Toen ik de reviews over ARKET bekeek, merkte ik dat veel mensen de kwaliteit van hun basic items en kinderkleding echt waarderen. Zelf heb ik een paar shirts gekocht die supercomfortabel zitten en na meerdere wasbeurten nog steeds mooi zijn. Maar ik zag ook dat sommige klanten vinden dat de prijzen wat hoog zijn voor wat je krijgt. Dat vind ik ook zo soms, vooral als de communicatie over bestellingen niet altijd even duidelijk is. Een verbetering zou kunnen zijn dat ARKET beter laat weten wanneer je bestelling aankomt of als er vertraging is. Daarnaast hebben een paar reviews aangegeven dat de klantenservice niet altijd even behulpzaam is. Ik had zelf een keer moeite om een defect product terug te sturen en het duurde langer dan verwacht om een reactie te krijgen. Het zou top zijn als ARKET hier wat sneller en persoonlijker in wordt. Al met al heeft ARKET veel sterke punten, maar er is zeker ruimte om de prijs-kwaliteitverhouding en de klantenservice nog wat op te pimpen.
De door ons geselecteerde videos.
ARKET Try-On & Review | Is ARKET Clothing Worth It?
ARKET Leather Bag (link in the comment) 🖤 #tryonhaul #bagoftheday #arket
2 linen shirts from ARKET #tryonhaul #arket #ootd
Ik ben echt tevreden over de kwaliteit van ARKET’s producten. Toen ik hun wollen trui kocht, merkte ik meteen dat de stof lekker zacht en duurzaam was. Ook hun kinderkleding valt me op door de stevige naden en fijne materialen die lang meegaan, zelfs bij vaak wassen. Wat ik wel jammer vind, is dat sommige items nogal prijzig zijn voor wat je ervoor krijgt. Een voorbeeld hiervan is de basist-shirtlijn die ik heb gekocht; het voelde minder premium aan dan ik had verwacht voor de prijs. Aan de positieve kant biedt ARKET een goede garantie. Een keer had ik een jas met een klein defect, en ze regelden snel een vervanging zonder gedoe. Het zou fijn zijn als ze iets transparanter waren over de garantievoorwaarden en misschien wat betaalbaarder prijzen konden hanteren voor bepaalde producten. Over het geheel genomen blijft de productkwaliteit echter een sterke troef.
Echt jammer vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij ARKET soms. Ik heb laatst een mooie wollen trui gekocht die superdroogt, maar na een paar keer wassen begon het stevig te pillen. Dat verwacht je niet van de hogere prijs die je betaalt. Aan de andere kant zijn hun basics zoals shirts en broeken vaak wel degelijk van goede kwaliteit en gaan ze lang mee, wat wel de hogere prijs rechtvaardigt. Een concrete verbetering zou zijn dat ze meer investeren in de duurzaamheid van hun duurdere items, zodat je echt waar voor je geld krijgt. Ook zouden lagere retourkosten het aantrekkelijker maken om een keer iets nieuws te proberen zonder groot financieel risico. Al met al heb ik gemengde gevoelens, maar met wat aanpassingen kan de prijs-kwaliteitverhouding zeker beter.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de klantenservice van ARKET best wisselvallig is geweest. Een keer had ik een bestelling die gewoon niet aankwam en toen ik contact opnam, kreeg ik nogal terzijde antwoorden en het duurde echt uren voordat ik een terugkoppeling kreeg. Dat is super frustrerend! Aan de andere kant was er één keer toen ik een verkeerd artikel had ontvangen en de klantenservice dat snel voor me rechtzette zonder gedoe. Het zou top zijn als ARKET die snelle en efficiënte aanpak vaker konden toepassen. Misschien kunnen ze investeren in betere training voor hun medewerkers of een duidelijker communicatiesysteem opzetten, zodat klanten niet het gevoel hebben dat ze in de lucht blijven hangen. Over het algemeen waardeer ik de vriendelijke houding van hun personeel, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de consistentie van de service.
Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met de levering en retournering bij ARKET nogal wisselvallig zijn geweest. Bij mijn eerste bestelling ging alles super snel en kreeg ik mijn pakje binnen de afgesproken tijd. Maar laatst had ik een probleem toen mijn tweede bestelling nooit aankwam. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen, maar het duurde veel te lang voordat ik iets terughoorde. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld pas terug na veel moeite. Het zou echt helpen als ARKET beter afspraken nakomt en communicatie verbetert wanneer er iets misgaat. Ook lagere retourkosten zouden een fijne verbetering zijn. Aan de positieve kant waardeer ik wel dat wanneer er een probleem was, de klantenservice uiteindelijk wel behulpzaam was.
In mijn ervaring heeft ARKET echt een sterke reputatie opgebouwd met hun stijlvolle en kwalitatieve kleding. Toen ik laatst een jas voor mijn kind kocht, was de winkel super gezellig en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Maar toen ik iets terug wilde sturen via de website, liep ik vast omdat de klantenservice niet snel reageerde. Het zou top zijn als ARKET hun online support wat beter aanpakt, zodat je ook online dezelfde goede ervaring hebt als in de winkel.
Persoonlijk vond ik de aanbiedingen van ARKET niet altijd even aantrekkelijk. Een keer zag ik een mooie korting op een jas die ik graag wilde hebben, maar toen ik bestelde bleek die korting niet toegepast te zijn. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik geen compensatie of uitleg, wat best teleurstellend was. Ik denk dat ARKET hier echt wat kan verbeteren door ervoor te zorgen dat promoties vlekkeloos werken en klanten beter te belonen als er iets misgaat. Misschien kunnen ze een loyaliteitsprogramma introduceren of vaker exclusieve deals aanbieden voor vaste klanten. Dat zou de winkelervaring een stuk beter maken en meer mensen aanmoedigen om van de aanbiedingen gebruik te maken.
Nieuwste reviews
Retour
De winkel weigert terugbetalen voor een product die was geretourneerd (geen sale item, gewoon retour).
Ze hebben het zelf besloten (team Arket) en mij geïnformeerd.
Wees voorzichtig met online bestellingen!
Koop NiETS online bij ARKET!
Ik ben zo verrast hoe zo’n groot en ervaren mode concern als de H&M er hier zo’n bende van maakt. Echt werkelijk alles gaat mis bij de verwerking van een simpele order. Ik heb inmiddels in 10 dagen 5x eenzelfde tas besteld ( op advies van de klantenservice omdat ze het ook niet “in het systeem konden vinden”) ten dele voorgefinancierd. Desondanks heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het onderweg is. Bizar slecht en vooral heel ergerlijk omdat ik er nu al heel veel tijd aan heb besteed ( n nig moet gaan besteden om min geld terug te krijgen) en had uiteindelijk nog steeds geen cadeau voor een verjaardag.Dit is de eerste keer dat ik iets op Truspilot schrijf en ben dus geen notoire klager. Maar de onmacht bij deze incompetente organisatie werd mij echt even te veel. Elbert
Begin er maar niet aan, zó slecht.
Geen info, 010 tlf nr blijkt nr in Limburg te zijn (H & M), 0800 nr niet in gebruik, niet klantvriendelijk, komen afspraak over bezorging niet na, moeilijk bereikbaar, bieden geen service of oplossing om je te helpen met het probleem
Girls you have to try this jeans, honest review from a denim lover. Watch it
Replying to @Googoodollsiris A review of Arket’s heavyweight t-shirt. They do have another one for cheaper (crew neck t-shirt £17) but i couldn’t find it in store and that one is 100% cotton.
Not thrilled with my last visit tbh, these items would usually be 100% natural and im just seeing more and more unnecessary synthetic blends
Slechtste reviews
Koop NiETS online bij ARKET!
Koop NiETS online bij ARKET!
Ik ben zo verrast hoe zo’n groot en ervaren mode concern als de H&M er hier zo’n bende van maakt. Echt werkelijk alles gaat mis bij de verwerking van een simpele order. Ik heb inmiddels in 10 dagen 5x eenzelfde tas besteld ( op advies van de klantenservice omdat ze het ook niet “in het systeem konden vinden”) ten dele voorgefinancierd. Desondanks heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het onderweg is. Bizar slecht en vooral heel ergerlijk omdat ik er nu al heel veel tijd aan heb besteed ( n nig moet gaan besteden om min geld terug te krijgen) en had uiteindelijk nog steeds geen cadeau voor een verjaardag.Dit is de eerste keer dat ik iets op Truspilot schrijf en ben dus geen notoire klager. Maar de onmacht bij deze incompetente organisatie werd mij echt even te veel. Elbert
Begin er maar niet aan, zó slecht.
Geen info, 010 tlf nr blijkt nr in Limburg te zijn (H & M), 0800 nr niet in gebruik, niet klantvriendelijk, komen afspraak over bezorging niet na, moeilijk bereikbaar, bieden geen service of oplossing om je te helpen met het probleem
Koop hier niet online! Er bestaat een kans dat je order niet goed wordt verwerkt (ghost order). Ze geven aan dat je dan na 10 dagen je geld krijgt terug gestort en dat je anders contact op moet nemen met Klarna. Zijn nu drie weken verder en heb meerdere keren contact gehad met Arket en Klarna, geld nog steeds niet terug overgemaakt. Arket trekt volledig zijn handen er van af. Zeer klant onvriendelijk.
Vanmorgen op afspraak de winkel bezocht in de Wagenstraat.
Echt een aanrader, we kregen alle tijd die we nodig hadden.
We werden héél leuk geholpen, superleuke meiden!
Fijn om weer eens in een gezellige winkel met hele leuke spullen rond te lopen.
ik had bij de arket een sportlegging besteld die helaas te snel kapot is gegaan. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice en heb hiervoor gelijk m’n geld terug gekregen. Goede service!