Mijn indruk van Youfone

Persoonlijk ben ik best tevreden over Youfone. Mijn simkaart werkte meteen goed en de internetverbinding is snel genoeg voor mijn dagelijkse gebruik, zoals streaming en videobellen. Een keer had ik wel last van een slechte ontvangst tijdens een hevige regenbui, wat best vervelend was. Ook vond ik het jammer dat er geen loyaliteitskorting is toen ik al twee jaar klant ben. De klantenservice was vriendelijk en hielp me snel met mijn probleem, al duurde het even voordat ik aan de lijn kwam. Ik zou graag zien dat Youfone meer aandacht besteedt aan de dekking in landelijke gebieden en misschien kortingen aanbiedt voor trouwe klanten. Over het geheel genomen levert Youfone een solide service, maar er is zeker ruimte voor verbetering.

De door ons geselecteerde videos.


Can Dyson Headphones Save NEW YORK!?!
Best eSIM In Europe - Don't CHOOSE Wrong! (2024)
Wifi Booster vs Extender | See This Before You Buy.

Nieuwste reviews

Klantenservice van het laagste niveau!

Klantenservice van het laagste niveau! Heb al een tijd Youfone internet en ga nu verhuizen. Dus, ik heb de verhuizing telefonisch doorgegeven. In dit gesprek wordt aangegeven dat ik de gewenste verhuisdatum een dag later kan doorgeven per telefoon of mail en niet in dit gesprek. Vrij apart, maar met dubbele check of dit echt mogelijk is toch maar mee akkoord gegaan. Nu, na 4x bellen en 5x mailen is de klantenservice nog steeds niet in staat de gewenste verhuisdatum aan te passen. Zeer vervelend is dat de wachttijd op mailtjes minimaal 5 werkdagen is. Daarnaast hebben de klantenservice medewerkers totaal geen idee hoe je een probleem voor een klant oplost. Simpelweg nee verkopen zonder enige vorm van het schetsen van een oplossing of alternatieve mogelijkheden is de gewoonste zaak bij elke medewerker die ik hierover heb gesproken. De laatste medewerker aan de telefoon beloofde zelfs het wel voor mij in orde te kunnen maken en dit te bevestigen per mail, waarna er uiteraard geen bevestiging is gekomen en geen wijziging is doorgevoerd. Kortom, verhuis je en wil je wel bij Youfone blijven, lekker annuleren en gewoon opnieuw bestellen.

B
Bob Schrama 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Aansluiting etc

Aansluiting etc. ging verder prima maar heb het idee dat t.o.v. mijn voorgaande abonnement (Tele2) er veel meer storing is. Het is niet heel vaak maar toch regelmatig voor een korte tijd en dat is toch irritant

S
Sander 5 maanden geleden
6
Totaal
Zou hier weer kopen?

Snel bericht en simkaart.

Snel bericht en simkaart.

k
klant 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Youfone.


Replying to @BusyIzzy

#greenscreen you season 2 review || #fyp #you #netflix #television #tv

Which one is the best? 😉

Slechtste reviews

Slechte service

Ik had vragen en opmerkingen over mijn maandfactuur. Eerst een mail gestuurd naar Youfone, krijg antwoord terug, met half gebakken Nederlands. Erg dat ik zo benaderd moet worden. Vervolgens opgebeld, krijg ik iemand aan de lijn, die niet verstaanbaar was en ons blijkbaar ook niet begreep. Want hij zei namelijk : “ik ga het even bekijken” en heeft toen opgehangen. Slechte service!!!

L
Lisa Post 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Verbinding is slecht en steeds krakend…

Verbinding is slecht en steeds krakend geluid. En dat gebeurd vaak. Soms komt vremde gesprek tussen. 2x gebelt Kroatie ( Eu - land) en toen grkregen extra kosten bij abonoment. Dat hoord niet. Ik heb verlengd alleen omdat moet binnenkort na vakantie en niet omdst ik tevreden bent. . Alleen prijs is niet hoog. Maar de resrt slecht. Kan youfone niet bellen om klacht te vertellen.

K
Katarina Mikus 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Lees de kleine letters!

Nieuw abonnement genomen voor dochter omdat t mijzelf goed beviel. Maar let op datum van ingang abonnement en data plafond ! Omdat we 8 dagen van een maand abonnement afsloten hadden we nog 22 dagen van 20 GB. Dus gevolg, vette rekening gekregen. Staat in de voorwaarden zegt youfone.

P
Post 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Goede prijzen, top kwaliteit.

Goede prijzen, top kwaliteit. Eigenlijk vrijwel nooit gedoe (in tegenstelling tot vele andere aanbieders!). Let op!: Stel wel een data plafond in voor mobiel internet (voor 0,50 per maand) want de buiten-bundel data kosten zijn wel gigantisch (€100 per GB buiten je bundel). Met dit data plafond wordt je data automatisch gestopt zodat je jezelf niet perongeluk op kosten jaagt.

B
BVE 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Eerlijke en goedkope abonnementen

Eerlijke en goedkope abonnementen! Ik heb al jaren 3 Sim only abonnementen bij youfone. Nog nooit problemen met bellen of internetten (5g) gehad. Voor mijn kinderen dataplafond (0,50) aangezet. Prettig idee dat ze dan nooit over hun limiet heen kunnen. 1x de klantenservice nodig gehad ivm kapotte simkaart. Deze werd zonder kosten naar mij verzonden. Ik ben echt heel tevreden met Youfone.

D
Diana Hoekstra 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Trouw beloond

De prijs is concurrerend, het mobiele netwerk is uitstekend, maar dat geldt voor meer providers. Maar waar andere providers alleen nieuwe klanten binnenhengelen met aanbiedingen, beloont Youfone trouwe klanten met een extra scherpe prijs. Zo hoort het!

L
LIV-E 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review