Vodafone: Blij met snelle internet, maar teleurgesteld in de klantenservice?
Mijn indruk van Vodafone
Ik zit al een tijdje bij Vodafone en moet zeggen dat de GigaNet-verbinding echt top is, vooral als ik onderweg ben. Maar eerlijk, de klantenservice laat soms best te wensen over. Een keer had ik problemen met mijn abonnement en het duurde echt lang voordat iemand me kon helpen. Het zou super zijn als Vodafone meer medewerkers inzet voor de klantenservice, zodat je sneller geholpen wordt. Ook zou duidelijkere communicatie over prijswijzigingen een groot verschil maken, want onverwachte kosten zijn altijd vervelend. Ondanks deze issues blijf ik voorlopig bij Vodafone vanwege de sterke verbinding, maar ik hoop dat ze hun service verbeteren zodat het al helemaal af is.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Slechte klantenservice
Zakelijk geadviseerd een toestel aan te schaffen met onbeperkt bel/sms, blijkt dit achteraf niet zo te zijn. Dramatische klantenservice.........
Slechte interne organisatie
Ik heb een abo met 2 nummers, 1 voor mijzelf (hoofdnummer) en 1 voor mijn echtgenote. Beide nummers kwamen in aanmerking voor verlengen. Overgestapt op Red Together en Red Together Extra. Mijn hoofdnummer bleef echter op het oude abo staan waardoor het Red Together Extra bij mijn echtgenote niet volledig actief werd, ze kreeg niet de beloofde internetdata. Alleen bellen en 64kb basis internet. Hiervoor bijna een uur met Vodafone aan de telefoon gehangen. Dame vd klantenservice was erg bereidwillig om een oplossing te vinden doch moest herhaaldelijk ruggespraak met andere afdelingen houden. Vaak dus in de wacht gezet. Uiteindelijk afgesproken dat zij verder zou gaan met haar onderzoek en mij later die dag zou terugbellen. Echter niets meer gehoord. Volgende dag maar weer eens met Vodafone gebeld KS. Kreeg een andere medewerker aan de telefoon die niets van mijn eerder contact kon terugvinden en hij wilde daarom dat ik opnieuw mijn probleem ging vertellen. Hij kon nog wel in zijn gegevens zien dat ik met iemand van een andere Vodafone afdeling had gesproken maar kon mij niet met die afdeling verbinden. Ik zei hem dat de collega van die afdeling mogelijk al een oplossing voor mijn probleem had en dat ik geen zin had om opnieuw veel tijd met hem er aan te besteden. Waarom is er geen vastlegging van gesprekken en wie er aan gewerkt heeft? Een beetje bedrijf of organisatie heeft zijn zaken op dit gebied op orde. Ben hier erg ontevreden over en zo te zien aan de vele negatieve reacties hier ben ik niet de enige met klachten over de organisatie binnen Vodafone. Ik ga even afkoelen en probeer volgende week nog maar eens of er iemand binnen Vodafone is die mijn probleem kan/wil oplossen.
In verband met een omruiling van Iphone…
In verband met een omruiling van Iphone 15 zou er een bedrag van ongeveer € 200,- teruggestort moeten worden vanaf maart ben ik bezig om het bedrag terug te krijgen en tot op heden is er nog niets gestort op mijn rekening. Jullie zijn die ene ster niet eens waard, heb er zo spijt van dat ik ben overgestapt van KPN naar Vodafone jullie zijn met een woord WAARDELOOS! Het gevolg ga ik bespreken met mijn advocaat, en stoppen die handel!
Onze Tiktok aanraders over Vodafone reviews en ervaringen.
Banging deal if u ask me
Zo kom jij erachter welke provider voor jou het gunstigst is! #Megazakelijk
@alyaaessam14 #fypシ #fyp #vodafone #interns
Slechtste reviews
Cadeau bij aanschaf nieuwe telefoon nooit ontvangen (binnen actieperiode en aangeschaft in een Vodafone winkel)
Mobiele telefoon aangeschaft in actie periode met (uitblijven) van Google hubs device!!! Alle stappen gevolgd nadat ik in een Vodafone winkel mijn nieuwe toestel gekocht had, bevestiging ontvangen hiervoor. Daarna niets meer gehoord. Navraag gedaan en krijg terug dat de actieperiode over is. Alle informatie is daar bij Vodafone! Omdat het niet per email is aangeleverd niet te "bewijzen" voor mij. Super slechte actie van Vodafone!!! Lekker zo doorgaan...
Niet bereikbaar.
Niet bereikbaar. Zeer slechte klantenservice, ik probeer nu al 2 maanden mijn abonnement te laten aanpassen, als je klantenservice belt geven ze aan dat je met accountman,. contact moet opnemen omdat je zakelijke klant bent, die alleen een email heeft en niet op reageert. verder kan je nergens je klachten kwijt, je kan enige klachtenserv bellen maar gebeurt verder niks.
overgestapt van KPN naar vodafone
overgestapt van KPN naar vodafone. Wat een drama! Uren bezig geweest en tig telefoontjes om het allemaal een beetje werkend te krijgen. Mijn account was toevoegt aan mijn zoon die van niets wist. Bestel ik een Esim (omdat anders mijn dualsim niet werkt). Pas na 3 weken en 3 telefoontjes erachtergekomen blijkt de Esim geleverd te worden via de app.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht bij…
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht bij Vodafone in Hoog Catharijne Utrecht. Ben zeer vakkundig geholpen door Aziz. Hij heeft de inhoud van mijn oude telefoon overgezet en mee gedacht met enkele problemen.
Telefonisch abonnement verlengen
Telefonisch contact opgenomen met Vodafone omdat ik mijn abonnement kon verlengen maar had er wat hulp bij nodig. En die hulp kreeg ik hoor, wat een fantastische medewerker! (Giovanni) Deze beste man nam zich echt de tijd en moeite! Mooi toestel en een abonnement voor een zacht prijsje. Helaas kan ik maar 5sterren geven anders waren het er 10! Super bedankt!