Zavvi: Ontdek de Eerlijke Ervaringen: Zijn de Reviews Wel ter Zegging?
Mijn indruk van Zavvi
Persoonlijk vind ik de reviews over Zavvi best gemengd. Ik heb zelf een keer besteld en mijn pakketje kwam niet helemaal compleet aan. Het kostte behoorlijk wat moeite om met de klantenservice in contact te komen en een oplossing te krijgen. Dat was echt frustrerend. Aan de andere kant heb ik ook wel goede ervaringen gehad, zoals snelle levering en scherpe prijzen op bepaalde producten. Het zou top zijn als Zavvi hun communicatie kan verbeteren en zorgen dat bestellingen altijd compleet en op tijd aankomen. Misschien kunnen ze ook transparanter zijn over eventuele extra kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Al met al biedt Zavvi goede deals, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de service.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Na 1 jaar ervaar ik nog problemen
Na 1 jaar ervaar ik nog problemen, Zavvi is zn klot*e bedrijf dit is niet normaal!! Je krjgt geen contact met hen. De bestellingen kwamen 2 a 3 maanden te laat en sommige zijn nooit geleverd. Omdat het volgens hun (na heel wat "zeuren" van mij) toegaven dat enkele producten niet eens leverbaar waren. Maar ze sturen wel natuurlijk alle facturen naar Afterpay, via email is een "noreply" adres dus via die weg al geen contact mogelijk, ook geen telefoon nummer of briefadres.. ze beweren te helpen en je via je account berichten te sturen. Ik heb letterlijk 7 weken erover gedaan om een retour adres te krijgen, ze willen het je zo moeilijk maken dat je opgeeft. Continue vragen naar de bestel nummers en continue geef ik de nummers, het is alsof je tegen de muur praat. Beweren via de website dat je kan retourneren naar een magazijn in nederland klopt ook niet, moet naar de UK terug en betaal je ruim 40 euro per doos voor met alle papierwerk van dien. Ook betaal je invoerkosten via postnl anders krijg je je producten niet geleverd, terwijl op de site staat dat de prijzen incl de invoerkosten zou zijn.. erg vreemd. (Lokkerij?) Retour aangekomen verwerken ze niet eens. Dus facturen bleven bij Afterpay openstaan. Zelfs bij hen krijg ik te horen dat ze geen contact met Zavvi krijgen. Leuke is dat Afterpay zoveel gedupeerde met hetzelfde verhaal hebben en dat Zavvi onder een andere naam is verder gegaan. Dit bedrijf is pure oplichting en koop daar aub nooit meer iets, je krijgt er alleen maar hoofdpijn van en bent gewoon je geld kwijt!
Bijkomende kosten
Leuke item besteld bij zavvi, helaas vertellen ze er niet bij dat er nog invoer rechten en btw bij komt. Hier kom je pas achter als het bij de douane ligt. Ze hebben zelf helemaal niks maar verkopen van andere retailers. VERMIJDEN !!!!!
Onze Tiktok aanraders over Zavvi.
Awesome Puzzles Available At Zavvi! #fyp #starwarsfan #game #jigsaw
Unboxing 5 mystery funky T-shirts from Zavvi UK! 🎉 Did I score big or miss the mark? 👀
Mando’s starfighter review! Thanks to Zavvi for sending it to me!
Slechtste reviews
Na 1 jaar ervaar ik nog problemen
Na 1 jaar ervaar ik nog problemen, Zavvi is zn klot*e bedrijf dit is niet normaal!! Je krjgt geen contact met hen. De bestellingen kwamen 2 a 3 maanden te laat en sommige zijn nooit geleverd. Omdat het volgens hun (na heel wat "zeuren" van mij) toegaven dat enkele producten niet eens leverbaar waren. Maar ze sturen wel natuurlijk alle facturen naar Afterpay, via email is een "noreply" adres dus via die weg al geen contact mogelijk, ook geen telefoon nummer of briefadres.. ze beweren te helpen en je via je account berichten te sturen. Ik heb letterlijk 7 weken erover gedaan om een retour adres te krijgen, ze willen het je zo moeilijk maken dat je opgeeft. Continue vragen naar de bestel nummers en continue geef ik de nummers, het is alsof je tegen de muur praat. Beweren via de website dat je kan retourneren naar een magazijn in nederland klopt ook niet, moet naar de UK terug en betaal je ruim 40 euro per doos voor met alle papierwerk van dien. Ook betaal je invoerkosten via postnl anders krijg je je producten niet geleverd, terwijl op de site staat dat de prijzen incl de invoerkosten zou zijn.. erg vreemd. (Lokkerij?) Retour aangekomen verwerken ze niet eens. Dus facturen bleven bij Afterpay openstaan. Zelfs bij hen krijg ik te horen dat ze geen contact met Zavvi krijgen. Leuke is dat Afterpay zoveel gedupeerde met hetzelfde verhaal hebben en dat Zavvi onder een andere naam is verder gegaan. Dit bedrijf is pure oplichting en koop daar aub nooit meer iets, je krijgt er alleen maar hoofdpijn van en bent gewoon je geld kwijt!
Schandalig, verschrikkelijke ervaring
Wat een schandalige bende is dit. Nog niet eens één ster waard. Ik zal hieronder uiteenzetten waarom. Op 19 januari een bestelling geplaatst bestaande uit vier items. Er werd aangegeven dat alles netjes op voorraad was en het naar verwachting op 21 januari verzonden zou worden. So far so good. Daarna helaas slechte updates/slecht te traceren, maar enfin. Na eigen speurwerk bleek na verloop van tijd een pakket bij het postkantoor te liggen. Bij het afhalen, moest ik opeens €26,37 aan rembours betalen. Dit omdat er een waarde van 38,33 GBP op de doos was gezet, terwijl de inhoud in euro's een waarde van slechts €20,15 had (dus minder dan €22,- en daarmee onder het drempelbedrag voor rembours). Aangezien ik door een fout van hen deze kosten heb moeten maken, heb ik op 3 februari een bericht gestuurd (in het Nederlands) met daarbij uitleg van de fout die gemaakt was en foto's van de doos met daarop de rembourskosten. Twee dagen later kreeg ik een standaardreactie in zeer gebrekkig/foutief Nederlands, waarin vermeld werd dat bezorgkosten niet vergoed worden, tenzij het ging om 'Custom-kosten'. Dat is dus precies wat ik al verteld had, inclusief foto's. Nog dezelfde dag gereageerd en nogmaals bevestigd dat het inderdaad om 'Custom-kosten' ging. Weer twee dagen later kreeg ik opnieuw reactie. Of ik nog even meer informatie op kon sturen. Oh, en mijn bijlage van twee mails daarvoor was blijkbaar niet te openen (gewoon een foto, jpeg, volgens hun website ondersteund). Die mocht ik nog wel even als pdf sturen. Enfin, so be it, gelijk diezelfde dag het pdf'je erachteraan gestuurd. Een dag later kreeg ik weer reactie: de kosten zouden niet vergoed worden, rembourskosten waren m'n eigen probleem. Inmiddels was mijn geduld aardig op geraakt, waarop ik - wederom op dezelfde dag - nogmaals gemaild heb dat dit onterechte kosten zijn en dat ik het knap vervelend vond worden inmiddels. Weer twee dagen daarna - op 10 februari - had ik blijkbaar eindelijk een capabele medewerker te pakken en werd mij verteld dat dit bedrag zou worden teruggestort. Dit is ook gebeurd. Dan deel twee van de soap: de ontvangen bestelling bevatte slechts drie van de vier artikelen. Ook hier moest ik zelf achteraan. Op 10 februari, nadat deel één van de soap dus eindelijk was afgerond, heb ik ook hierover contact opgenomen met de klanten'service'. Aangegeven dat het 21 januari verzonden zou worden, maar ik het nog steeds niet had, terwijl de rest van mijn bestelling er al wel was. Een week later, op 17 februari, had ik nog steeds geen antwoord op deze vraag. Toen heb ik er opnieuw achteraan gemaild. Een dag later, 18 februari, eindelijk reactie: standaardmailtje, 'geen idee wanneer 'ie komt, we wachten nog op leverancier'. Ik heb weer tien dagen geduld opgebracht, vervolgens op 28 februari nogmaals contact opgenomen. Wederom werd ik genegeerd. Op 5 maart nog steeds geen reactie, dus er maar weer achteraan. Het duurde vervolgens tot 8 maart voor het volgende teken van leven: kon zogenaamd niet geleverd worden dus zou worden geannuleerd, zou zogenaamd zo snel mogelijk van de website gehaald worden en ik zou zogenaamd binnen 3-5 werkdagen mijn geld terugkrijgen. Vlak na dit bericht kreeg ik een mail dat de annulering mislukt was. Zelfs een annulering gaat dus mis. Hier melding van gemaakt - inclusief screenshot van de mail hierover - om vervolgens op 10 maart te horen te krijgen: "Helaas kunnen wij uw bestelling niet meer aanpassen zodra deze geplaatst is." Wat is dit voor onzin joh?! Daarnaast staat nog altijd - inmiddels 9 april!! - het product op de website als voorradig. Ook totaal geen service gehad, want ik had liever in samenspraak een alternatief artikel uitgekozen. Er werd tot slot gemeld dat ik binnen 2-3 dagen meer zou horen. Op 27 maart, dus weer 2,5 week later, had ik nog steeds niets gehoord en heb ik wederom contact opgenomen. Inmiddels in het Engels, omdat het in het Nederlands ook niet opschoot. Twee dagen later reactie, weer een standaard mailtje om me af te wimpelen. Het zou geannuleerd zijn. Nou, niet dus, zoals duidelijk te zien was in mijn account. Geen geld terug, nog steeds op de website, geen bevestiging. Na mijn reactie hierop, kreeg ik te horen: 'it seems that our team is trying to cancel this item.' Wat een onzin. Een team probeert een bestelling te annuleren. Laat me niet lachen. Bijna 2,5 maand verder en nog geen steek opgeschoten. Weer wat zinloos heen-en-weer gemail met beloftes om binnen 48 uur een update te geven, wat uiteraard niet gebeurde. En je dan aanspreken als je bozer reageert. En dan denk je alles te hebben gehad, en moet JIJ als KLANT nog aan HEN bewijzen dat je je bestelling wel daadwerkelijk betaald hebt. De wereld op z'n kop. Stuur je betaalbewijs, zeggen ze dat het niet klopt en of ik het nog eens wil nakijken. SCHANDALIG!
Op 27-11-2021 een zipper mouth besteld…
Op 27-11-2021 een zipper mouth besteld maar geen reactie? Kan ik nog iets verwachten of is het een scam? Iemand ideeën hierover? Inmiddels is het 10 juni, reageren op zavvi kan dus niet . U heeft mijn bestelnummer en ik heb hem zonder account besteld. Ik wil graag mijn geld terug, het vertrouwen is weg. Graag uw persoonlijk contact !!! Of een mailadres waarbij ik u wél kan bereiken... Vooralsnog diep teleurgesteld....
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Ben zeer tevreden met Zavvi
Ben zeer tevreden met Zavvi. Had een "Mezco one 12 cyclops" besteld en die was bijna nergens anders leverbaar. Maakte me enigszins zorgen door sommige reviews over Zavvi maar ik ben zeer tevreden over de prijs en levertijd. Zeker een aanrader.
Heel tevreden.
Ik ben heel tevreden. Het duurt soms wat lang voor je de bestelling ontvangt maar dat is het enige. De service is prima en reageert zelfs via Twitter, adequaat en snel.
Top!!!
Ik snap echt de negatieve reacties niet.. alles word duidelijk vermeld na u bestelling dat dit even kan duren. De verwachte levering was voor mijn dvds tussen 22 mei en 29 mei. De pakketjes zaten allebei apart in de bus, eentje de 21ste mei en eentje 22ste mei. Ik zou zeker niet twijfelen om hier opnieuw te bestellen. Zelf de dvds hebben NL subs (je moet wel kijken voor je besteld of ze NL subs hebben) ZAVVI doe zo verder. Vind het zelf beter en veeeeel goedkoper dan BOL.COM.