Ik heb zelf veel verschillende meningen gezien over WAM Denim in de reviews. Sommige klanten vinden echt dat je voor de prijs kwaliteit krijgt en zijn blij met het vriendelijke personeel. Dat is natuurlijk een pluspunt! Maar er zijn ook best wat klachten, vooral over het retourbeleid. Mensen vinden de retourkosten te hoog en de kortingsacties vaak onduidelijk. Persoonlijk zou ik graag zien dat WAM Denim hun retourproces transparanter maakt en de communicatie met klanten verbetert. Misschien kunnen ze duidelijke informatie geven bij elke aankoop en het retourzending makkelijker maken. Daarnaast zou een betere klantenservice, die sneller reageert, veel problemen kunnen wegnemen. Al met al heeft WAM Denim potentie, maar er is zeker ruimte voor verbetering in hoe ze met klanten omgaan.
De door ons geselecteerde videos.
COLTRUI heren Italian Style
I’m just experimenting with a new YouTube feature of editing videos into shorts 😜
SKIN BLEACHING
Persoonlijk heb ik ook gemengde ervaringen met de productkwaliteit van WAM Denim. Mijn favoriete spijkerbroek viel me eerst geweldig te staan en voelde stevig, maar na enkele maanden gebruik begonnen de stiksels los te laten. Aan de andere kant heb ik wel een paar T-shirts gehad die na meerdere wasbeurten nog prima waren. Wat de garantie betreft, vond ik het retourproces best omslachtig en duurde het langer dan verwacht voordat ik mijn terugbetaling ontving. Het zou echt helpen als WAM Denim de kwaliteit beter kan standaardiseren en het retourbeleid eenvoudiger en sneller maakt. Zo voel je je als klant zekerder over je aankopen en minder gefrustreerd als er iets misgaat.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij WAM Denim top. De kleding voelt echt stevig en gaat lang mee, wat de prijs helemaal waard maakt. Ik heb bijvoorbeeld mijn favoriete spijkerbroek daar gekocht en na een paar maanden is hij nog steeds in goede staat. Wel vind ik het lastig dat de retourkosten behoorlijk hoog zijn en dat het niet altijd duidelijk is wat je precies betaalt als je iets terugstuurt. Een keer kreeg ik ook niet de juiste korting bij een bestelling, wat best vervelend was. Het zou super zijn als WAM Denim wat transparanter was over deze zaken en misschien lagere retourkosten kon aanbieden. Maar over het algemeen ben ik tevreden met wat ik krijg voor mijn geld.
Mijn ervaring met de klantenservice van WAM Denim was best tegenvallend. Een keer bestelde ik een broek in de verkeerde maat en toen ik contact opnam, kreeg ik alleen een korting op een t-shirt aangeboden in plaats van de maat om te ruilen. Ik had echt liever gehad dat ze de broek gewoon wilden omruilen of het geld teruggeven. Daarnaast was het retourproces behoorlijk omslachtig; ik kreeg weinig duidelijke informatie en moest meerdere keren bellen om het voor elkaar te krijgen. Het zou super zijn als WAM Denim hun retourbeleid eenvoudiger maakt en meer oplossingen aanbiedt die echt helpen bij het oplossen van problemen. Een vriendelijkere en flexibeler aanpak zou de algehele klanttevredenheid echt verhogen.
Ik moet zeggen dat de levering bij WAM Denim echt snel ging, ik had mijn nieuwe jeans binnen een paar dagen in huis. Dat is top! Maar toen ik toch iets wilde terugsturen, liep het wat stroef. De retourprocedure duurde veel langer dan ik had verwacht en de kosten waren hoger dan ik had gedacht. Het zou echt fijn zijn als ze de terugbetaling sneller zouden regelen en de retourkosten iets vriendelijker zouden maken. Gelukkig kun je ook langsgaan bij een van hun winkels om te retourneren, maar ik vond de klantenservice daar niet zo behulpzaam als ik had gehoopt. Een beetje meer aandacht voor het retourproces zou het shoppen bij WAM Denim een stuk aangenamer maken.
Persoonlijk vind ik de reputatie van WAM Denim een beetje dubbel. Toen ik de eerste keer naar hun winkel ging, werd ik super vriendelijk geholpen door het personeel en vond ik de overhemden echt mooi. Dat was positief! Maar een paar maanden later had ik een probleem met een broek die ik bij hen had gekocht. Toen ik contact opnam met de klantenservice, duurde het echt lang voordat ik een reactie kreeg, en toen dat gebeurde, voelde het niet zo professioneel aan. Ik denk dat WAM Denim echt kan verbeteren door sneller te reageren op vragen en klachten. Ook zou het handig zijn als ze meer consistentie hebben in hun communicatie, zodat klanten niet het gevoel hebben dat ze misleid worden. Door hier wat extra aandacht aan te besteden, kunnen ze het vertrouwen van hun klanten een stuk beter maken en hun reputatie versterken.
Wat ik echt waardeer aan WAM Denim is hoe ze blijven vernieuwen met hun ontwerpen. Hun gebruik van gerecyclede materialen in de jeans is een groot pluspunt voor de duurzaamheid. Ik vind het ook tof dat ze investeren in technieken die de levensduur van de kleding verlengen, zoals versterkte naden en hoogwaardige stoffen. Een verbeterpunt zou kunnen zijn dat ze meer transparantie bieden over hun productieprocessen, zodat klanten precies weten hoe duurzaam hun producten echt zijn. Over het algemeen laat WAM Denim zien dat ze serieus bezig zijn met innovatie en milieuvriendelijkheid, wat voor mij een doorslaggevende factor is om bij hen te kopen.
Ik vind de aanbiedingen bij WAM Denim meestal prima, vooral die deals waarbij je korting krijgt op je tweede stuk zijn echt handig. Zelf heb ik al meerdere keren profiteren van zulke acties en dat bespaart zeker wat geld. Toch gaat het soms mis met de kortingscodes, wat best frustrerend kan zijn. Het zou fijn zijn als ze dat systeem wat stabieler maken, zodat je zonder gedoe altijd van de kortingen kunt genieten. Misschien kunnen ze ook vaker verschillende promoties aanbieden, zodat er altijd wel iets passends voor iedereen is.
Nieuwste reviews
Wat een geweldige klantvriendelijkheid…
Wat een geweldige klantvriendelijkheid in filiaal Zoetermeer👌maak je heel weinig mee in deze tijd.
İk kwam net voor sluitingstijd binnen voor een kostuum welke ik online had gezien. Werd heel vriendelijk ontvangen door een dame met hoofddoek, kostuum welke ik zocht hadden ze niet maar ze liet mij de maat van een vergelijkbare stof passen en via het systeem de voorraad van andere vestigingen bekeken en gevonden en vervolgens heeft ze moeite genomen en winkelmanagement gebeld om het kostuum intern te laten vervoeren naar Rotterdam lijnbaan. İk kan niets anders zeggen dan toppertje. Bedankt voor deze fantastische winkel beleving. Wees zuinig op dit soort werknemers.
Ze hadden een vacature open staan. Eerst een mail terug gekregen waarin werd gevraagd hoeveel uur je beschikbaar bent ect. Nadat ik hun heb beantwoord werd ik geblokt en verwijderd. Heel netjes is het niet!
Broerstraat 49, 6511 KM Nijmegen www.wamdenim.com #wamdenim
#wamdenim #show
Welcome to the WAM DENIM Roermond Steenweg 7. Nederland. This is the place to be when you need men’s clothing that is sure to elevate your looks.
Slechtste reviews
Dit zijn oplichters
Dit zijn oplichters. Zeggen op hun site dat de kleding Italiaans is, maar het zijn Turken.
Ze verwijderde mijn bon uit het kassa systeem toen ik met klachten terug ging naar de winkel over het product en om een tegoed bon vroeg.
Stelletje Orospo daar! Blijf weg bij Wan Deneem!
Jas besteld als kerstcadeau, kerst gevierd in het buitenland dus pakket pas later opengemaakt.
Voering aan de binnenkant van de jas blijkt losgelaten te zijn dus gevraagd om te wisselen bij klantenservice.
Wordt mij verteld door customer care dat het onmogelijk hun schuld is dat de jas zo erg kapot is gegaan (implicatie dat ik lieg) Verder geen reactie meer vernomen. Vreselijke 'klantenservice' waardoor ik niemand kan aanraden het risico te nemen ooit iets bij hun te bestellen.
Retourneren is geen geld terug maar tegoedbon!! Pas op mensen
Onlangs een splinternieuwe trui gekocht in de grote WAM Denim vestiging te Groningen. Ik werd geholpen door een jonge, maar aardige Verkoopster. Ik was geïnteresseerd in een trui voor mijn partner als cadeau voor kerst. Gevraagd aan de Verkoopster of ik hem eventueel retour kon doen, dat kon gaf ze aan. Bij de kassa stond een bordje met retourneren of ruilen binnen 14 dagen, maar helemaal onderin een vermelding dat je bij retourneren geen geld maar een tegoedbon krijgt, echt belachelijk. Op de kassabon staat het wel vermeld maar die krijg je nadat je hebt afgerekend. Pas op mensen voor deze misleidende reclame.
Ik koop graag bij wam denim zowel winkel als online. Ik snap de negatieve mensen niet. Als je iets koopt weet je dat er een termijn op zit van ruilen. Dat is in alle winkels zo, zeur niet zo je bent zelf verantwoordelijk hiervoor makkelijk afgeven op het personeel n winkels en klantenservice, regels zijn regels. Die zijn er niet voor niets
Heb bij Wamdenim een overhemd besteld. Echter was deze helaas te klein uitgevallen. Ben hierna in contact getreden met de service-afdeling, ontzettend fijn en goed geholpen door Patricia! Bestel zelf geregeld wat zaken online maar deze dame doet haar job met de juiste service in mind. Complimenten!!