Mijn indruk van Acer

Ik ben eerlijk gezegd best teleurgesteld in de reviews over Acer. Veel mensen vinden dat de laptops niet zo lang meegaan en dat de garantievoorwaarden echt slecht zijn. Zelf heb ik een Acer laptop en tot nu toe gaat het prima, maar ik maak me toch zorgen over wat er kan gebeuren als er iets stuk gaat. Het zou echt beter zijn als Acer hun garantiedekking zou verlengen en reparaties goedkoper zou maken. Ook blijkt uit de reviews dat de klantenservice vaak traag en onduidelijk is. Ik zou graag zien dat Acer hier sneller op reageert en vriendelijker wordt in hun communicatie. Ondanks dat de prijs aantrekkelijk is, denk ik dat Acer echt moet investeren in duurzaamheid en betere aftersales om klanten tevreden te houden.

De door ons geselecteerde videos.


Acer aspire 5 vs Acer aspire 7 boot time
Acer Aspire 3 UNBOXING - Is It Worth Buying?? #Shorts
Acer aspire ES 14 review product

Nieuwste reviews

Acer Aspire S 32 prachtig toestel, maar werkt niet

De nieuwste aio pc van Acer gekocht: Aspire S32. Moest hier lang op wachten voordat dit splinternieuwe toestel leverbaar was. Prachtig om te zien en het leek een goede aankoop. Helaas werkte de netwerkkaart niet goed. Ethernet viel steeds uit of werd traag en het toestel ging iedere keer over op wifi. Als ik wel verbinding had kon ik een snelheid van slechts 160 Mbs meten i.p.v. 1000 Mbs. Aan mijn aansluiting lag het niet. Toestel moest ik opsturen voor reparatie en met anderhalve week kwam het weer terug. Dat is snel, maar hetzelfde probleem bestond nog steeds en bovendien had men het toestel onjuist in elkaar gezet, want het scherm hing scheef, de geluidskaart of speakers werkten niet goed meer. Het geluid was vervormd. De achterwand had een peut. Weer opgestuurd naar Acer en bij elkaar zit ik nu al 2 maanden te wachten. Reserveonderdelen voor dit gloednieuwe toestel zijn moeilijk leverbaar. Ik vroeg om een nieuwe pc. Dat kon niet. Toen vroeg ik om geld terug en ook dat kon niet. Dan maar een nieuwe garantietermijn en zelfs dat kon niet geregeld worden, terwijl ik het normaal vind dat je minimaal 2 jaar garantie krijgt op een toestel van € 1800. Je krijgt slechts 1 jaar en daarvan zijn al 2 maanden voorbij en in die periode heb ik de pc niet eens thuis.

A
Adriaan Rensen 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Acer VL7860 4K UHD Laser Projector na 4 jaar gebruik niet meer te repareren

Ik heb 4 jaar geleden de Acer VL7860 4K UHD Laser Projector aangeschaft. Dit was een zeer duur apparaat van €3500,-. Begin 2024 deed hij opeens niet meer en heb ik hem ter reparatie aangeboden bij Acer. Daar werd vastgesteld dat het kleurwiel kapot was en dat dit €125,- kostte om te repareren. Dat viel gelukkig dus wel mee heb meteen betaald om de beamer te laten maken. En daarna werd het stil....... Na enkele maanden contact opgenomen met Acer om te vragen waarom het zo lang duurde: het kleurenwiel is niet te krijgen. Vervolgens wederom maanden gewacht, zelf op onderzoek uitgegaan voor het betreffende onderdeel en weer contact opgenomen. Schijnbaar is het onderdeel in Duitsland wel te bestellen, reactie van Acer: Dat zal, maar wij zijn Acer Nederland, we hebben niets te maken met Acer Duitsland......???? Ook stond er al weken een vraag uit naar de reparatie afdeling, maar geen antwoord. Op de vraag of men kon bellen met de reparatie afdeling, bleek dit niet te kunnen, ik moest gewoon wachten totdat de reparatie afdeling zou reageren op het bericht van de service afdeling..... De frustratie zit inmiddels wel heel erg hoog, hoe is het anno 2024 mogelijk dat delen van een bedrijf niet snel met elkaar kunnen schakelen en de consument maar moet wachten op een antwoord? Ook gaf ik aan dat ik het zeer teleurstellend dat een zeer duur product na 4 jaar niet meer te repareren is, reactie Acer medewerkster: Dat is normaal in de computer wereld. Een product wordt maximaal 5 jaar ondersteund, daarna kan het zijn dat specifieke onderdelen niet meer leverbaar zijn...... Hopelijk kan ik de onderdelen via Duitsland krijgen en de beamer zelf (laten) repareren. Hele dikke onvoldoende voor Acer, wat een aanfluiting. Uit principe voor mij nooit meer een Acer product en ik zal het niet nalaten om mensen te waarschuwen voor dit bedrijf. Heel heel triest dit

P
Peter Crousen 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Garantieverlenging aangeschaft

Garantieverlenging aangeschaft. Om dit te activeren moet er een onmogelijk proces doorlopen worden. Helaas geld kwijt en geen verlenging. Niet dat het iets uitmaakt als ik hier lees hoe Acer met de garantie afhandelingen omgaat... Koop geen Acer!!!

J
Jaja 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Acer.


Nu bij @MediaMarkt NL de Acer Chromebook 514 #ad #chromebook

This is the Acer Swift Go 14. Perfect if you’re looking for a compact, light, nice OLED display, and an impressive Intel Core Ultra 7 155H. Perfect for office work and students especially this back to school season! 👩‍🏫

5 Things to Love About the Acer Spin 314 Chromebook #acer #chromebook

Slechtste reviews

Acer Aspire S 32 prachtig toestel, maar werkt niet

De nieuwste aio pc van Acer gekocht: Aspire S32. Moest hier lang op wachten voordat dit splinternieuwe toestel leverbaar was. Prachtig om te zien en het leek een goede aankoop. Helaas werkte de netwerkkaart niet goed. Ethernet viel steeds uit of werd traag en het toestel ging iedere keer over op wifi. Als ik wel verbinding had kon ik een snelheid van slechts 160 Mbs meten i.p.v. 1000 Mbs. Aan mijn aansluiting lag het niet. Toestel moest ik opsturen voor reparatie en met anderhalve week kwam het weer terug. Dat is snel, maar hetzelfde probleem bestond nog steeds en bovendien had men het toestel onjuist in elkaar gezet, want het scherm hing scheef, de geluidskaart of speakers werkten niet goed meer. Het geluid was vervormd. De achterwand had een peut. Weer opgestuurd naar Acer en bij elkaar zit ik nu al 2 maanden te wachten. Reserveonderdelen voor dit gloednieuwe toestel zijn moeilijk leverbaar. Ik vroeg om een nieuwe pc. Dat kon niet. Toen vroeg ik om geld terug en ook dat kon niet. Dan maar een nieuwe garantietermijn en zelfs dat kon niet geregeld worden, terwijl ik het normaal vind dat je minimaal 2 jaar garantie krijgt op een toestel van € 1800. Je krijgt slechts 1 jaar en daarvan zijn al 2 maanden voorbij en in die periode heb ik de pc niet eens thuis.

A
Adriaan Rensen 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Acer VL7860 4K UHD Laser Projector na 4 jaar gebruik niet meer te repareren

Ik heb 4 jaar geleden de Acer VL7860 4K UHD Laser Projector aangeschaft. Dit was een zeer duur apparaat van €3500,-. Begin 2024 deed hij opeens niet meer en heb ik hem ter reparatie aangeboden bij Acer. Daar werd vastgesteld dat het kleurwiel kapot was en dat dit €125,- kostte om te repareren. Dat viel gelukkig dus wel mee heb meteen betaald om de beamer te laten maken. En daarna werd het stil....... Na enkele maanden contact opgenomen met Acer om te vragen waarom het zo lang duurde: het kleurenwiel is niet te krijgen. Vervolgens wederom maanden gewacht, zelf op onderzoek uitgegaan voor het betreffende onderdeel en weer contact opgenomen. Schijnbaar is het onderdeel in Duitsland wel te bestellen, reactie van Acer: Dat zal, maar wij zijn Acer Nederland, we hebben niets te maken met Acer Duitsland......???? Ook stond er al weken een vraag uit naar de reparatie afdeling, maar geen antwoord. Op de vraag of men kon bellen met de reparatie afdeling, bleek dit niet te kunnen, ik moest gewoon wachten totdat de reparatie afdeling zou reageren op het bericht van de service afdeling..... De frustratie zit inmiddels wel heel erg hoog, hoe is het anno 2024 mogelijk dat delen van een bedrijf niet snel met elkaar kunnen schakelen en de consument maar moet wachten op een antwoord? Ook gaf ik aan dat ik het zeer teleurstellend dat een zeer duur product na 4 jaar niet meer te repareren is, reactie Acer medewerkster: Dat is normaal in de computer wereld. Een product wordt maximaal 5 jaar ondersteund, daarna kan het zijn dat specifieke onderdelen niet meer leverbaar zijn...... Hopelijk kan ik de onderdelen via Duitsland krijgen en de beamer zelf (laten) repareren. Hele dikke onvoldoende voor Acer, wat een aanfluiting. Uit principe voor mij nooit meer een Acer product en ik zal het niet nalaten om mensen te waarschuwen voor dit bedrijf. Heel heel triest dit

P
Peter Crousen 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Garantieverlenging aangeschaft

Garantieverlenging aangeschaft. Om dit te activeren moet er een onmogelijk proces doorlopen worden. Helaas geld kwijt en geen verlenging. Niet dat het iets uitmaakt als ik hier lees hoe Acer met de garantie afhandelingen omgaat... Koop geen Acer!!!

J
Jaja 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Toch wel een goede laptop.

Het voelde niet goed na alle slechte reviews toch een laptop van Acer te bestellen van 1700 euro. Laptop werd ook verstuurd uit Polen (via de Acer store besteld) en kwam netjes aan. Ik ben er zeer blij mee, stil en snel, inmiddels al een paar maanden in gebruik. Met een RTX 3080 wel een uniek stukje voor die prijs.

C
Chris 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Hele aardige meneer

Hele aardige meneer, duidelijk in zijn communicatie. Heeft mij enorm geholpen in nood en het was perfect. Dank hiervoor

G
Gundi Altin 8 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Mijn merk :-)

Mijn merk! Aspire 5336 :-) Still going strong! ;-)

R
Roos Friesland 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review