Hollandsnieuwe: Fantastische klantenservice, maar werkt het netwerk echt?
Mijn indruk van Hollandsnieuwe
Ik heb gemengde ervaringen met Hollandsnieuwe. De klantenservice is echt vriendelijk en helpt snel wanneer er iets misgaat, zoals toen ik mijn simkaart moest vervangen op een weekend zonder extra gedoe. Maar het signaal kan soms echt slecht zijn, vooral als ik naar buiten ga naar landelijke gebieden, wat super vervelend is tijdens belangrijke telefoontjes. Ook had ik een keer een fout in mijn factuur waardoor ik onterecht teveel betaald heb, wat wel even gedoe was om op te lossen. Daarnaast merk ik dat de belminuten in Europa beperkt zijn, wat lastig is als je vaak naar het buitenland belt. Het zou top zijn als Hollandsnieuwe kan werken aan een beter netwerk en zorgen dat de facturatie kloppend is, zodat de service echt top is.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
YOLANDA VAN HOLLANDS NIEUWE....WIL JE…
YOLANDA VAN HOLLANDS NIEUWE....WIL JE MIJ AUB BELLEN....WANT ER GAAT NU WAT VRESELIJK MIS....IK KAN NIET ERNS MEER BELLEN NA DIE VERANDERING WAT JE HEBT GEDAAN....WIL ALLES WEER BIJ.HET OUDE HEBBEN....TOEN.HAD IK DAT PROBLEEM NIET DAT IK NIET MEER KIN BELLEN....MVG YVONNE VAN KRIMPEN....EEN COLLEGA VAN JOU HEEFT EEN BERICHT NASR JOU GESTUURT MAAR IK HEB NIG NIKS GEHOORD...HOOP SNEL.WAT VAN JE TE HOREN ...GROETJES Yvonne....
Idioot bedrijf
Idioot bedrijf, dat Hollands Nieuwe. Vandaag ontdekte ik, dat Hollands Nieuwe nog steeds incasseert, hoewel ik in december ben overgestapt naar KPN, uiteraard met nummerbehoud. Tijdens een chat met Klantenservice werd na heel veel heen-en-weer getyp duidelijk, dat het verzoek om nummerbehoud - een voorwaarde voor elk abonnement dat ik afsluit- aan Hollands Nieuwe in mei 2021 niet was doorgekomen. Hollands Nieuwe waarschuwt daar niet over, maar laat een soort spookcontract met een nummer waarom ik nooit heb gevraagd en dat mij nooit is meegedeeld een eigen leven leiden, incasseert in het totaal meer dan €650,00 zonder dat wordt opgemerkt dat er nooit enig gesprek is gevoerd, nooit enig internetgebruik heeft plaats gehad en nooit enige sms is ontvangen of verstuurd. Logisch, want ik heb nog nooit van het nummer gehoord waarop het contract rust. Ik heb immers een contract gevraagd met behoud van het nummer dat ik al sinds mensenheugenis heb. Na veel heen-en-weer getyp kwam ik erachter, dat het T-mobile abonnement dat vervangen had moeten worden door dat met Hollands Nieuwe in mei 2021, is blijven bestaan. Dat verklaarde dat ik altijd bereikbaar ben gebleven onder het nummer dat ik al sinds mensenheugenis heb. Behalve de incasso’s van Hollands Nieuwe ben ik dus ook T-mobile blijven betalen, maar diebleverde mij tenminste de benodigde diensten op het door mij gewenste nummer. In december 2023 ben ik overgestapt naar KPN, wederom uiteraard met nummerbehoud. Van KPN ontving ik gewoon een bericht, dat mijn overstap gelukt was, zonder validatie. Hollands Nieuwe zou het volgende hebben moeten doen: 1. Mijn verzoek om nummerbehoud - een duidelijk gestipuleerde voorwaarde mijnerzijds voor het aangaan van een contract- eenvoudigweg moeten honoreren, zoals ook andere providers dat doen. Het contract met de oude provider expireert dan gewoon. 2. Als er al gewerkt wordt met validatie in een sms-bericht - hoe ouderwets wil je het hebben?- en dit werkt niet, zou Hollands Nieuwe de klant daarop moeten attenderen, zodat de klant kan laten weten, dat het contract dan niet gewenst is. Hollands Nieuwe weet immers, dat om nummerbehoud was gevraagd. In het contract staat dat nummer, dat ik wilde laten voirtbestaan nota bene als nummer van de klant vermeld. 3. Bovendien kan de klant er dan op gewezen worden, dat het niet gevalideerd zijn van het verzoek om nummerbehoud impliceert, dat het contract met de oude provider blijft voortbestaan en daarnaast een contract met Hollands Nieuwe het leven ziet op een ander nummer (waar de klant niet eens weet van heeft, omdat hem dat niet wordt meegedeeld).In het contract staat nb mijn oude nummer vermeld als het nummer van de klant. Dat is het nummer, dat ik wilde laten voort bestaan. Ik wil teruggave van alle geincasseerde bedragen die betrekking hebben op een abonnement waarom ik nooit gevraagd heb op een nummer, dat niet het nummer is waarvan ik behoud heb gevraagd. Voor dat contract heb ik helemaal nooit getekend.
Onze Tiktok aanraders over Hollandsnieuwe.
Terug van weggeweest: de Hollandse Nieuwe! 🐟✨ Hoe eet jij hem 't liefst? Met uitjes, uitjes en augurk, of puur natuur?
In dit gloednieuwe gebouw studeren straks 7000 studenten. Het is het eerste gebouw dat in gebruik wordt genomen in de Sluisbuurt op Zeeburgereiland en moet een echte buurtfunctie krijgen. Op de begane grond zit horeca voor de hele wijk en een vestiging van OBA Next. Voor de entree wordt een groot bassin aangelegd waar je straks kunt zwemmen en suppen. Meer zien? Check het hele item op AT5.nl
⚽️🐟‼️Weekend aanbieding‼️🐟⚽️ - 1 Alkmaars smulbakje - 1 Hollandse nieuwe haring - 1 EK bal Samen voor maar slechts €9,95😱😍 Deze weekend deal wil je niet missen, dus kom gezellig bij ons langs voor deze heerlijke weekend deal en diverse andere verse en gebakken vis. OP=OP zien wij u ook⁉️ Mvg, team HTC de Boer👋
Slechtste reviews
Idioot bedrijf
Idioot bedrijf, dat Hollands Nieuwe. Vandaag ontdekte ik, dat Hollands Nieuwe nog steeds incasseert, hoewel ik in december ben overgestapt naar KPN, uiteraard met nummerbehoud. Tijdens een chat met Klantenservice werd na heel veel heen-en-weer getyp duidelijk, dat het verzoek om nummerbehoud - een voorwaarde voor elk abonnement dat ik afsluit- aan Hollands Nieuwe in mei 2021 niet was doorgekomen. Hollands Nieuwe waarschuwt daar niet over, maar laat een soort spookcontract met een nummer waarom ik nooit heb gevraagd en dat mij nooit is meegedeeld een eigen leven leiden, incasseert in het totaal meer dan €650,00 zonder dat wordt opgemerkt dat er nooit enig gesprek is gevoerd, nooit enig internetgebruik heeft plaats gehad en nooit enige sms is ontvangen of verstuurd. Logisch, want ik heb nog nooit van het nummer gehoord waarop het contract rust. Ik heb immers een contract gevraagd met behoud van het nummer dat ik al sinds mensenheugenis heb. Na veel heen-en-weer getyp kwam ik erachter, dat het T-mobile abonnement dat vervangen had moeten worden door dat met Hollands Nieuwe in mei 2021, is blijven bestaan. Dat verklaarde dat ik altijd bereikbaar ben gebleven onder het nummer dat ik al sinds mensenheugenis heb. Behalve de incasso’s van Hollands Nieuwe ben ik dus ook T-mobile blijven betalen, maar diebleverde mij tenminste de benodigde diensten op het door mij gewenste nummer. In december 2023 ben ik overgestapt naar KPN, wederom uiteraard met nummerbehoud. Van KPN ontving ik gewoon een bericht, dat mijn overstap gelukt was, zonder validatie. Hollands Nieuwe zou het volgende hebben moeten doen: 1. Mijn verzoek om nummerbehoud - een duidelijk gestipuleerde voorwaarde mijnerzijds voor het aangaan van een contract- eenvoudigweg moeten honoreren, zoals ook andere providers dat doen. Het contract met de oude provider expireert dan gewoon. 2. Als er al gewerkt wordt met validatie in een sms-bericht - hoe ouderwets wil je het hebben?- en dit werkt niet, zou Hollands Nieuwe de klant daarop moeten attenderen, zodat de klant kan laten weten, dat het contract dan niet gewenst is. Hollands Nieuwe weet immers, dat om nummerbehoud was gevraagd. In het contract staat dat nummer, dat ik wilde laten voirtbestaan nota bene als nummer van de klant vermeld. 3. Bovendien kan de klant er dan op gewezen worden, dat het niet gevalideerd zijn van het verzoek om nummerbehoud impliceert, dat het contract met de oude provider blijft voortbestaan en daarnaast een contract met Hollands Nieuwe het leven ziet op een ander nummer (waar de klant niet eens weet van heeft, omdat hem dat niet wordt meegedeeld).In het contract staat nb mijn oude nummer vermeld als het nummer van de klant. Dat is het nummer, dat ik wilde laten voort bestaan. Ik wil teruggave van alle geincasseerde bedragen die betrekking hebben op een abonnement waarom ik nooit gevraagd heb op een nummer, dat niet het nummer is waarvan ik behoud heb gevraagd. Voor dat contract heb ik helemaal nooit getekend.
YOLANDA VAN HOLLANDS NIEUWE....WIL JE…
YOLANDA VAN HOLLANDS NIEUWE....WIL JE MIJ AUB BELLEN....WANT ER GAAT NU WAT VRESELIJK MIS....IK KAN NIET ERNS MEER BELLEN NA DIE VERANDERING WAT JE HEBT GEDAAN....WIL ALLES WEER BIJ.HET OUDE HEBBEN....TOEN.HAD IK DAT PROBLEEM NIET DAT IK NIET MEER KIN BELLEN....MVG YVONNE VAN KRIMPEN....EEN COLLEGA VAN JOU HEEFT EEN BERICHT NASR JOU GESTUURT MAAR IK HEB NIG NIKS GEHOORD...HOOP SNEL.WAT VAN JE TE HOREN ...GROETJES Yvonne....
Foutieve Administratie zorgt voor Negatieve BKR
Meer dan twee jaar geleden werd er opeens een bedrag van rond de €200,- in rekening gebracht voor internet gebruik. Meer malen gebeld en gemaild om uitleg over de hoogte van deze factuur aangezien het verbruik op mijn telefoon iets anders aangaf. Nooit een antwoord gekregen, hierover heb ik eerder ook een review geplaatst. Uiteindelijk na veel wachten nooit reactie en uitleg gehad over de factuur. Wel werd er zonder pardon een negatieve BKR melding gemaakt op mijn naam. Terwijl de klantenservice aangaf de factuur nog niet te betalen tot er reactie zou komen vanuit de desbetreffende afdeling. Uiteindelijk na een hoop gedoe de rekening betaald. Alleen nog steeds geen uitleg en nog steeds een negatieve BKR registratie op mijn naam door een fout van Hollands Nieuwe. Bijna 2 jaar later een aangetekende brief verstuurd naar Vodafone (waar dit bedrijf onder valt) met de vraag de BKR registratie te verwijderen. Ook op deze aangetekende brief nooit een antwoord ontvangen. Doe alsjeblieft geen zaken met dit bedrijf. Ze rekenen kosten die niet bewezen kunnen worden en waar geen uitleg over kan worden gegeven. Het zijn oplichters die mensen met een negatieve BKR registratie laten zitten zonder enige geldige reden, door een fout in hun systeem en verkeerde administratie.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Uiterst tevreden
Ik ben aan het kijken naar andere aanbieders zoals 50+ om nog voordeliger uit te zijn. Maar heb ook de reviews gelezen. Dan realiseer ik mij, dat wij mijn echtgenote en ik al jaren Hollandse nieuwe als provider hebben en wij.nog nooit problemen hebben ondervonden. Wij zijn in meerdere landen geweest en ook daar geen bereikbaarheidsproblemen of data te kort. Factuurproblemen niets. Kortom wij zijn uiterst tevreden. Er zijn gebieden waar T mobileven KPN tekort schieten in bereik. Maar Hollandse Nieuwe met Vodafone werkt daar perfect. Ik zou zeggen doen. Wij gaan weer een contract verlengen.
Simkaartje verloren
Simkaartje verloren. Op de website kunnen chatten met een medewerker. Oude laten blokkeren en nieuwe laten opsturen. De volgende al binnen. Zo hoort het!
Snelle klantenservice via de chat, scherpe prijs
Ik snap de slechte waardering niet, ik vind ze to nu toe super. Ik had te maken met een wat complexe nummeroverdracht (zakelijk nummer bij mijn vorige werkgever) maar kon steeds heel snel terecht bij de klantenservice van hollandsnieuwe via de chat. De medewerkers waren goed geinformeerd, konden mij direct helpen en zaken afhandelen. Dat is bij een hoop andere providers wel anders. En dan ook nog een scherpe prijs met extra data omdat ik ook ziggo klant ben.