![]()
Thuiszorgwinkel: Zijn deze thuiszorgproducten echt de moeite waard? Ontdek de ervaringen!
Mijn indruk van Thuiszorgwinkel
Uit mijn eigen ervaring laten de reviews bij Thuiszorgwinkel goed uitkomen. De producten die ik heb gekocht zijn van echt goede kwaliteit en het personeel wist me altijd precies te helpen met mijn vragen. Een keer had ik wat moeite met een terugbetaling, maar de klantenservice was super snel en behulpzaam om het op te lossen. Toch zou het fijner zijn als de levertijden wat betrouwbaarder waren, want ik heb soms langer moeten wachten dan beloofd. Over het algemeen ben ik tevreden en vind ik Thuiszorgwinkel een betrouwbare keuze voor thuiszorgproducten.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Gevraagd of mijn pakketje naar een…
Gevraagd of mijn pakketje naar een pakketpunt gestuurd kon worden. Hebben ze niet gedaan dus heb nog steeds mijn pakketje niet. Ze versturen ook met GLS die mijn pakketje nu weer op een ander pakketpunt gaan bezorgen. Niet heel makkelijk even naar elk pakketpunt toe in een rolstoel. Wacht nu nog steeds op mijn pakketje terwijl dat ik deze al lang kon hebben als ze het gewoon gelijk naar een pakketpunt hadden laten sturen. Geen goede service, ik hoop mijn pakketje ooit nog te zien.
Retourprocedure niet op orde
Product retour gestuurd omdat het niet paste. Na veertien dagen nog geen geld terug. Pakketje blijkt te zijn aangeboden bij retouradres maar niemand aanwezig, dus pakket naar afhaalpunt. Niet opgehaald, dus pakket naar POST.nl-depot in Den Haag. Dus niet naar mijn huisadres! Ik heb de sterke indruk dat dit bedrijf retouren bewust frustreert. Gaat om retour met code GW111. Na contact met Thuiszorgwinkel krijg ik te horen dat zij niet verantwoordelijk zijn en dat ik het zelf maar met Post.nl moet opnemen. Volgens Post.nl is het depot in Den Haag zo vol dat het wel een hele tijd kan duren voordat het pakketje weer verstuurd wordt. En al die tijd krijg ik mijn geld niet terug. 22 april 2024 Ondertussen is het pakketje nog een keer naar mijn huis en weer terug naar de leverancier gegaan. Het volledige aankoopbedrag is inmiddels terugbetaald. Thuiszorgwinkel lijkt de zaak wel op orde te hebben maar de firma Basko, waar ze dit artikel van verkopen, heeft blijkbaar problemen met het in ontvangst nemen van retouren, zodat ik twee keer de retourkosten heb betaald.
Goede service, zeer klantvriendelijk, prettige communicatie
Tijdens ons bezoek aan de showroom zijn we goed geadviseerd. Toen bleek dat er iets mis was met onze aankoop, heeft de thuiszorgwinkel dit op een zeer prettige en professionele manier opgelost: zeer vriendelijk/klantgericht, behulpzaam en heldere en goede communicatie. Voor ons een 10!
Onze Tiktok aanraders over Thuiszorgwinkel.
werk dat ik leuk vind om te doen ;) #thuisbezorgd #zorg #teamvivium
Zei d’r iemand…geld verdienen?😍#iamsarkis #thuisbezorgd
Thuiszorgmedewerker belike👩🏼⚕️
Slechtste reviews
Gevraagd of mijn pakketje naar een…
Gevraagd of mijn pakketje naar een pakketpunt gestuurd kon worden. Hebben ze niet gedaan dus heb nog steeds mijn pakketje niet. Ze versturen ook met GLS die mijn pakketje nu weer op een ander pakketpunt gaan bezorgen. Niet heel makkelijk even naar elk pakketpunt toe in een rolstoel. Wacht nu nog steeds op mijn pakketje terwijl dat ik deze al lang kon hebben als ze het gewoon gelijk naar een pakketpunt hadden laten sturen. Geen goede service, ik hoop mijn pakketje ooit nog te zien.
Retourprocedure niet op orde
Product retour gestuurd omdat het niet paste. Na veertien dagen nog geen geld terug. Pakketje blijkt te zijn aangeboden bij retouradres maar niemand aanwezig, dus pakket naar afhaalpunt. Niet opgehaald, dus pakket naar POST.nl-depot in Den Haag. Dus niet naar mijn huisadres! Ik heb de sterke indruk dat dit bedrijf retouren bewust frustreert. Gaat om retour met code GW111. Na contact met Thuiszorgwinkel krijg ik te horen dat zij niet verantwoordelijk zijn en dat ik het zelf maar met Post.nl moet opnemen. Volgens Post.nl is het depot in Den Haag zo vol dat het wel een hele tijd kan duren voordat het pakketje weer verstuurd wordt. En al die tijd krijg ik mijn geld niet terug. 22 april 2024 Ondertussen is het pakketje nog een keer naar mijn huis en weer terug naar de leverancier gegaan. Het volledige aankoopbedrag is inmiddels terugbetaald. Thuiszorgwinkel lijkt de zaak wel op orde te hebben maar de firma Basko, waar ze dit artikel van verkopen, heeft blijkbaar problemen met het in ontvangst nemen van retouren, zodat ik twee keer de retourkosten heb betaald.
Voor schoonmoeder een deurbel besteld
Voor schoonmoeder een deurbel besteld, deze ontvangen na paar dagen. Ondertussen is schoonmoeder opgenomen in het ziekenhuis en haar situatie is kritiek. We wisten niet hoelang ze daar wordt gehouden en of ze überhaupt nog terug kan naar haar woning. De 14 dgn retourneren regeling is voorbij en heb deze bedrijf gemaild en alles netjes uitgelegd. Waarbij ik als antwoord te horen krijg dat ze mij met andere woorden succes wensen met mijn schoonmoeder en dat het ongeopende pakket niet geaccepteerd wordt?! We hebben het over een ongeopende pakket... Dit moet een medisch zorg winkel voorstellen? Ik zal NIEMAND adviseren om hier wat te kopen, zal dit bedrijf overal melden. Ik zou nooit zover gaan maar weetje gezien de situatie zal ik er toch moeite voor doen, wie weet hoeveel mensen er zo van dupe zijn geworden. Groetjes en jullie ook succes he.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Goede service, zeer klantvriendelijk, prettige communicatie
Tijdens ons bezoek aan de showroom zijn we goed geadviseerd. Toen bleek dat er iets mis was met onze aankoop, heeft de thuiszorgwinkel dit op een zeer prettige en professionele manier opgelost: zeer vriendelijk/klantgericht, behulpzaam en heldere en goede communicatie. Voor ons een 10!
Geweldige service.
Geweldige service. Onderdeel was door iemand foutief erop gezet en krijg gelukkig uit coulance een nieuw onderdeel.Dat is weer eens ouderwetse service,bedankt Thuiszorgwinkel.nl!!