Wat zeggen de reviews? Nou, ik vind het best wat uiteenlopend. Veel mensen zijn echt onder de indruk van de kwaliteit en het brede assortiment bij Woonboulevard Poortvliet, wat natuurlijk een pluspunt is als je je huis wilt inrichten. Maar er zijn ook best wat klachten over de klantenservice. Sommige reviewers merken op dat het lastig kan zijn om problemen snel opgelost te krijgen en dat de communicatie soms stroef verloopt. Daarnaast worden de kosten voor reparaties wel eens als hoog ervaren. Ik zou graag zien dat ze hier wat verbetering in brengen, bijvoorbeeld door hun klantenservice beter te trainen en transparanter te zijn over prijzen voor reparaties. Ook een snellere en betrouwbaardere levering zou veel klanten blij maken. Al met al lijkt het een goede keuze voor meubels, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de service.
Wat mij betreft zijn de meubels van Woonboulevard Poortvliet echt topkwaliteit. Ik heb bijvoorbeeld een kast bij hen gekocht die niet alleen mooi is, maar ook stevig staat. Toen ik ontdekte dat er een kras op mijn salontafel zat, nam ik meteen contact met hun klantenservice. Ze reageerden supergoed en regelden snel een reparatie zonder extra kosten. Eén ding dat beter kan: de leveringen. Mijn bank kwam eens beschadigd aan, wat natuurlijk vervelend was. Het zou fijn zijn als ze de producten beter beschermen tijdens transport. Al met al ben ik dus erg tevreden over de kwaliteit en de garantie die ze bieden.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Woonboulevard Poortvliet best goed is. Toen ik een eettafel kocht, was de prijs in lijn met de kwaliteit en het ontwerp dat ik zocht. De tafel voelt stevig aan en ziet er precies uit zoals op de foto's. Wel heb ik gemerkt dat de kosten voor extra accessoires of kleine reparaties soms wat hoog zijn. Het zou top zijn als ze hier meer transparantie konden bieden of de prijzen iets vriendelijker maken. Ook waren er momenten dat de prijzen ineens omhoog gingen zonder duidelijke uitleg, wat best verwarrend was. Maar over het algemeen krijg je waar voor je geld dankzij het grote assortiment en de vriendelijke service.
Ik heb best goede ervaringen gehad met de klantenservice van Woonboulevard Poortvliet. Toen ik vragen had over een product, stonden de medewerkers altijd klaar en hielpen ze me snel verder. Een keer had ik een probleem met een levering die verkeerd was aangekomen, en ze regelden het meteen zonder gedoe. Toch valt het me soms op dat afspraken niet altijd worden nagekomen. Een keer belde ik bijvoorbeeld op een afgesproken tijd terug en kreeg ik pas een dag later een reactie. Het zou echt top zijn als ze hier consistenter in konden zijn en duidelijker communiceren wanneer er vertraging is. Over het algemeen ben ik tevreden, maar met wat verbeteringen in betrouwbaarheid en communicatie zou de klantenservice nog beter kunnen.
Mijn ervaring met de levering bij Woonboulevard Poortvliet was best gemengd. De bezorger kwam snel langs en was vriendelijk, wat ik heel fijn vond. Helaas ontbraken er een paar schroeven bij mijn nieuwe kast, wat het in elkaar zetten wat frusterend maakte. Het duurde ook even voordat dit opgelost werd, dus ik zou willen voorstellen dat ze beter controleren of alles compleet is voordat ze een bestelling verzenden. Wat retourneren betreft, vond ik het proces wat omslachtig en liever had ik een eenvoudigere manier gezien, bijvoorbeeld via een online formulier. Al met al was de levering positief, maar er is zeker ruimte voor verbetering bij de volledigheid van de leveringen en de retourprocedure.
Ik vond mijn ervaring bij Poortvliet eigenlijk best positief. Toen ik een nieuwe slaapkamerinrichting zocht, werden de medewerkers supervriendelijk en gaven ze eerlijk advies zonder iets op te dringen. De winkel was echt gezellig en ik voelde me meteen welkom. Toch viel me op dat sommige producten duurder waren dan bij concurrenten, zonder dat er duidelijk uitleg was over de prijsverschillen. Het zou fijn zijn als Poortvliet hier transparanter over was, bijvoorbeeld door prijzen of materiaalkeuzes beter toe te lichten. Ook merkte ik dat de wachttijden bij de kassa soms lang waren. Als ze hier sneller in kunnen worden, verbetert dat zeker de algehele reputatie nog meer. Over het geheel genomen denk ik dat Poortvliet een goede reputatie heeft door hun vriendelijke sfeer en uitgebreide aanbod, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
Ik moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben over de duurzaamheid bij Woonboulevard Poortvliet. Toen ik er was, zag ik weinig opties voor milieuvriendelijke materialen of energiezuinige oplossingen. Het zou echt fijn zijn als ze meer duurzame keuzes aanbieden, zoals meubels gemaakt van gerecycled materiaal of slimme, energiezuinige apparaten. Ook denk ik dat ze innovaties zoals smart home technologieën kunnen inzetten om hun aanbod te verbeteren. Dat zou echt een pluspunt zijn voor iedereen die op zoek is naar een groenere woning.
Mijn ervaring met de aanbiedingen en promoties bij Woonboulevard Poortvliet is best wisselvallig. Het aanbod promotiekaarten vond ik eigenlijk best teleurstellend – er zijn niet veel variaties en de kortingen voelen niet echt aantrekkelijk aan. Toch valt het niet te ontkennen dat de winkel zelf een enorme keus heeft en unieke producten aanbiedt. Zo heb ik laatst een unieke designlamp gevonden die je nergens anders ziet. Het zou echt beter zijn als ze de promotiekaarten verbeteren, misschien met meer verschillende kortingen of exclusieve deals, zodat hun mooie assortiment beter wordt gepromoot.
Nieuwste reviews
slechte service na aanschaf bank
In december 2022 kregen wij het (dure) bankstel wat wij bij Bouman en Potter gekocht hadden. Helemaal blij en een prachtig meubel.
In april 2022 ontdekten wij een kale plek in de stof op een plek die zelden gebruikt wordt. Hierop het bedrijf benaderd. Zij vertelden dat dit een gebruikersspoor is en dat we zelf voor de kosten moeten opdraaien en dat dit niet onder de fabrieksgarantie valt. Een bank die zo duur was en nog kort gebruikt wordt en dan dit antwoord van het bedrijf, te gek voor woorden. Hier kopen wij dus nooit meer iets.
Super goede service toen ik vlek op leren stoel had. Kwamen thuis de stoel beoordelen en ter plaatse bijgeverfd wat nog op kleur gemaakt moest worden. Dit onder coulance, omdat de stoel nog geen 2 jaar oud was.
Onze Tiktok aanraders over Woonboulevard Poortvliet.
Weekend 🤍 Wij gaan gezellig naar de woonboulevard om te kijken naar een nieuwe salontafel. Ik heb er een op het oog, maar wil even kijken of de kleur ervan mooi gaat staan bij de rest van onze meubels. Verder heb ik mijn nieuwe huisparfum van Dyptique een mooi plekje gegeven op de salontafel en ik hoop oprecht dat de kids ervan af blijven 😅 Fijn weekend!
Dus kom vooral een keertje langs!!😄😄 #cruquius #woonwinkel
4 shoots, 1 dag, 60 seconde. Klein kijkje in hoe mijn werkdagen er soms uit zien als videograaf bij een woonboulevard
Slechtste reviews
slechte service na aanschaf bank
In december 2022 kregen wij het (dure) bankstel wat wij bij Bouman en Potter gekocht hadden. Helemaal blij en een prachtig meubel.
In april 2022 ontdekten wij een kale plek in de stof op een plek die zelden gebruikt wordt. Hierop het bedrijf benaderd. Zij vertelden dat dit een gebruikersspoor is en dat we zelf voor de kosten moeten opdraaien en dat dit niet onder de fabrieksgarantie valt. Een bank die zo duur was en nog kort gebruikt wordt en dan dit antwoord van het bedrijf, te gek voor woorden. Hier kopen wij dus nooit meer iets.
Verschillende gordijnen besteld, op 1 gordijn ruim een half jaar gewacht. Geen excuses gehoord.
Ook een tafel besteld waar geen krassen op konden komen. Toch flinke krassen erop. We kunnen deze tafel met epoxie laten vullen, de kosten zijn voor ons €85,-.
Poortvliet zegt een meedenkend bedrijf te zijn die graag op zoek gaat naar oplossingen, maar dit is voor ons geen oplossing.
Opdringerig personeel toen we al binnenkwamen, slechte afspraken over levering, een gebruiksaanwijzing gwleverd in de Poolse taal bij een duur bed. En dan schrijf je er een review over en gaan ze die rapporteren, terwijl ik er gewoon geld heb uitgegeven en niet tevreden ben en anderen wil waarschuwen. Het is geen Bouwman en Potter meer. Contact opgenomen, maar het was allemaal geen waar terwijl ik gewoon de gebruiksaanwijzingheb bewaard. Maar ik ken geen Poolse taal, 95% van de mensen hier niet. Het is dat ik zelf handig ben, maar iemand die minder handig is, had dit nooit voor elkaar gekregen. Het is helaas niet meer Bouman en Potter qua service en kwaliteit, echt jammer!
Inmiddels kopen wij al 15 jaar meubels bij Poortvliet.Altijd eerlijk en vakkundig advies.Familie vrienden en kennissen kopen hier nu ook.Laagste prijs garantie is ook super fijn net als de standaard uitgebreide garanties.Als er dan een dan een keer service moet kommen gebeurt dat ook direct via hun eigen dienst.Verdrr is de boulevard met hun vele merken en verschillende afdelingen een grote speler.Ik kan geen beter bedrijf die eerlijk is over hun merken labels en oorsprong land
Hele fijne medewerkers! Zowel in de winkel als in het magazijn als de mannen van de bezorging. Kwaliteit prijs verhouding erg goed. Het is een groot bedrijf maar hebben een klantvriendelijkheid van een klein bedrijfje. Het personeel werkt alsof het hun eigen bedrijf is. Ze doen alles voor hun klanten.