PANDORA: Kloppen Onze Reviews Echt? Ontdek Wat Klanten Zeggen!
Mijn indruk van PANDORA
Uit mijn ervaring zie ik dat de reviews trouwens best kloppen. Ik vond de klantenservice echt vriendelijk toen ik vragen had over mijn bestelling, maar het duurde wel langer dan verwacht voordat ik mijn armband kreeg. Het zou top zijn als PANDORA hier wat sneller in kan worden. Ook vond ik dat de prijs een beetje hoog zat voor de kwaliteit van sommige sieraden. Misschien kunnen ze wat meer waar voor je geld bieden of af en toe speciale deals maken. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Slechte customer service
Had een armband besteld. Deze leek op het eerste zicht super mooi, maar bleek achteraf een defecte schakel te hebben. De schakel gaat omgekeerd open, schakel kapot en hierdoor ben ik ook mijn bedel kwijt die aan deze schakel hing. Na contact met de customer service blijkt helemaal niks onder de zogezegde beloofde "2 jaar garantie" te vallen en krijg je enkel gestandaardiseerde copie-paste antwoordjes waarin duidelijk wordt dat je helemaal niks van service, garantie, tussenkomst of mega goede kwaliteit mag verwachten. Ik verwacht geen volledige terugbetaling of nieuwe producten, maar een beetje service en tussenkomst is voor de prijs die betaald werd, toch wel op zijn plaats. Ik ben zeer teleurgesteld in de service!
Misleidende reclame
Misleidende reclame. Op hun site hebben ze een actie als je minimaal 129 euro besteed krijg je een gratis bangle/armband. Ik dacht een leuke actie, koop voor 189, inclusief een bedeltje voor de 'gratis' bangle. Na levering zit er geen bangle bij. Ik bel de klantenservice blijkt dat je de bangle alleen krijgt als geen actie artikelen hebt gekocht. Wat ik niet bij de astrix/disclaimer kan vinden op de site. Ik vind het leuke artikelen om te kopen voor mijn vriendin, maar ik hou er negatieve smaak aan over. 27 Dec. Op reactie van Pandora contact met hen opgezocht, maar helaas ze blijven erbij dat ze correct zijn geweest. Niet de hand in de eigen boezem steken, dat zij wellicht een fout hebben gemaakt. Dus onderstaande reactie lijkt wel heel klantvriendelijk maar ze lossen niks op. Heel jammer dit zo!
Top klantenservice!
Armbanden besteld, maar deze waren helaas te klein. Na een telefoontje naar de klantenservice, waar supersnel opgenomen werd, regelde de medewerkster direct dat er twee in de juiste maat werden toegezonden. Ze waren al verstuurd voordat ik de te kleine de dag erna retourneerde. Perfecte klantenservice! Vlot, beleefd, meedenkend en binnen een zucht alles geregeld!
Onze Tiktok aanraders over PANDORA.
Replying to @Philippa Hunt Here’s my opinion on Pandora Jewellery! #pandora
#PandoraPartner | I love charm bracelets and how they can tell a story. This is my newest charm bracelet from
My favorite way to look put together even if I'm not is to stack my jewelry and this new
Slechtste reviews
gouden pandora armband NL
Ik heb een 14 kr gouden armband besteld, kwam uit België. maar ik kon nergens het merkje van echtheid vinden en de kleur is ook anders. Moest wel echt nadenken of hij wel echt is en of ik de armband wilde houden toch maar terug gestuurd Jm..
Misleidende reclame
Misleidende reclame. Op hun site hebben ze een actie als je minimaal 129 euro besteed krijg je een gratis bangle/armband. Ik dacht een leuke actie, koop voor 189, inclusief een bedeltje voor de 'gratis' bangle. Na levering zit er geen bangle bij. Ik bel de klantenservice blijkt dat je de bangle alleen krijgt als geen actie artikelen hebt gekocht. Wat ik niet bij de astrix/disclaimer kan vinden op de site. Ik vind het leuke artikelen om te kopen voor mijn vriendin, maar ik hou er negatieve smaak aan over. 27 Dec. Op reactie van Pandora contact met hen opgezocht, maar helaas ze blijven erbij dat ze correct zijn geweest. Niet de hand in de eigen boezem steken, dat zij wellicht een fout hebben gemaakt. Dus onderstaande reactie lijkt wel heel klantvriendelijk maar ze lossen niks op. Heel jammer dit zo!
Slechte service
Vandaag met mijn schoonzus een armband en wat clips gekocht. Haar oude bedels gaven een groot verschil in kleur, gevraagd of deze schoongemaakt konden worden. Als antwoord kregen wij dat het te druk was in deze tijd. Uit ervaring weet ik dat dit nog geen 5 minuten werk is en de machine het werk doet. Ze kon wel een doekje kopen voor 5 euro. Kan ze de bedels zelf mee schoonmaken. Dit doekje heeft ze ook nog maar voor de helft iets aan gezien zij geen champagne kleurige armband of bedels heeft. Ik vind dit echt een hele slechte service, ben dit ook niet van Pandora gewend.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Top klantenservice!
Armbanden besteld, maar deze waren helaas te klein. Na een telefoontje naar de klantenservice, waar supersnel opgenomen werd, regelde de medewerkster direct dat er twee in de juiste maat werden toegezonden. Ze waren al verstuurd voordat ik de te kleine de dag erna retourneerde. Perfecte klantenservice! Vlot, beleefd, meedenkend en binnen een zucht alles geregeld!
Helemaal naar wens!
Armband besteld en betaald, snel ontvangen. Op verjaardag, een maand later: armband blijkt te klein. Contact gezocht via de chat, met vriendelijke medewerker. "Stuur maar terug, ivm corona wordt er niet geruild, dus plaats later maar een nieuwe bestelling. Binnen een week geld retour." Kosteloos geretourneerd, en inderdaad: binnen een week hadden we het bedrag retour. Prima toch?
Ontzettend goede service!
Vandaag met afspraak naar Pandora geweest in Rotterdam centrum. Kon meteen naar binnen. Ik kwam niet om te shoppen, maar omdat mijn armbandje kapot was. Ik had geen bonnetje helaas want het was een cadeautje geweest. Ik ben ontzettend goed geholpen, ze hebben het armbandje omgeruild. Helemaal overrompeld door de goede service! Dank dank dank!