Ik vind dat Desko Kantoormeubelen echt goede producten levert, de kwaliteit is top en het personeel is altijd vriendelijk. Toen ik mijn bureau liet bestellen, kwam alles netjes en snel aan. Toch merkte ik dat de communicatie rondom de levering beter kan. Eenmaal was mijn levering een dagje later dan afgesproken en kreeg ik niet meteen een update. Het zou fijn zijn als Desko hier meer transparant over is. Over het algemeen ben ik tevreden en zou ik Desko zeker aanraden voor wie op zoek is naar betrouwbare kantoormeubelen.
De door ons geselecteerde videos.
DESKO.connect 2021
DESKO PENTA Scanner® 4X Desktop
DESKO IDenty chrom mobile video
Ik heb zelf een bureau van Desko gekocht en ben echt tevreden over de kwaliteit. Het materiaal voelt stevig aan en de afwerking is top, precies zoals ik had verwacht. Toen er bij de levering per ongeluk een kras op het tafelblad zat, nam ik snel contact op met hun klantenservice. Ze reageerden vliegensvlug en regelden gratis vervanging zonder gedoe. Toch viel het me op dat er soms schroeven ontbreken bij de montagepakketjes, wat het in elkaar zetten wat lastiger maakt. Het zou handig zijn als Desko hier wat beter op let, zodat je niet halverwege vastloopt. Verder zou ik graag meer duidelijke instructies zien bij de betalingsprocedures, want dat was een beetje verwarrend voor mij.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij Desko echt prima. Toen ik een nieuwe bureaustoel bestelde, merkte ik meteen dat hij stevig en comfortabel was, zonder dat het me een fortuin kostte. Ook het assortiment is fijn, want je vindt zowel nieuwe als gebruikte spullen, wat voor ieder wat wils is. Een verbeterpunt zou kunnen zijn dat de garantieperiode iets langer is, zodat je nog meer zekerheid hebt over je aankoop. Over het algemeen ben ik erg tevreden met wat Desko biedt voor de prijs die je betaalt.
Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met de klantenservice van Desko over het algemeen positief zijn. Toen mijn bureaustoel onverwacht kapot ging, belde ik hun support en binnen no-time kwam er iemand langs om het probleem te fixen. Echt top hoe snel ze reageerden! Maar er was ook een keer dat de levering van mijn nieuwe kast veel later aankwam dan beloofd. Het zou fijn zijn als Desko hier transparanter over kan communiceren, zodat je beter weet waar je aan toe bent. Over het geheel genomen waardeer ik de vriendelijkheid en hulpbereidheid van hun team, maar een beetje meer betrouwbaarheid bij levertijden zou het helemaal afmaken.
De levering bij Desko was in eerste instantie echt snel, ik kreeg mijn bestelling binnen twee dagen binnen, wat superhandig was. Maar toen had ik één keer problemen met de bezorger die op het verkeerde adres kwam, en dat kostte me wat tijd om het recht te trekken. Ook vond ik het lastig dat ik geen updates kreeg over de levering, waardoor ik niet wist wanneer ik precies kon verwachten dat het zou aankomen. Het zou fijn zijn als Desko betere communicatie biedt, bijvoorbeeld met SMS-updates of duidelijke trackinginformatie. Daarnaast zou een flexibelere planning voor bezorgafspraken helpen, zodat je makkelijker een geschikt moment kunt kiezen. Hierdoor wordt de hele ervaring veel soepeler en aangenamer.
Persoonlijk heb ik altijd een topervaring gehad met Desko. De medewerkers zijn echt vriendelijk en denken mee, wat het bestellen van meubels een stuk makkelijker maakt. Een keer had ik een vraag over de montage van een bureau, en ze stuurden snel een handige handleiding en boden extra ondersteuning aan. Het enige wat beter kan, is misschien de levertijden iets korter maken tijdens drukke periodes, omdat ik soms iets langer heb moeten wachten dan verwacht. Over het algemeen ben ik erg tevreden met hun reputatie en service!
Ik vind Desko echt voorop lopen als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun nieuwste assortiment bekeek, was ik meteen onder de indruk van de milieuvriendelijke materialen die ze gebruiken. Het feit dat hun producten modulair zijn opgezet, waardoor je onderdelen makkelijk kunt vervangen en recyclen, vind ik superhandig. Een dingetje dat beter kan, is dat ze misschien nog meer kunnen inzetten op hernieuwbare energie in hun productieprocessen. Dat zou hun groene imago nog sterker maken. Al met al waardeer ik hun creatieve en duurzame aanpak enorm en voel ik me zeker goed bij het kiezen van hun producten.
Nieuwste reviews
Chris Overmars
De Projectmanager Sales Chris heeft me zeer goed geadviseerd en te woord gestaan. De stoelen bevallen ons ook zeer goed.
De mannen hebben prima werk geleverd. Reden dat het geen 5 sterren waren was dat ondanks communicatie gedacht werd dat het op de begane grond zou zijn.
Replying to @SMOKEY POMSKY Dezko - U & Me #electronicmusic #edmtiktok
Gå ind og lær dansen!😎 #desko #deskochallenge #sommervibes #fyp
Ascend - Desko ( Oficial Video ) 🎧 #dance #music #electronicmusic
Slechtste reviews
Slechte communicatie en service
Ik heb de stoel begin april gekocht en gevraagd deze zo snel mogelijk te leveren. Geen telefoontje niets dat deze niet op voorraad is en besteld moet worden. Begrijpelijk maar meld dit even. Heb ook nog een mail gestuurd waar stoel blijft maar nooit antwoord op gekregen. Krijg zo wie zo geen antwoord op mails want heb er meerdere gestuurd. Stoel zou vervolgens eind April geleverd worden en ook niet gemeld dat stoel later geleverd zou worden. Ik krijg dan een mail dat de stoel (eindelijk) afgeleverd wordt. Dan vraag ik het adres te wijzigen en duurt het nog eens een week omdat het niet in de route zit. Westknollendam ligt volgens mij om de hoek. Communicatie en service zou verbeterd moeten worden.
Van de 10 bureaustoelen is er 1 verkeerde geleverd. Die is vervolgens omgewisseld, maar wederom niet de juiste. Naar meerdere keren bellen en foto's sturen is dit vervolgens nooit opgepakt!! Ook is één van de stoelen de leuning opengescheurd. Dus al met al niet zo een goede ervaring.