Uit de reviews blijkt dat veel klanten super tevreden zijn over de snelle levering en de kwaliteit van de kabels, en dat vind ik ook. Ik heb zelf een keer een kabel besteld en die kwam echt snel aan, precies zoals beloofd. Daarnaast wordt de klantenservice vaak geprezen om hun persoonlijke aanpak, wat ik ook heb ervaren toen ik een vraag had over mijn bestelling. Toch viel me op dat er af en toe klachten zijn over de afhandeling van problemen. Kabeldirect zou hier echt wat in kunnen steken, bijvoorbeeld door een duidelijker proces te hebben of door sneller te reageren op klachten. Verder waardeer ik de goede prijs-kwaliteitverhouding en de mooie aanbiedingen die vaak beschikbaar zijn. Al met al denk ik dat Kabeldirect een betrouwbare keuze is, zolang ze blijven werken aan een nog betere klachtenafhandeling.
De door ons geselecteerde videos.
Kabeldirect over ERPOPEN
Differences in digital audio cables
Does This Connector Even Do Anything? - DisplayPort Explained
Mijn ervaring met de productkwaliteit van Kabeldirect is over het algemeen heel goed. Ik heb verschillende kabels besteld voor mijn thuisnetwerk en ze werken allemaal prima zonder problemen. Een keer had ik een defecte HDMI-kabel ontvangen, maar ik nam meteen contact op met de klantenservice. Ze regelden snel een vervanging zonder gedoe, wat ik echt fijn vond. Wat ik nog beter zou vinden, is dat sommige handleidingen wat duidelijker zijn. Ik merkte dat het soms lastig was om bepaalde aansluitingen juist te doen omdat de instructies niet helemaal duidelijk waren. Als Kabeldirect hier wat meer aandacht aan zou besteden, zou dat de gebruikservaring nog verder verbeteren. Al met al ben ik tevreden met de kwaliteit en de garantie die ze bieden.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij Kabeldirect echt kloppend. Toen ik een nieuwe oplaadkabel nodig had, koos ik voor hun aanbieding en ben niet teleurgesteld. De kabel is stevig en werkt vlekkeloos, terwijl ik er minder voor betaalde dan bij andere winkels. Bovendien duurde de levering super snel, ik had mijn kabel al de volgende dag in huis. Het enige wat beter kan, is misschien wat meer opties qua kleuren en lengtes, zodat je beter kunt kiezen wat bij je past. Maar verder ben ik super tevreden en vind ik dat je hier echt waar voor je geld krijgt.
Mijn ervaring met de klantenservice van Kabeldirect is best goed, maar niet zonder verbeterpunten. Toen mijn internetverbinding ineens wegviel, belde ik hun support en ze stonden meteen voor me klaar om het probleem te verhelpen. Dat was top! Maar later had ik moeite met de levering van een nieuwe modem. De beloofde datum werd niet gehaald en ik kreeg niet duidelijkheid over wanneer ik het nu wel kon verwachten. Ook waren de retourkosten hoger dan ik dacht toen ik een product terug wilde sturen. Het zou fijn zijn als Kabeldirect de levertermijnen beter nakomt en de retourkosten verlaagt. Al met al helpt hun service me vaak snel, maar er is zeker ruimte om de communicatie en de voorwaarden wat fijner te maken.
Ik heb gemengde ervaringen gehad met de levering en retournering bij Kabeldirect. Eenmalig werd mijn bestelling super snel bezorgd en de verpakking was zo stevig dat alles zonder schade aankwam. De klantenservice was ook altijd vriendelijk en behulpzaam als ik vragen had. Maar er waren ook keren dat het langer duurde dan beloofd, wat best vervelend was. Daarnaast vond ik de retourkosten soms aan de hoge kant. Het zou fijn zijn als Kabeldirect duidelijker kan communiceren over de levertijden en de track & trace informatie beter kan updaten. Ook zouden lagere retourkosten een verbetering zijn voor klanten zoals ik.
Ik heb zelf behoorlijk gemengde ervaringen met de reputatie van Kabeldirect. Aan de positieve kant is hun website echt makkelijk in gebruik en vind ik de prijzen vaak scherp. Een keer had ik een probleem met een bestelling en de klantenservice reageerde snel en hielp me meteen. Dat waardeer ik echt. Maar er zijn ook minder goede kanten. Vooral als ondernemer merkte ik dat de communicatie soms niet zo soepel verliep en dat het beleid wat onvriendelijk aanvoelde. Ik zou Kabeldirect echt kunnen helpen door hun klantenservice voor ondernemers te verbeteren en duidelijker te communiceren. Als ze dat aanpakken, denk ik dat hun reputatie alleen maar sterker wordt.
Ik vind Kabeldirect echt vooroplopen als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun duurzame voedingskabels ontdekte, gemaakt van gerecyclede materialen, was ik meteen onder de indruk. Het voelt goed om te weten dat ik met mijn aankoop het milieu een handje help. Ook hun slimme oplossingen, zoals de modulair opgebouwde kabelsystemen, maken het leven een stuk makkelijker en minder rommelig. Een dingetje dat nog beter kan, is dat ze meer informatie zouden kunnen geven over de herkomst van hun materialen en hun productieprocessen. Dat zou het nog transparanter maken en klanten nog meer vertrouwen geven. Al met al ben ik superblij met hoe Kabeldirect innovatie en duurzaamheid integreert in hun aanbod!
Ik ben echt blij met de aanbiedingen en promoties bij Kabeldirect. Ze hebben vaak scherpe kortingen die perfect zijn als je snel nieuwe kabels of accessoires nodig hebt. Een keer kreeg ik bij mijn bestelling een gratis HDMI-kabel erbij, wat superhandig was. Ook waardeer ik de kortingscodes voor volgende keren; dat stimuleert om terug te komen. Toch zou ik graag zien dat ze meer variatie in hun promoties brengen, zoals seizoensgebonden deals of bundelkortingen voor grotere aankopen. Dat zou het nog aantrekkelijker maken om bij hen te shoppen.
Nieuwste reviews
Post.nl doet alsof ze leveren. Pakketkorting voor brievenbuspost
Bestelde 3 utp kabels van elk 0,5m
Betaal 6,95 ofzo voor pakketpost blijkt daarna gewon brievenbuspost.
Nou komt ie, Vandaag mailtje van post.nl pakketje ligt in brievenbus, maar nee. Er ligt niks. Bij buren aan beide kanten gevraagd om niks.
Mail naar kabelirect gestuurd, die kunnen aan de bezorging ook niks doen, maar ik ook niet, en wil natuurlijk gewoon m'n kabeltjes graag waar ik voor betaald heb.
Nu wachten op reactie van kabeldirect.
Wat een ellende die moderne wereld, winkels zijn of failliet of vragen het 4 dubbele en via internet kopen is steeds voorschieten op eigen risico en gaat minstens de helft vd tijd verkeerd.
Ik zoek voor een gimbal-naar-smartphone, een USB kabel, maar deze moet heel soepel zijn...... Meneer aan de telefoon is naar het magazijn gelopen om de kabel te beoordelen en deze was inderdaad tegen alle verwachting in toch soepel genoeg... Wat een service, die ga ik onthouden.
Ik was werkelijk onder de indruk van de zeer snelle levering van mijn besteld artikel. Vrijdagavond besteld vanuit België, zaterdagmiddag geleverd, en zondag kon ik alles installeren. Degelijk materiaal op voorraad, dat elders nog moeilijk verkrijgbaar was.
Connecting home hub.4000 fiber optic cable. #cable #cables #diy
Kabel fast Charger yg cukup bagus tebal dan kuat, untuk kebutuhan HP Anda gesss
Slechtste reviews
Post.nl doet alsof ze leveren. Pakketkorting voor brievenbuspost
Bestelde 3 utp kabels van elk 0,5m
Betaal 6,95 ofzo voor pakketpost blijkt daarna gewon brievenbuspost.
Nou komt ie, Vandaag mailtje van post.nl pakketje ligt in brievenbus, maar nee. Er ligt niks. Bij buren aan beide kanten gevraagd om niks.
Mail naar kabelirect gestuurd, die kunnen aan de bezorging ook niks doen, maar ik ook niet, en wil natuurlijk gewoon m'n kabeltjes graag waar ik voor betaald heb.
Nu wachten op reactie van kabeldirect.
Wat een ellende die moderne wereld, winkels zijn of failliet of vragen het 4 dubbele en via internet kopen is steeds voorschieten op eigen risico en gaat minstens de helft vd tijd verkeerd.
Bewust kozen voor kabeldirect vanwege de “snelle” verzending. Niks blijkt hier echter van waar. Besteld voor 22:00 uur is de volgende dag pas verzonden in plaats van in huis. En geen vertraging door postml Verzendbevestiging doodleuk pas de volgende dag.
Edit: helaas kan ik niet antwoorden. Dus doe het even via deze manier. Ik heb de bestelbevestiging er ook even bij gepakt en die was om precies 21:45. Wat jullie dus schrijven klopt niet en het zou volgens jullie zou dat dus tijd genoeg zijn.
Waardeloos om 30% restockingkosten te moeten betalen bij een verkeerde bestelling. Alleen maar omdat er een naam van het bedrijf is genoemd. Bedrijfsmatig bestellen heeft dus alleen maar nadelen. Geen korting, vooraf betalen. Ronduit waardeloos. Ondernemers blijf hier weg. Mij zie je hier nooit meer terug.
Enorme complimenten voor de fantastische service van dit bedrijf! Nadat onze warmte deken er na een paar keer gebruik ineens mee ophield, kregen we tot onze grote verrassing direct een nieuwe deken opgestuurd. Echt geweldig en we zitten er weer heerlijk warmpjes bij :-)
Ik zoek voor een gimbal-naar-smartphone, een USB kabel, maar deze moet heel soepel zijn...... Meneer aan de telefoon is naar het magazijn gelopen om de kabel te beoordelen en deze was inderdaad tegen alle verwachting in toch soepel genoeg... Wat een service, die ga ik onthouden.