Ik heb zelf gemengde ervaringen met V&D. Een keer bestelde ik een leuke jas die super snel werd geleverd en voor een goede prijs. Maar toen bleek de stof niet zo duurzaam te zijn en begon die na een paar wasbeurten te rafelen. Daarnaast heb ik moeite gehad met het retourneren van een paar schoenen; de communicatie met de klantenservice was verwarrend en het duurde lang voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou echt fijn zijn als V&D de retourprocedure soepeler maakt en sneller reageert op vragen. Aan de positieve kant zijn er soms echt vriendelijke medewerkers die helpen, dus ik hoop dat ze die consistente service vaker kunnen bieden.
De door ons geselecteerde videos.
V Final Battle - Diana discovers an uncomfortable truth
V ‘FRI(END)S’ Official MV
Los Angeles Lakers vs Memphis Grizzlies Full Game Highlights | Nov 13, 2024 | FreeDawkins
Ik vond de productkwaliteit bij V&D echt wisselvallig. Een keer bestelde ik een trui die na een paar wasbeurten al begonnen te rafelen, terwijl een ander keer een jas perfect bleef zitten na veelvuldig gebruik. Dat is best frustrerend. Ook was de garantie niet altijd soepel. Toen ik mijn trui wilde retourneren, kreeg ik onduidelijkheid over de voorraad en duurde het retourproces veel langer dan verwacht. Wat ik graag zou zien, is dat V&D wat consistenter wordt met de kwaliteit van hun producten en dat ze het retourproces duidelijker en sneller maken. Aan de positieve kant waren de verpakkingen altijd netjes en het prijs-kwaliteitverhouding zit meestal goed, dus daar blijft het wel wat positief.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van V&D best wisselvallig. Soms scoor je echt een topper voor een laag prijsje, zoals die mooie jurk die ik laatst heb gekocht voor de helft van wat ik normaal betaal. Maar op andere momenten lijkt het alsof je te veel betaalt voor hetzelfde soort kleding ergens anders. Daarnaast heb ik wel eens te maken gehad met lange levertijden, wat best frustrerend is als je iets snel nodig hebt. Het zou echt helpen als V&D consistentere prijzen hanteert en hun logistiek wat beter op orde brengt zodat bestellingen sneller aankomen. Ook een betere communicatie bij prijswijzigingen zou fijn zijn, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Als ze hier wat aan werken, zou ik veel vaker bij ze terugkomen.
Ik vond de klantenservice van V&D echt teleurstellend. Toen ik een verkeerd besteld artikel terug wilde sturen, moest ik maar liefst tien minuten aan de wacht staan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Toen ik eindelijk iemand sprak, was de medewerker niet erg behulpzaam en gaf ik nog steeds geen duidelijk antwoord over wanneer ik mijn geld terug zou krijgen. Een verbetering zou zijn om meer personeel in te zetten bij de klantenservice, zodat je sneller geholpen wordt. Aan de andere kant was de levering van mijn bestelling wel snel en vriendelijk, wat wel een pluspunt is. Maar over het algemeen kan V&D echt een stuk beter worden in het afhandelen van klachten en het bereikbaar zijn voor klanten.
Ik moet zeggen, mijn ervaringen met de levering van V&D zijn meestal prima verlopen. Mijn bestellingen kwamen meestal snel aan, precies zoals beloofd. Een keer had ik echter een verkeerd product gekregen. Het terugsturen bleek lastiger dan ik dacht omdat de retourinstructies niet duidelijk waren. Ik moest eerst meerdere keren contact opnemen met de klantenservice voordat ik het goed kon regelen. Een andere keer duurde de terugbetaling eigenlijk wel twee weken langer dan wat ik had verwacht. Het zou echt helpen als V&D de retourprocedure eenvoudiger maakt en sneller reageert op zulke fouten. Een handige update van hun website met stap-voor-stap retourinstructies zou ook een groot verschil maken.
Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens over V&D’s reputatie. Een keer bestelde ik een jas voor de winter, maar die kwam niet op tijd binnen. Toen ik contact opnam met de klantenservice, duurde het weken voordat ik een reactie kreeg en uiteindelijk kreeg ik geen compensatie. Dat was best frustrerend. Aan de andere kant vind ik hun winkel nog steeds gezellig en het assortiment is super breed, wat altijd handig is. Ik zou graag zien dat V&D hun klantenservice verbetert door sneller te reageren en beter bereikbaar te zijn. Ook zouden ze meer transparantie kunnen bieden bij levertijden en bestellingen, zodat je als klant precies weet waar je aan toe bent.
Ik vind dat V&D echt vooruitgang boekt op het gebied van duurzaamheid. Toen ik laatst een herbruikbare waterfles bij hen kocht, was ik onder de indruk van het milieuvriendelijke materiaal en het stijlvolle design. Toch merkte ik dat het retourproces nog beter kan. Een keer dat ik iets wilde terugsturen, merkte ik dat de verzendverpakking niet recyclebaar was. Het zou geweldig zijn als V&D meer kan inzetten op volledig duurzame verpakkingen voor retourzendingen, bijvoorbeeld door gebruik te maken van biologisch afbreekbare materialen. Daarnaast zou het fijn zijn als ze een duidelijker systeem introduceren voor het hergebruiken of recyclen van retourproducten, zodat hun toewijding aan duurzaamheid volledig tot uiting komt.
Ik vind de aanbiedingen van V&D soms best verwarrend. Een keer was er een flinke korting op elektronik, maar toen ik het wilde retourneren, bleek dat ik geen gebruik kon maken van die aanbieding. Het zou echt beter kunnen als ze duidelijker zijn over de voorwaarden bij promoties. Ook zou ik het fijn vinden als de kortingen iets langer meegaan, zodat je niet altijd in een gehaaste beslissing zit. Daarnaast zouden ze vaker exclusieve deals kunnen aanbieden voor vaste klanten, dat zou de aanbiedingen veel aantrekkelijker maken.
Nieuwste reviews
Bestelling en levering zijn vlot…
Bestelling en levering zijn vlot verlopen. Gelukkig heb ik nog een paar van mijn favoriete schoenen kunnen kopen.
Schoenen besteld van 119,99. de week erna het label van de schoen stuk. Ik ben al 3 weken bezig om mijn schoen te retourneren of te laten maken. Mij word verteld dat ik de schoenen niet kan retourneren omdat het GEEN fabrieksfout is maar een gebruikersklacht oftewel ik heb mijn schoen opzettelijk kapot gemaakt? 3 weken verder en nog geen gemaakte schoen en ze worden nu ineens ook niet vergoed om te laten maken bij een schoenmaker. 3 verschillende collega’s die iets anders vertellen. Wat een baggerslechte service!!! HELEMAAL KLAAR MEE! Bestel hier niks!
Schoenen besteld van 119,99. de week erna het label van de schoen stuk. Ik ben al 3 weken bezig om mijn schoen te retourneren of te laten maken. Mij word verteld dat ik de schoenen niet kan retourneren omdat het GEEN fabrieksfout is maar een gebruikersklacht oftewel ik heb mijn schoen opzettelijk kapot gemaakt? 3 weken verder en nog geen gemaakte schoen en ze worden nu ineens ook niet vergoed om te laten maken bij een schoenmaker. 3 verschillende collega’s die iets anders vertellen. Wat een baggerslechte service!!! HELEMAAL KLAAR MEE! Bestel hier niks!
N.B. nav de reactie. Eea is uiteindelijk goed geregeld met de verkoper die heeft moeten soebatten om de gegevens te krijgen. De danes van de klantenservice zijn echt honds brutaal!!! Verkeerd product geleverd gekregen. Iets totaal anders. Krijg maar niet te horen wanneer ik ander product kan verwachten. Vervolgens geef ik aan dat ik dan mijn geld terug wil. Ik kan dit pas teruggestort krijgen als ik eerst het product retourneer en het ontvangen is!!! Ik ben aan huis gebonden en kan dit nu niet. Op deze wijze houdt V&D dus mijn geld vast. Werkelijk schandalig!!!!
Nu al een week geprobeerd contact te krijgen met klantenservice ivm de bestelling die ik niet gekregen heb van
8 mei wat al ....... is te waard €400 ook de buren hebben niks ontvangen nu zot ik met een rekening geen bestelling en totaal geen contact mee te krijgen wat een vreselijk bedrijf is dit. Lieve mensen koop alsjeblieft niet online als er een probleem voordoet heb je totaal geen back-up.
De bestelde kleren waren gunstig geprijsd, werden binnen twee werkdagen bezorgd en voldeden aan de verwachting. Alles is dus prima verlopen. Fijn dat de V&D er nog is na al die jaren.
Een paar kados voor de feestdagen bij v&d besteld, allee netjes in 1 keer aangekomen. Wel was alles in een ander pakkettje maar werd allemaal tegelijk geleverd door de bezorger. Snelle service dus, zal er zeker vaker komen