In mijn eigen ervaringen met Bristol heb ik gemengde gevoelens. Ik vind het assortiment echt top en de prijzen zijn meestal heel vriendelijk. Maar soms valt de kwaliteit van de producten tegen. Zo kocht ik laatst een jas die na een paar keren wassen al gaat rafelen. Toen ik contact opnam met de klantenservice, duurde het echt lang voordat ik een reactie kreeg, en de retourkosten zaten er ook behoorlijk bij. Ik zou het fijn vinden als Bristol transparanter is over extra kosten en de klantenservice sneller reageert. Daarnaast zou een soepeler retourbeleid echt een pluspunt zijn. Op het gebied van duurzaamheid zie ik ook ruimte voor verbetering, want het zou mooi zijn als de materialen milieuvriendelijker worden.
De door ons geselecteerde videos.
Bristol Watch Company Reviews
UNIVERSITY OF BRISTOL PROS AND CONS || honest review from a study abroad student
Bristol Restaurants - REVIEWS - Aqua Italia
Ik ben zelf behoorlijk tevreden over de kwaliteit van Bristol producten. Toen ik mijn eerste paar schoenen bij hen kocht, vielen ze echt goed aan en blijven ze ook na meerdere keren wassen mooi zitten. Een keer merkte ik wel dat de veters wat snel versleten waren, wat natuurlijk niet ideaal is. Het zou fijn zijn als Bristol extra let op zulke details. Daarnaast heb ik een keer gebruik moeten maken van de garantie omdat er een kleine fabricagefout was aan mijn jas. Het proces was soepel zolang ik mijn bon kon overleggen, maar zonder bon bleek dat lastiger. Het zou top zijn als ze flexibeler omgaan met garantieclaims. Over het algemeen vind ik de productkwaliteit goed, maar er zijn zeker mogelijkheden om de kwaliteitscontrole en garantieafhandeling nog wat strakker te maken.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Bristol redelijk goed. Ik heb een paar keer bij hen besteld en meestal heb ik het gevoel dat ik wat waar krijg voor mijn geld. De spullen zijn vaak van goede kwaliteit en tegen redelijke prijzen vergeleken met andere winkels. Toch heb ik ook gemerkt dat de verzendkosten soms behoorlijk hoog kunnen zijn, wat best vervelend is. Een keer duurde mijn bestelling ook langer dan verwacht, wat de ervaring wat minder maakte. Het zou top zijn als ze de verzendkosten transparanter maken en misschien wat kortingen aanbieden bij grotere aankopen. Al met al krijg ik wel wat voor mijn geld, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de prijsstructuur en communicatie.
Mijn ervaring met de klantenservice van Bristol was behoorlijk tegenvallend. Een keer bestelde ik iets wat verkeerd was aangekomen, en het duurde uren voordat ik iemand te pakken kreeg via de telefoon. Toen ik eindelijk iemand aan de lijn had, leek de medewerker niet echt te luisteren en gaf alleen standaard antwoorden zonder echt te helpen. Het zou echt beter kunnen als ze sneller reageren en hun medewerkers beter trainen in klantvriendelijkheid en probleemoplossing. Misschien kunnen ze ook een live chat optie toevoegen voor snellere hulp. Dat zou een enorme verbetering zijn voor de algehele ervaring.
Toen ik laatst iets bij Bristol bestelde, duurde het echt wel een week voordat het bij me thuis aankwam. Gelukkig was het pakketje goed verpakt, dus niks beschadigd. Maar toen ik merkte dat ik het verkeerde product had ontvangen, was het terugsturen een hoop gedoe. Ik moest eerst contact opnemen met de klantenservice, maar het duurde bijna twee dagen voordat ik een reactie kreeg. Toen ik het uiteindelijk terugstuurde, waren de retourkosten best hoog. Het zou echt top zijn als Bristol de levertijden kan verkorten en het retourproces wat makkelijker en goedkoper kan maken. Zo wordt het veel prettiger om te shoppen!
Ik vind dat de reputatie van Bristol echt best wisselvallig is. Zelf heb ik vaak genoten van hun ruime assortiment en de kwaliteit van de schoenen die ik altijd goed heb gevonden. Maar er zijn ook momenten geweest dat het minder ging. Een keer kocht ik een jas die na een paar weken al begonnen was te rafelen, en toen ik dit wilde terugbrengen, bleek de klantenservice niet echt behulpzaam te zijn. Het zou top zijn als ze beter opletten met de productkwaliteit en hun medewerkers trainen om vriendelijker en professioneler te reageren op klachten. Ook zou het fijner zijn als ze echt controleren of hun merkproducten authentiek zijn, zodat klanten niet het gevoel hebben bedrogen te worden. Als ze deze punten verbeteren, denk ik dat hun reputatie echt een boost kan krijgen.
Naar mijn mening kan Bristol echt een stapje verder gaan als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Hoewel de kleding betaalbaar en van goede kwaliteit is, valt het me op dat er nog te veel polyamide en polyester wordt gebruikt. Het zou fantastisch zijn als ze vaker kiezen voor duurzame materialen zoals biologisch katoen of gerecyclede viscose. Bijvoorbeeld, het introduceren van een lijn met volledig biologische stoffen zou niet alleen het milieu ten goede komen, maar ook aantrekkelijk zijn voor bewuste consumenten. Daarnaast zou Bristol kunnen investeren in innovatieve productietechnieken die minder water en energie verbruiken. Zo laat het bedrijf zien dat ze serieus bezig zijn met duurzaamheid en kunnen ze echt een positieve impact maken.
Persoonlijk ben ik best tevreden over de aanbiedingen en promoties bij Bristol. Zoals die keer dat ik tijdens de zomeruitverkoop een mooie korte broek voor de helft van de prijs heb gescoord, was echt te gek. Ook de gratis verzending bij bestellingen boven een bepaald bedrag vind ik super handig. Toch zou ik graag zien dat de promoties vaker en duidelijker op de website worden gecommuniceerd, zodat ik niets mis. Soms kom ik er pas in de winkel achter dat er een goede deal is. Daarnaast zou meer variatie in de promoties, zoals seizoensgebonden bundels, het winkelen nog aantrekkelijker maken. Over het algemeen zijn de deals goed, maar met wat betere communicatie kan het nog beter.
Nieuwste reviews
Sportkleding
Ik koop hier altijd mij sportkleding en ben zeer tevreden.
Voor het eerst ook hier mijn loopschoenen gekocht, super goede pasvorm kwaliteit en voor een goede prijs.
Jammer als de winkel er niet meer zou zijn want er blijft niet veel meer over aan winkels die goede prijs kwaliteit verhouding heeft. Snelle verzending en kruidig verzorgt. Vier sterren ipv vijf omdat het schijnt dat de winkel gaat verdwijnen.
Zilveren enkellaarsjes mt.39 online besteld (én vooraf betaald!) aangezien ze in alle winkels niet op voorraad waren. Na best lang wachten (4 dgn) dan eindelijk mijn pakketje binnen. Wat bleek? Er zaten heren sneakers maat 44 in de doos! Maar op de pakbon stond wel de juiste bestelling. Verwisseld dus! Niet zo leuk, nog langer wachten voordat ik mijn zilveren laarsjes binnen heb. Na 2 x bellen en uitleggen krijg ik dan eindelijk een retourlabel per e-mail. Lijkt mij logisch dat ik niet de verzendkosten hoef te betalen voor hun fout. Nu zijn we 1,5 week verder, nog steeds geen geld retour ontvangen. Dus ik wéér bellen. Ja, mevrouw, het pakket is wel in Eindhoven retour ontvangen maar nog niet in Brussel. Tjonge jonge, wát een slechte gang van zaken zeg! NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER BESTEL IK ONLINE BIJ BRISTOL! WEES GEWAARSCHUWD.
Telefoniste in België ook trouwens weinig begripvol!
Geen klacht over Bristol zelf maar wel over de Skechers die ik daar 11 maanden geleden heb gekocht. Laatst een stortbui over me heen gekregen op de fiets toen ik mijn kind uit school haalde. Gelijk kranten in de schoenen gedaan en in de zon te drogen gezet toen deze weer scheen. Meteen is de zool van beide schoenen los gaan zitten en kan ik ze weggooien. En dit voor schoenen die ik niet veel heb gedragen. Heb ik nooit eerder meegemaakt bij andere merken. Koop geen skechers als je wat langer met je schoenen wil doen!
Onze Tiktok aanraders over bristol reviews, ervaringen en klachten van klanten.
Replying to @Ethan Baker | Adventure Seeker
The 5 most dangerous council eatates in Bristol #fyp #dangerous #uk
If you love middle eastern style mix grills then Cappadocia is the place for you! Loction - Cappadocia Bristol
Slechtste reviews
Vandaag in Bristol zuidplein sta ik aan…
Vandaag in Bristol zuidplein sta ik aan de kassa om af te rekenen, zeg ik dat de veter van de rechter schoenen is gerafeld of ik van een andre schoen de veter mag want dan kunnen jullie bij bestellen dan ben ik tevreden. Maar nee hoor heel veel gezeik over dat ene veter ze gingen zover dat ik de koop niet meer heb gedaan zeer slechte service en Nederlands praten is echt moeilijk NOOIT MEER DAAR.
Bio slippers besteld bij Bristol online. Mijn dochter is net over naar maat 35 dus maat 35 besteld. Nergens stond bij de omschrijving dat de slippers blijkbaar klein vallen en je beter een maat groter kan bestellen. De slippers zijn dus te klein. Retourneren is op eigen kosten dus ik ben €7,65 kwijt om de slippers terug te sturen. De slippers waren €15. Absurd dat ik meer dan 50% van de kosten van de slippers kwijt ben aan retourkosten. De dichtstbijzijnde Bristol is 45 minuten rijden dus retourneren in de winkel was ook geen optie. Voor mij dan maar geen bestellingen meer bij Bristol
zeer zeer slecht service bij winkel gouda Bloemendaal. zelfs 1 ster niet waard.
skeelers gekocht niet eens half jaar oud vallen de wieltjes. helaas geen bon. zonder pardon winkel uit gezet. kind is hard ge allen ermee hele knie open. dit kan toch niet.
ooit schoenen gekocht binnen half jaar zol eraf die winkel zelf zonder bon netje nieuwe gehad want dat kon niet. en deze rot winkel zonder pardon winkel uitgezet koop daar dus nooit meer.
Ook als er iets misgaat .Bestelling via BRISTOL winkel mag nog wel verbeterd worden.
Maar dat is aan Bristol zelf uiteraard. Verder een tevreden klant leuke winkels veel aanbiedingen.
Slechte schoen maar prima service
Na drie maanden ontstaat er een scheur in het leer van zwarte herenschoen merk Starc. Waarschijnlijk gestikt teveel langs de rand. Maar ook op de hak laten de zijkanten los. Geen probleem bij Bristol in Driebergen. Kiest u maar andere schoenen uit of u mag ook het aankoop bedrag contant terug hebben. In dit geval voor het laatste gekozen omdat de keuze op dat moment beperkt was. Jammer van de schoenen, maar niks geen gezeur na drie maanden. Zo hoort het dus.
De medewerkers waren super gezellig en behulpzaam, de kleding paste goed en je kreeg alle tijd en hulp die nodig was. Zeer professioneel maar vooral eerlijk advies.