Ik vond Green Mobile echt aantrekkelijk vanwege hun brede aanbod en scherpe prijzen. Toen ik een refurbished iPhone kocht, leek alles goed, maar later merkte ik dat de batterij niet zo lang meeging als beloofd. Toen ik contact opnam met de klantenservice, duurde het echt lang voordat ik een reactie kreeg, wat best frustrerend was. Het zou top zijn als ze duidelijker zijn over wat de garantie precies dekt en sneller reageren op vragen. Ondanks dat ik blij ben met mijn telefoon, denk ik dat Green Mobile wat kan verbeteren in hun service en communicatie.
De door ons geselecteerde videos.
IPHONE 13 GREEN COLOUR
Samsung Galaxy S23 in Green!
IPHONE 11 GREEN ♥️ UNBOXING 😃 | IAMLIKA LI
De productkwaliteit bij Green Mobile is naar mijn ervaring behoorlijk wisselvallig. Toen ik mijn refurbished iPhone ontving, viel me meteen op dat de batterij sneller leegliep dan bij mijn vorige telefoon. Gelukkig kon ik gebruikmaken van de garantie, maar het duurde behoorlijk lang voordat ik geholpen werd. Het zou echt helpen als Green Mobile strenger kontrolleert op de batterijkwaliteit voordat ze de telefoons doorsturen. Ook zou een snellere en makkelijkere afhandeling van garantieclaims een groot pluspunt zijn. Zo voelt het veel betrouwbaarder en ben je zekerder van je aankoop.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Green Mobile nogal wisselvallig. Het is top dat je een groot assortiment telefoons hebt tegen redelijke prijzen, wat het bestellen makkelijk maakt. Maar ik heb zelf ervaren dat de laagste prijs garantie soms misleidend kan zijn, want ik vond een vergelijkbaar model elders goedkoper. Ook had ik problemen met de batterij van mijn telefoon en de garantievoorwaarden waren echt tegenvallend. Het zou echt beter zijn als Green Mobile eerlijker was over hun prijsbeloftes en de garantievoorwaarden zou aanscherpen. Daarnaast zou lagere kosten voor onderzoek en reparatie zeker helpen om de waarde voor je geld te verbeteren.
Naar mijn ervaring is de klantenservice van Green Mobile een beetje een dubbel gezicht. Een keer had ik snel hulp nodig toen mijn telefoon vastliep en de helpende hand was er direct, wat ik super fijn vond. Maar een andere keer was het heel frustrerend toen ik een klacht had over onverwachte reparatiekosten en ik kreeg niet echt duidelijkheid of een oplossing. Ik denk dat Green Mobile echt kan verbeteren door hun communicatie te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat alle medewerkers dezelfde richtlijnen volgen. Ook zou transparantie over kosten en reparatieprocessen veel duidelijkheid bieden en onnodige frustraties voorkomen.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Green Mobile is eerlijk gezegd best teleurstellend. Een keer bestelde ik een refurbished smartphone en hoewel de levering snel was, was het pakketje slecht verpakt. Het scherm was beschadigd aangekomen, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Toen ik het wilde retourneren, was de communicatie super traag en kreeg ik nauwelijks antwoord op mijn vragen. Het zou echt helpen als ze de verpakking verbeteren en het retourproces soepeler maken, bijvoorbeeld door een duidelijkere klantenservice die sneller reageert. Zo wordt het veel makkelijker en minder frustrerend als er iets misgaat.
Ik vond de reputatie van Green Mobile best gemengd. Aan de ene kant hadden ze altijd de nieuwste smartphones op voorraad en was het personeel echt vriendelijk, wat ik super waardeerde. Maar ik merkte ook dat hun laagste prijsgarantie niet altijd klopte en soms werden de btw-berekeningen verwarrend gepresenteerd. Een verbetering zou zijn dat ze transparanter zijn met hun prijzen en echt hun service op orde brengen, zodat klanten niet het gevoel hebben misleid te worden. Ondanks deze problemen bleef ik toch klant omdat de klantenservice me verder hielp, maar het is jammer dat ze uiteindelijk niet meer bestaan.
Ik ben echt blij met hoe Green Mobile altijd de nieuwste telefoons in hun assortiment heeft. Onlangs heb ik een van de nieuwste modellen aangeschaft en de batterij gaat nog steeds de hele dag mee, zelfs bij intensief gebruik. Het scherm is ook in topconditie, geen krassen na maanden gebruik. Wat ik nog zou willen zien, is dat ze meer duurzame opties aanbieden, zoals biologisch afbreekbare hoesjes of accessoires gemaakt van gerecyclede materialen. Over het algemeen vind ik hun inzet voor innovatie en duurzaamheid echt top!
Ik ben meestal blij met de aanbiedingen van Green Mobile, vooral toen ik laatst een nieuwe smartphone zocht en een goeie deal vond die perfect bij mijn budget paste. Het variatie-aanbod is top, je vindt er altijd iets wat past bij wat je zoekt. Toch merk ik dat sommige kortingen heel snel verdwijnen, wat best frustrerend kan zijn als je niet meteen reageert. Misschien kunnen ze een notificatiesysteem invoeren, zoals alerts via hun app of SMS, zodat je meteen op de hoogte bent wanneer er nieuwe deals binnenkomen. Dat zou het makkelijker maken om geen goede aanbieding te missen!
Nieuwste reviews
Vriendelijk zijn kost niks
Vriendelijk zijn kost niks ! De eigenaar vind het waarschijnlijk niet leuk om pakjes te verwerken . Nooit vriendelijk, of aardig ..
Je komt hier voor je pakketjes af te leveren of op te halen. Op de website staat dat ze open zijn op.alle dagen behalve zondag niets is minder waar. Ik ben vorige week 3 keer geweest en ze waren geen 1 keer open. Nu kom ik vandaag zeggen ze dat ze me pakketje niet gaan zoeken omdat het er veel zijn. Wat een slechte winkel zeker niet te vertrouwen met je spullen. Ga hier niet naartoe maar ga naar de buren die zijn veel klantvriendelijker en nemen de tijd.
Je komt hier voor je pakketjes af te leveren of op te halen. Op de website staat dat ze open zijn op.alle dagen behalve zondag niets is minder waar. Ik ben vorige week 3 keer geweest en ze waren geen 1 keer open. Nu kom ik vandaag zeggen ze dat ze me pakketje niet gaan zoeken omdat het er veel zijn. Wat een slechte winkel zeker niet te vertrouwen met je spullen. Ga hier niet naartoe maar ga naar de buren die zijn veel klantvriendelijker en nemen de tijd.
Zeer slechte service, 4 maal contact met de klantendesk via mail en chat. Probleem wordt steeds doorverwezen naar 2e lijn klantendesk maar niet opgelost. Defecte telefoon (DOA) geretourneerd en zit nog steeds te wachten op een nieuwe telefoon. Ruim binnen de gestelde 28 dagen. Er vindt verder geen communicatie vanuit greenmobile plaats.
Prima geholpen via de chat. Had problemen met bestellen (kon mijn betaal pas niet vinden) en keurig geholpen door Linda en Marco om toch nog op tijd mijn order te plaatsen. Erg tevreden met mijn product.
Ik had een Iphone 8 besteld. Door omstandigheden kon deze niet direct de volgende werkdag geleverd worden maar hier kreeg ik netjes bericht van. De levertijd was tenslotte 2-5 werkdagen.
Binnen de gestelde termijn heb ik een iPhone 8 ontvangen in een idd goede staat. Je kan tenslotte alleen maar tegen een telefoon aan kijken, niet er in.
Nog even een korte chat over een poetsdoekje wat er niet bij zat, maar iets zegt mij dat we daar wel aan uit gaan komen.
Tevens nog even de laagste prijsgarantie besproken, Greenmobile geeft 2 jaar garantie op onderdelen die slijtage gevoellig zijn inclusief bijv. de Thuisknop.
Er zullen altijd zich situaties zich voordoen waarbij iemand niet tevreden is, maar tot heden heb ik wel goede ervaring met hun.