Ik heb onlangs een tablet besteld bij Gsmweb en was echt blij met de scherpe prijs en de snelle levering. Het apparaat werkte meteen zonder problemen, wat super handig was. Maar toen ik een hoesje wilde retourneren, vond ik het retourproces best ingewikkeld en kwamen er extra kosten bij, wat niet zo fijn was. Het zou top zijn als Gsmweb het retourproces eenvoudiger en transparanter kan maken. Daarnaast vond ik de communicatie met de klantenservice soms wat traag, dus daar kan zeker verbetering in. Ondanks deze punten ben ik verder tevreden met de service en de goede deals die ze aanbieden.
De door ons geselecteerde videos.
Apple iPhone 5c Blue Smartphone Gsmweb nl
Apple iPhone 5c Blue Smartphone Gsmweb nl
[The Gadgets Glossary] New Cell Phone Holder at Cigarette Port with 2 USB Chargers
Persoonlijk ben ik nogal teleurgesteld in mijn ervaring met Gsmweb. Ik bestelde een gloednieuwe smartphone, maar kreeg in plaats daarvan een refurbished exemplaar. Toen ik contact opnam met de klantenservice, waren ze wel behulpzaam en boden ze aan het goede product alsnog te sturen, maar het duurde wel langer dan verwacht. Daarnaast merkte ik dat de garantie niet altijd duidelijk was; mijn toestel begon problemen te geven kort na de aankoop, en het bleek dat bepaalde defecten niet gedekt waren. Ik zou graag willen zien dat Gsmweb consistenter wordt in wat ze beloven en dat ze duidelijker communiceren over garantievoorwaarden. Ook zou het fijn zijn als ze beter kunnen controleren of klanten daadwerkelijk het juiste product ontvangen, zodat fouten als deze minder voorkomen.
Toen ik bij Gsmweb kocht, was ik echt blij met de snelheid van de levering en het enorme aanbod aan telefoons. Maar toen ik de rekening zag, zat er ineens wel wat extra kosten bij die ik niet had verwacht. Het zou top zijn als ze duidelijker zijn over die bijkomende kosten vanaf het begin. Ook het retourneren van een toestel was niet zo soepel als ik had gehoopt; een simpelere procedure zou echt helpen. Ondanks deze punten ben ik over het algemeen tevreden, maar er zijn zeker verbeteringen mogelijk om de klantervaring nog beter te maken.
Persoonlijk heb ik best wat gedoe gehad met Gsmweb. Ik bestelde een telefoon zonder problemen, maar toen ik hem wilde terugsturen, was de retourprocedure echt onhandig. Bovendien kreeg ik meerdere e-mails gestuurd zonder ooit een reactie terug te krijgen van hun klantenservice. Het voelde bijna alsof ik geen aandacht kreeg. Het zou echt helpen als ze hun klantenservice verbeteren en de retourstappen eenvoudiger maken, zodat klanten niet zo gefrustreerd raken.
Persoonlijk heb ik ook eens een retour moeten regelen bij Gsmweb en dat ging best moeizaam. De instructies waren niet helemaal duidelijk, waardoor ik eerst niet wist waar ik het pakket naartoe moest sturen. Toen ik eindelijk contact opnam met hun klantenservice, duurde het een paar dagen voordat ik een reactie kreeg. Het zou veel beter zijn als Gsmweb duidelijke retourinstructies op hun website zet en sneller reageert op vragen. Ook een trackingsysteem voor retourzendingen zou helpen, zodat je precies weet waar je pakket is en wanneer je je geld terugkrijgt.
Ik vond mijn ervaring met Gsmweb best gemengd. De snelle levering en de mooie telefoons waren echt pluspunten, en de communicatie was meestal duidelijk en vriendelijk. Maar er waren ook momenten waarop de klantenservice wat onervaren overkwam en ik merkte dat de professionele aanpak soms ontbrak. Het zou top zijn als ze hun supportteam beter trainen zodat ze op alle vragen en problemen meteen goed kunnen reageren. Ondanks deze hobbels ben ik toch tevreden met mijn aankoop, maar ik hoop dat ze hier nog in kunnen verbeteren.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de text.ai_cat6 best positief is. Het systeem reageert snel en de duidelijkheid in de output is echt handig voor mijn dagelijkse gebruik. Vooral de gebruiksvriendelijkheid valt me op; ik hoef niet uren te zitten om iets werkends te krijgen. Toch zou ik graag zien dat er meer personalisatie-opties beschikbaar komen. Bijvoorbeeld, het zou fijn zijn als ik de stijl van de reacties kan aanpassen aan mijn eigen voorkeuren zonder te veel gedoe. Daarnaast zou een betere integratie met andere tools die ik gebruik het geheel nog efficiënter maken.
Ik vond de aanbiedingen bij Gsmweb echt super, vooral die keer dat ik gratis earpods pro kreeg bij mijn aankoop van een nieuwe telefoon. De levering was ook razendsnel, wat ik erg handig vond. Toch merkte ik dat niet elke deal even aantrekkelijk was. Soms waren de kortingen niet zo groot als ik had verwacht, en sommige cadeaus voelden wat standaard aan. Het zou top zijn als Gsmweb regelmatig echt scherpe aanbiedingen kan doen en meer variatie in de cadeaus biedt. Ook zou een betere communicatie over nieuwe deals, bijvoorbeeld via een nieuwsbrief, helpen zodat je altijd als eerste op de hoogte bent van de beste aanbiedingen.
Nieuwste reviews
Snel en vlot proces om een abonnement…
Snel en vlot proces om een abonnement met gsm af te sluiten!
Zeker een aanrader
Do you know that these are the 3 essential fabrics for your hoodie? 400gsm/500gsm/635gsm Experiment with these premium options at os.labwearstudios.com!!
Replying to @BusyIzzy
my brother bought me onitsuka GSM shoes! 😭 probably my post expensive shoes to date
Slechtste reviews
Kijk ik had deze iPhone 13 voor mijn…
Kijk ik had deze iPhone 13 voor mijn kleinkind gekocht maar ze wil het niet hebben waarom weet ik niet maar ja nu heb ik gebeld of ik het terug kon sturen maar ze zeggen dan het wel tot 100 euro minder kan zijn dus dat is geen goede service vint ik als ik iets koop gaan ze eerst kijken of ik het gebruikt heb zelf verkopen ze ook bij iPhone Tweede hands telefoons en ik heb het alleen aangezet om te kijken of het iets voor mij zelf is maar ik snap zelf niets van iPhones gebruik altijd Samsung Galaxy en Oppo Reno.dus dan is dat heel iets anders nu ben ik verplicht om het te houden en kan er niets mee niet zo mooi van dit bedrijf GSMWEB.nl maar ja als ik het moet terug sturen moet ik het aangetekend en ook nog verzekeren. Dus komt er weer een extra post erbij om te betalen en dan moet ik ook nog afwachten hoeveel ik er bij moet betalen.dat kan 50 euro zijn maar ook 100 euro. Ben ik er niet mee akkoord dan sturen ze het weer terug naar mij. Jeedje wat een bedrijf.
Helaas moet ik een ster geven om iets achter te laten, maar zelfs 1 ster zijn ze niet waard.
Wat een spijt dat ik via GSMweb een abbonenemt heb afgesloten. Je wordt gewoon opgelicht, en dan ook nog flikken bij een vrouw van 70 jaar!
Door een foutje, die we meteen ontdekt hebben en ook over gebeld hebben lopen er nu 2 abbonenement waar mijn (schoon)moeder al 1 jaar voor betaald! Zoveel communicatie over geweest dat het opgelost word, en elke keer als je belt (minimaal 30 minuten in de wacht) dan word er gezegd, mevrouw we zoeken dit voor u uit en lossen het op. WE ZIJN AL RUIM 1,5 jaar verder en nog steeds is er NIKS opgelost en betalen we voor 2 abbonnementen waarvan 1 nooit gebruikt is. OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!