HP: Ontdek de Schokkende Waarheid achter Printer Reviews!
Mijn indruk van HP
Persoonlijk vind ik de reviews over HP best wisselvallig. Zo heb ik een HP printer die super goed werkt en ik had ook geen problemen met de garantie toen er eens iets misging. Aan de andere kant hoor ik vaak van vrienden dat de cartridges echt duur zijn en dat reparaties hun hand niet op liggen qua prijs. Een vriend van me moest bijvoorbeeld bijna twee keer zoveel betalen voor een simpele laptopreparatie dan hij had verwacht. Ook vinden sommige mensen het retourproces ingewikkeld en traag. Het zou echt top zijn als HP de prijzen van hun inkt iets betaalbaarder maakt en het retourproces duidelijker en sneller zou organiseren. Kortom, er zijn zowel goede als minder goede ervaringen, waardoor je goed moet overwegen of HP de juiste keuze voor je is.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Wat een schofterig bedrijf zeg wil er niks meer mee te maken hebben
Wat een schofterig bedrijf zeg proberen op alle manieren onder de garantie uit te komen. Mijn reverb g2 vr bril ging kapot en had nog 1 maand garantie maar ze zeiden dat er schade op de bril zat. Wel er zat geen krasje op . Ik kon hem voor bijna 1000 euro laten repareren wel vr brillen maken ze niet meer en hij koste 2 jaar geleden 659 euro hoe gek kun je zijn. Belachelijk dus maar had hem bij coolbleu besteld en die zeiden je krijgt gewoon je 659 euro van ons terug of je mag een nieuwe bril uitzoeken met 659 euro tegoed. Wel hp jullie zijn echt een onfatsoenlijk bedrijf en coolbleu 10 sterren.
HP Omen 16 belachelijk slecht, service niks beter
Ik heb in de zomer van 2023 de hp omen 16 gekocht, is na een halfjaar het moederbord kapot gegaan. Dit komt dus vaker voor bij andere mensen, wordt er bij klantenservice gedaan alsof dit voor het eerst gebeurt. Blijkbaar bieden ze niks anders dan reparatie, 4 weken mijn laptop niet kunnen gebruiken. De laptop is nu weer voor de tweede keer kapot in nog geen jaar tijd. Belachelijke kwaliteit en vreselijke klantenservice. Ik vermoed dat de medewerker een stagair was dus ik vraag hem iemand anders er bij te halen, is hij toch een planning voor reparatie gaan maken. Ongelofelijk dit, en dat voor een laptop van 2000 euro.
Klacht indienen ondeugdelijk product HP onmogelijk
Ik kocht een standaard cartridge (304) waar ik volgens HP en mijn eigen ervaring 120 pagina's mee moest kunnen printen. Echter bleek na 40 pagina's de cartridge leeg, ondanks de instelling "concept" waarmee minder inkt ten opzichte van normaal gebruikt wordt. Direct getracht een klacht in te dienen bij HP en het serienummer door te geven, wellicht een ondeugdelijke batch cartridges in omloop nietwaar? Contact opnemen met HP is onmogelijk... uiteindelijk een mailadres gevonden met het verzoek een betaald nummer te gaan bellen. Best bijzonder dat je moet betalen voor een telefoontje om een klacht in te dienen. Na 16 dagen wachten op antwoord om op een andere manier contact te krijgen als door bellen, via de virtual assistent geprobeerd. Onmogelijk, uiteindelijk via de "whats app" een bericht achter kunnen laten waarna mijn laatste mailtje ineens beantwoord werd. Met ga bij de winkel maar verhaal halen... Keurig na 14 dagen gereageerd, zodat je niet meer kunt ruilen bij een winkel dus. Wat een beroerde bereikbaarheid, geen klantvriendelijkheid en tja... als je geen klacht kan indienen, kun je als HP natuurlijk wel volhouden dat je zelden klachten krijgt. Plus dat ze geen actie hoeven ondernemen op defecte cartridges!
Onze Tiktok aanraders over HP.
2024 HP Spectre X360 is becoming lne of my favourite windows laptops! #hp
Emang boleh sejernih itu videonya🤪 siapa yang udah punya hp ini??!
iPhone 12 mini Review😍📱 ✔️lightweight and comfortable to use ✔️impressive camera with 5x digital zoom, 2x optical zoom out, HDR video recording and portrait mode ✔️A14 bionic chip Get the iPhone 12 mini as low as $0/month* at a Mobile Klinik near you 🇨🇦 link in bio ⬆️ *Limited time offer, while quantities last. Offer subject to change, available at participating locations.
Slechtste reviews
Wat een schofterig bedrijf zeg wil er niks meer mee te maken hebben
Wat een schofterig bedrijf zeg proberen op alle manieren onder de garantie uit te komen. Mijn reverb g2 vr bril ging kapot en had nog 1 maand garantie maar ze zeiden dat er schade op de bril zat. Wel er zat geen krasje op . Ik kon hem voor bijna 1000 euro laten repareren wel vr brillen maken ze niet meer en hij koste 2 jaar geleden 659 euro hoe gek kun je zijn. Belachelijk dus maar had hem bij coolbleu besteld en die zeiden je krijgt gewoon je 659 euro van ons terug of je mag een nieuwe bril uitzoeken met 659 euro tegoed. Wel hp jullie zijn echt een onfatsoenlijk bedrijf en coolbleu 10 sterren.
HP Omen 16 belachelijk slecht, service niks beter
Ik heb in de zomer van 2023 de hp omen 16 gekocht, is na een halfjaar het moederbord kapot gegaan. Dit komt dus vaker voor bij andere mensen, wordt er bij klantenservice gedaan alsof dit voor het eerst gebeurt. Blijkbaar bieden ze niks anders dan reparatie, 4 weken mijn laptop niet kunnen gebruiken. De laptop is nu weer voor de tweede keer kapot in nog geen jaar tijd. Belachelijke kwaliteit en vreselijke klantenservice. Ik vermoed dat de medewerker een stagair was dus ik vraag hem iemand anders er bij te halen, is hij toch een planning voor reparatie gaan maken. Ongelofelijk dit, en dat voor een laptop van 2000 euro.
1 ster is het minimale wat je MOET…
1 ster is het minimale wat je MOET geven, anders was het bij mijn review 0 sterren geworden. Wat een respectloze manier van handelen door de HP klantenservice. Mijn printer maakte geen contact meer met de website van HP, iets wat nodig was omdat ik gebruik maakte van het instantink plan. De medewerker kreeg het probleem in één telefoongesprek niet opgelost, dus ik zou teruggebeld worden. En toen bleef het stil... Ik heb zelf vier keer (VIER KEER!!!) teruggebeld en iedere keer werd mij door de telefoniste beloofd dat de betreffende medewerker mij terug zou bellen, maar niets was minder waar. Een hele middag thuis gebleven, afspraken afgezegd en meer van zulks, voor niks. Zo'n totaal gebrek aan respect maak ik -gelukkig- zelfden mee bij bedrijven. Ik ben meteen helemaal klaar met HP en stap over naar Canon.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Bestelling was snel
Bestelling ging vlot en simpel. Had mijn pakketje gisteren besteld en deze was vandaag al in huis. Ik zie veel revieuws dat de 'voor 19.30 besteld morgen in huis' niet klopt en vervolgens zie ik dat die personen op zaterdag hebben besteld, maar zoals overal duidelijk aangegeven bezorgd DHL niet op zondag en maandag waardoor je het dinsdag krijgt. Snap niet waarom mensen niet gewoon even kijken wat er bij het bestellen staat. Is niet zo moeilijk.
Keurige service!
Ondanks vele slechte reviews, toch een goede review met onze ervaring. De scharnieren van de HP laptop waren kapot. We hebben gebeld met de klantenservice en binnen twee weken kwam er een monteur thuis om alles te repareren. We hadden nog wel garantie op de laptop. Maar chapeau! Een keurige afwikkeling!
Chromebook besteld en geretourneerd zonder problemen
Ik heb onlangs een Chromebook besteld bij HP. Ik was huiverig door de verhalen die hier las, maar ik kon gebruikmaken van een korting. Dus het was een poging waard. Uiteindelijk veranderde ik van gedachten en ik retourneerde de Chromebook. Er was niets mis met het product, maar ik had toch liever een Windows laptop. Zowel de levering als het retourneren verliep vlekkeloos. De Chromebook werd bij mijn deur opgehaald. Het aankoopbedrag werd een week later netjes teruggestort.