Ik vind de reviews over Plein.nl meestal positief. Veel mensen waarderen het brede assortiment en de snelle levering, iets wat ik ook zelf heb ervaren. Bijvoorbeeld, ik heb een paar keer gebruikgemaakt van hun aanbiedingen en was tevreden met de kwaliteit van de producten. Toch lees ik ook dat er soms problemen zijn met de bezorging en dat de klantenservice niet altijd even snel reageert. Een vriend van me had laatst zijn pakket twee dagen later dan beloofd gekregen en kreeg niet meteen hulp van de klantenservice. Het zou fijn zijn als Plein.nl hier wat consistenter in kan worden, zodat je altijd op tijd je spullen hebt en sneller geholpen wordt als er iets misgaat.
De door ons geselecteerde videos.
Soltek Ultra: The World's Best Plein Air Easel
Plein Air Easels. What I've Used & Love. Plus Something New!
New Plein Air Painting Gear Review: The LederEasel
Ik ben over het algemeen tevreden over de productkwaliteit bij Bedrijfplein. Toen ik onlangs een koffiezetapparaat bestelde, werkte het precies zoals beschreven en werd het netjes verpakt geleverd. Een keer kreeg ik echter een vaas met een beschadigde doos, hoewel de vaas zelf ongeschonden was. Het zou top zijn als ze wat steviger verpakkingsmateriaal gebruiken om zulke situaties te voorkomen. Wat de garantie betreft, had ik een probleem met een gadget die niet meer werkte. De klantenservice reageerde snel en regelde eenvoudig een terugbetaling. Dit maakte de ervaring positief, zelfs toen er iets misging. Al met al biedt Bedrijfplein een betrouwbare service met goede producten en een prettige afhandeling van garantievragen.
Persoonlijk ervaar ik de prijs-kwaliteitverhouding bij deze winkel als supergoed. Ik heb meerdere keren producten gekocht die niet alleen betaalbaar waren, maar ook echt lang meegingen. Zo kocht ik laatst een keukenapparaat dat nu al zes maanden probleemloos werkt, terwijl ik vergelijkbare items elders veel duurder vond. De scherpe prijzen en de kwaliteit maken het echt een aanrader. Toch zou het nog beter zijn als de winkel wat meer transparantie biedt rondom die administratiekosten. Het zou fijn zijn als ze duidelijk aangeven waar die kosten precies voor zijn, zodat klanten daar niet voor verrast worden. Verder zou een loyaliteitsprogramma met extra kortingen voor vaste klanten ook welkom zijn. Al met al krijg ik zeker veel waar voor mijn geld bij deze winkel!
Persoonlijk heb ik gemengde ervaringen gehad met de klantenservice van Plein.nl. Een keer had ik een probleem met mijn bestelling die beschadigd was aangekomen. Ik belde de klantenservice en hoewel ik snel werd doorverbonden, duurde het even voordat ik echt geholpen werd. Uiteindelijk hebben ze mijn pakketje vervangen, wat fijn was. Toch vond ik het frustrerend dat het zo lang duurde voordat ik een reactie kreeg. Het zou top zijn als ze hun reactietijd kunnen verbeteren en duidelijker kunnen communiceren over de status van klachten. Ook zou wat compensatie voor het ongemak niet kwaad kunnen.
Mijn ervaring met de levering van Bedrijf Plein was over het algemeen positief. Mijn bestelling kwam snel aan, precies binnen de aangegeven levertijd, en alles was keurig verpakt. Een keer duurde het echter iets langer dan verwacht, en ik had graag eerder updates ontvangen over de status van mijn pakket. Het zou echt fijn zijn als ze de communicatie hierover kunnen verbeteren, bijvoorbeeld door automatische notificaties te sturen als er vertraging is. Bij het retourneren was het proces makkelijk en duidelijk, maar de klantenservice kon iets sneller reageren op mijn vragen. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de communicatie rondom leveringen.
Nou, mijn ervaring met Plein qua reputatie is best wisselvallig. Ik ben altijd tevreden geweest over hun scherpe prijzen en snelle levering, wat echt een pluspunt is. Maar er was een keer dat ik een probleem had met een defect product en de klantenservice reageerde niet echt behulpzaam. Het duurde lang voordat ik een oplossing kreeg, wat frusterend was. Ik zou Plein echt kunnen helpen door hun klantenservice beter te trainen en sneller te laten reageren op klachten. Zo zouden ze hun betrouwbaarheid nog verder kunnen versterken en een nog sterkere reputatie opbouwen.
Ik ben echt onder de indruk van hoe Bedrijfplein bezig is met innovatie en duurzaamheid. Toen ik laatst een aankoop deed, merkte ik meteen dat de verpakking veel minder afval opleverde dan bij andere bedrijven. Daarnaast is de website super intuïtief, wat het shoppen een stuk makkelijker maakt. Een voorbeeld dat me persoonlijk raakte, was toen ik een vriendin een duurzaam cadeau stuurde en ze er dolblij mee was. Toch zou ik graag zien dat Bedrijfplein nog meer gebruik maakt van hernieuwbare energie in hun kantoren. Ook zou het tof zijn als ze meer informatie delen over hun duurzame initiatieven, zodat klanten precies weten waar ze aan toe zijn. Al met al zorgt hun focus op innovatie en duurzaamheid ervoor dat ik graag bij hen blijf terugkomen.
De aanbiedingen en promoties bij Bedrijf Plein zijn echt fantastisch! Onlangs heb ik meerdere producten tegelijk gekocht en kreeg ik meteen een flinke korting, wat mijn portemonnee blij maakte. Ook was er een gratis cadeau bij mijn bestelling, wat altijd een leuke verrassing is. Eén ding dat beter kan, is dat de promoties soms wat onduidelijk zijn op de website. Het zou handig zijn als ze de voorwaarden en looptijden van aanbiedingen duidelijker vermelden. Verder zou ik het geweldig vinden als er vaker exclusieve deals komen voor vaste klanten. Al met al ben ik erg tevreden met de scherpe prijzen en de leuke extra’s die Bedrijf Plein biedt!
Nieuwste reviews
GELD GESTOLEN DOOR PLEIN.NL
ORDERNR 20328459
Ben nu al weken bezig met Plein.nl om dit geld terug te krijgen. Ik had de volledige factuur betaald omdat daar een uiterlijke datum in stond. In de veronderstelling dat mijn retour van 3,69 euro snel verwerkt zou worden en ik dit bedrag alsnog teruggestort zou krijgen.
Op 29 mei gaf een medewerker als enige aan dat het bedrag in mindering wordt gebracht op de factuur. Daar heb ik dus totaal niets aan. Ik heb geen aangepaste factuur gezien. Geen bevestiging dat de retour is verwerkt. En al helemaal niet dat het bedrag is teruggestort op mijn rekening!
De enige conclusie waar ik nu op kom is dat bewust dit geldt wordt achtergehouden door plein.nl dan wel is gestolen door plein.nl. Schande! Als je 1 dag te laat bent met betalen na een tweede herinnering brengen ze gelijk 12,50 euro administratiekosten in rekening en wordt je dus keihard afgestraft. Als ze zelf steken laten vallen dan komen ze er blijkbaar zonder kleerscheuren er vanaf.
Oplossing: MIJN GELD TERUG!
21 mei (!!) Een bestelling gedaan. Dit zou geleverd zijn terwijl ik niet thuis was (knap!).
Na een klacht dat ik het echt niet heb ontvangen voor elke reactie 3-4 dagen moeten wachten, en dit waren er meerdere....
Ondezoek ingediend bij bezorg bedrijf, logisch, maar totaal verder niet op de hoogte gehouden.
Na 5 werkdagen zelf maar een bericht gestuurd, krijg ik als reactie dat het op mijn adres bezorgd is en of dit echt niet het geval is, dan leek mij de hele klacht overbodig.
Nu gaan ze weer verder uitzoeken, waar ik als klant totaal geen boodschap aan hoor te hebben.
Bestel hier niets, je ontvangt namelijk niets en de klantenservice mag echt wel wat meer training ontvangen.
Dit schreef ik. Onder deze tekst hun reactie. Nu heb ik voor 1 potje €30,- betaald. Krijg je bij een ander zoiezo 2,5 potjes voor
Beste, ik had op google gezien 2+2 gratis die klik ik aan in de veronderstelling dat ik die besnu besteld heb in combinatie met ibuprofan om zonder verzendkosten te komen.
Blijkt er in de verpakken maar 1 te zitten en mis 3 potjes. Komt erop neer dat ik op het aantal had moeten klikken wat naar mijn mening niet duidelijk is.
Nu wil ik het verschil wel bijbetalen en dan nog de overige 3 ontvangen.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Kimberly (Plein)
5 jun 2024 16:20 CEST
Beste Roberto,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar verwachting was. Bij de 2+2 gratis acties moet je inderdaad vier producten in je winkelmandje plaatsen om de korting te ontvangen. De korting wordt dan automatisch verrekend als 50% korting op de totaalprijs van de vier producten.
Helaas kunnen we geen ontbrekende producten uit een bundelactie nasturen.
Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen verneem ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Kimberly• Klantadviseur
Plein.nl •
Ik zal een unboxing doen van alles wat ik heb gekocht 😍 #plein4045 #voorjou
PART 1 | Food review | Maoz vegan | Let me take you to my favorite falafel place in the hague. It’s located at the plein and called Maoz Vegan 🌱
Slechtste reviews
Ik bestel hier nooit meer.
Ik wacht al meer dan 6 weken op mijn pakket van plein.nl. zogenaamd geleverd terwijl wij gewoon thuis waren, niks ontvangen! Al meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Onderzoek loopt nu al langer als 6 weken! Ik word niet geholpen.
Heb zondagmiddag om 14.21 zonnecreme-gel besteld van Biodermal 1+1gratis en meteen
afgerekend.
Factor 50+.
Nog geen taal of teken gehad over wanneer en tussen welke tijdstippen.
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Mvrgr Henny Hogemans Ziggers.
Ik heb op donderdag 16 mei een bestelling gedaan. Er wordt geadverteerd dat je het dan de volgende werkdag in huis hebt. Echter komt het nu waarschijnlijk pas woensdag 22 mei… ja het is pinksterweekend maar dan verwacht je je spullen toch vrijdag of zaterdag of op zijn minst dinsdag 21 mei. Dit duurt bijna een week als het dan al bezorgd wordt. Jammer!