Ik heb Babista een paar keer besteld en moet zeggen dat de kleding echt top zit, zoals veel anderen ook vinden. Maar er zijn ook dingen die beter kunnen. Zo kreeg ik een keer een verkeerde jas en duurde het even voordat ze dat rechtzetten. Ook vond ik de verzendkosten best hoog, vooral als je meerdere items bestelt. Het zou fijn zijn als Babista de klantenservice iets sneller laat reageren en misschien wat beter oplet bij het verzenden. Ondanks deze issues ben ik verder tevreden met de kwaliteit en pasvorm van hun kleding.
De door ons geselecteerde videos.
BABISTA COMFORT Herbst/Winter 2021
Exercise Scientist Critiques Dave Bautista's Hollywood Workout
#TRIMED ADVERTISING - Franz Kathrina Krista Babista Profile VTR
Ik heb zelf een paar broeken van Babista gekocht en was echt onder de indruk van de pasvorm en het materiaal. Ze zitten super comfortabel en zien er ook nog eens strak uit. Toen er bij één broek een steek miste, kon ik gelukkig gebruikmaken van hun 5-jarige garantie en werd het snel opgelost. Toch vond ik het jammer dat de levering wat langer duurde dan beloofd. Ook zou het top zijn als de klantenservice iets sneller reageert als je vragen hebt. Over het algemeen ben ik heel tevreden met de kwaliteit en de garantie, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de verzending en support.
Voor mij zit de prijs-kwaliteitverhouding bij Babista over het algemeen prima. Ik heb verschillende keren herenkleding besteld en ben altijd tevreden geweest met de kwaliteit van de stoffen en het vakmanschap. De prijzen liggen soms iets hoger dan bij andere webshops, maar de duurzame materialen maken het de extra centen waard. Toch zou het fijn zijn als Babista eens kan kijken naar hun verzendkosten, want die kunnen behoorlijk oplopen. Ook sneltje de bezorgtijd wel eens op, zeker tijdens drukke periodes. Als ze hier iets aan kunnen doen, zou de prijs-kwaliteitverhouding nog beter worden.
Ik heb zelf ook contact gehad met de klantenservice van Babista en het was niet altijd even soepel. Een keer bestelde ik een product dat niet op tijd aankwam, en toen ik belde om het terug te vragen, stond ik bijna 20 minuten in de wacht. Toen ik eindelijk iemand te pakken kreeg, voelde het alsof mijn probleem niet echt serieus werd genomen. Ze boden wel hulp aan, maar het duurde lang voordat alles was opgelost. Het zou echt helpen als ze de wachttijden kunnen verkorten en de medewerkers wat vriendelijker kunnen trainen. Ook een duidelijkere follow-up na een klacht zou het vertrouwen echt een boost geven.
Ik heb gemengde ervaringen gehad met de levering en retournering bij Babista. Meestal kwam mijn bestelling snel binnen, wat ik echt waardeer. Maar een keer stuurden ze me de verkeerde maat, en het kostte best wat moeite om dat recht te zetten. Het retourproces was niet zo duidelijk als ik had gehoopt; ik moest meerdere keren contact opnemen voordat alles geregeld was. Het zou top zijn als Babista beter controleert wat ze verzenden en het retourproces eenvoudiger en transparanter maakt, zodat klanten niet gefrustreerd raken.
Ik heb gemerkt dat Babista echt moeite heeft met hun reputatie. Toen ik laatst iets bestelde, kwam het weken later binnen zonder enige update of uitleg. Dat vond ik echt frustrerend. Ook kreeg ik ineens vreemde reclame-mails van hen, wat totaal onverwacht was. Toen ik contact opnam met hun klantenservice, leek niemand echt te willen helpen en kreeg ik standaardantwoorden. Ik denk dat Babista hier echt aan kan werken door hun leveringsproces beter te communiceren en hun klantenservice persoonlijker en responsiever te maken. Minder onverwachte reclame en meer transparantie zouden ook helpen om het vertrouwen weer op te bouwen.
Ik vind het top dat Babista zo bezig is met CO2-neutrale verzending, dat geeft me een goed gevoel bij elke bestelling. Toch zou ik graag zien dat ze nog meer doen op het gebied van duurzaamheid, zoals bijvoorbeeld het gebruiken van volledig recyclebare verpakkingen. Daarnaast is hun innovatie al sterk, maar een app waarmee je je pakketje kunt volgen in real-time zou de gebruikerservaring echt verbeteren. Het is duidelijk dat ze hun best doen, maar met deze kleine aanpassingen kunnen ze echt uitblinken in innovatie en duurzaamheid.
Ik vind de aanbiedingen van Babista best leuk, ze hebben regelmatig leuke kortingen en deals die je graag ziet. Toch heb ik zelf een keer gemerkt dat een kortingscode voor Valentijn niet goed verwerkt werd op mijn factuur. Dat was best frustrerend omdat ik juist op die korting had gerekend. Ik zou graag zien dat Babista hun factuurcontrole een beetje aanscherpt, zodat zulke foutjes minder vaak voorkomen. Misschien kunnen ze ook beter aangeven hoe en wanneer je de kortingscodes precies kunt gebruiken, zodat iedereen er echt van kan profiteren zonder gedoe.
Nieuwste reviews
dreigen met deurwaarder
Onze bestelling niet correct uitgevoerd. een trui teveel, teruggestuurd. en toen begon het. DUITSE deurwaarder dreigen en dreigen. ze verplichten ons alles te fotokopiëren, en blijven dreigementen sturen, iedere keer euros en euros hoger. niets tegen in te brengen, pure oplichters. vroeger een net bedrijf, nu verschillende keren van eigenaar en BANKREKENING EN MAAR DREIGBRIEVEN STUREN. Wij hebben all het bewijsmateriaal, bank overschrijvingen gestuurd. ze reageren nergens op, willen alleen maar GELD zien.
Ik bestelde overhemden 2 voor de prijs van 1, van verschillende kleuren volgens de afbeelding, maar ik kreeg twee identieke, ik kom er eentje terugsturen, maar ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen
Ik krijg geen reaktie terug op mijn emails naar babista.
Ik heb al 3 maal een mail gestuurd.
Ik heb met babista gebeld en ze zij dat ze contact met mij op zal nemen.
Ik ben al vanaf 4 april bezig maar nog steeds geen antwoord.
🍕🌯 Megatarjous Vaasan Babaistasssa ja Rosso Pizzassa! Kaikki annokset 10€ ajalla 1.-9.11.2024, ja kylkeen vielä Pepsi Max tölkki 0,33l! Nauti paikan päällä tai ota mukaan!
Ei kaikkeen tarvi kahta☝🏼 Vai tarviiko sittenkin? 🥴 #babista #babistaseinäjoki
Slechtste reviews
Geen geld terug ondanks toezegging
Ik bestelde overhemden 2 voor de prijs van 1, van verschillende kleuren volgens de afbeelding, maar ik kreeg twee identieke, ik kom er eentje terugsturen, maar ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen
Onze bestelling niet correct uitgevoerd. een trui teveel, teruggestuurd. en toen begon het. DUITSE deurwaarder dreigen en dreigen. ze verplichten ons alles te fotokopiëren, en blijven dreigementen sturen, iedere keer euros en euros hoger. niets tegen in te brengen, pure oplichters. vroeger een net bedrijf, nu verschillende keren van eigenaar en BANKREKENING EN MAAR DREIGBRIEVEN STUREN. Wij hebben all het bewijsmateriaal, bank overschrijvingen gestuurd. ze reageren nergens op, willen alleen maar GELD zien.
Slechte online shop winkel. Wij hebben tig keren gebeld, zij wisten niet wanneer het geleverd kan worden. Toen wij onze Rechtsbijstandverzekering inschakelde. Je wilt het niet geloven. Twee dagen later ontvingen wij ons pakketje. Maar wij kopen nooit meer via Babista. Dus gewaarschuwd.
Na het lezen van een aantal negatieve reviews met vooral betrekking tot de verzending van de gekochte goederen was ik in eerste instantie skeptisch. Uiteindelijk toch overgegaan tot aankoop. Door de bezorgdienst werd er een fout gemaakt, babista attendeerde mij hier direct op en het pakket kwam een dag later. Babista was correct en vergoedde de extra kosten voor de snel service aan mij persoon. Prima service en informatie voorziening. Herken de negatieve reacties hier niet, zou zeker vaker een bestelling bij Babista doen.