Ik heb zelf best wat reviews rondgelezen over Homedeco en het lijkt me dat de meeste mensen blij zijn met wat ze kopen. Velen vinden de levering echt supersnel, wat altijd een pluspunt is. De klantenservice wordt vaak als vriendelijk en behulpzaam omschreven, wat ik ook belangrijk vind. Maar er zijn ook wat minder positieve punten. Sommige klanten klaagden over producten die beschadigd aankwamen, wat natuurlijk vervelend is. Daarnaast blijkt de communicatie soms te stroef te gaan als er problemen zijn. Ik zou Homedeco aanraden om misschien extra aandacht te besteden aan het inpakken van de producten om schade te voorkomen en om hun klantenservice nog sneller en efficiënter te maken. Over het algemeen lijkt het een goede plek om te shoppen, maar er is zeker ruimte om dingen nog wat soepeler te laten verlopen.
De door ons geselecteerde videos.
AMAZON Home Decor Product Reviews | Living Room, Kitchen, Bedroom & Kids
13 WEIRD but *GENIUS* Dollar Tree Home Hacks! 🤯
Impractical Furniture and Home Decor Items | Jute Rugs, Benches, and More!
In mijn ervaring met Homedeco zit de kwaliteit van de producten zeker mee. Ik kocht een mooie eettafel die er geweldig uitzag en robuust bleek te zijn. Helaas kwam er een kras op het tafelblad aan bij de levering. Toen ik contact opnam, was de garantie echt snel in orde en kregen ze het zonder problemen omgeruild. Dat vond ik top! Wel valt me op dat de communicatie soms beter kan. Er ging eens wat mis met mijn lamp en het duurde even voordat ik duidelijkheid kreeg over de verzending. Het zou fijn zijn als Homedeco hier wat sneller en duidelijker in kan zijn, zodat klanten niet in onzekerheid blijven zitten.
Ik vind dat Homedeco echt een goede prijs-kwaliteitverhouding biedt. Zelf heb ik al een paar keer bij hen besteld en ben altijd tevreden geweest met wat ik krijg voor het bedrag dat ik betaal. Zo heb ik laatst een mooie lamp gekocht die niet alleen betaalbaar was, maar ook stevig bleek na langdurig gebruik. Wel zou het fijn zijn als ze meer unieke ontwerpen zouden toevoegen, zodat je interieur echt persoonlijk wordt. Over het algemeen denk ik dat je bij Homedeco waar krijgt voor je geld.
Mijn ervaring met de klantenservice van Homedeco is eigenlijk best wisselvallig. Toen ik bijvoorbeeld een lamp ontving die stuk was, reageerden ze super snel en stuurden ze meteen een vervanging zonder gedoe. Dat was echt top! Maar een paar keer was het lastig om überhaupt contact te krijgen als ik vragen had over een bestelling. Soms duurde het een hele dag voordat ik een reactie kreeg, wat frustrerend kan zijn. Ook het terugstorten van geld ging niet altijd soepel. Ik denk dat Homedeco echt kan verbeteren door hun bereikbaarheid te verhogen, bijvoorbeeld door meer medewerkers in te zetten tijdens drukke periodes, en door duidelijker te communiceren over de status van klachten en terugbetalingen. Zo wordt de hele ervaring voor klanten veel prettiger.
Mijn ervaring met de levering van Homedeco was best goed. Mijn bestelling kwam snel binnen en alles was keurig verpakt, wat altijd fijn is. Toch had ik één keer een lampje ontvangen dat gebroken was, wat natuurlijk vervelend was. Ik nam direct contact op met de klantenservice en zij regelden het snel, wat ik waardeerde. Toch vond ik de informatie over hoe je een retour kunt sturen nog wat onduidelijk op hun website. Het zou top zijn als Homedeco hier duidelijkere instructies bij zet, zodat je meteen weet wat je moet doen zonder eerst te moeten bellen of mailen. Ook was mijn tweede bestelling een beetje vertraagd, dus snellere levering zou ook niet kwaad kunnen.
Nou, ik moet zeggen dat Homedeco echt een sterke reputatie heeft. Toen ik bijvoorbeeld een mooie vazenbestelling plaatste, kwam alles perfect aan en zag er precies zo uit als op de website. De variatie aan woonaccessoires is echt top, ik kon makkelijk iets vinden dat bij mijn stijl past. De service was ook vriendelijk en behulpzaam toen ik vroeg om advies over de juiste maat voor mijn kast. Toch had ik één keer een verkeerd product ontvangen en het duurde wat langer dan verwacht voordat ze reageerden op mijn e-mail. Het zou fijn zijn als Homedeco die reactietijd kan verbeteren, zodat klachten sneller worden opgelost. Ondanks dat kleine puntje, voel ik me vertrouwen in Homedeco en kom ik zeker terug voor mijn volgende interieurproject!
Ik vind Homedeco echt sterk op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun dekbed kocht, bleek dat het gemaakt is van gerecyclede materialen, wat supergoed is voor het milieu. Ook hun soepkommen zijn van biologisch afbreekbaar materiaal, wat ik heel prettig vind. Wat ik nog beter zou vinden, is dat ze meer informatie delen over hoe ze hun duurzame materialen selecteren en gebruiken. Misschien kunnen ze ook een terugbrengprogramma starten voor oude producten, zodat we ze eenvoudig kunnen recyclen. Over het algemeen ben ik onder de indruk van hun inzet en zou ik graag zien dat ze deze positieve stappen nog verder uitbreiden.
Persoonlijk ben ik altijd tevreden met de aanbiedingen en promoties van Homedeco. Laatst heb ik bijvoorbeeld een mooie korting gekregen op een nieuwe eettafel, wat echt goed uitkwam. Het is fijn dat er zoveel verschillende deals zijn, zodat je altijd iets kunt vinden dat bij je past. Toch zou het handig zijn als de informatie over de promoties wat duidelijker wordt gecommuniceerd. Soms is het lastig om precies te zien hoe lang een aanbieding geldig is of welke voorwaarden erbij komen kijken. Als Homedeco dit duidelijker maakt, wordt het nog makkelijker om optimaal van de deals te profiteren.
Nieuwste reviews
De bestelde tuintafel was helemaal naar…
De bestelde tuintafel was helemaal naar wens en al binnen 4 werkdagen geleverd ! Top !
Leuke woonaccessoires. Heb twee leuke aparte vaasjes besteld. Helaas was een vaasje beschadigd. Of dit door transport is gekomen is onduidelijk. Heb geprobeerd een bolletje te plakken, is redelijk gelukt, maar wel jammer dat dit nodig was. Levering was wel snel.
Looking for inspo & how to decorate your home to feel organic and cozy? Follow & save for more! ✨ Many items featured in my home are from my personal collection, available at katiefischer.de
Replying to @joonsgiggle the 1 month review is in 😵💫 #homedecor
Slechtste reviews
Ander artikel ontvangen dan bestelling.
Ik kreeg een totaal ander artikel toegezonden. Na mijn mailtjes kreeg ik geen reactie, wat ik erg vreemd vond en niet erg klantvriendelijk. Maar na een aantal dagen heb ik toch het correcte artikel ontvangen. Maar een kussensloop ontvangen i.v.m. een nachtkastje is toch wel een aanzienlijk verschil. Helaas geen goede ervaring, maar wel goed opgelost. Aanvulling: Jammer dat je na een negatieve review zelf nog de vraag krijgt om je review te verwijderen, want je mag blijkbaar niet zeggen dat ze GEEN contact met hun klanten opnemen. Als tegenprestatie voor een aangepaste review of verwijdering hiervan krijg je de volgende keer korting, maar als je toch 1 x iets totaal anders ontvangt dan besteld, ga je toch geen 2e keer iets bestellen. Sorry HomeDeco, misschien toch WEL reageren een volgende keer als iemand netjes meldt dat ze een compleet ander artikel ontvangen hebben.
2 tuin krukken bestel 1 beschadig ander passen de bouten 10 x terug gebeld word de lijn elke keer verbroken per mail krijg helemaal geen antwoord nooit meer zal het ook niemand aan raden
Tuintafel bestelling gedaan. Tafel zou via een partner van DecoHome geleverd worden. Afspraak gepland nadat er meerdere malen werd benoemd dat ik toch wel erg ver bij hen weg woonden. 4e telefoontje werd een afzegging; het product was er ineens niet meer… mocht wel ongezien een showmodel voor 10% korting en 2 jaar garantie kopen….. terwijl de tuintafel nadat ik hem betaald had nog leverbaar stond op de website.. Aangegeven mijn geld dan terug te willen en van de aankoop af te zien op de manier zoals t nu is gegaan. 3 dagen later nog niks gehoord van beide partijen.
Zowel bij partner als bij DecoHome mijn ongenoegen hierover geuit. Via partner excuses gekregen, via HomeDeco alleen een bericht terug; het geld staat begin volgende week op uw rekening.
Bizar!!!!