Ik vind de reviews over Adam echt gemengd. Zelf heb ik een keer een overhemd besteld dat perfect paste en er superstijlvol uitzag, dus dat puntje omhoog. Maar toen ik iets wilde retourneren, liep het helemaal vast – de klantenservice reageerde traag en het kostte veel moeite. Het zou echt helpen als Adam de retourprocedure duidelijker maakt en hun klantenservice verbetert. Aan de positieve kant is de levering altijd snel geweest en de kleding ziet er over het algemeen goed uit. Als ze wat consistenter worden met de kwaliteit en de service naar klanten toe, zou ik veel vaker bij hen kopen.
De door ons geselecteerde videos.
Opel Adam - Occasion aankoopadvies
Red One Movie Review - The Rock? More Like The Coal!
Vauxhall Adam hatchback 2013 review - CarBuyer
Ik vind dat de productkwaliteit van Adam meestal top is. Zelf heb ik bijvoorbeeld een jasje gekocht dat na meerdere keren wassen er nog steeds als nieuw uitziet. Ook de pasvorm van hun broeken zit vaak goed, wat ik erg waardeer. Toch is er ruimte voor verbetering: een keer kwam ik een trui binnen die na één keer dragen al pillig was, wat best jammer was. Wat de garantie betreft, was mijn ervaring gemengd. Toen ik een product wilde ruilen, duurde het even voordat het geregeld was, maar het eindigde goed. Ik zou willen dat Adam de garantieprocessen wat sneller en transparanter maakt, zodat je als klant meteen weet waar je aan toe bent en minder hoeft te wachten.
Persoonlijk ben ik best tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding bij Adam. Ik heb een paar truien gekocht die heerlijk zitten en van goede stof zijn, zeker voor de prijs die ik betaalde. Een keer had ik echter een jas die iets duurder was, maar ik vond de kwaliteit niet helemaal wat ik had verwacht. Het zou top zijn als Adam meer consistente prijsniveaus kan hanteren, zodat je altijd weet wat je krijgt voor je geld. Ook zou ik graag zien dat de klantenservice sneller reageert wanneer er iets misgaat, zodat je niet zo lang hoeft te wachten op een oplossing. Over het algemeen krijg ik waar voor mijn geld, maar met een paar aanpassingen kan het nog beter.
Ik was echt niet blij met de klantenservice van Adam. Toen mijn jas in de verkeerde maat arriveerde, stuurde ik meteen een mailtje, maar kreeg pas na twee weken een reactie. Toen ik belde, leek de medewerker het niet zo druk te hebben en gaf niet echt een oplossing. Het kostte me extra tijd om het terug te sturen en uiteindelijk duurde het nog langer voordat ik het juiste artikel kreeg. Ik zou willen dat Adam sneller reageert op vragen en klachten en dat het personeel vriendelijker en behulpzamer is. Ook zou een eenvoudiger retourproces heel welkom zijn, zodat klanten niet zo'n gedoe hebben als er iets misgaat.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn ervaringen met de levering bij Adam top zijn geweest. Bestellingen komen snel aan en alles is goed verpakt, dus er is nooit iets beschadigd aangekomen. Maar terugsturen gaat soms echt frustrerend. Een keer probeerde ik een broek terug te sturen omdat de maat niet goed was, en ik heb weken moeten wachten voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou echt helpen als Adam een duidelijker retourproces invoert, bijvoorbeeld met snellere terugbetalingen en betere communicatie over de status van je retour. Ook zou een klantenservice die sneller reageert op vragen over retourneren een groot pluspunt zijn. Dat zou de algehele ervaring zoveel beter maken!
Mijn ervaring met Adamshop qua reputatie is best wisselvallig. Toen ik laatst naar hun winkel ging, vond ik echt een mooie selectie kleding en voelde ik me welkom door het vriendelijke personeel. Maar op een andere keer was de service minder prettig, voelde ik me eigenlijk niet zo gewaardeerd en had ik moeite om hulp te krijgen bij het vinden van de juiste maat. Bovendien merkte ik dat sommige items wat sneller slijten dan ik had verwacht voor de prijs die ik betaalde. Ik denk dat Adamshop kan verbeteren door consistentere klantenservice te bieden en oog te hebben voor de kwaliteit van hun producten. Als ze dit doen, zou hun reputatie zeker sterker worden.
Ik vind dat Adam echt bezig is met innovatie, vooral qua stijlen en trends die ze aanbieden. Maar als het op duurzaamheid aankomt, kan er nog wel wat beter. Toen ik hun nieuwe lentecollectie bekeek, zag ik dat ze begonnen zijn met het gebruiken van gerecyclede materialen, wat super is. Toch zou ik graag zien dat ze vaker kiezen voor biologisch katoen en transparanter zijn over hun productieprocessen. Daarnaast zou een initiatief zoals een kledinginzamelingsprogramma heel welkom zijn. Al met al merk ik dat ze stappen zetten, maar er is zeker nog ruimte om hun duurzame kant verder te ontwikkelen.
Nieuwste reviews
Online jas en overhemd gekocht.
Online jas en overhemd gekocht.
Geretourneerd omdat het niet paste.
Vervolgens geld niet retour ontvangen.
Diefstal
Slechte kwaliteit en service. 2 artikelen van State of Art gekocht in de koperwiek in Capelle aan den IJssel, nu staat daar al een wat vreemde gezette man als bedrijfsleider (lijder) vermoed ik, maar die man heeft totaal geen verstand van de materie. 2 overhemden gekocht en een broek, bij thuiskomst verkeerde maat mee gegeven, en bij de broek een vlek, nu denk je gewoon terug gaan dit is service en omruilen, ...vergeet het maar opsturen analyseren en tegoedbon. waardeloos bedrijf ik koop hier nooit meer!!!!!
Vest besteld. Compleet ander vest binnen gekregen.
Klantenservice reageert niet eens op de vragen die je stelt en is zeer klantonvriendelijk.
Waardeloos bedrijf en bestel hier niets online.
@lanewoodstudios recently gave a review on our ADAM A8H and showed the measurement and calibration process using SoundID reference and A Control. Watch the full video now via the link in our bio!
LMFAOO #TVD
Slechtste reviews
Erg klantonvriendelijk
Erg klantvriendelijk als je binnenkomt en vraagt naar een herenregenjas, je te horen krijgt dat je maar naar de Hema moet gaan! Dit was in Capelle aan den IJssel.
Slechte kwaliteit en service. 2 artikelen van State of Art gekocht in de koperwiek in Capelle aan den IJssel, nu staat daar al een wat vreemde gezette man als bedrijfsleider (lijder) vermoed ik, maar die man heeft totaal geen verstand van de materie. 2 overhemden gekocht en een broek, bij thuiskomst verkeerde maat mee gegeven, en bij de broek een vlek, nu denk je gewoon terug gaan dit is service en omruilen, ...vergeet het maar opsturen analyseren en tegoedbon. waardeloos bedrijf ik koop hier nooit meer!!!!!
Leuke collectie kleding voor mannen. Al meerdere malen werkkleding besteld, shirts, pakken, schoenen en riemen. Allemaal snel geleverd in goede verpakking. Mijn no1 webshop voor t werk!
Prima geslaagd bij Adam in Zoetermeer, ook grote maten
Met mijn vader in Zoetermeer bij Mo en Monique inkopen gedaan vandaag. Mijn vader heeft een grote maat dus erg moeilijk iets leuks voor hem te vinden.
Hier bij Adam in Zoetermeer buitengewoon succesvol geslaagd.
Leuke spullen, fijne winkel.
Ontzettend super vriendelijke verkopers die meedenken en het uiterste doen om je tevreden te maken.
Van mij krijgen ze een 10+
Lieve mensen super bedankt!
Ik heb onlangs een geweldige ervaring gehad bij Adam Brandstore. Ik was op zoek naar nieuwe kleding voor mijn werk en vond hun zakelijke collectie van Nederlandse en internationale topmerken indrukwekkend. Ik ben erg blij met de aankoop die ik heb gedaan, omdat de pasvorm perfect is en ik veel complimenten heb gekregen over mijn stijlvolle uiterlijk.
De klantenservice in de winkel was uitstekend. Het personeel was vriendelijk, deskundig en bereid om te helpen bij elke stap van het proces. Ze namen de tijd om me verschillende opties te laten zien, beantwoordden al mijn vragen volledig en hielpen me uiteindelijk een keuze te maken waar ik echt blij mee ben.
Adam Brandstore heeft ook zijn eigen label genaamd 'Adam est 1916', welke zowel casual als business items aanbiedt. Dat geeft een extra touch aan deze winkel, wat mij persoonlijk erg aanspreekt.
Ik zou Adam Brandstore ten zeerste aanbevelen voor iedere man die opzoek is naar stijlvolle herenkleding of graag goede adviezen ontvangt bij zijn keuzes.