Ik heb zelf veel reviews bekeken en ik merk dat Douche Concurrent echt van twee kanten komt. Aan de ene kant zijn er klanten die superblij zijn met de snelle levering en de goede kwaliteit van de douches. Maar dan hoor je ook regelmatig klachten over de klantenservice, vooral wanneer het gaat om terugbetalingen of retourzendingen. Het zou echt helpen als ze beter communiceren en duidelijkere instructies geven. Ook vind ik dat de prijsacties soms tot verwarring leiden, dus een betere planning of uitleg daarvan zou top zijn. Als Douche Concurrent hier wat meer in investeert, kunnen ze echt een sterkere reputatie opbouwen.
De door ons geselecteerde videos.
Utilization Review Nurses Need to Know: Demystifying Concurrent Review
Medical vocabulary: What does Concurrent Review mean
LOCADTR Concurrent Review Module Walk Through
Ik heb zelf gemerkt dat de productkwaliteit van Concurrent soms wat wisselt. Een keer bestelde ik hun keukenkastjes en sommige onderdelen waren niet helemaal strak in elkaar, wat een beetje frustrerend was. Toen ik contact opnam met de klantenservice, vonden ze het super snel geregeld en stuurden ze zonder extra kosten nieuwe onderdelen op. Dat vond ik echt fijn. Aan de andere kant zijn sommige van hun producten, zoals de mozaïektegels, nogal prijzig en had ik het gevoel dat de kwaliteit niet altijd bij de prijs paste. Het zou top zijn als ze wat consistenter konden zijn met de materialen die ze gebruiken. Ook zou ik graag zien dat ze wat transparanter zijn over de prijzen en specificaties, zodat je beter weet wat je krijgt. Over het algemeen ben ik tevreden met hoe ze de garantie afhandelen, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de productkwaliteit.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Concurrent best goed. Ik kocht laatst een draadloze blender die niet de goedkoopste was, maar hij gaat nu al maanden mee en presteert perfect. Aan de andere kant heb ik ook een paar accessoires gekocht die duurder waren maar niet zoveel meer boden dan vergelijkbare goedkopere opties. Het zou top zijn als ze meer consistente kwaliteit bieden, zodat je minder snel hoeft te twijfelen of een duurder product echt beter is. Over het algemeen geef ik ze een thumbs up omdat je meestal waar voor je geld krijgt, vooral bij de duurzame artikelen.
Mijn ervaring met de klantenservice van Concurrent was best wisselvallig. Soms was het personeel supervriendelijk en hielp ze me snel toen ik een defect product had, wat ik echt op prijs stelde. Maar er waren ook keren dat ik uren moest wachten om iemand te spreken en mijn klacht niet goed werd opgelost. Het zou top zijn als ze hun bereikbaarheid verbeteren, bijvoorbeeld door langere openingstijden of een live chat toe te voegen. Daarnaast zou het fijn zijn als ze klachten sneller en duidelijker afhandelen, zodat je als klant weet dat er echt iets wordt gedaan. Al met al hebben ze goede kanten, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de communicatie en hoe ze met klachten omgaan.
Ik vind de levering van Concurrent over het algemeen prima gegaan. Mijn pakket kwam altijd binnen de verwachte tijd aan, wat ik erg handig vind. Een keer kreeg ik echter geen track en trace code, waardoor ik niet precies wist waar mijn bestelling zat tot het eenmaal arriveerde. Het zou top zijn als ze dat standaard meesturen. Toen ik iets terug moest sturen, ging dat ook soepel. De klantenservice reageerde snel en regelde het probleem zonder veel gedoe. Toch kan het soms onduidelijk zijn wanneer precies mijn pakket bezorgd wordt, dus wat duidelijkere levertijdinformatie zou fijn zijn. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor kleine verbeteringen.
Ik vind de reputatie van Douche Concurrent best wisselvallig. Toen ik bij hen kocht, was de service echt top en de showroom ziet er geweldig uit. Maar ik hoorde van vrienden dat sommigen moeite hadden met de communicatie nadat ze iets hadden besteld. Bijvoorbeeld, een kennis moest maanden wachten op een antwoord over zijn garantieclaim. Als Douche Concurrent hier sneller en duidelijker op inspeelt, kan dat echt helpen om hun betrouwbaarheid te verhogen. Over het algemeen lijkt het bedrijf potentie te hebben, maar ze moeten zeker werken aan die communicatie om echt een stabiele reputatie op te bouwen.
Ik vind het super dat deze spiegel zo'n slim lichtsysteem heeft. Zelf gebruik ik hem elke ochtend en ik kan makkelijk wisselen tussen helder wit licht voor het opmaken en zachter licht voor 's avonds. Het geeft echt een persoonlijk tintje aan mijn badkamer. Toch maak ik me een beetje zorgen over hoe lang die LED-lampjes meegaan. Misschien kan Concurrent extra investeren in nog duurzamere onderdelen of een vervangingssysteem aanbieden, zodat de spiegel ook echt lang meegaat zonder problemen. Over het algemeen ben ik best tevreden met hoe innovatie en duurzaamheid zijn aangepakt, maar er is altijd ruimte voor verbetering.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Concurrent echt handig wanneer ik op zoek ben naar producten die niet op voorraad zijn. Vooral de kortingsacties trekken me vaak aan omdat ik zo goede deals kan scoren. Toch merk ik dat sommige acties heel last-minute verschijnen, waardoor ik soms misloop van de beste kortingen. Het zou fijn zijn als de timing van de promoties wat consistenter was, zodat ik beter kan plannen wanneer ik aankopen wil doen. Daarnaast zou het mooi zijn als er vaker exclusieve aanbiedingen komen voor trouwe klanten, zodat ik me gewaardeerd voel en gemotiveerd blijf om bij hen te kopen.
Nieuwste reviews
Let op, is failliet
Let op,
Dit bedrijf is failliet verklaart!
Trap er niet in iets online te bestellen en te betalen want je bent je centen kwijt.
Beste
Heb een douchebak gekocht maar is nooit geleverd !!!!!!
Jullie website bestaat ook niet meer
Kan jullie telefonisch ook niet bereiken dit is volgens mij fraude !!!!
Douchedeur besteld en ik kon niet achteraf betalen moest meteen. Een week zitten wachten maar geen deur. Ze bleken failliet te zijn maar wel mij de deur laten betalen. Geen deur en geld weg 😡
Moet ik dit opnemen als een compliment dat ik een voorbeeld ben in de borduurindustrie? 🫣
Deze tool laat alle advertenties zien van jouw concurrenten 👀 #onlinemarketing
Omw to go revamp my wardobe #ootd #commense #haul
Slechtste reviews
10 december toiletset besteld en tot op…
10 december toiletset besteld en tot op heden nog niet geleverd. Aantal keer getelefoneerd en moesten wachten op de wc bril de rest stond klaar voor leveren.
Vorige week opnieuw proberen telefoneren, geen antwoord meer, email ook geen reactie. Wat nu ?
Net vernomen dat ze FAILLIET zijn mensen, niks bestellen want er zijn ve waaronder ik wachtend op spullen die waarschijnlijk nooit geleverd gaan worden!!!
Wij hadden ook een bad gekocht, gelukkig betaald met PayPal. We hebben wel ons geluk gevonden bij een bedrijf genaamd RILUXA die ons een soortgelijk bad binnen de week heeft geleverd. Uiterst mooie kwaliteit en professionele service.
Wij hadden na levering beschadiging door eigen toedoen. Na contact via invulformulier heel vlug en correct antwoord. Alsook tevreden van eerder geleverde diensten.
Kies optie 3 bij het bellen dan wordt je wel doorverbonden
UPDATE: Inmiddels de klantenservice aan de lijn gehad. Die hebben mij dezelfde dag teruggebeld en aangegeven dat ze een technisch probleem met de telefoondienst hebben. Voor Wie ook vastloopt, kies optie 3 bij het bellen dan krijg je de klantenservice en die nemen wel op. Product gaat als het goed is morgen geleverd worden.
Oorsporonkelijke verhaal:
Heb vorige week iets besteld en geen track en trace code gekregen. Vervolgens probeer ik te bellen maar inmiddels wordt voor de 9e keer de verbinding verbroken zonder dat ik iemand aan de lijn heb gekregen. Als ik mijn spullen geleverd krijg zal ik de beoordeling aanpassen maar voor nu heb ik er flink de balen van.