![]()
Wolford: Tevreden of Teleurgesteld? Ontdek Wat Klanten Echt Denken!
Mijn indruk van Wolford
Persoonlijk heb ik best gemengde ervaringen met Wolford. Een keer bestelde ik een paar sokken die na een wasbeurt al begonnen te rafelen, dat was echt jammer. Aan de andere kant heb ik ook echt luxe, duurzame stukken gehad die super goed zitten en lang meegaan. Wat ik zou veranderen is dat de klantenservice sneller reageert en dat de retouren soepeler verlopen. Ook zou het fijn zijn als de productkwaliteit minder wisselt, zodat je altijd weet wat je kunt verwachten. De outlet vond ik trouwens top, maar soms was de voorraad echt beperkt, wat een beetje frustrerend was.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Heel slecht bedrijf niets bestellen…
Heel slecht bedrijf niets bestellen zodra je het retour stuurt kunnen ze retour nergens meer vinden dus krijg je ook je geld niet terug goede manier om toch je geld te verdienen met dit bedrijf
Wolford website Duitsland
Wolford website Duitsland wel bevestiging bestelling maar nooit ontvangen bij navraag antwoord: DHL weigert levering op adres, geld komt retour nooit wat ontvangen
Ik zou hier zo weer bestellen.
Ik had wat aarzelingen om een bestelling te plaatsen, gezien de lage ratings op trustpilot. Vanuit de gedachte dat met name klanten met slechte ervaringen de moeite nemen om een review achter te laten, toch maar de gok genomen. Bij mij ging alles goed. Op een vrijdag besteld en woensdag kreeg ik de juiste items binnen. Positieve ervaring dus!
Onze Tiktok aanraders over wolford reviews, ervaringen en klachten van klanten.
black or white ? 🤍🖤 #wolford #viral #wolfordbodysuit #ootd
three different ways to style my black bodysuit from @Wolford 🖤 #styletips
wolford never disappoints #fashiontiktok
Slechtste reviews
Slechtste klantenservice ooit!
Slechtste klantenservice die ik ook ervaren heb en zeer slechte kwaliteit BH bandjes. Binnen 3 maanden na aankoop kapot en intussen 5 maanden aan het mailen met de klantenservice met als resultaat: NIETS! Intussen 3 wolford winkels bezocht met de vraag of zij mij wel kunnen helpen, advies is om contact op te nemen met de klantenservice. Tevens erkenning dat de sheertouch bra zeer slechte kwaliteit BH bandjes heeft en zij zelf ook niet in staat zijn om deze te verkrijgen vanwege 'productieproblemen'. Ongelofelijk voor een BH van 132,- Euro en dat deze nog steeds verkocht worden.
Order not received
Order not received: no refund Wolford refuses to refund me although I did not receive my order
Zeldzame klantenservice: de arrogantie, het pertinent negeren en de wan communicatie naar klanten in een mengelmoesje van Engels en Duits maakt mij razend
Eind december een prachtige 'Grace Tights' panty á €130 euro voor kerst gekregen van mijn geliefde. Mijn geliefde had deze besteld via Internet en laten afleveren op ZIJN huisadres. Helaas bleek er een productiefout in de tailleband te zitten, en heb ik het product op verzoek van Wolford op 4 januari teruggestuurd. Jammer, maar dat kan een keer gebeuren. Wat daarna gebeurde was een drama in drie delen. Eerst hoorde ik helemaal niets. Na drie keer per email vragen in hoe het met de retour stond meldde Wolford dat zij het pakket niet hadden ontvangen. Na overleg van ons verzendbewijs (met bevestiging dat het aangekomen was) geen reactie. Na nog meer emails en belletjes naar een Nederlands nummer, waar dus geen Nederlanders zijn die je te woord staan, maar slechts heel slecht Engels sprekende Duitsers en Oostenrijkers, nog geen uitsluitsel. Je wordt pertinent genegeerd en NOOIT teruggebeld als je een bericht inspreekt. En plots toen, plots zomaar uit het niets bleek er op 7 februari al een nieuw product opgestuurd te zijn naar MIJN oude adres in mijn oude woonplaats, waar ik al twee jaar niet meer woon. Hoe komen ze erop! Enfin, de nieuwe bewoner had niks besteld, dus heeft het pakket niet in ontvangst genomen. Wolford zegt alles met DHL te verzenden, dus ik dacht om allereerst alle DHL pickuppoints na te bellen of mijn pakket ergens lag. Blijkt Wolford in Nederland met UPS afgeleverd te worden.... Weet je hoeveel pickup points je dan ook nog eens langs moet? Op 20 februari heb ik het pakket zelf gelokaliseerd en opgehaald, 30Km van waar ik woon. Aan de Wolford producten ligt het niet, maar de arrogantie, het pertinent negeren, en de totale wan communicatie naar klanten in een mengelmoesje van Engels en Duits maken mij razend. Misschien moet ik met de door hen meegestuurde voetlotion (doekje voor het bloeden?) mijn schouders laten masseren door mijn geliefde. Dit helpt wellicht mijn hoofdpijn verminderen?
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Prima verlopen
Tussen Kerst en nieuwjaar een bestelling geplaatst en op 3 januari al binnen gekregen. Keurig verpakt en met DHL verzonden, dus je wordt op de hoogte gehouden van de levertijd. Dit is de tweede keer dat ik bij Wolford heb besteld, ook de eerste keer is het prima en naar alle tevredenheid verlopen.
Heel slecht bedrijf niets bestellen…
Heel slecht bedrijf niets bestellen zodra je het retour stuurt kunnen ze retour nergens meer vinden dus krijg je ook je geld niet terug goede manier om toch je geld te verdienen met dit bedrijf
Ik zou hier zo weer bestellen.
Ik had wat aarzelingen om een bestelling te plaatsen, gezien de lage ratings op trustpilot. Vanuit de gedachte dat met name klanten met slechte ervaringen de moeite nemen om een review achter te laten, toch maar de gok genomen. Bij mij ging alles goed. Op een vrijdag besteld en woensdag kreeg ik de juiste items binnen. Positieve ervaring dus!