EP:: Perfecte Producten, Maar Is de Service Ook Top?
Mijn indruk van EP:
Ik vind het meestal positief over wat de reviews zeggen over EP. Veel mensen zijn blij met de kwaliteit van de producten en het slimme advies dat ze krijgen, en dat heb ik zelf ook ervaren toen ik mijn nieuwe koelkast bij EP kocht. De medewerkers waren echt deskundig en behulpzaam. Toch merk ik ook dat er wat gemengde gevoelens zijn over de garantie en klantenservice. Een vriend van me had problemen met een defect apparaat en vond de garantievoorwaarden nogal ingewikkeld. Misschien kan EP hier wat duidelijker in zijn en sneller reageren op klachten. Ook de prijzen variëren nogal, wat voor sommige klanten een struikelblok is. Het zou fijn zijn als EP meer consistente aanbiedingen kon doen, zodat iedereen zich meer gewaardeerd voelt. Over het algemeen denk ik dat EP een betrouwbaar merk is met veel te bieden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice en prijsstelling.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
zeer veel kennis van zaken
zeer veel kennis van zaken , en de service was ook zeer goed
Service is TOP!
Service is TOP! Vriendelijk en heldere manier van werken. Vergissingen, ook aan de kan van de klant worden sportief en adequaat opgelost. Vakkundige en snelle installatie. Prijs is concurerend, zeker als je bovenstaande meerekent.
Een prijzige koelkast maar de kwaliteit…
Een prijzige koelkast maar de kwaliteit is er naar. Duurde helaas wat langer door de feestdagen maar uiteindelijk prima en vakkundig geïnstalleerd. Ook de kastdeur netjes gemonteerd en afgesteld. (Inbouwkoelkast)
Onze Tiktok aanraders over EP:.
CEO Cưng Nựng Tôi Tập Cuối #1 #xuhuong #longvideo #review
#1 #xuhuong #longvideo #longvideos #review #reviewphim #reviewphimhay
Trả lời @Linh Lan🌸 #vanhitieuthu tập 2 #xuhuong #learnontiktok
Slechtste reviews
Slechte ervaring
Mijn bestelling kwam later binnen als er was belooft. Ik had aangegeven dat het afleveradres anders was als het factuuradres. Ik kreeg een mail met dat het werd bezorgd op het factuuradres. Toen ik de track & track invulde kwam er niks omhoog omdat het toch weer binnen kwam op het afleveradres. Ik heb dit laten weten aan de klantenservice die alleen een koude verontschuldiging stuurde.
Slechte klantenservice denkt totaal niet mee.
Tv besteld met optie bezorgen, Achteraf niet handig gezien onze volle agenda, had dus afhalen moeten zijn.(dit binnen enkele uren aangegeven) Wat lopen schuiven en dachten oke vandaag (25-11) kan er geleverd worden dan zijn we er wel even. (dit werd als datum genoemd tijdens het bestellen) Nee! 24-11 in de avond bezorger belt dat ze het te druk hebben en niet aan de leveringstijd kunnen voldoen zoals die op de site van EP.nl staat, we moeten een andere datum kiezen, uh ja geen geen idee! Wij bestellen bewust bij jullie omdat we een levertijd zien die ons goed uitkwam. EP gebeld gezien het slechts een aantal uur na de bestelling is of wij alsnog de optie kunnen krijgen hem af te halen omdat wij de komende week gewoon geen ruimte hebben om thuis te zijn voor bezorging. Klantenservice was ongeïnteresseerd!! Denkt totaal niet mee. Nee u heeft bezorging aangeklikt bij de bestelling en niet afhalen in de winkel dus helaas meneer! Ik zeg ik ben al gebeld door de bezorger die had geen tijd op de afgesproken dag die op jullie site staat, klantenservice er dwars doorheen NEE! dat lijkt mij sterk meneer dat u al gebeld bent dat kan nog niet. JA! dat kan wel ander zei ik het toch niet. Ik zeg ik wil het alsnog graag afhalen, nee dat gaat niet ! dan annuleert u de bestelling maar meneer, en wel graag per mail! Dank u wel Fijne dag en weg was de verbinding. Gelukkig is de TV nog niet betaalt dus laat de bezorger maar veel pogingen doen succes ermee!
KOOP HIER NIET
2 keer besteld eerste keer komen ze er na een week mee, dat er door Afterpay een levering is tegengehouden. okay, kan gebeuren! nieuwe bestelling geplaatst via in3, komen ze er na een week ineens mee dat de bestelling niet teruggevonden kan worden in het systeem. terwijl ik vanuit in3 alsmede vanuit EP een betaalbevestiging heb wat een ballentent
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Superservice, erg goede en betrouwbare webshop!
EP.nl Zo’n 5 jaar geleden hebben wij een friteuse (merk Fritel) gekocht bij EP.nl. Toen de thermostaatknop problemen had, dachten we niet direct aan garantie, maar toen ik bij toeval op zolder de doos van de frietpan tegenkwam en zag dat er 10 jaar garantie op zat hebben we toch maar even contact gezocht met EP of ze wat voor ons konden doen. Ik werd meteen verwezen naar een van hun winkels in onze regio waar ik hem in mocht leveren. Aankoopbewijs erbij en ze zouden het voor me gaan regelen. Dat heeft hen heel veel tijd en moeite gekost aangezien ik wel een orderbevestiging had, en een betalingsbewijs en de originele doos, maar Fritel dat onvoldoende aankoopbewijs vond. De originele factuur konden we niet meer achterhalen, aangezien die niet per mail was gekomen en geen idee of en op welke manier we die dan wel hadden ontvangen 5 jaar geleden. Gelukkig heeft EP alles gedaan wat ze konden en Fritel heeft de pan uiteindelijk binnen garantie gerepareerd. Dat hebben we overduidelijk aan EP te danken! Wij zouden dus zondermeer daar opnieuw bestellen, levering destijds ging ook fluitend, ze hadden een gunstige prijsstelling en de levering verliep tiptop. Ik ben van mening dat je een bedrijf pas echt leert kennen als je een probleem hebt. De echte goede onderscheiden zich in superservice en dat doet EP!
Prima geholpen bij aankoop van Bosch afwasmachine
Prima geholpen bij aankoop van afwasmachine met goed advies en installatie in keukenblok