T Mobile: Is deze mobiele provider echt de beste keuze voor jou?
Mijn indruk van T Mobile
Ik heb T-Mobile een kans gegeven omdat ze veel verschillende abonnementen aanbieden, wat handig is als je aan je eigen behoeften wilt voldoen. Persoonlijk vond ik het bereik over het algemeen goed in de stad, maar op mijn werkplek viel het signaal soms echt tegen, vooral tijdens drukke uren. Ook had ik een keer een probleem met mijn factuur waarbij ik onduidelijkheden had over extra kosten. Het zou fijn zijn als T-Mobile de facturen duidelijker maakt en de klantenservice sneller helpt bij zulke issues. Daarnaast had ik graag gezien dat retourzendingen soepeler verlopen, want dat kan best verwarrend zijn. Al met al biedt T-Mobile veel opties, maar er is zeker ruimte voor verbetering in bereikconsistentie en klantenondersteuning.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Slechtste service ooit
Slechtste service ooit! Sinds ongeveer een jaar hebben wij glasvezel en momenteel een storing waardoor we geen internet hebben. Telefonisch konden we niet geholpen worden omdat het aan de glasvezel zelf ligt. Kan de monteur pas komen per 25 september!!!! Over 2,5 week pas!!! En het kon niet eerder?? Ik heb tot die tijd geen internet geen tv niks, kan niet thuiswerken. Ook geen tegemoetkoming. Kan toch niet allemaal! Ze kunnen ook niemand eerder sturen?
Dikke vette afrader
Ik heb al ruim 3 maanden weinig tot geen bereik buiten WiFi punten en hotspots op mijn telefoon. 55 euro per maand betalen voor onbeperkt bellen en internetten, maar er géén gebruik van kunnen maken!! Dit abonnement genomen ivm mijn werk (transport planner) , maar kan er helaas vrij weinig gebruik van maken zo. Na meerdere experts te hebben gesproken..(die overigens steeds hetzelfde vragen) en meerdere kruis testen met mijn sim in een andere telefoon. Blijf ik het bericht krijgen dat het aan mijn telefoon ligt. Wat niet kan, want bij de kruis test verschuift het probleem gewoon naar de nieuwe telefoon. De zogenaamde experts sturen je alleen maar naar elkaar door, en iedereen spreekt elkaar tegen. Al met al, 55 euro pm betalen voor een niet werkend abonnement. Sim kaart is 2 keer vervangen! Wat een ruk provider.
Zeer speciaal bedrijf
I. Introductie T-Mobile is met recht een speciaal bedrijf te noemen. Helaas is het bijvoeglijk naamwoord ‘speciaal’ in deze context niet van positieve kleur. T-Mobile is uitzonderlijk, onderscheidend en opvallend slecht. Mocht je deze recensie (lees: persoonlijke ervaring en mening) niet verder willen lezen, neem dan het volgende advies van mij aan: begin niet aan een internet- of telefoonabonnement bij T-Mobile. II. Waar ging het mis? Als ik even globaal naar het bedrijf kijk, dan stel ik dat het mis is gegaan op het moment dat T-Mobile in 1996 is komen overwaaien naar Nederland vanuit de VS. In mijn persoonlijke geval ging het mis op een willekeurig moment: toevallig ongeveer 3 weken voor mijn verhuizing. Uit het niets werkte het vaste internet op geen enkel apparaat in huis meer. Hierop belde ik met de klantenservice van T-Mobile en heb ik te horen gekregen dat ze ernaar zouden kijken. Gelukkig kreeg ik wél een code voor gratis gebruik van het mobiele netwerk, zodat ik alsnog gewoon kon internetten. Fijne oplossing! Een weekje later is het mobiele internet op en ik besluit weer even contact te leggen om te kijken of het probleem al verholpen kan worden. De collega die ik nu spreek geeft aan dat de vorige collega de klacht niet heeft doorgezet – en dat er dus helemaal niet naar gekeken is. Ik kreeg weer een nieuwe voucher en er zou weer naar het probleem gekeken worden. Met minder hoop en frisse tegenzin accepteer ik de situatie en wacht ik het weer af. III. Waarom ben ik ontevreden? Na een week of 3 alleen maar internettoegang te hebben gehad via een mobiele hotspot was het tijd voor mijn verhuizing. In de weken naar de verhuizing toe heb ik regelmatig contact gelegd, helaas zonder resultaat. Op een gegeven moment had ik het opgegeven met het idee “dan maar geen internet in het oude huis, als het straks maar wél werkt in het nieuwe huis”. Tijdens de verhuizing had ik weinig tijd om er zelf steeds achteraan te bellen, dus deed ik dat ook een stuk minder. Op het moment dat ik mijn verhuizing doorgaf kreeg ik te horen: “het duurt twee weken om dit over te zetten”. Dat was wel even schrikken en tevens ook even slikken! Afijn, ook geaccepteerd. Vanuit de klantenservice kreeg ik het verzoek om alle apparatuur (lees: alle apparatuur) terug te sturen per post. Dit omdat het nieuwe huis een glasvezel aansluiting heeft en ik daar andere spullen voor nodig zou hebben. Voor het terugsturen ontving ik een label waar ik niet zelf voor hoefde te betalen. Ik heb alle apparatuur van T-Mobile netjes in de doos gedaan en zo snel mogelijk opgestuurd. De frustraties liepen al erg hoog op, maar ik had nog alle hoop en strijdlust om te zorgen voor een werkende internetverbinding. Met die gedachte heb ik, na ontvangst van een nieuw pakket van T-Mobile, een afspraak ingepland met een installateur. Op het moment dat de niet-representatieve (lees: petje, bodywarmer, sportbroek en geen T-Mobile kleding) bij mij thuis kwam, rolde hij met zijn ogen naar boven. Hij trof namelijk in het T-Mobile pakket alleen een “Mediaconverter” aan en géén modem. Uiteraard ben ik zelf geen installateur of internetexpert, dus wist ik zelf helaas niet van tevoren dat er een apparaat ontbrak. De installateur gaf aan dat ik maar beter de T-Mobile klantenservice kon bellen, want “ik kom helemaal van ver rijden en hier kan ik niks mee, man”. Volgens hem zou de klantenservice zorgen dat ik de volgende dag nog een modem in huis zou krijgen. Ik heb meteen het nummer van de klantenservice gedraaid en gevraagd of ze dit direct zouden kunnen regelen. De dame aan de lijn gaf aan dat het dom van mij was om “ook de modem terug te sturen” ondanks dat er in de mail “alle apparatuur” vermeld stond. Volgens haar had ik dit beter kunnen weten, maar ze zou het tóch voor mij oppakken en zorgen dat ik over uiterlijk 2 dagen een modem zou hebben. Is dat gelukt? Helaas niet. Ruim 2 weken en 5 telefoontjes verder hoor ik een klantenservice medewerker zeggen: “de modem is nog niet verstuurd, jouw bestelling staat namelijk on hold”. Toen brak mijn klomp en heb ik aangegeven alles terug te sturen en de gehele bestelling en het abonnement per direct te willen stopzetten. Ook dit ging moeizaam en de beloofde bevestiging van opzegging bleef dagenlang uit. IV. Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd? Alles bij elkaar heb ik zo’n 6 weken zonder internet gezeten. Uiteindelijk is het gelukt om het abonnement op te zeggen. IV. Afsluiting Mocht je op zoek zijn naar een (mobiele) internetprovider, dan kan ik je T-Mobile van harte afraden. Het woord ‘speciaal’, wat ik aan het begin van mijn recensie gebruikt heb, kan ook vervangen worden door ‘treurig’. Zowel de klantenservice als de dienst zelf zijn uitermate slecht en niet representatief voor een bedrijf van deze omvang en status.
Onze Tiktok aanraders over T Mobile.
#fyp #tmobile #tmobilepartner #verge #vergegirl 👋😊📞
T-Mobile Arena in Las Vegas, NV, offers an array of amenities and features that cater to a diverse range of attendees, but its size can pose challenges for plus-size individuals. On the plus side, T-Mobile Arena boasts spacious seating arrangements, providing ample room for comfortable viewing experiences. Additionally, the venue offers accessible seating options, accommodating individuals with mobility limitations. The arena's modern design includes wide aisles and accessible entrances, enhancing overall accessibility for patrons of all sizes. Moreover, T-Mobile Arena hosts a variety of events, from concerts to sporting events, offering entertainment options for diverse preferences. The arena's inclusive atmosphere fosters a welcoming environment for attendees of all backgrounds, regardless of size. However, despite these positive aspects, T-Mobile Arena may present challenges for plus-size individuals. The seating arrangements, while spacious, may still feel restrictive for larger individuals, especially in crowded events where personal space is limited. Furthermore, navigating through densely packed crowds or narrow corridors can be cumbersome for those with larger bodies. Additionally, amenities such as restroom facilities and concession stands may not be adequately equipped to accommodate the needs of plus-size patrons. Limited seating options in certain areas may also pose challenges for individuals requiring additional space. In conclusion, while T-Mobile Arena in Las Vegas, NV, offers numerous amenities and strives to create an inclusive environment, it may present challenges for plus-size individuals due to seating arrangements, crowded conditions, and limited amenities. However, the venue's commitment to accessibility and diverse programming highlights its efforts to cater to a broad range of attendees, including those of all sizes.
Would you rather use the first ever Android Phone- the T-Mobile G1 or the iPhone 2G?
Slechtste reviews
Waarom duurt het 3 maanden voordat je…
Waarom duurt het 3 maanden voordat je T-Mobile home kunt opzeggen?? Elke week worden wij bestookt met emailtjes omdat wij zogenaamd de modem etc niet hebben geretourneerd. Na een paar keer de verzendbewijsjes etc te hebben moeten weerleggen, kregen wij eindelijk de bevestiging en excuses dat het toch wel ontvangen was. Intussen was er een boete opgelegd van 75 euro. En die wordt niet weggepoets met hun excuses dus wat nu? Tsja wij zouden een credit factuur krijgen! Dit was in mei 2018, het is nu september 2018. Maar een credit factuur maken in het systeem van T-Mobile is niet zo makkelijk, zeggen de medewerkers steeds waar wij wekelijks contact mee hebben. Het plan was dat zij dan eerst het geld op onze rekening gingen storten en daarna moesten wij het dan weer aan hun terug storten, dan was het opgelost. Maar tot op heden nog niets ontvangen natuurlijk. Maar inmiddels wel dreigementen gehad voor incasso kosten etc. Het is nu 3 september, 3 maanden later, en wil het gewoon opgelost hebben want ik zit niet te wachten op wekelijks contact met T-Mobile. Nou dan kom je bij de klantenservice, die kunnen het niet oplossen want die gaan niet over de betalingen. Dan word je doorgezet naar de financiële afdeling en die kunnen het ook niet oplossen want dat doet klantenservice???...………………..juist het bekende kastje van de muur verhaal. Ik vraag of er een manager aanspreekbaar is om dit op te lossen maar dit kan ook niet. Nu zou ik wel eens met Robert Jelinek-Nacke, financieel manager van T-Mobile, willen spreken over zijn systeem. Want heb toevallig ervaring met diverse financieele programma's en het is heel eenvoudig om een INTERNE credit factuur te maken en de klant meteen van dienst te zijn. Daarbij vind ik het ook vreemd, in het kader het anno nu 2018, dat het niet mogelijk is om een bevestiging email te ontvangen van de gemaakte afspraken. Want jawel er is mij wederom beloofd dat toch echt een credit factuur is, ergens, en die wordt toevallig vrijdag 7 sept goedgekeurd?! Het is nu maandag 3 september, nou moe das heel toevallig. Maar hiervan kan ik geen bevestiging ontvangen, nee dat zou TE moeilijk zijn in de tijd van email verkeer want dat snapt hun systeem niet. UHHHHhh wat levert T-Mobile nou ook alweer?? Ik dacht toch echt internet, en daarmee kan je volgens mij dingen mee versturen...…….toch??
Slechtste service ooit
Slechtste service ooit! Sinds ongeveer een jaar hebben wij glasvezel en momenteel een storing waardoor we geen internet hebben. Telefonisch konden we niet geholpen worden omdat het aan de glasvezel zelf ligt. Kan de monteur pas komen per 25 september!!!! Over 2,5 week pas!!! En het kon niet eerder?? Ik heb tot die tijd geen internet geen tv niks, kan niet thuiswerken. Ook geen tegemoetkoming. Kan toch niet allemaal! Ze kunnen ook niemand eerder sturen?
Dikke vette afrader
Ik heb al ruim 3 maanden weinig tot geen bereik buiten WiFi punten en hotspots op mijn telefoon. 55 euro per maand betalen voor onbeperkt bellen en internetten, maar er géén gebruik van kunnen maken!! Dit abonnement genomen ivm mijn werk (transport planner) , maar kan er helaas vrij weinig gebruik van maken zo. Na meerdere experts te hebben gesproken..(die overigens steeds hetzelfde vragen) en meerdere kruis testen met mijn sim in een andere telefoon. Blijf ik het bericht krijgen dat het aan mijn telefoon ligt. Wat niet kan, want bij de kruis test verschuift het probleem gewoon naar de nieuwe telefoon. De zogenaamde experts sturen je alleen maar naar elkaar door, en iedereen spreekt elkaar tegen. Al met al, 55 euro pm betalen voor een niet werkend abonnement. Sim kaart is 2 keer vervangen! Wat een ruk provider.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Ik heb mijn abbonement op een datum net…
Ik heb mijn abbonement op een datum net voor ik mijn geld krijg. Dus word het vaak gestoneerd.. Eerst kreeg ik een boete van 15€ maar na een tijd weten ze dat je gewoon betaald alleen iets later dus geen boete meer ze wachten gewoon af. Dat is wel echt een goede actie!
Sinds mijn 16e zeer tevreden klant bij…
Sinds mijn 16e zeer tevreden klant bij T-Mobile voor mobiel abonnementen + sinds 2019 ook Internet thuis. Aantal jaren tussen door was ik klant ergens anders maar bij terug komst in 2019 kreeg ik een mooie Welkom's pakket omdat ik een van hun aller eerste klant was die weer bij hun terug kwam. Ze hebben mij gelijk herkent in hun systeem. Alles was gauw geregeld! Onlangs overgestapt naar Glasvezel Internet thuis en er was een foutief aansluiting in de buiten kast + administratief fout in systeem, beide fouten waren gedaan door andere bedrijven die ondergrondse werkzaamheden moesten doen betreft nieuwe glasvezel lijnen aanleggen en aansluiten. T-Mobile heeft alle problemen zelf opgelost op fantastisch manier! De service, diensten, medewerk(st)ers alles is geweldig! Ze houden constant contact met mij om te kijken of alles goed loopt etc. Ik heb eindelijk de glasvezel verbinding thuis die supersnel en super stabiel is voor een laag prijsje! Met mijn mobiel abonnementen was ik al zeer tevreden. Ik zou T-Mobile aan iedereen aanraden! :] Zij hebben de laagste prijs voor beste service en diensten, echt mijn complimenten wil ik hierbij kwijt aan iedereen die dit kan lezen.
Trefwoorden: Telecomabonnement, Mobiele telefoon, Klantenservice
Ik heb onlangs mijn mobiele abonnement vernieuwd bij T-Mobile en ik ben ontzettend tevreden over hun diensten. Hun website was makkelijk toegankelijk en bood een ruime keuze aan verschillende abonnementen, zowel met als zonder telefoon, wat erg handig was voor mij. Wat me vooral opviel was dat er voor elk budget wel iets beschikbaar was. Ik koos uiteindelijk voor een goedkoper abonnement in combinatie met het aanschaffen van een nieuwe smartphone die helemaal bij mijn wensen past. Bovendien is de klantenservice van T-Mobile uitstekend. Zij waren zeer behulpzaam tijdens het hele proces en stonden altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden of problemen op te lossen. Eindoordeel: Als je op zoek bent naar goede telecomdiensten tegen betaalbare prijzen dan zou ik zeker T-Mobile aanraden!