Mijn eigen ervaringen met SmartBuyGlasses zijn behoorlijk positief. Ik was echt onder de indruk van de scherpe prijzen en de kwaliteit van de bril die ik heb besteld. De klantenservice reageerde snel toen ik een aanpassing nodig had, en het retourproces verliep soepel. Toch merkte ik dat de communicatie soms wat traag was, vooral toen mijn bestelling onverwacht vertraging opliep. Het zou fijn zijn als ze hier wat sneller op konden reageren. Over het algemeen ben ik tevreden en zou ik SmartBuyGlasses zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een goede bril zonder de bank te breken.
De door ons geselecteerde videos.
[Review] is SmartBuyGlasses safe / legit? (YES IT IS!)
Ik moet zeggen, mijn ervaring met SmartBuyGlasses is over het algemeen positief. Mijn nieuwe bril ziet er niet alleen strak en modern uit, maar de afwerking is echt topkwaliteit. Toen ik mijn glazen liet zetten, paste alles perfect en was de levering sneller dan ik had verwacht. De garantie geeft ook een goed gevoel, wat handig is als er iets mis zou gaan. Toch was er één ding dat beter kon: de klantenservice. Ik had een vraag over de aanpassingen aan mijn montuur en het duurde wat voordat ik een reactie kreeg. Het zou fijn zijn als ze hier sneller op konden reageren, zodat je niet te lang in spanning zit. Al met al ben ik tevreden, maar met een beetje verbetering in de service wordt het helemaal top.
Ik heb zelf ook een bril bij SmartBuyGlasses gekocht en was echt onder de indruk van de prijs-kwaliteitverhouding. Mijn bril was veel goedkoper dan bij de lokale opticien, zonder dat ik inboet aan kwaliteit. De montuur is stevig en stijlvol, en de glazen waren precies zoals ik had besteld. Wel viel me op dat de klantenservice soms wat traag reageert bij vragen over aanpassingen. Een verbetering zou zijn om de communicatie sneller te maken, zodat klanten direct geholpen worden als er iets niet helemaal klopt. Over het geheel genomen ben ik erg tevreden met wat ik heb gekregen voor de prijs die ik betaald heb.
Mijn ervaring met de klantenservice van SmartBuyGlasses was echt goed. Toen ik mijn bril bestelde, merkte ik dat er een klein foutje zat in de specificaties. Ik belde meteen de klantenservice en ze losten het probleem direct op door zonder gedoe een vervangend exemplaar op te sturen. Ook bleef ik regelmatig updates krijgen over mijn bestelling, wat ik erg prettig vond. Toch merkte ik dat de communicatie met de koeriersdienst soms wat onduidelijk was. Een keer kreeg ik tegenstrijdige informatie over de leveringsdatum, wat voor verwarring zorgde. Het zou top zijn als SmartBuyGlasses hier wat meer duidelijkheid in kan brengen, zodat klanten precies weten wanneer ze hun pakket kunnen verwachten.
De levering van mijn bestelling bij SmartBuyGlasses was echt snel, ik had mijn nieuwe bril al binnen een paar dagen op zak. Dat vond ik superhandig. Toen ik later toch een andere kleur wilde proberen, was het retourneren een beetje omslachtig. De instructies waren niet helemaal duidelijk en het duurde wat langer dan verwacht voordat alles geregeld was. Het zou fijn zijn als ze het retourproces duidelijker uitleggen en de verwerkingstijd verkorten. Ondanks dat was de klantenservice me wel behulpzaam toen ik hulp nodig had. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering bij de retournering.
Ik ben over het algemeen heel positief over de reputatie van SmartBuyGlasses. De keuze uit zoveel designermerken vind ik super handig en de kwaliteit van de brillen is echt top. Mijn bestellingen zijn altijd snel aangekomen en de klantenservice reageert vriendelijk en behulpzaam. Toch heb ik soms het gevoel dat de informatie over de levering wat onduidelijk kan zijn. Het zou fijn zijn als ze hier transparanter over communiceren, zodat je precies weet waar je bestelling is. Ook af en toe wat duidelijkere uitleg bij de productbeschrijvingen zou niet verkeerd zijn. Al met al blijf ik tevreden en ga ik zeker terug naar SmartBuyGlasses voor mijn volgende bril!
Ik vind dat SmartBuyGlasses echt meedenkt op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun website gebruikte, viel het me meteen op hoe makkelijk alles geregeld is. Het virtueel brillen passen is superhandig, vooral omdat ik niet zo goed ben in online shoppen. Bovendien waardeer ik dat ze duurzame materialen gebruiken voor hun monturen. Een verbeterpunt zou kunnen zijn dat ze meer informatie geven over de herkomst van hun materialen en hun duurzaamheidsinspanningen. Al met al voelt het alsof ze echt bezig zijn om zowel vernieuwend als milieubewust te zijn, wat voor mij een groot pluspunt is.
Ik ben echt tevreden over de aanbiedingen van SmartBuyGlasses. Bij mijn laatste aankoop kreeg ik bijvoorbeeld een extra lens erbij zonder extra kosten, wat ik super handig vond. Ook gebruiken ze vaak kortingscodes die je makkelijk kunt inzetten bij je volgende bestelling. Het zou nog beter zijn als ze vaker nieuwe deals hadden, zodat het altijd iets nieuws is om naar uit te kijken. Maar over het algemeen krijg je zeker waar voor je geld bij hen, wat me doet terugkomen voor meer.
Replying to @user4561672315764 #gaslightgatekeep doesn’t suit me! So here’s my secret to buy valuable but affordable glasses 💖🥹
love or hate?🖤 deffo giving edna mode but i need them adjusting… if anyone knows how please tell me !! comment what we think of the new
Replying to @jacin siempre googleen y busquen muchisimo las reviews! Yo pedi los mios en SmartBuyGlasses que trabajan con luxottica (el laboratorio que le hace los lentes a miu miu rayban etc)
Slechtste reviews
Droppshipping vanuit HongKong - Niet bestellen!
LET OP! Alle producten worden verscheept vanuit HongKong. Dit is dus gewoon dropshipping.
Dit staat niet erg duidelijk op de website vermeld. Ook de verzendinformatie is niet erg duidelijk. Tot nu toe erg ontevreden: ruim 2,5 week verder en nog steeds geen bril in huis.
Bestel hier niet!
Had een bril besteld, en deze vooraf betaald, maar na enkele dagen kreeg ik een mail dat de bril niet meer leverbaar was, en ik zou graag mijn geld terug hebben, en ze hebben mij beloofd dat ik het bedrag terug zou ontvangen, maar nog altijd niets ontvangen.
Ik heb een bril besteld van ray-ban en er wordt nu een mail gestuurd dat ik niet heb betaald. Heb het bedrijf gemaild met een screenshot van het bedrag dat van mijn rekening is gegaan.
Ik vind dat je als bedrijf zijnde zulke fouten niet kan maken.
Ik wil de bril z.s:m. hebben en als ik zie dat de bril niet goed is dan wil ik mijn geld terug.