Wat de reviews zeggen? Nou, persoonlijk heb ik gemerkt dat de meeste mensen het eens zijn over de mooie kwaliteit van Heine's producten. Ikzelf heb een paar items gekocht die echt goed passen en er geweldig uitzien, net zoals anderen ook melden. Maar er zijn ook wat minder positieve punten die ik heb ervaren en in de reviews teruglezen. Bijvoorbeeld, ik had eens problemen met een accessoire dat snel kapot ging, en de klantenservice duurde wat langer dan verwacht om dit op te lossen. Het zou fijn zijn als Heine sneller reageert en misschien wat strenger controleert op de accessoireskwaliteit. Daarnaast werd er vaak geklaagd over ongewenste catalogi in de brievenbus. Misschien kan Heine een optie bieden om die makkelijk uit te schakelen. Over het algemeen zijn de reviews positief, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice en productconsistentie.
De door ons geselecteerde videos.
Dr Chin Whybrew reviews the Heine Delta30 PRO December 2023
Heine IC1 Review July 2023
Heine Delta30 Review Updated July 2023
Ik moet zeggen, de productkwaliteit van Heine is over het algemeen best goed. Toen ik bijvoorbeeld een jas bestelde, voelde die stevig aan en paste perfect zoals op de site stond. Toch viel het me op dat sommige accessoires, zoals riemen en knopen, wat basic waren en niet echt indruk maakten. Een keer bestelde ik een maat die uiteindelijk net iets te groot bleek te zijn, wat best lastig was om terug te ruilen, ondanks dat de garantie in de meeste gevallen betrouwbaar is. Het zou top zijn als Heine wat meer variatie kan brengen in hun accessoires en ervoor zorgt dat de maten nog consistenter zijn. Al met al ben ik tevreden met wat ze bieden, vooral door de snelle levering en de handige garantie.
Ik ben echt tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding bij Heine. Toen ik een nieuwe jas kocht, viel de kwaliteit meteen op. Het materiaal voelt stevig aan en de afwerking is top, zeker gezien de prijs. Ook de elektronica die ik laatst heb aangeschaft, werkt perfect en gaat lang mee. Soms vind ik dat sommige items wat prijziger zijn dan vergelijkbare producten elders, wat begrijpelijk is gezien de kwaliteit. Een verbetering zou kunnen zijn om vaker kortingen of bundeldeals aan te bieden, zodat de duurdere producten toegankelijker worden voor meer klanten. Over het algemeen voel ik dat ik waar voor mijn geld krijg bij Heine!
Ik vond de klantenservice van Heine echt teleurstellend. Een paar weken geleden probeerde ik een product terug te sturen omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed. Toen ik contact opnam, lukte het maar net om iemand te spreken, en het duurde meerdere dagen voordat ik een reactie kreeg. Uiteindelijk was de terugbetaling ook niet helemaal correct. Het zou echt fijn zijn als Heine hun support toegankelijker maakt en zorgt voor snellere en duidelijkere communicatie bij klachten. Zo voelen klanten zich veel beter geholpen en gewaardeerd.
Toen ik iets bij Heine bestelde, kwam alles eigenlijk best snel binnen. Het online bestellen ging ook heel makkelijk, wat ik echt fijn vond. Maar een keer ontbrak er een onderdeel in mijn pakketje. Gelukkig belde ik de klantenservice en die hielp me direct verder, wat super was. Toch vond ik het retourproces daarna wel wat ingewikkeld. Het duurde langer dan ik had verwacht voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou echt handig zijn als Heine hun retourprocedure een beetje kan stroomlijnen en sneller kan terugbetalen, zodat klanten niet zo lang in onzekerheid zitten.
Persoonlijk ben ik best tevreden met de reputatie van Heine. Toen ik voor het eerst bij hen kocht, viel me meteen op hoe vriendelijk en behulpzaam het personeel was. Ze namen echt de tijd om te luisteren naar wat ik zocht en gaven goede adviezen. Dat zorgt ervoor dat je als klant het gevoel hebt dat je gewaardeerd wordt. Wel merkte ik dat ik af en toe ongewenste catalogi kreeg in de brievenbus, wat best vervelend kan zijn. Het zou tof zijn als Heine hier een betere keuzeoptie in zou kunnen aanbieden, bijvoorbeeld door klanten zelf te laten bepalen of ze deze willen ontvangen. Daarnaast maak ik me een beetje zorgen over de genoemde databeveiliging. Het zou geruststellend zijn als Heine meer transparantie biedt over hoe ze klantgegevens beschermen en eventueel extra beveiligingsmaatregelen nemen. Over het algemeen blijft Heine een betrouwbare keuze voor mooie mode, maar met wat kleine aanpassingen kunnen ze hun reputatie nog verder versterken.
Ik vind dat Heine echt vooroploopt als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun nieuwe meubelcollectie bekeek, viel het me meteen op hoe fris en modern alles oogt, en het is duidelijk dat er veel aandacht is besteed aan milieuvriendelijke materialen. Bijvoorbeeld, de stoelen die ik heb besteld zijn gemaakt van gerecycled hout en hebben een strak design dat perfect in mijn huis past. Toch denk ik dat Heine nog beter kan worden door meer gebruik te maken van zonnepanelen in hun winkels en productiefaciliteiten. Daarnaast zou het fijn zijn als ze meer transparantie bieden over hun duurzaamheidsinitiatieven, zodat klanten precies weten wat ze steunen. Al met al waardeer ik hun inzet, maar er is altijd ruimte voor verbetering!
Eigen ervaring met de aanbiedingen bij Heine? Het kan soms best een beetje rommelig zijn. Ik herinner me dat ik laatst een mega korting wilde pakken, maar er waren ook ineens gratis accessoires bij kopen. Dat maakte het lastig om te kiezen wat echt de beste deal was. Het zou echt handig zijn als ze de promoties wat duidelijker konden indelen, bijvoorbeeld per categorie of tijdslimiet. Aan de andere kant zijn de gratis spullen zoals die rugzakken echt tof en waardevol, dus het blijft aantrekkelijk om eens langs te gaan en te kijken wat er speelt.
Nieuwste reviews
Vorsicht
Hallo zusammen, ich rate zur Vorsicht! Nachdem ich die Hausschuhe ordnungsgemäß mit dem vom Geschäft angebotenen Rabattcode gekauft und auch mit der vom Geschäft angebotenen Zahlungsmethode bezahlt habe, erhielt ich anstelle der Hausschuhe einen Brief, dass die Zahlungsmethode nicht akzeptiert wird. und dass ich den Artikel noch einmal kaufen soll, natürlich zum vollen Preis!!! Ich fühle mich als Neukunde betrogen! Als ich den Kundenservice kontaktierte, wurde mir mitgeteilt, dass ich die Hausschuhe nicht kann nicht zum gleichen Preis wie beim ersten Mal kaufen bekommen könne. Sind die Rabattcodes in diesem Shop echt oder ein Betrug?
Da ich eine größere Bestellung getätigt habe war es für mich völlig okay, eine Anzahlung zu leisten.
Leider war nichts passendes bei dieser Bestellung dabei und ich habe es als Retoure zurückgehen lassen. Nach einer Woche habe ich mich dann mit dem Kundendienst in Verbindung gesetzt, da weder eine ein Retoureneingang noch irgendeine Rückbuchung meines Geldes vollzogen wurde. Habe mich dann mit dem Kundendienst in Verbindung gesetzt. Der Herr war recht Harsch und es mir auch ständig ins Wort gefallen, hat auch nicht richtig zugehört, weil er das nicht verstanden hatte, dass ich eine Anzahlung geleistet habe. Seine Antwort war dann, dass die Retouren grundsätzlich erst nach 21 Tagen bearbeitet wären, weil so ein großes Paket aufkommen herrscht. Meine Anzahlung, würde ich dann erst nach Eingang der Retoure bekommen d.h. frühestens in vier Wochen. D.h. ich habe weder Ware noch bekomme ich meine Anzahlung. In dieser Zeit arbeitet die Firma Heine mit meinem Geld. Als Neukunde bin ich doppelt enttäuscht und würde hier nicht noch einmal wieder bestellen und das auch niemand anderen mehr empfehlen.
Die Auswahl ist sehr umfangreich und in sehr guter Qualität, der Bestellvorgang ist schnell und einfach zu erledigen. Die Konfektionsgrössen stimmen.
Noch schöner wäre alles in nur EINER Lieferung zu erhalten und diese darf gern abgegeben und nicht einfach vor die Tür gestellt werden!
Onze Tiktok aanraders over heine shop ervaringen en reviews van klanten.
Hine Collection - Summer collection crop Hands down mt favourite piece to date
ê =))))))) #abcxyz #fyp #xuhuong #xh
Hướng dẫn qua map nhanh #haihuoc #hinereview #troll #fyp #xuhuong
Slechtste reviews
Retourenabwicklung unterirdisch
Bestellte Ware wurde im Voraus per Paypal bezahlt. Leider waren viele Sachen viel zu groß und ich musste etliches zurückschicken. Lt. Sendungsverfolgung der Post wurde die Retoure vor 10 Tagen zugestellt und ich erhalte nicht einmal eine Bestätigung, dass die retournierte Ware eingegangen ist. Da rede ich noch gar nicht von der Bearbeitung und Rückerstattung. Es geht immerhin um einige 100 EURO.
Ich schreibe sonst keine negativen Bewertungen aber hier muss das einfach mal raus. Kundenservice unter aller Kanone!!! Bei Fragen oder Anliegen wird man vertröstet. Und wenn man mal wen erreicht fliegt man aus der Leitung. Unglaublich. Ist mir noch nie passiert.
Heine ??? Nie wieder
Rückständiges Unternehmen ohne Zukunft
Man liest dieser Tage leider immer wieder, dass Onlineshops pleite gehen. Es sind immer wieder die Ewiggestrigen, die die Kurve nicht mehr kriegen. Als Kunde ist da Vorsicht geboten! Heine ist leider ein total altmodisches Unternehmen, dass u.a. immer noch (ungefragt!) Kataloge verschickt. Leider hat es aber traditionelle Werte, wie „der Kunde ist König“ nicht übernommen. Mitarbeiter widersprechen sich, die Kundenbetreuung ist höchst unprofessionell. Die Auswahl der Produkte ist ein Witz.
Es ist m.E. nur eine Frage der Zeit, bis auch hier Insolvenz vorliegt. Daher würde ich sicherheitshalber keine Bestellungen mehr bei Heine tätigen.
Meine Erfahrung mit ihren Unternehmen Preis Leistungverhältnis bei guter Qualität stimmt.…
Meine Erfahrung mit ihren Unternehmen ist, dass sie gute bis sehr gute Qualität liefern. Auch das Preis Leistung Verhältnis stimmt. Sie sind nicht günstig wie andere Unternehmen. Dafür bieten sie Sale an.
Heine hat sehr Qualitative Mode ,von der ich persönlich sehr begeistert bin.
Die Lieferung erfolgt sehr schnell ,was das Unternehmen einfach Top zuverlässig macht !
Immer wieder gerne