Persoonlijk vind ik de reviews van Bever best wisselvallig. Veel mensen prijzen de klantenservice en zeggen dat ze snel en behulpzaam reageren, wat natuurlijk super fijn is. Maar ik zag ook flink wat klachten over hoe ze omgaan met terugsturen en garantieclaims. Soms duurt het gewoon te lang voordat je iets opgelost krijgt. Daarnaast merken sommige reviewers dat de prijzen aan de hoge kant zijn zonder altijd echt een topkwaliteit terug te krijgen. Ik zou willen dat Bever meer investeert in duurzame producten en innovatie, zodat ze zich echt kunnen onderscheiden. Al met al lijkt het erop dat je goede ervaringen kunt hebben, maar dat er zeker ruimte is voor verbetering.
De door ons geselecteerde videos.
Winkel bever reviews
Lichtgewicht tenten | Bever's Favorieten | Bever
Slaapzakken | Bever's Favorieten | Bever
Eigenlijk ben ik redelijk tevreden over de kwaliteit van Bever’s producten. Ik heb bijvoorbeeld mijn wandellaarzen daar gekocht en na een heel seizoen intensief gebruik zitten ze nog steeds in topconditie. Echter, toen ik vorig jaar de zool van mijn schoenen moest laten vervangen, liep de garantieafhandeling niet zo soepel. Het duurde langer dan verwacht en het voelde alsof er geen vaste procedure was. Het zou echt fijn zijn als Bever hier wat consistenter in kan worden, zodat je als klant weet wat je kunt verwachten. Daarnaast zou een duidelijkere communicatie over wat wel en niet onder de garantie valt, veel frustratie kunnen voorkomen. Al met al is de productkwaliteit goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de garantie en service.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Bever soms best wisselvallig. Zo heb ik een keer een flinke investering gedaan in een bergschoenen die super comfortabel waren en lang meegingen, maar de prijs zat wel aan de hoge kant. Aan de andere kant heb ik ook goedkope accessoires gekocht die verrassend goed bleken te zijn. Het zou top zijn als Bever duidelijker communiceert waarom sommige producten prijziger zijn en meer consistentie biedt in de kwaliteit, zodat je beter kunt inschatten wat je waar krijgt.
Mijn ervaring met de klantenservice van Bever is eigenlijk best positief. Een keer had ik last van snel slijtende zolen en ik nam contact op. Het personeel was vriendelijk en hielp me meteen met een vervangend paar zonder gedoe. Toch merk ik dat er soms wat vertraging kan zijn in het reageren op e-mails. Het zou top zijn als ze daar wat sneller op konden reageren. Daarnaast zou het fijn zijn als er meer duidelijke compensatieopties zijn voor klachten, zodat je als klant sneller een passende oplossing krijgt. Over het algemeen gaat het goed, maar met een paar aanpassingen kan de klantenservice nog beter worden.
Mijn ervaring met de levering bij Bever was best goed; mijn pakketje kwam meestal snel aan en de verpakking was stevig. Maar het retourproces was een ander verhaal. Toen ik iets moest terugsturen, BAM, de verzendkosten waren hoger dan ik had verwacht en het duurde echt lang voordat ik mijn geld terugkreeg. Ook was het lastig om te weten waar mijn pakket precies was tijdens het leveren, de tracking was niet altijd duidelijk. Het zou veel beter zijn als Bever de retourkosten verlaagt en de terugbetaling sneller regelt. Daarnaast zou ik graag helderdere informatie willen krijgen over de bezorgstatus, zodat je niet in het ongewisse zit.
Ik vind de reputatie van Bever best gemengd. Zelf heb ik vaak fijne ervaringen gehad in de winkels; het personeel was altijd vriendelijk en echt behulpzaam toen ik advies vroeg over een nieuwe wandeluitrusting. Echter, één keer bestelde ik iets online en duurde het een week langer dan beloofd voordat ik het kreeg, en de klantenservice reageerde pas na meerdere mails. Het zou echt helpen als Bever de responstijden van hun webshop kan verbeteren en duidelijker communiceert over levertijden. Over het algemeen heb ik vertrouwen in Bever, maar er zijn zeker punten waarop ze nog kunnen groeien.
Naar mijn mening kan Bever echt een grotere stap zetten als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik laatst een paar schoenen kocht, merkte ik dat ze niet zo milieuvriendelijk waren als ik had gehoopt. Het zou super zijn als Bever meer gebruik zou maken van gerecyclede materialen of biologische opties aanbiedt. Ook zou ik graag zien dat ze transparanter zijn over hun productieprocessen en wellicht investeren in duurzame technologieën. Een ander idee is om een inruilprogramma voor oude schoenen te starten, zodat klanten hun oude paren kunnen terugbrengen en Bever ze kan hergebruiken of recyclen. Zo toont Bever niet alleen dat ze om het milieu geven, maar onderscheiden ze zich ook echt van de concurrentie.
Persoonlijk ben ik best tevreden met de aanbiedingen bij Bever. Laatst heb ik een handige kortingscode gekregen voor 15% korting op mijn nieuwe wandelschoenen, wat echt goed uitkwam. Toch zou het fijn zijn als ze transparanter zijn over de voorwaarden van hun promoties, want soms lijken de kortingen groter dan ze eigenlijk zijn. Ook zou ik graag vaker exclusieve deals zien voor vaste klanten. Al met al zijn de promoties prima, maar er is zeker ruimte om het nog beter te maken.
Nieuwste reviews
Service steekt er bovenuit
Heb GPS-wandelnavigatie gekocht via de webshop van Bever en dezelfde middag opgehaald bij filiaal in Deventer. Helaas bleek binnen 1,5 week dat het apparaat niet in orde was. Contact opgenomen met klantenservice en daarna naar de winkel. Kan er kort over zijn: wat een goede service zeg, vriendelijke mensen via mail/winkel, meteen reageren, meedenken en oplossen. Dit is precies de reden dat ik iets koop in een fysieke winkel. Heb geen aandelen bij Bever maar hier werken toppers.
Gisteren zijn we in de winkel geweest en vandaag gebeld
Gisteren zijn we in de winkel geweest. Daar zijn wij echt uitstekend geholpen.
Vandaag hebben we met Bever gebeld (in de persoon van Jasmijn) die namens Bever een uistekende service heeft verleend.
Dus, Bever bevelen wij u echt aan.
Paul en Titia
Bevers afschieten kan niet zomaar en is de laatste maatregel, voor als het echt niet meer anders kan 🦫
🛠 𝗟𝗮𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗮𝗽𝗺𝗮𝘁 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗲𝗿𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗕𝗲𝘃𝗲𝗿!🛠 Heb je een lekkage in je slaapmat? Geen zorgen! Bij Bever repareren we 'm voor je, zodat jij weer comfortabel op pad kunt en heerlijk slaapt. 😴 Breng je slaapmat naar een Bever-winkel en onze Buitenexperts in ons servicecenter zorgen ervoor dat hij weer als nieuw is. Wist je dat we een speciale slaapmattentester hebben om zelfs de kleinste lekkages te vinden? 🔍 Check Bever.nl voor meer info over onze reparatieservice.
Have you been to Bavel in dtla? #restaurantreview #bavel #dtla
Slechtste reviews
Slechte service!!!!!
Om een product te willen bekijken in een andere vestiging omdat deze niet op voorraad was in Hilversum, kon dat alleen als ik het hele bedrag gelijk ging afrekenen, terwijl ik nog niet zeker was dat ik het ging kopen. Wilde het eerst zien en passen. Beetje gek, maar ging hier toch in mee. Volgende dag naar vestiging Gelderlandplein gereden, bleek het product er ook niet op voorraad te liggen, was fout in systeem. Of voorraad was niet goed bijgehouden. Geld kon teruggestort worden maar zou 4 werkdagen duren. 5 dagen later gebeld waar het geld bleef, blijkt mijn Ibannummer niet bekend te zijn??? Kan ik er nog eens 5 werkdagen op wachten. Geen bril en voorlopig geen geld. Zou toch beter geregeld kunnen worden. 1 ster is nog te veel. Ga hier nooit meer heen.
Vroeger was ik fervent klant van Bever. Als iets niet op voorraad was, dan werd direct gecontroleerd of het in de buurt op voorraad was. Bestellingen, mits op tijd besteld, volgende dag binnen.
Toen werd de toko verkocht.
Daarna werd de boel te groot, het personeel ongeïnteresseerd en duurt het afleveren van een bestelling soms, ongeïnformeerd, 8 dagen.
Nadat duidelijk werd dat Bever mijn (en uw) gegevens zonder melding en zonder toestemming deelt met Amazon (het bewijs: tik op de vingers van de Autoriteit ligt hier, lange neus naar de ‘information officer’ van Bever) heb ik nooit meer iets gekocht, ook niet in de winkels.
Vandaag bij Bever 1x power isoactive 600gr Lemon gekocht. Voor €15,90.
Blijkt dat de gemiddelde prijs bij andere zaken op €10,00 komt.
Volgens mij is Bever dus 60% duurder. En dan is dit nog maar één product. Daar gaan we dus niets meer kopen!
Iemand wilde wel mijn super handige dag rugzak kopen maar ik had na 17 jaar (!) geen idee wat de inhoud was. Het model nauwelijks info over te vinden maar na contact met Bever via messenger prima geholpen door ALINDA die alle info heeft gevonden in de krochten en herinneringen van haar collega's bij Bever. Geweldig bedankt Alinda voor je onderzoek en complete info het was een leuk contact !
Op vakantie in Lapland zag ik dat er een stiksel van m’n net gekochte Sorel snowboots te kort was aangestikt. Ik heb gemaild naar de klantenservice en daar heeft Renee gereageerd. Vandaag met de laarzen naar Amersfoort gegaan en zijn de laarzen omgeruild, het is inderdaad garantie. Bedankt voor je aktie Renee om alvast een paar naar het filiaal te sturen voor het geval het garantie zou zijn en ze op zouden zijn.
Ik was al fan van Bever maar nu helemaal!!
Ik kwam binnen met mijn fiets (pedelac) omdat ik geen slot bij me had. Geen probleem!! Leuk gesprek gehad en goed geholpen door de medewerkers. Zeer tevreden over deze winkel.