Mijn indruk van JBL

Ik vind het best duidelijk dat JBL een beetje van twee kanten komt in de reviews. Aan de ene kant waardeer ik het ruime assortiment en dat ze gratis verzending aanbieden, wat altijd fijn is. Maar dan hoor je ook vaak dat de prijzen soms wat hoog zijn en de kwaliteit niet altijd top. Persoonlijk zou ik willen dat JBL de kwaliteit van hun producten wat consistenter maakt, zodat je zeker weet dat je waar voor je geld krijgt. Ook de klantenservice lijkt volgens veel reviews niet altijd betrouwbaar te zijn. Het zou echt helpen als ze hier meer in investeren, bijvoorbeeld door respons sneller te maken en klachten serieuzer te nemen. Dat zou volgens mij een groot verschil maken voor de algehele ervaring met JBL.

De door ons geselecteerde videos.


Best JBL Speaker? Not all are good - my unfiltered opinion
JBL Speakers Buyer Guide (2024)|JBL Flip 6 vs Charge 5 vs Go 3 vs Flip 5 & More
FLASH REVIEW - JBL Partybox 110

Nieuwste reviews

Heel tevreden, fijne koptelefoons

Draag al jaren een JBL over-ear koptelefoon. Mijn eerste ging na 1,5 jaar stuk. Na contact met de klantenservice kon ik hem terugsturen voor reparatie (2 jaar garantie). Blijkbaar was het niet te maken, dus gratis een nieuwe opgestuurd gekregen. Daar liet wel na een paar maanden een stukje bekleding los, maar ook dat kon zonder problemen opgelost worden (opgestuurd & gerepareerd voor niks). Afgelopen oktober besloten om een nieuwe te kopen voor adaptive noise cancelling. Voor minder dat 100 euro een perfecte koptelefoon die ik dagelijks gebruik (JBL LIVE660NC). Ook heb ik een extra on-ear koptelefoon voor erbij (JBL TUNE510BT) waar ik heel tevreden mee ben. Ook al 2-3 jaar heel blij mee, en kostte echt niks.

K
Kesvb 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

JBL510 koptelefoon gekocht

JBL510 koptelefoon gekocht. Bij het minste geringste beweging geeft de linker schelp een enorm versterkte kraak door. Daarnaast ook regelmatig een storend ruis en rommelig geluid vanuit de linker schelp. De door JBL geadviseerde reset mocht niet baten. Na een jaar gereclameerd maar kennelijk geen recht meer op garantie.

V
Visser 5 maanden geleden
4
Totaal
Zou hier weer kopen?

Bedrijf cancelled continu mijn…

Bedrijf cancelled continu mijn bestellingen en geven geen rede waarom Laten mij meer als uur aan de telefoon hangen en dan maar ophangen Er word al aantal keer beloofd dat ze via mail zullen reageren , maar dat doen ze ook niet . Belachelijk hoe ze een klant behandelen .

E
Edwin Linnenbank 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over JBL.


JBL Authentics 500 review: mooi maar duur #tech #gadget #speaker

JBL Quantum 910P gaming headset review #gaming #review

After using the @JBLAudio Vibe 200s for a day, here is my review. All the things I said are true and this is not a sponsored video (I'm not good enough for that).

Slechtste reviews

Bestellen…..

Inmiddels bijna 3 weken verder en nog niks binnen…. Ik krijg een mail met daar in de woorden: geleverd binnen 1-2 werkdagen. Klopt dus niks van en op moment dat ik klantenservice bel om te vragen hoe het zit vertellen ze me dat ze het niet weten…….???? Paar dagen nog een mail gekregen dat m’n bestelling waarschijnlijk die dat zou worden verzonden. Weer niet, jammer JBL dat het zo moet gaan

T
Thomas Fnnn 3 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zeer slechte service

Update... Reparatie nog niet voltooid. Nu 3 maanden verder. Na de reparatie van het defecte onderdeel bleek een ander onderdeel defect dat pas zichtbaar werd na reparatie. Wat een meuk. Nieuw product 3 maanden na aankoop nog niet te gebruiken. JBL verkoopt geen kwaliteit. Ik koop nooit meer iets van dit merk. Helemaal klaar met de service en klantvriendelijkheid. ‐‐----------------------------------------- Zeer slechte service. Een defect product ontvangen. Slechte garantie. Moet ter reparatie aangeboden worden. Kan tot 3 weken duren. Krijg ik een 20% voucher voor een volgende aankoop. Nou ik koop niets meer van dit merk! Moest eerst twee keer achter een verzendlabel aan. Al een week ontvangst bevestiging in bezit van retour sturen. Status bij JBL nog op verzenden. Bij vragen krijg ik geen reactie. Zeer treurige ervaring bij aankoop van een product met deze merknaam en deze prijs!

M
Mark de K 2 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Oortjes herhaaldelijk stuk

Oortjes herhaaldelijk stuk, ,(geen contact met laadcase) na 3x nog steeds geen recht op geld terug. Waardeloos product.

M
Marleen Meij 9 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Levering mag sneller bestellen is super easy zonder extra kosten

Was opzoek naar een braagbare speaker van jbl. Op deze website vond ik naast de nieuwe producten ook gerepareerde producten met en korting van 40% en een jaar garantie.. Na de betaling kreeg ik ook netjes (2dagen) mijn bestelling binnen.

P
Peter 7 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Geweldige service

Geweldige service na kapotte (niet meer opladende) bluetooth oordopjes! Vervangend product gekregen, ondanks dat het nét (1 dag) buiten de garantietermijn viel. Complimenten

A
Aniek 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Oortje ging na paar maanden defect

Oortje ging na paar maanden defect. Binnenwerk was aan het rammelen. Naar JBL opgestuurd (kosteloos) en binnen 1 week een vervangend product gekregen.

M
Mark van der Niet 3 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review