Mijn indruk van Bijenkorf

Ik vind dat de reviews over De Bijenkorf behoorlijk uiteenlopen. Veel mensen zijn positief over het uitgebreide assortiment en de mooie aanbiedingen – ik heb bijvoorbeeld een keer een geweldige designer tas te een schappenprijs kunnen scoren. Maar er is ook flink wat kritiek op de klantenservice en de leveringssnelheid. Persoonlijk heb ik gemerkt dat het soms lang duurt voordat je bestelling binnenkomt en dat het personeel op de balie niet altijd even behulpzaam is. Het zou super zijn als De Bijenkorf kan werken aan snellere leveringen en vriendelijker personeel, zodat de winkelervaring voor iedereen beter wordt.

De door ons geselecteerde videos.


BIJENKORF ADVENTSKALENDER UNBOXING 2024 🐝💚 | Make Me Blush
De Bijenkorf Patisserie - Amsterdam- the Netherlands
Full unboxing De Bijenkorf advent calendar 2023 #adventkalender #debijenkorf

Nieuwste reviews

Ik shop hier altijd

Ik shop hier altijd, overal gaat wel eens wat fout

M
Meynald 7 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Retour werd gewijzigd

Ik heb jarenlang met plezier bij de bijenkorf gewinkeld. Het was mijn favoriete winkelketen om te bezoeken tijdens een dagje weg in de stad en ik had vertrouwen in degelijkheid en kwaliteit van de producten, klantenservice, snelle levering retourneringen etc. Dit is na deze ervaring voor mij veranderd, ik ben zeer teleurgesteld. Afgelopen vrijdag 7 juni om 15:25 kocht ik twee paar schoenen voor mijn verjaardag. Omdat ik over één paar erg twijfelde overlegde ik met de verkoopster dat ik ze met een aantal broeken thuis wilde passen maar ze misschien de volgende dag terug zou brengen als ik niet tevreden zou zijn over de match met mijn kleding. De verkoopster garandeerde me dat dit geen probleem zou zijn en vertrouwde mij hierin. Helaas bracht ik ze de volgende middag na het passen terug omdat ik toch niet zeker was of ik ze met plezier zou dragen en de aankoop voor mij te duur was om niet %100 tevreden te zijn. Toen ik de laarsjes wou ruilen bij dezelfde verkoopster waar ik ze de dag ervoor had gekocht nam een andere verkoopster ze mee naar de manager om te kijken of er geen gebruikssporen op zaten. Blijkbaar worden schoenen vaak voor een avond of dag gedragen en daarna terug gebracht, ik begrijp dat dit beleid daarom van belang is. Maar gezien de afspraak die ik had gemaakt met de verkoopster en het feit dat ik zorgvuldig met de schoenen was omgegaan en ze alleen thuis voor de spiegel had gepast was deze check voor mij nogal overdreven en zelfs beledigend. De manager vond dat er teveel gebruikssporen zichtbaar waren waardoor de schoenen niet geretourneerd mochten worden. Ik ging hier uiteraard niet mee akkoord en voelde me belazerd, dit had ik nog nooit in een winkel meegemaakt en al helemaal niet van de bijenkorf verwacht. Ik wou met de klantenservice en de manager in gesprek omdat zij de enige waren die hier zeggenschap over hadden. De manager heeft de schoenen uiteindelijk ingenomen om verder uit te zoeken of er toch een andere oplossing kan worden aangeboden. Ik wacht nu nog op reactie. Helaas kan ik geen foto’s bij deze review voegen omdat ik deze niet heb gemaakt (ik ging er uiteraard niet vanuit dat ik dit moest doen). Eén van de schoenen was een passchoen die in de winkel werd gepast en daarom zaten er al krassen op de zool, de (nieuwe) rechter schoen had op de sticker op de zool een paar kleine krasjes die niet door de sticker heen kwamen. verwissel de sticker en de schoen is weer nieuw zou je denken maar nee… Kortom; ik voel me belazerd en mijn vertrouwen in de service en het beleid van de bijenkorf is geschaad.

A
Anna 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Mijn bestelling was betaald en ging…

Mijn bestelling was betaald en ging vandaag geleverd worden. Ik heb geen enkele mail ontvangen dus ging ik eens kijken via mijn profiel op de website waar mijn bestelling bleef. Plots is de bestelling geannuleerd zonder dat ik van iets wist. Niet oke vind ik.

L
Lieze Meyen 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Bijenkorf.


Ik zal denk ik alsnog alles bij hun eigen website bestellen zoals met skims je betaalt ook geen customs maar alsnog leuk haha 🤍

Hoe mooi is dit 😍 @BY @Laura Mercier @De Bijenkorf Official #bijenkorf

Zo scoor je je luxe adventskalenders met veel korting. Stappenplan staat ook uitgeschreven in de blog via link in bio.

Slechtste reviews

Buitensporige verhoging Illy capsules

Ik haal al jaren trouw Illy Iperespresso capsules bij de Bijenkorf. Afgelopen vrijdag wilde ik ze weer halen en zag dat ze €3,00 per pak van 18 capsules duurder zijn geworden. Een buitensporige verhoging van €9,00 naar €12,00 die ik online nergens tegenkom. Met dit product zijn jullie mij kwijt als klant. Wil deze klacht toch even melden Mvg. Simon Koorengevel

J
Jean Jeankoor 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Slechte afhandeling geld terugstorten…

Ook ik heb slechte ervaringen met bestellen bij de bijenkorf. Bestelling ging mis, kwam bij andere klant terecht. Kan gebeuren. Nette mail van Bijenkorf hierover, zouden het geld binnen 10 werkdagen terugstorten. Helaas nog niets ontvangen. Twee keer over gebeld. Ik kreeg wel het advies om de bestelling opnieuw te plaatsen. Heel gek. Nog maar weer bellen.

E
EL 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Mijn bestelling was betaald en ging…

Mijn bestelling was betaald en ging vandaag geleverd worden. Ik heb geen enkele mail ontvangen dus ging ik eens kijken via mijn profiel op de website waar mijn bestelling bleef. Plots is de bestelling geannuleerd zonder dat ik van iets wist. Niet oke vind ik.

L
Lieze Meyen 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Top service ontvangen van de Tailor in…

Top service ontvangen van de Tailor in de Bijenkorf Amsterdam. Ik wil de Tailor bedanken voor het zoomen van mijn broekspijpen, nadat ik de pantalon ontving met pijpen die met de hand waren gezoomd. Ik ben erg blij met het resultaat. Dankjewel

N
Nicey 9 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Geweldige klantenservice

Mijn pakje kwam beschadigd toe, toen ik dit meldde kreeg ik direct alles terugbetaald zelfs de leveringskosten. Ze zonden mij ook een gigantische chocolade reep op versierd met bloemetjes en eetbare parels waar er sorry op stond. Ze waren zeer aangenaam en makkelijk om contact mee op te nemen.

E
Elise Van Huele 9 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ontzettend fijne klantenservice

Ontzettend fijne klantenservice! Verder worden de producten super snel geleverd. Netjes verpakt en keurig een retour label erbij. Zelf retourneer ik liever in de winkel. Dit kan en mag. Ik heb wel even voor de zekerheid contact gezocht met de klantenservice. Dit werd ook meteen een harstikke leuk en goed gesprek met tips! Ik wil Salma dan ook nog hartelijk bedanken voor haar goede service en de tips die ik van haar heb gekregen! Ik kom al jaren in de Bijenkorf altijd vriendelijk en netjes.

L
Laine 9 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review