Ik heb zelf heel goede ervaringen met Lebara. Een keer moest ik mijn simkaart snel vervangen omdat mijn oude stuk raakte, en de klantenservice stond meteen voor me klaar. Ze regelden alles snel en zonder gedoe. Toch merkte ik dat ik soms best lang in de wacht stond als ik belde, wat best vervelend kan zijn. Ook was er één keer mijn bestelling een dagje later dan beloofd, wat even een gedoe was. Over het algemeen ben ik erg tevreden en vind ik het een goede keuze qua prijs en service.
De door ons geselecteerde videos.
Lebara Mobile Review - Is Lebara Any Good? (UK)
Lebara Mobile - What about the 1* reviews?
Lebara Sim Card Review (2024) - FULL Guide
Ik ben al een tijdje klant bij Lebara en moet zeggen dat de productkwaliteit me over het algemeen goed bevalt. Mijn simkaart werkt altijd stabiel en ik heb nauwelijks last van uitval of storingen. Een keer had ik echt pech met mijn toestel, en de garantieprocedure liep vlot. Ik belde hun klantenservice en binnen een dag had ik een vervangende simkaart ontvangen, wat superhandig was. Toch zou ik willen dat ze iets transparanter zijn over de garantievoorwaarden op hun website. Soms was het niet helemaal duidelijk wat precies gedekt werd, wat wat verwarring kan geven. Verder zou een uitgebreider assortiment aan toestellen ook fijn zijn, zodat je meer keuze hebt bij het kiezen van iets dat echt bij je past. Maar al met al ben ik tevreden met hoe ze omgaan met productkwaliteit en garantie.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij Lebara echt goed. Voor wat ik krijg, betaal ik niet teveel en het voldoet prima voor mijn bel- en internetbehoefte. Toen ik overstapte, merkte ik meteen dat ik niet met verborgen kosten werd geconfronteerd, wat een groot pluspunt is. Bestellen ging super makkelijk via de app, en ik kreeg snel mijn simkaart binnen. Een dingetje dat beter kan, is misschien meer keuze in datapunten voor mensen die veel online werken of streamen. Ook zou het fijn zijn als er regelmatig tijdelijke aanbiedingen zijn voor vaste klanten. Over het algemeen ben ik erg tevreden en vind ik het een goede deal voor het geld dat ik uitgeef.
Ik vind de klantenservice van Lebara over het algemeen aardig. Een paar maanden geleden had ik een probleem met mijn databundel die ineens niet meer werkte. Ik belde de klantenservice en de medewerker was super geduldig en loste het snel op. Dat waardeer ik echt. Echter, er zijn momenten dat je best lang moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt, vooral ’s avonds. Het zou top zijn als ze meer personeel inzetten tijdens drukke uren. Ook was het me eens niet helemaal duidelijk hoe ik mijn nummer kon behouden als ik een nieuw abonnement afsluit. Hier had ik graag wat duidelijkere uitleg gekregen. Al met al ben ik tevreden, maar met wat aanpassingen kan de klantenservice van Lebara nog beter worden.
Bij mijn bestelling van Lebara liep alles eigenlijk heel soepel. Mijn pakketje kwam zelfs een dag eerder aan dan beloofd, wat altijd fijn is. De doos was goed verpakt en alles zat er netjes in. Een keer had ik per ongeluk een ander simkaartpakket besteld, maar het retourneren was super eenvoudig geregeld. De klantenservice reageerde snel en hielp me meteen het juiste pakket te krijgen zonder gedoe. Toch zou ik het handig vinden als Lebara meer updates geeft over de bezorgstatus, zodat je beter kunt volgen waar je pakketje is. Over het algemeen ben ik tevreden met hoe ze de levering en retournering aanpakken.
Persoonlijk vind ik de reputatie van Lebara echt betrouwbaar. Een keer had ik een probleem met mijn simkaart en hun klantenservice was super behulpzaam en loste het snel op. Dat geeft vertrouwen. Wel valt het me op dat hun online info soms wat rommelig is, waardoor je makkelijk verdwaalt op de website. Het zou fijn zijn als ze daar wat meer structuur aan konden geven. Verder hoor ik vaak positieve verhalen van vrienden, dus over het algemeen ben ik erg tevreden met hoe Lebara voor de dag komt.
Persoonlijk denk ik dat Lebara nog flink kan bijschaven op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Bijvoorbeeld, het zou super zijn als ze meer duurzame simkaarten aanbieden, zoals van gerecycled materiaal. Ook merk ik dat er weinig nieuws is in hun diensten – misschien kunnen ze investeren in innovatieve technologieën zoals 5G of betere internationale opties. Op het duurzaamheidfront zou Lebara kunnen kijken naar manieren om hun ecologische voetafdruk te verkleinen, zoals groene energie gebruiken in hun kantoren of milieuvriendelijke verpakkingen voor simkaarten en accessoires. Een ander idee is om klanten aan te moedigen hun oude simkaarten terug te sturen voor recycling, wat zowel het milieu helpt als een positief imago creëert. Zo kan Lebara niet alleen gebruiksvriendelijk blijven, maar ook een stapje zetten richting een groenere toekomst.
Wat ik vind van Lebara’s aanbiedingen en promoties is dat er zeker ruimte is voor verbetering. Soms lijken de deals wat ingewikkeld en weet je niet helemaal wat je precies krijgt. Laatst probeerde ik een korting voor internationale gesprekken te pakken, maar het was lastig om te vinden hoe dat precies werkte. Het zou echt fijn zijn als ze hun promoties duidelijker en makkelijker toegankelijk maken. Aan de andere kant zijn de prijzen over het algemeen goed, dus als ze die eenvoudiger kunnen presenteren, zou dat top zijn!
Nieuwste reviews
De mensen/personeel goed opleiden
De mensen/personeel goed opleiden. goede duidelijk spreken. Nederlands zonder achtergrond herkomst.
Mijn probleem was nogal ingewikkeld en moeilijk iit te leggen aan de telefoon.
Maar de dame van klantenservice, bleef heel kalm en sàmen kwamen we er uit.
Ze vroeg enkele vragen, die verifeerden dat ik de juiste klant was,(voor extra beveiliging ivm privacy).
Dit gaf my een goed gevoel! Chapeau Lebara. Ga zo door!!
who started lebara? #tamil #tamilsong #tamilcomedy #tamiltiktok #india
Es pre-pago y la puedes comprar solo con el Pasaporte, la recargas en cualquier locutorio (tiene muy buena conexión según mi hermana, que ya tiene como 15 días con ella).
#Ad I live in the UK and of course things are expensive so it’s really important to be smart spenders and save wherever you can.
Slechtste reviews
het nummerbehoud laat op zich wachten, geen duidelijke actie vanuit lebara
het nummerbehoud laat op zich wachten, geen terugkoppeling waarom dit niet lukt, toen ik contact op nam, moest ik naar winkel , die medewerker zei dat ze me daar konden helpen, echter dit is een primera, die verkopen alleen kaarten wat ik al zei, nee zei de collega , die kunnen je helpen, dus niet.
Toen weer contact, gegevens doorgegeven, tot nu toe weer geen terugkoppeling.
Je zou in Nederlands geholpen kunnen worden, maar wanneer je na een half uur aan de telefoon te hebben gehangen een medewerker krijgt, wordt je in gebroken Nederlands geholpen. Wanneer je terug communiceert wordt er niks begrepen. Ik wordt gek van deze zogenaamde hulp.... Ze zeggen dingen toe die niet waargemaakt kunnen worden. Ook zijn de SIM kaarten niet ontvangen, maar ondertussen moet er wel betaald worden. Een waardeloze provider met ogenschijnlijk mooie acties. Dan maar wat meer betalen en een fatsoenlijke klantenservice.
probeer al weken een abonnement te beëindigen wegens overlijden van de betreffende persoon... DIT BEDRIJF GEEFT GEEN GEHOOR!
Schandalig gewoon.. lege e-mail replies.. geen reacties op opvolgingen.. tragisch
Mijn probleem was nogal ingewikkeld en moeilijk iit te leggen aan de telefoon.
Maar de dame van klantenservice, bleef heel kalm en sàmen kwamen we er uit.
Ze vroeg enkele vragen, die verifeerden dat ik de juiste klant was,(voor extra beveiliging ivm privacy).
Dit gaf my een goed gevoel! Chapeau Lebara. Ga zo door!!
Het bedrijf Lebara heeft het voor elkaar gekregen dat ik mijn 06-telefoonummer van een voorheen niet eerlijk bedrijf verder kon behouden. Echt Chapeau!.
Daarnaast heb ik nog een mooi abonnement met hen kunnen afsluiten.