Persoonlijk vind ik de reviews over Leapp meestal positief. Veel mensen zijn happy met de prijs-kwaliteit en de twee jaar garantie, wat echt een pluspunt is. Toch hoor je ook wel eens klachten dat je het verkeerde product krijgt of dat de klantenservice wat traag is. Zo las ik een review van iemand die een iPad ontving die niet goed werkte en het lastig vond om snel geholpen te worden. Ik denk dat Leapp hier echt aan kan sleutelen door hun klantenservice sneller en efficiënter te maken en strakker te controleren voordat ze de producten versturen. Maar over het algemeen krijg je wel goed waar voor je geld en de meeste ervaringen zijn goed, dus ik zou Leapp zeker aanraden als je op zoek bent naar refurbished Apple spullen.
De door ons geselecteerde videos.
REFURBISHED is het nieuwe nieuw!
Geen Gedoe Garantie met leapp
leapp - Hoeveel verbazing kun jij aan? [Refurbished Apple devices] 2
Vanaf mijn eigen ervaring met Leapp kan ik zeggen dat de productkwaliteit echt prima is. Ik heb een refurbished laptop gekocht die net zo goed werkte als nieuw, en de twee jaar garantie gaf me veel zekerheid. Toch merkte ik dat de productbeschrijvingen soms niet helemaal duidelijk waren over kleine gebreken, zoals een licht beschadigde behuizing. Het zou handig zijn als Leapp hier wat transparanter over kan zijn, zodat je precies weet wat je koopt. Ook had ik een keer wat vertraging met de levering, wat niet ideaal was. Desondanks ben ik over het algemeen erg tevreden met de kwaliteit van de producten en de geboden garantie. Een beetje meer duidelijkheid en snellere afhandeling zouden het nog beter maken.
Naar mijn mening is de prijs-kwaliteitverhouding bij Leapp echt top. Toen ik mijn oude iPhone liet vernieuwen, betaalde ik veel minder dan voor een nieuw apparaat, maar het werkte net zo soepel. De telefoon werd geleverd met een originele oplader en had een lange garantieperiode, wat ik super fijn vond. Wat ik wel zou verbeteren is dat er soms wat meer kleurkeuzes beschikbaar zouden kunnen zijn. Over het algemeen ben ik super tevreden dat ik niet alleen geld heb bespaard, maar ook een duurzaam product heb gekozen dat helemaal aan mijn verwachtingen voldoet.
Mijn ervaring met de klantenservice van Leapp is trouwens ook een mengeling geweest. Toen ik een probleem had met mijn bestelling, was het eerst even lastig om contact te krijgen. Na een paar dagen kreeg ik eindelijk antwoord, maar de communicatie kon duidelijk beter. Gelukkig bleek het probleem na wat overleg snel opgelost te worden en het omruilen ging vrij soepel. Toch zou het top zijn als Leapp hun responstijd kan verkorten en de communicatie duidelijker kan maken, zodat klanten niet lang in het ongewisse blijven zitten.
De levering van mijn bestelling bij Leapp was echt snel, ik had mijn spullen al binnen twee dagen in huis, wat superhandig was. Maar toen ik een shirt terug wilde sturen omdat het niet paste, liep het wat stroef. De retourprocedure was niet zo duidelijk en ik moest meerdere keren contact opnemen met de klantenservice, wat best irritant was. Het zou fijn zijn als Leapp de retourinstructies duidelijker maakt op de website en ervoor zorgt dat de klantenservice sneller reageert. Zo wordt het hele proces een stuk makkelijker voor iedereen.
Ik vind de reputatie van Leapp echt sterk. Toen ik mijn refurbished MacBook bij hen kocht, voelde ik me meteen gerustgesteld door hun Keurmerk Refurbished certificaat. De levering was snel en het apparaat werkte perfect, net alsof het nieuw was. Toch merkte ik dat er geen originele oplader bij zat, wat best handig zou zijn om toe te voegen. Ook had ik wat twijfels over hoe mijn gegevens werden behandeld tijdens het refurbish proces. Het zou fijn zijn als Leapp hier meer open over is en extra maatregelen neemt om de privacy van klanten te waarborgen. Over het algemeen is Leapp een betrouwbare keuze voor refurbished Apple producten, maar er is nog ruimte voor verbetering op het gebied van accessoires en databeveiliging.
Ik vind dat Leapp echt voorop loopt als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik mijn laptop bij hen liet refurbishen, merkte ik meteen dat ze niet alleen een nieuw apparaat leverden, maar ook gebruik maakten van milieuvriendelijke materialen. De nieuwe batterij die ik kreeg gaat veel langer mee, wat niet alleen handiger is, maar ook beter voor het milieu. Daarnaast was de verpakking super duurzaam, wat ik erg waardeer. Een dingetje dat beter kan, is misschien meer transparantie over hun herwerkingsproces. Maar over het algemeen ben ik super tevreden met hoe ze innovatie en duurzaamheid combineren. Het geeft me een goed gevoel om op deze manier bij te dragen aan een betere wereld.
Ik heb zelf best positieve ervaringen met de aanbiedingen van Leapp. Een paar keer heb ik een mooie korting gescoord op een nieuwe telefoon en laatst kreeg ik zelfs een gratis hoesje erbij. Dat waardeer ik echt, want zo krijg je meer waar voor je geld. Toch zou ik graag zien dat ze vaker tijdelijke acties lanceren of speciale deals voor vaste klanten aanbieden. Dat zou het aanbod nog aantrekkelijker maken en zorgen dat je als klant vaker terugkomt.
Nieuwste reviews
Duidelijke en overzichtelijke website
Duidelijke en overzichtelijke website. Artikel snel geleverd en in perfecte staat. (Refurbisched)
Goede service alleen jammer dat er geen stekker bij zat moest ik de volgende dag in mijn woonplaats zelf kopen niet iedereen heeft een stekker thuis zoals ze denken bij leapp
Op de website staat dat het product binnen 24 uur wordt verzonden. Ik wacht inmiddels 8 dagen en heb nog niets ontvangen. Leapp stuurt mij door naar PostNL en PostNL stuur mij terug naar Leapp. Wat een rukbedrijf!
Onze Tiktok aanraders over Leapp reviews en ervaringen.
📍You should try #leap_review
My favorite 🥹♥️#leap_review
#stitch with
@Maddy Cassidy | Pilates ins.
Slechtste reviews
Alles ging goed.
Alles ging goed.super tevreden. Heel snelle levering.
iPhone werkt heel goed. Geen enkele beschadiging. Alleen capaciteit accu niet bekend omdat deze niet origineel is.
Watch na 2 maanden defect. In overleg opgestuurd. leapp laat niets horen. Klantenservice moeilijk tot niet bereikbaar. Vele pogingen telefonisch en mail later contact. Het opgestuurde horloge zoek? Alle gegevens van ontvangst gemaild maar ontwijkende antwoorden. "ontvangstbewijs niet leesbaar" etc. na te lang wachten en telefonische pogingen geen contact.
Uiteindelijk aangetekende brief met ontbinding koopovereenkomst gestuurd. Na weken stilte weer gemaild en gebeld. Moeizaam contact. Het aankoopbedrag wordt geretourneerd. Nooit meer leapp.
Op voorhand gevraagd of een probleem met het scherm en de touchbediening ingediend kon worden, omdat er aan de achterkant ook valschade was. Geen probleem, gewoon inzenden en dan zouden ze de telefoon (nog geen jaar oud) beoordelen. Je raad het al: Reactie: Valschade dus we nemen het niet in behandeling en sturen het item retour.
Geklaagd dat dit vooraf bekend was en wij dit geen service vinden. Reactie, we gaan het aan de reparatie-afdeling voorleggen. Zelfde avond wordt het toestel al weer afgeleverd door de pakketbezorger. En dan de vraag om een beoordeling te geven hoe tevreden je bent... Nou niet dus.
Tweedehands/gebruikte electronica is altijd een beetje spannend. Je moet maar afwachten wat je krijgt. Daarom koop ik bij leapp, dan heb ik de zekerheid die ik zoek voor een prijs die me bevalt. Zekerheid dat ik nog lang zal genieten van het gekochte en een prijs die vaak de helft of lager is dan nieuw kopen. En het is daarnaast ook nog beter vor het mileu als deze apparatuur een tweede leven krijgt.
Een week moeten wachten op een bestelling van een ander bedrijf. Na een moeizame klantervaring daar gisteren (4 oktober) de bestelling toch kunnen annuleren. Direct met knikkende knieën bij bij Leapp.nl dezelfde bestelling geplaatst. Om 22:45 had ik een track & trace en vanmorgen de bestelling al in huis. Categorie c: 'zichtbare schade' maar ik zie geen schade... Hopen dat er verder niets mee aan de hand is ;) Tot nu toe doet de telefoon het fantastisch!