KPN: Ben Jij Ook Teleurgesteld door Hoge Kosten en Slechte Service?
Mijn indruk van KPN
Ik ben echt niet tevreden over KPN. Toen ik laatst problemen had met mijn internet, duurde het weken voordat ze iemand stuurden om het te fixen. Hun klantenservice is vaak onvriendelijk en je krijgt weinig duidelijkheid over wat er gebeurt. Ook vind ik dat de kosten gewoon te hoog zijn voor wat je krijgt. Het zou top zijn als KPN de prijzen wat zou verlagen en sneller en vriendelijker reageert op klantvragen. Daarnaast zouden ze kunnen zorgen dat leveringen en retourzendingen soepeler verlopen, zodat je niet zo lang hoeft te wachten.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Slecht service gewoon
Slecht service gewoon. Ze kunnen goed verkopen maar geen problemen oplossen.
Sinds januari 2023 het vechten om…
Sinds januari 2023 het vechten om glasvezel te krijgen, in 2024 week 17 zou het eindelijk zo ver zijn , nu krijgen we te horen week 30 2024 update dus nog steeds geen glasvezel, geen compensatie, geen excuses niks . Ergste is , alles ligt er . Moet alleen aangesloten worden
Van BMW naar een Lexus met steeds problemen
Ik dacht over te stappen van een BMW naar een Lexus. Ik ben overgestapt naar een Lexus die iedere dag even niet verder kan. Bij het installeren ging het al fout. Bij 1 van de 2 TV's afstandsbediening niet gekoppeld aan de TV. Op een TV fixeerde het beeld steeds op NPO1. Bellen met 0800-0402 heeft ook geen zin. Daar zitten een stelletje amateurs die hun kennis op papier hebben en niet kunnen inleven. Kreeg drie keer het advies de medem en de ontvanger een harde reset te geven. Blijkt ook dat er per klant geen historie bekend is. Zelf de modem en een ontvanger vervangen, hielp niet. 8 monteurs over de vloer gehad. Eerste plaatste alles. Tweede stelde de instellingen bij Derde zei dat alles goed was. Vierde legde een datakabel over de vloer. De volgende vond het belachelijk. Er kwam een die alle coaxkabels vervangen heet door datakabels en twee versterkers. Het was een stuk beter maar Nog steeds bestaat de kans dat het systeem zelf bepaalt wanneer er een restart nodig is. Als ik een opname bekijk en even stop, kan ik verder kunnen zien van waar ik gebleven was. Alleen als het systeem een herstart plant, mag ik van vooraf van het programma opnieuw zoeken. Leuk als je een James Bond gaat bekijken en bij de laatste reclame "wordt" een restart geplant Nett ging het weer fout. Het went toch niet. Ik had me een Lexus anders voorgesteld. Vergeet niet daarbij de opnames Als je iets opneemt krijg je een map Als je het af en toe opneemt, kan je geen map aanmaken op de opnames bij elkaar plaatsen. Dat kon bij die BMW wel. Ach wat, ik vraag me af of ze deze review zien en/of reageren, ik ben maar een nummer
Onze Tiktok aanraders over KPN.
#2 #xuhuong #longvideo #longvideos #review #reviewphim #reviewphimhay
KPON sponsored me that nice invisible charger that added some finishing touch to my desk! it charges with up to 10 watts! Sponsored by
#5 #xuhuong #longvideo #longvideos #review #reviewphim #reviewphimhay
Slechtste reviews
Praesent nec erat convallis
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
KPN heeft de indeling met kijken online veranderd, Hierdoor kom ik niet meer in mijn account. Heeeeel frustrerend.
Ik wil op mijn laptop één vandaag kijken. Dat doe ik vaak. Maar vandaag moet ik mij ineens aanmelden via mijn KPN. Als ik dat doe (moet eerst allerlei gegevens van wachtwoorden opzoeken) beland ik in mijn KPN met gegevens over mijn contract enz. Alles dus, behalve één vandaag. Mijn advies: Hou op met iedere keer dingen veranderen en de klant in de boom jagen. Wees klant vriendelijk!!!!
Wifi waardeloos na update modem op 17 april.
In de nacht van 16 op 17 april een update gekregen voor de modem. Voor de tijd werkte alles goed, nu is de wifi waardeloos. Op 2 apparaten kan ik zelfs helemaal geen verbinding meer maken met het netwerk. Gebeld met KPN en op hun advies de modem gereset, het thuisnetwerk gereset, en de wifi gereset. Het heeft allemaal geen effect. De volgende keer wanneer jullie een update geforceerd uitrollen voor de modem, check dan even van tevoren of het wel doet wat het moet doen en dat het niet basale functies zoals wifi verstoort. Alvast bedankt.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Net gesproken met Rika uit Friesland…
Net gesproken met Rika uit Friesland Dokkum van klantenservice KPN, Meer dan compliment voor het geduld en de fijne uitleg, zulke mensen moet je zuinig op zijn. BEDANKT !!!
Onterechte roamingkosten Brazilië
Onterechte roamingkosten Brazilië Ondertussen netjes opgelost. Half half de kosten gedeeld. Nette en passende oplossing voor een menselijke fout Ik ben zeer ontevreden hoe KPN mijn klacht telefonisch afhandelt. Ik heb een mobiel abonnement die mijn vriendinnetje gebruikt. Na te landen in Brazilië heeft ze haar telefoon 5 minuten aangehad en mij een appje gestuurd. Daarna realiseerde ze zich dat ze naar haar eigen (Braziliaanse) bundel moest overstappen. Nou zou ze 250MB hebben gebruikt met 3 appjes en kreeg ik een rekening van 60.50 euro hiervoor. Allereerst vind ik het een bizar verhaal dat ze zoveel zou hebben verbruikt met een paar textuele appjes. Daarnaast vind ik het schandalig dat KPN met geen enkele oplossing/ tegemoetkoming komt voor dit probleem.
Uitstekende ervaring bij aangaan nieuw contract
Ik was aan het zoeken naar een nieuwe internetprovider en Daan van der Valk heeft mij op sublieme manier geholpen met veel persoonlijke aandacht en een gezonde dosis humor. KPN is iets duurder dan andere DSL alternatieven (die overigens ook allemaal het KPN netwerk gebruiken), maar het persoonlijk contact met Daan heeft me over de streep getrokken om toch met de OG in zee te gaan. Tip voor de non-binaire medemens: de website dwingt je helaas wel om een binaire keuze te maken, maar klantenservice-medewerkers zoals Daan kunnen dat achter de schermen in het systeem voor je laten corrigeren. Tijdens Pride 2024 krijgt KPN, en Daan in het bijzonder, van mij een regenboog award: 🌈