
Ik vind dat Ziggo Zakelijk nog veel meer kan doen op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Bijvoorbeeld, hun GigaNet is super krachtig, maar ik merk dat er weinig aandacht is voor energiezuinige oplossingen. Het zou top zijn als ze investeren in milieuvriendelijke technologieën, zoals apparatuur die minder stroom verbruikt of beter recyclebaar is. Bovendien, hoewel ze bezig zijn met het verbeteren van reclamemogelijkheden, lijkt duurzaamheid niet echt een speerpunt. Een concreet voorbeeld: ze zouden kunnen starten met een programma om oude apparatuur terug te nemen en goed te recyclen. Ook het gebruik van hernieuwbare energie in hun kantoren zou een grote stap vooruit zijn. Al met al zie ik potentie, maar er is zeker ruimte voor verbetering als het gaat om echt duurzaam en innovatief zijn.
Persoonlijk vind ik het best frustrerend dat de aanbiedingen vooral gericht zijn op nieuwe klanten. Toen ik overstapte naar Ziggo Zakelijk, kreeg ik een mooie korting, maar nu merk ik dat vaste klanten eigenlijk meer betalen dan nieuwe klanten. Het zou echt beter zijn als Ziggo ook aantrekkelijke promoties voor trouwe klanten zou aanbieden, zoals extra diensten zonder meer kosten of verlengingskortingen. Zo voelen bestaande klanten zich meer gewaardeerd en blijft de band sterker.
Nieuwste reviews
Alweer ligt het internet eruit
Alweer ligt het internet eruit. Dit gebeurd steeds vaker en duurt lang. Wel de prijs omhoog gooien maar geen kwaliteit...
Ziggo terugkijken .
De mogelijkheid om programma's terug te kijken is gewoon uit het abonnement gehaald, je betaalt steeds meer en krijgt steeds minder bij Ziggo. Ik ga opzoek naar een andere aanbieder. Was tot nu toe tevreden maar vindt dit erg storend.
Nog nooit zo'n onvriendelijke klantenservicemedewerker gesproken. Laten je niet uitpraten en hangen zo de telefoon op als je vragen stelt waarop zij het antwoord niet kunnen geven.
Zou een installatie medewerker langskomen die nooit is komen opdagen. Volgens wel gewoon betalen voor een pakket wat niet geïnstalleerd. Laatste keer dat ik zaken heb gedaan met dit bedrijf.
Amateuristisch had meer verwacht van een bedrijf als Ziggo.
In rij staan is niet nodig voor golden circle. #ziggodome #amsterdam
Wat is het beste zakelijke abonnement voor jou? #megazakelijk
Antwoorden aan @user4967589131453 #lerenoptiktok #studytock #viral
Slechtste reviews
Waardeloos kastje van de muur service
Modem gaat stuk, wellicht door een corrupte firmware upgrade, en modem wordt na het weekend vervangen door een monteur. Die heeft niets bij de hand en verzint zelf een oplossing met een oud modem. Na een aantal uur nog geen internet. Klantenservice geeft aan dat wat de monteur heeft gedaan niet kan. Vervolgens nieuwe afspraak gepland, komt de monteur niet opdagen. Zelf een modem in de winkel geregeld, klantenservice zou deze activeren. Nog steeds niet gebeurd en nog steeds geen internet. Al vier dagen geen internet en andere diensten. Morgen moet er weer een monteur langskomen maar ik heb er een hard hoofd in. Kortom slechte service en niemand die het regelt. Afschuiven op collega's, dat is wat er gebeurt.
Ziggo terugkijken .
De mogelijkheid om programma's terug te kijken is gewoon uit het abonnement gehaald, je betaalt steeds meer en krijgt steeds minder bij Ziggo. Ik ga opzoek naar een andere aanbieder. Was tot nu toe tevreden maar vindt dit erg storend.
20 jaar klant van een zeer klantonvriendelijk bedrijf
Ben al 20 jaar klant bij Ziggo maar de aansluitng is verouderd en instabiel dus opgestapt. Opgezegd per mail en leesbevestiging ontvangen. Ziggo blijft gewoon factureren en reageert niet op mails. Pas als ik bel (2 maanden later) wordt dit opgepakt maar ik moet wel gewoon betalen tot het moment dat ik bel. Probleem is dat de diverse Ziggo-afdelingen niet met elkaar communiceren. Geen enkele coulance.
Wij hadden al een jaar geen goed werkend internet op ons kantoor. In de straat was er een Ziggo onderhoudsman bezig met het verbeteren van het netwerk. Gevraagd of hij ook even bij ons kon komen kijken. Zag dat wij nog een hele oude modem hadden en heeft hem spoedig vervangen voor een nieuwe! Iets waar wij al maanden mee bezig waren met Ziggo (we moesten elke keer weer opnieuw tests uitvoeren en opsturen waar vervolgens niks mee werd gedaan). Dus een dikke pluim voor Ricardo de Armenteras! Dat is nog eens service! Dankjewel!
Nadat odido het volledig liet afweten, zaten we waarschijnlijk nog 2 weken zonder internet. Helemaal klaar met odido.
Donderdag om 11.00 uur gebeld met ziggo. Vriendelijke jongeman waarmee we alles hebben doorlopen. Vrijdag om 13.00 uur werd het pakket afgeleverd. Om 14.00 uur weer internet en tv. En alles klopte netsnelheid, zenders echt alles.
Ziggo bedankt voor deze prima service.
Ik ben recentelijk overgestapt naar Ziggo Zakelijk en ik kan niet genoeg benadrukken welk een verschil het heeft gemaakt voor mijn onderneming. Het krachtige GigaNet zorgt ervoor dat ik altijd en overal online kan zijn, of ik nu thuis werk of onderweg ben. De snelheid van het internet is werkelijk indrukwekkend en maakt alle communicatie met klanten, leveranciers en werknemers gemakkelijker dan ooit tevoren.
Wat mij ook opviel was de uitstekende klantenservice van Ziggo Zakelijk. Altijd vriendelijke medewerkers die bereid zijn om te helpen bij vragen over het product of bij het oplossen van technische problemen.
Het kostte me wat tijd om alles in orde te maken tijdens de overstap naar Ziggo Zakelijk, maar uiteindelijk was dit proces zeer efficiënt afgehandeld door de deskundige medewerkers van deze organisatie.
Ziggo Zakelijk is absoluut een aanrader voor ZZP'ers, MKB-ondernemingen en grote bedrijven die behoefte hebben aan betrouwbare internetverbindingen zonder gedoe. Bedankt team Ziggo!