Ik moet zeggen dat de reviews over Feenstra best gemengd zijn. Sommige mensen zijn superblij met de kwaliteit van de producten en vinden de monteurs echt vriendelijk en deskundig. Maar er zijn ook klachten over roestvorming en problemen met het warm water. Wat ik zelf zou willen zien, is dat Feenstra beter communiceert met klanten. Bijvoorbeeld, duidelijkere updates over de planning en sneller reageren op vragen of klachten zou een groot verschil maken. Ook lijkt het me handig als ze transparanter zijn over de prijzen, zodat je precies weet waar je aan toe bent zonder onverwachte kosten. Al met al denk ik dat Feenstra het goed doet, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice en de professionele aanpak.
De door ons geselecteerde videos.
River Cruising Wasn't What I Expected. Here’s Why
Xhale Club | Breathless Riviera Resort and Spa | Should You Upgrade?
Bronco Base Model Review!!
Toen ik mijn nieuwe boiler bij Feenstra kocht, was ik meteen onder de indruk van de bouwkwaliteit. Het voelde stevig en betrouwbaar aan. Echter, na een jaar begon er wat roestvorming te ontstaan op een paar zichtbare plekken, wat best vervelend was. Gelukkig nam Feenstra snel contact op toen ik dit meldde. Ze stuurden meteen een vakkundige monteur die het probleem netjes heeft opgelost onder de garantie. Wat ik echt waardeer, is dat ze niet alleen snel reageerden, maar ook duidelijk communiceerden over wat er gedaan moest worden. Toch zou het fijn zijn als ze nog wat vaker standaardcontroles doen om roestvorming te voorkomen, zodat klanten niet eerst zelf het probleem ontdekken.
Voor mij zit de prijs-kwaliteitverhouding bij Feenstra best wel in het midden. Ik vond de diensten over het algemeen goed, maar de prijzen waren soms hoger dan ik had verwacht. Bijvoorbeeld, bij mijn verbouwing vroegen ze extra kosten voor bepaalde adviezen die ik niet helemaal nodig vond. Dat voelde een beetje onnodig duur. Aan de andere kant was de service betrouwbaar en het werk werd netjes uitgevoerd. Ik zou graag zien dat Feenstra transparanter is over de kosten en duidelijker aangeeft waarvoor je betaalt, zodat je beter kunt bepalen welke diensten echt nodig zijn. Zo zou de prijs-kwaliteitverhouding voor mij en misschien ook voor anderen wat beter in balans komen.
Mijn ervaring met de klantenservice van Feenstra was behoorlijk wisselvallig. Een keer had ik een lekkage en ik belde meteen voor hulp. Helaas kreeg ik pas na meerdere dagen een afspraak, terwijl ik in de tussentijd zelf moest zoeken naar tijdelijke oplossingen. Toen de monteur uiteindelijk kwam, leek hij haastig en gaf hij weinig uitleg over wat er precies mis was. Dit maakte het lastig om vertrouwen te hebben in de oplossing. Ook merkte ik dat het soms lastig is om door te spreken met de klantenservice; er zat vaak veel doorverbondenen en antwoorden waren niet altijd duidelijk. Ik denk dat Feenstra echt baat zou hebben bij snellere responstijden en beter opgeleide medewerkers die klanten duidelijk kunnen informeren en geruststellen. Een persoonlijkere aanpak en meer consistentie in de service zouden veel verschil maken.
De levering van Feenstra ging voor mij super soepel. Ik bestelde een nieuw apparaat en het was binnen de afgesproken tijd bij mij thuis. De bezorger was echt vriendelijk en heeft alles netjes uitgelegd. Toen ik later iets wilde retourneren, was dat ook makkelijk geregeld. Toch viel het me op dat de klantenservice soms wat langzamer reageert dan ik zou willen. Het zou top zijn als ze hier sneller op kunnen inspelen, vooral bij retourvragen. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de communicatie.
Mijn ervaring met Feenstra is best positief. Toen ik hun hulp nodig had voor het installeren van een nieuwe cv-ketel, kwam de monteur niet alleen vriendelijk opdagen, maar nam ook de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Dat gaf me veel vertrouwen. Echter, ik vond de kosten iets aan de hoge kant in vergelijking met andere bedrijven. Het zou fijn zijn als Feenstra meer transparantie biedt over hun prijsstructuur of misschien wat flexibeler kan zijn met aanbiedingen. Over het algemeen ben ik tevreden, maar een stapje extra op het gebied van prijs-kwaliteitverhouding zou welkom zijn.
Ik vind Feenstra echt een bedrijf dat vooruit wil. Toen ik mijn verwarmingssysteem liet vervangen, gebruikten ze duurzame materialen en boden ze opties voor zonneboilers aan. Dat vond ik top! Ook hebben ze slimme thermostaten geïnstalleerd die helpen om energie te besparen. Een dingetje dat beter kan, is dat ze vaker hun innovaties delen met klanten, misschien via nieuwsbrieven of workshops. Zo kan iedereen beter begrijpen hoe ze duurzamer kunnen leven. Al met al ben ik blij met hoe Feenstra bezig is met duurzaamheid en innovatie.
Nieuwste reviews
Nieuwe CV geplaatst
Duidelijke afspraken via Feenstra. Monteur was vriendelijk, op tijd, communicatief en snel. Afspraak was sneller klaar dan vooraf aangegeven.
Mailing vooraf over keuze's cv ketel en noodzakelijke situatie voor het plaatsen van een cv ketel waren ook helder en vriendelijk.
Kan iemand mij vertellen waarom de belastingdienst meer recht heeft op mijn geld dan ik? Waarom is dit zo geregeld in Nederland?! 😤 Ik ben uiteraard naïef geweest door te bestellen zonder eerst verder onderzoek te doen naar dit bedrijf (dat hoef je me niet te gaan vertellen…) 😘 Voor mij was dit in ieder geval een dure les 🥲❤️
Antwoorden aan @erikvantrigt respect 🤟✌️ #jeugdzorg #rutte3
Slechtste reviews
Chantagepraktijken bij Feenstra
Na overname WeesVeilig absoluut dieptepunt in service afhandeling. Geen contract naleving, lange wachttijd, daarna chantage om een veel te hoge rekening betaald te krijgen. Nooit klant worden dus!
Komen afspraken niet na en totale radiostilte de eerste vier meldingen.
Bij afsluiten service contract zijn zij wel razendsnel voor de keuring.
Weer een slachtoffer binnengehaald
Aanmelding onderhoudscontract gedaan in okt 2023. Stap 1 is toestelkeuring. Monteur langsgekomen maar had niet de goede spullen bij zich om de ketel open te kunnen maken. Vreemd, want het merk van de ketel hadden we diverse malen doorgegeven. Nieuwe afspraak eind mei 2024. Wederom afgezegd. Bijna een jaar later en nog steeds geen contract.... Feenstra laat ons (letterlijk) in de kou staan.