Persoonlijk vind ik de ervaringen met Canal Digitaal best wisselvallig. Zo had ik zelf meerdere keren last van bevroren zenders, wat natuurlijk vervelend is als je midden in je favoriete serie zit. Ook was het lastig om snel hulp te krijgen van de klantenservice toen ik problemen had met de ontvanger. Het zou top zijn als ze hun supportteam kunnen uitbreiden en zorgen voor betrouwbaardere apparatuur. Aan de positieve kant zijn de prijzen redelijk en het programma-aanbod is echt uitgebreid, dus daar zit zeker wat goeds in. Een beetje meer consistentie in service en kwaliteit zou het totaalplaatje echt naar een hoger niveau tillen.
De door ons geselecteerde videos.
Review: de nieuwe Chromecast met Google TV
Best selling hearing aids - Signia Intuis 3 CIC Completely In Canal Hearing Aids #viral #viralvideo
Insert a BATTERY into the TV and watch all the channels in the world! Satellite TV!
Ik vind de productkwaliteit van Canal Digitaal best oké, want de beeld- en geluidskwaliteit is meestal scherp. Toch heb ik geregeld last van bevroren zenders en soms lijkt de beeldverwerking wat achter te blijven. De hardware reageert ook af en toe traag, wat het kijken wat frustrerend maakt. Aan de positieve kant is het opnemen en terugspoelen van programma's soepel zonder ontvangstproblemen, wat ik erg handig vind. Wat de garantie betreft, kan het echt beter. De klantenservice is vaak moeilijk te bereiken en de communicatie over opzegprocedures is onduidelijk. Eens kreeg ik ook een verkeerde factuur, wat niet fijn was. Het zou top zijn als Canal Digitaal hier meer in investeert, zoals snellere support en duidelijke informatie over garantievoorwaarden, zodat de algehele ervaring beter wordt.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding van Canal Digitaal redelijk, maar er is ruimte voor verbetering. Ik waardeer de uitgebreide zenderkeuze en de handige 3-IN-1 TV App die ik dagelijks gebruik. Echter, ik heb ook gemerkt dat de abonnementskosten hoger kunnen zijn dan bij andere aanbieders, en af en toe kwamen er onverwachte extra kosten op mijn factuur. Het zou fijn zijn als Canal Digitaal meer transparantie biedt over deze bijkomende kosten en misschien flexibeler wordt met abonnementspakketten. Daarnaast zou een betere klantenservice, die sneller reageert op vragen over prijzen en factureringen, de algehele ervaring nog beter maken. Al met al ben ik tevreden met wat ik krijg voor de prijs, maar enkele aanpassingen zouden de waarde nog verder verhogen.
Ik moet echt zeggen dat mijn ervaring met de klantenservice van Canal Digitaal best tegenvalt. Een paar maanden geleden had ik problemen met mijn decoder en ik belde hun helpdesk. De medewerker was aardig en probeerde me te helpen, maar het duurde heel lang voordat het probleem echt opgelost werd. Toen ik later een klacht had over de facturatie, voelde het alsof ik steeds rondgeplaatst werd zonder dat er echt iets gebeurde. Het zou super zijn als Canal Digitaal sneller reageert en duidelijker communiceert wanneer je belt. Misschien kunnen ze hun team beter trainen of meer medewerkers inzetten tijdens piekuren. Aan de positieve kant was een medewerker bij de dealer echt top en hielp me snel met een installatievraag. Maar over het algemeen is er echt ruimte voor verbetering in hun klantenservice en klachtenafhandeling.
Voor mij ging de levering bij Canal Digitaal echt vlekkeloos; ik kreeg alles snel en de instructies waren helder, wat super handig was. Maar toen ik iets moest retourneren, liep het ineens niet zo soepel. Het duurde langer dan ik had verwacht en ik kreeg niet altijd duidelijke reacties van de klantenservice. Een verbetering zou zijn om een eenvoudig online retourformulier te hebben en sneller te reageren op vragen. Ook merkte ik dat de facturen soms verwarrend waren, met onduidelijke bedragen. Het zou top zijn als ze daar meer transparantie in kunnen brengen, zodat klanten precies weten waar ze aan toe zijn.
Ik heb echt geen goed gevoel over de reputatie van Canal Digitaal. Toen ik problemen had met mijn ontvanger, voelde ik me nergens bij terecht kunnen. De klantenservice reageerde slordig en het duurde eenderde lang voordat ik een antwoord kreeg. Ook merk ik dat veel mensen klagen over de hoge prijzen zonder dat de service dit rechtvaardigt. Het zou echt helpen als ze transparanter waren over hun tarieven en sneller reageren op klachten. Daarnaast zou een vriendelijker houding naar klanten toe veel kunnen verbeteren. Tot nu toe lijkt het meer alsof ze niet echt geven om hun klanten, en dat doet hun reputatie alleen maar verslechteren.
Ik vind Canal Digitaal best wel innovatief bezig, zeker met hun combinatie van satelliet en internet die mijn kijkervaring echt heeft verbeterd. Maar op het gebied van duurzaamheid kan het nog beter. Het zou bijvoorbeeld top zijn als ze energiezuinigere apparatuur aanbieden of een duidelijk recyclingprogramma voor oude ontvangers. Daarnaast zou het fijn zijn als ze meer inzetten op groene energie voor hun diensten, zodat we niet alleen genieten van goede tv, maar ook bijdragen aan een beter milieu. Een beetje meer aandacht voor deze zaken zou echt een pluspunt zijn.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Canal Digitaal echt goed geregeld. Toen ik me inschreef, kreeg ik bijvoorbeeld een gratis maand televisie erbij, wat een fijne bonus was. Ook bieden ze regelmatig kortingen aan voor bestaande klanten die uitbreiden naar extra diensten, zoals de HD-pakket. Een ding dat beter kan, is dat sommige promoties nogal lastig te vinden zijn op hun website. Het zou top zijn als ze deze aanbiedingen duidelijker naar voren brengen, bijvoorbeeld op de homepage. Daarnaast zou ik graag vaker tijdelijke acties zien, zoals speciale prijzen tijdens feestdagen. Over het algemeen zijn de promoties aantrekkelijk, maar met wat meer transparantie en regelmatiger acties kunnen ze echt uitblinken.
Nieuwste reviews
1 afstandbediening werkt niet goed…
1 afstandbediening werkt niet goed meer, alles geprobeerd maar het ligt aan de afstandbediening. Dus bellen naar de klantenservice voor de tweede keer. 14,95 euro want geen garantie meer? En 9,95 verzendkosten???? Voor een stuk plastic dat geen mallemoer weegt!!!! Het is go...... schandalig!!!! Wat een oplichters zijn het toch!
Sta hier zuid zweden, moet met een schotel van 60 goed te ontvangen zijn.
Niet dus . Ik sta op een landtong, naar alle kanten vrij zicht .
Hopeloos dat canal dig.
Opzeggen die hap.
heb ook op gezegd, ze prijzen zich uit de markt..aankomend juli 2 euro p maand erbij!!!!
belachelijke verhoging en steeds minder zenders...glasvezel haalt ze al in ..meer aanbod qua zenders en goedkoper
dus satelliet eruit .......jammer dik 30 jaar gehad was altijd tevree tot dat ze zenders gingen weghalen
Antena inteligente saca todos los canales ocultos sin pagar más AHORA.
¿Sabes cuál es el canal digital con el mejor retorno de la inversión? El canal con el que con poco presupuesto puedes alcanzar muchas ventas... pues es el email marketing y aquí te enseño 4 tácticas para que comiences a utilizarlo.
Follow and Share! @Samantha Wynn Greenstone
Slechtste reviews
overstap van canal digitaal naar canal + plus werkt voor geen meter
op 21 maart een mail gehad dat ik van het canal digitaal account naar het canal + account ga.
Dus met mijn inloggegevens (volgens mail hetzelfde gebleven) een canal + account aangemaakt.
bij ieder inlog vlieg ik er uit en kom terug op canal digitaal account.
de tv app canal + is op mijn tv nergens te vinden (via www.) appstore e t c en dus ook niet bij te voegen.
dus ook niet te gebruiken
2 keer contact met klantenservice gehad, mail gekregen, waar je helemaal niets mee opschiet
dus vanaf 21. 3. 24 t/m 6.4. 24 mee bezig, helaas .....
tot nu zonder succes
Sinds we van canal digitaal naar canal+ hebben moeten overstappen is er lange tijd een wazig beeld bij zappen naar een andere zender. Later wordt het dan weer scherp. Echt waardeloos dit!!
Canal Digital laat hun buitenlandse klanten in de steek door de app te sluiten en te verhuizen naar canalplus.nl app die in het buitenland niet te downloaden is.
SCHANDALIG !!
Geweldige ervaring met de 3-IN-1 TV APP op smartphone, smart tv en tablet. Steeds te gebruiken op verschillende locaties met een maximum van 5 devices en dat maar voor 14.95 EUR per maand.
Al ruim 30 jaar klant, eerst met schotel, maa de app is veel beter (opnemen, begin gemist, terug spoelen en nooit problemen met ontvangst door slecht weer).
Goede kwaliteit en kwantiteit voor een redelijke prijsMeestal schrijf ik geen reviews over…
Meestal schrijf ik geen reviews over producten. Ik zie hier bijna geen 1 goede review staan, terwijl ik deze dienst (tv app) nu een maand probleemloos gebruik. Goede beeldkwaliteit, voldoende zenders, tv terugkijken, begin gemist en espn kanalen voor een schappelijke prijs. Nog geen problemen ervaren. 👍
Vreemd dat er zoveel slechte ervaringen zijn. Vandaag telefonisch mijn abonnement (schotel) laten aanpassen naar kijken via internet en de smart-tv. Keurig en snel te woord gestaan door de klantenservice.