Mijn indruk van Ziggo Zakelijk

Ik heb zelf wat mixed gevoelens over Ziggo Zakelijk. Aan de ene kant is het internet snel en de prijs redelijk, wat echt fijn is voor mijn bedrijf. Maar ik heb ook vaak last gehad van onstabiele verbindingen en de modem die ze leveren werkt niet altijd even goed. Toen ik contact opnam met de klantenservice, vond ik het best onvriendelijk en kreeg ik weinig hulp bij problemen. Het zou echt beter kunnen als Ziggo meer zou investeren in hun klantenservice en betrouwbaardere apparatuur zou aanbieden. Ook merk ik dat de prijzen steeds stijgen zonder dat er duidelijke verbeteringen zijn, wat best frustrerend is.

De door ons geselecteerde videos.


New York Pizza vaart op data én intuïtie - New York Pizza in Zaken
Tiqets in business - Growth as an art
Ziggo Mediabox Next: eindelijk werkt het lekker

Nieuwste reviews

Alweer ligt het internet eruit

Alweer ligt het internet eruit. Dit gebeurd steeds vaker en duurt lang. Wel de prijs omhoog gooien maar geen kwaliteit...

S
Stefan Van Weelden 5 maanden geleden
4
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ziggo terugkijken .

Ziggo terugkijken . De mogelijkheid om programma's terug te kijken is gewoon uit het abonnement gehaald, je betaalt steeds meer en krijgt steeds minder bij Ziggo. Ik ga opzoek naar een andere aanbieder. Was tot nu toe tevreden maar vindt dit erg storend.

T
Tedd 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Asociale Klantenservice

Nog nooit zo'n onvriendelijke klantenservicemedewerker gesproken. Laten je niet uitpraten en hangen zo de telefoon op als je vragen stelt waarop zij het antwoord niet kunnen geven. Zou een installatie medewerker langskomen die nooit is komen opdagen. Volgens wel gewoon betalen voor een pakket wat niet geïnstalleerd. Laatste keer dat ik zaken heb gedaan met dit bedrijf. Amateuristisch had meer verwacht van een bedrijf als Ziggo.

J
Jeremy Vrede 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Ziggo Zakelijk.


In rij staan is niet nodig voor golden circle. #ziggodome #amsterdam

Wat is het beste zakelijke abonnement voor jou? #megazakelijk

Antwoorden aan @user4967589131453 #lerenoptiktok #studytock #viral

Slechtste reviews

Waardeloos kastje van de muur service

Modem gaat stuk, wellicht door een corrupte firmware upgrade, en modem wordt na het weekend vervangen door een monteur. Die heeft niets bij de hand en verzint zelf een oplossing met een oud modem. Na een aantal uur nog geen internet. Klantenservice geeft aan dat wat de monteur heeft gedaan niet kan. Vervolgens nieuwe afspraak gepland, komt de monteur niet opdagen. Zelf een modem in de winkel geregeld, klantenservice zou deze activeren. Nog steeds niet gebeurd en nog steeds geen internet. Al vier dagen geen internet en andere diensten. Morgen moet er weer een monteur langskomen maar ik heb er een hard hoofd in. Kortom slechte service en niemand die het regelt. Afschuiven op collega's, dat is wat er gebeurt.

M
Mark 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ziggo terugkijken .

Ziggo terugkijken . De mogelijkheid om programma's terug te kijken is gewoon uit het abonnement gehaald, je betaalt steeds meer en krijgt steeds minder bij Ziggo. Ik ga opzoek naar een andere aanbieder. Was tot nu toe tevreden maar vindt dit erg storend.

T
Tedd 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

20 jaar klant van een zeer klantonvriendelijk bedrijf

Ben al 20 jaar klant bij Ziggo maar de aansluitng is verouderd en instabiel dus opgestapt. Opgezegd per mail en leesbevestiging ontvangen. Ziggo blijft gewoon factureren en reageert niet op mails. Pas als ik bel (2 maanden later) wordt dit opgepakt maar ik moet wel gewoon betalen tot het moment dat ik bel. Probleem is dat de diverse Ziggo-afdelingen niet met elkaar communiceren. Geen enkele coulance.

M
Maarten van Hemsbergen 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Nieuw modem

Wij hadden al een jaar geen goed werkend internet op ons kantoor. In de straat was er een Ziggo onderhoudsman bezig met het verbeteren van het netwerk. Gevraagd of hij ook even bij ons kon komen kijken. Zag dat wij nog een hele oude modem hadden en heeft hem spoedig vervangen voor een nieuwe! Iets waar wij al maanden mee bezig waren met Ziggo (we moesten elke keer weer opnieuw tests uitvoeren en opsturen waar vervolgens niks mee werd gedaan). Dus een dikke pluim voor Ricardo de Armenteras! Dat is nog eens service! Dankjewel!

E
Eveline Eliasar 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ziggo befankt wat een prima service

Nadat odido het volledig liet afweten, zaten we waarschijnlijk nog 2 weken zonder internet. Helemaal klaar met odido. Donderdag om 11.00 uur gebeld met ziggo. Vriendelijke jongeman waarmee we alles hebben doorlopen. Vrijdag om 13.00 uur werd het pakket afgeleverd. Om 14.00 uur weer internet en tv. En alles klopte netsnelheid, zenders echt alles. Ziggo bedankt voor deze prima service.

A
Alex 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Review voor Ziggo Zakelijk: Een partner in zaken

Ik ben recentelijk overgestapt naar Ziggo Zakelijk en ik kan niet genoeg benadrukken welk een verschil het heeft gemaakt voor mijn onderneming. Het krachtige GigaNet zorgt ervoor dat ik altijd en overal online kan zijn, of ik nu thuis werk of onderweg ben. De snelheid van het internet is werkelijk indrukwekkend en maakt alle communicatie met klanten, leveranciers en werknemers gemakkelijker dan ooit tevoren. Wat mij ook opviel was de uitstekende klantenservice van Ziggo Zakelijk. Altijd vriendelijke medewerkers die bereid zijn om te helpen bij vragen over het product of bij het oplossen van technische problemen. Het kostte me wat tijd om alles in orde te maken tijdens de overstap naar Ziggo Zakelijk, maar uiteindelijk was dit proces zeer efficiënt afgehandeld door de deskundige medewerkers van deze organisatie. Ziggo Zakelijk is absoluut een aanrader voor ZZP'ers, MKB-ondernemingen en grote bedrijven die behoefte hebben aan betrouwbare internetverbindingen zonder gedoe. Bedankt team Ziggo!

J
Jayda van der Berg 2 jaar geleden
7.5
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review