Mijn indruk van GoPro

Naar mijn ervaring doet GoPro het best prima. Ik heb een GoPro gebruikt tijdens een weekendje mountainbiken en was echt onder de indruk van het robuuste ontwerp en de scherpe beeldkwaliteit. De camera ging geen enkele hobbel of stoot uit de weg, wat perfect was voor mijn avontuurlijke ritten. Toch merkte ik ook wat minpunten. Tijdens langere opnames begon de camera flink warm te worden, wat best vervelend was. Ook ging de batterij sneller leeg dan ik had verwacht, waardoor ik halverwege mijn dag weer moest opladen. Toen ik contact opnam met de klantenservice over deze issues, was de communicatie nogal stroef en duurde het even voordat ik een duidelijk antwoord kreeg. Ik zou graag zien dat GoPro deze aspecten verbetert, bijvoorbeeld door betere koeling en langere batterijduur te ontwikkelen, en door de klantenservice gebruiksvriendelijker te maken. Ondanks deze kanttekeningen blijven de aanbiedingen, zoals de €200 korting bij een jaarabonnement, en de snelle levering grote pluspunten.

De door ons geselecteerde videos.


Ze blijven hem verbeteren | GoPro Hero 12 black - Review
GoPro HERO 11 - Review
GoPro Hero 12 vs Insta360 X3 Stabilization Test #goprohero12 #insta360x3

Nieuwste reviews

Go pro 1 jaar en 20 dagen oud 3 winkels…

Go pro 1 jaar en 20 dagen oud 3 winkels afgelopen niemand doet er wat mee, wel mail gekregen dat je hem via een winkel moet laten opsturen Welke winkel konden ze niet zeggen

r
roel westdorp 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Opgelicht, aangifte gedaan.

GoPro camera niet geleverd, maar GoPro (bedrijf) doet er niks mee. Na lange contactsessies tussen GoPro Support en mij is er na een half jaar nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn GoPro die nooit geleverd is. Customer support van GoPro is erg slecht te bereiken, en momenteel eigenlijk helemaal niet meer. Erg onprofessioneel gedrag gezien van de klantenservice (dat uitbesteed wordt in Pakistan). Momenteel is er aangifte gedaan tegen GoPro en dit is gemeld bij GoPro, maar dat maakt ze niet uit. Bespaar jezelf de moeite, en bestel niet bij GoPro zelf.

D
Damian Teske 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Fotos en videos verdwenen

Na het aflopen van mijn GoPro subscription was ik ALLE fotos en videos kwijt die ik op vakantie gemaakt had. Al mijn beeldmateriaal en herinneringen zijn weg... Ook uit de quick app! Dit is pure oplichting. Ik koop NOOIT meer een gopro camera...

I
IkWilDemi 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over GoPro.


Replying to @JULIA✨| Travel 🗺️ en het maakt het filmen ook een stuk makkelijker onder water 😍🐠🐬🩵

Go Pro Hero 10 unboxing #hero10black #gopro #review @gopro

Save for your GoPro ✅ 🌊 Remember highest bitrate, lowest frame rate. I talk about that and why I don’t use flat down below👇🏽 🤔 GoPro 12: - Standard picture profile - 16:9 - 5.3K - 30fps - 10 Bit - 120mbps - Wide lens - Hypersmooth off (personal preference) - Auto W/B - Sharpness low - Natural colour 🧐 GoPro 11: - 16:9 - 5.3K - 30fps - 10 Bit - 120mbps - Wide lens - Hypersmooth off (personal preference) - Auto W/B - Sharpness low - Natural colour 🤫 GoPro 10 - 16:9 - 5.3K - 30fps - 8 Bit - 100mbps - Wide lens - Hypersmooth off (personal preference) - Auto W/B - Sharpness low - Natural colour 🫡 GoPro 9 - 16:9 - 5k - 30fps - 8 Bit - 100mbps - Wide lens - Hypersmooth off (personal preference) - Auto W/B - Sharpness low - Natural colour 😮‍💨 GoPro 8 - 16:9 - 4k - 30fps - 8 Bit - 100mbps - Wide lens - Hypersmooth off (personal preference) - Auto W/B - Sharpness low - Natural colour 😧 Why the highest bitrate and lowest frame rate? Everyone knows about 10bit, very important, but just as important is bitrate. The higher bitrate allows for the most information to be stored in each frame. Especially in fast moving environments. When a lot of detail or movement happens with lower bitrates a 4k video can look like a 720p video. 🌴 Be careful with 120fps, it still looks good but holds 1/4 the information in every frame as 30fps. I’ve found it more difficult to grade. I will also swap to 60fps pretty often. It will not be as good as grading 30fps footage but it’s still very workable! 🌴 You will notice I shoot natural colour profiles over flat, I believe in flat and I encourage flat profiles. Just not on cheaper cameras. Flat profiles on budget cameras is just a gimmick and you’re actually setting yourself up for failure. However cameras like the Sony and canon, shoot at a wider gamut appearing flat, once converted to rec709 the colour info is visibly still there. GoPro flat is like trying to get colours out of a black and white image. Give yourself something to work with. Sure it does capture slightly higher dynamic range but it’s not worth it when you find out how much noise is introduced. 🌴 Remember never take my advice or anyone else’s advice, go do tests yourself and come to your own conclusions. What works for me might not work for you. 🤝🏽😌

Slechtste reviews

Go pro 1 jaar en 20 dagen oud 3 winkels…

Go pro 1 jaar en 20 dagen oud 3 winkels afgelopen niemand doet er wat mee, wel mail gekregen dat je hem via een winkel moet laten opsturen Welke winkel konden ze niet zeggen

r
roel westdorp 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Opgelicht, aangifte gedaan.

GoPro camera niet geleverd, maar GoPro (bedrijf) doet er niks mee. Na lange contactsessies tussen GoPro Support en mij is er na een half jaar nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn GoPro die nooit geleverd is. Customer support van GoPro is erg slecht te bereiken, en momenteel eigenlijk helemaal niet meer. Erg onprofessioneel gedrag gezien van de klantenservice (dat uitbesteed wordt in Pakistan). Momenteel is er aangifte gedaan tegen GoPro en dit is gemeld bij GoPro, maar dat maakt ze niet uit. Bespaar jezelf de moeite, en bestel niet bij GoPro zelf.

D
Damian Teske 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Fotos en videos verdwenen

Na het aflopen van mijn GoPro subscription was ik ALLE fotos en videos kwijt die ik op vakantie gemaakt had. Al mijn beeldmateriaal en herinneringen zijn weg... Ook uit de quick app! Dit is pure oplichting. Ik koop NOOIT meer een gopro camera...

I
IkWilDemi 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Heel tevreden!

Gebruik gemaakt van een hele mooie aanbieding. Omdat ik in eerste instantie niet leek te horen, op zoek gegaan naar recensies en daardoor hier terecht gekomen. Dat beloofde weinig goeds, tot ik mijn spambox controleerde en daar heel duidelijk gecommuniceerd werd door GoPro. Niet gekozen voor de snelle levering, maar toch was mijn bestelling de volgende dag al in huis! Product was netjes verpakt.

S
Sharon de Vries 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Gopro accessoires worden supersnel geleverd

ik lees veel negatieve ervaring met gopro.je zou ervan schrikken en niks bij hun kopen ,sorry voor de gene die het minder ervaren hebben ,ik heb een aantal accessoires besteld voor mijn nieuwe GoPro Hero 9 ,deze heb ik allemaal nodig voor me vakantie eind september .ik heb het van het weekend besteld op de GoPro site en afgerekend .ik dacht zelf alles komt uit Amerika ,niet dus dat idee wordt wel gewekt ,als je op de Amerikaanse site besteld .maar alles van GoPro wordt geleverd uit een distributie centra arvato te Venlo ,ik kreeg vandaag 24 aug 2021 ups aan de deur ,met al mijn bestelde artikelen ,is supersnel in het weekend besteld en 2 werkdagen later in huis toppie ik ben er blij mee .even een tip voor andere die ook accessoires willen bestellen ,sluit een jaar abonnement af op de GoPro site is superhandige features en tevens krijg je dan tussen de 30 en 50 % korting op je accessoires ,dat scheelt serieus geld ,als je het koopt in de winkel

M
Manfred Busé 3 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ik was huivering maar alles ging perfect

Ik was huivering, gezien alle slechte reviews, om rechtstreeks bij Gopro te bestellen. Maar gezien het enorme voordeel ben ik toch gezwicht. Een Gopro 11 besteld met een 2 tal Mods, Accu's met oplader en een Case. Het ging uitstekend. Rond het middaguur besteld en de dag daarna is alles geleverd, ook rond het middaguur uur. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Wel heb ik met een CreditCard betaald, dan is het verzekerd en heb je nog enige macht als het niet of niet goed is geleverd. Wat ik wel slecht vind is dat er geen Nederlands vestigingsadres wordt vermeld en men in Nederland niet telefonisch bereikbaar is.

C
Cees de Knegt 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review