Oog Voor Oren: Wat vinden klanten écht? Ontdek de reviews hier!
Mijn indruk van Oog Voor Oren
Wat zeggen de reviews? Ik vond het persoonlijk best een goede ervaring bij Oog Voor Oren. De medewerkers waren vriendelijk en namen echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Een bekende van mij had wat problemen met zijn hoortoestel, maar dankzij de uitstekende klantenservice kreeg hij snel een vervangend toestel zonder extra kosten. Aan de andere kant merk je soms dat de service wat onpersoonlijk kan zijn en dat niet altijd alle reserveonderdelen direct beschikbaar zijn. Het zou handig zijn als ze hier wat sneller in kunnen reactiveren, zodat je niet lang hoeft te wachten als er iets misgaat. Over het algemeen waardeer ik hun redelijke prijzen en de goede garanties die ze bieden, wat het voor mij een betrouwbare keuze maakt.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Geweldige service van OogvoorOren en Starkey
Na ruim 2 jaar mijn Starkey hoortoestellen te hebben gebruikt, waren de oplaadbare batterijen slecht geworden. Ze hielden het nog nauwelijks 2 uur uit. Ik heb ze opgestuurd naar Oogvoororen, waar ik ze heb gekocht en ze zijn door hen opgestuurd naar de fabrikant. Na een dag of 12 kreeg ik ze weer terug en waren de elektrische circuits, de accu's én de receivers van beide toestellen vervangen! Dit geheel zonder rekening. Ik ben echt heel erg onder de indruk van zowel de service van Starkey als de service van OogvoorOren, want voordat de toestellen naar mij opgestuurd werden, heeft OogvoorOren de toestellen, die eigenlijk een geheel nieuw binnenwerk hebben gekregen, weer helemaal met mijn oude gegevens en instellingen geprogrammeerd, zodat ze weer precies op mijn oren zijn afgesteld en ik ook de toestellen gewoon weer met mijn mobiel kan bedienen, alsof ze nooit weg geweest zijn! Een hele dikke duim OogvoorOren!!
Voorheen altijd goed geholpen bij…
Voorheen altijd goed geholpen bij oogvoororen maar wat er tegenwoordig werkt weet ik niet. Kunnen mijn inears totaal niet meer afstellen dat doet nu de fabrikant en oogvoororen blijft er af. De Heka doekjes uit de handel gehaald en vervangen door een mega bus met schoonmaak lappen zo groot als een dekbed. De lappen komen niet eens met gemak uit de bus, weggegooid geld en de Heka doekjes koop ik nu bij de apotheek. Mijn volgende inears koop ik zeker niet bij oogvoororen.
Oog voor Oren alleen voor het snelle werk
Na ruim 10 jaar Widex (de 440 en de advance) was ik toe aan nieuwe toestellen .Kwa geluidervaring voldeden de Widexen goed , ook mbt muziek alleen piepen is wel een dingetje bij de Widex. Luister graag naar muziek dus ook dat is belangrijk . Eerst Bernafon bij een audicien geprobeerd maar die voldeed niet helemaal betreffende verstaanbaarheid . OvO kon ook de Widex leveren in cat5 , goede reviews , veel keus in toestellen dus daar contact mee gezocht . 1 oor is middels operaties 'gerepareerd 'en is wat lastiger in het afstellen . Na ruim een maand kwam de jonge dame bij mij thuis ter oriëntatie en we zouden de Widex Enjoy gaan proberen . Hoortest hoefde niet want een recente diagram had ik nog . Na een aantal weken kwam ze wederom bij mij thuis met de Widexen met iets grotere speakertjes en afgesteld . Vaak benodigd de schelheid bij mij wel wat meer aandacht . Tijdens de test periode was ik niet geheel tevreden met de Enjoy , bij muziek was de weergave niet zuiver ,in tegenstelling tot mijn vorige Widex en ook de spraakverstaanbaarheid zou beter moeten kunnen . Ergelijk was dat ook deze Widexen piepen . De eerdere Bernafon die ik via een plaatselijke audicien even mocht proberen, piepen in t geheel niet . Deze nadelen doorgegeven aan de audicien van OvO die na de testperiode aan huis kwam voor een definitieve afstelling . Het schetste mijn verbazing dat deze dame het niet zag zitten om mij passende oortoestellen aan te meten . "Alle merken in cat5 komen in feite op hetzelfde neer en het heeft daarom geen zin om andere te proberen" en de Widex zou ze toch niet naar de zin krijgen . Niet 1 poging ondernomen om tot een bevredigend resultaat te komen . Het ontbreekt deze dame helaas aan sociale vaardigheden , hoortoestel is toch persoonlijk en geen pak suiker . De conclusie moet zijn dat bij OvO het snel klaar moet zijn , zeker bij categorie toestellen . Het testen is bij voorbaat beperkt tot 1 toestel . Ik had eerder al aangeboden eventuele extra insteltijd te vergoeden maar dat vond geen gehoor . In feite heel frustrerend . Ander nadeel is toch dat 'even langs gaan' voor kleine aanpassingen niet mogelijk is en juist die 'kleine' aanpassingen zorgen ervoor dat je uiteindelijk het toestel krijgt wat naar de zin is . Dit nadeel moet niet onderschat worden . Ook opvallend , en daar is OvO niet de enige in , dat er slecht geluisterd wordt naar de drager , de uitingen 'moet je aan wennen' en 'zo hoort het' zijn niet van de lucht terwijl geen gehoor hetzelfde is . Als mijn oren perfect zouden zijn heb ik geen hoortoestellen nodig .
Onze Tiktok aanraders over Oog Voor Oren.
Bye bye wallen en fijne lijntjes, hello strakke huid😍✨ We lanceren vandaag mijn nieuwe hero; de instant eye tightener! Ik ben hier zó blij mee! Mocht je vragen hebben over dit product, stel ze dan in de comments zodat ik ze kan beantwoorden voor je ⤵️
NEW FACE THEORY OCUWAKE EYE CREAM PRO #facetheory
Zelfs in de Action heb je goede make-up! #action #makeuptips
Slechtste reviews
Weigering afstellen hoortoestel omdat deze ouder is dan 5 jaar.
Ik draag nu ruim 5 jaar hoortoestellen van Oog voor oren. Deze waren 1800 euro per stuk. Nu is mijn gehoor wat minder geworden en wilde ik ze laten bijstellen, de toestellen zijn helemaal in orde. Na 5 jaar begrijp ik dat daar kosten aan verbonden zijn, dat vind ik ook geen probleem. Maar ze weigeren dat te doen omdat de toestellen meer dan 5 jaar oud zijn. Ik word gedwongen nieuwe toestellen te kopen. Hoezo machtspositie!!!
Voorheen altijd goed geholpen bij…
Voorheen altijd goed geholpen bij oogvoororen maar wat er tegenwoordig werkt weet ik niet. Kunnen mijn inears totaal niet meer afstellen dat doet nu de fabrikant en oogvoororen blijft er af. De Heka doekjes uit de handel gehaald en vervangen door een mega bus met schoonmaak lappen zo groot als een dekbed. De lappen komen niet eens met gemak uit de bus, weggegooid geld en de Heka doekjes koop ik nu bij de apotheek. Mijn volgende inears koop ik zeker niet bij oogvoororen.
Deskundigheid, bereikbaarheid en eerlijkheid
Wat ging er niet mis! Heel VEEL. Ik kocht mijn gehoor apparaten op eind december.Mijn eigen risico was op, dus het was iets voordeliger. Ik heb gelijk betaald.Mijn vorige toestellen waren ook van Signia en al 6 jaar oud. Mijn nieuwe...state of the art. Mits correct afgesteld. Er zijn in de periode van dec.'22 t/m juni 3 audiciëns van Oog voor Oren bij mij thuis geweest. Alles gaat daar over veel te veel schijven, de linker hand weet niet wat de rechter doet. Vlak voor de zomer vakantie deed mijn linker toestel het niet goed mee, het werd geconstateerd door een telefonische controle. Stuur ze maar op was het advies.Gelukkig had ik nog oude reserve toestellen. 1 ging er kapot 3 weken er na ...mijn andere. OM een lang verhaal wat korter te maken....2 MAANDEN op een paar dagen na heb ik moeten wachten. Excuses te over...het zijn daar allemaal vriendelijke mensen, zoals onze demissionaire meneer Rutte . Altijd netjes blijven, maar ze bezorgen je wel een bezoek aan een Cardioloog. Ze "lachen " het weg met een excuus. Ik MOEST daar gewoon weg en terug naar mijn oude audicien bij mij om de hoek. OvOren is goedkoop. Heeft u dat ook wel eens, " spijt als haren op je hoofd". Ik ben 76 en een behoorlijke kop met haar, dus Heel Veel Spijt. Ik ben nu terug " om de hoek".Die heeft mijn gehoorapparaten opnieuw ingesteld.Weet u wat hij zei tegen mij, " ze hoeven van mij nooit hier te komen solliciteren."HELEMAAL FOUT ingesteld. Ok zegt O.v.O 2 jr. fabriek garantie te geven en 3 jaar van hun zelf. JE krijgt van Signia 5 JAAR. Waarom doe je zoiets. De afspraak tussen de heer Casper Nelissen( inmiddels weg bij O.vO ) en de CEO Herman Langstraat dat ik een tegemoed komen van 250 € kreeg , telefonisch dus, niet in woord en geschrift natuurlijk, kan ik wel vergeten. Beiden laten Niets van hun horen. Dus OvO ik ben lekker weer terug vlak om de hoek en nu hoor ik weer SUPER.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Geweldige service van OogvoorOren en Starkey
Na ruim 2 jaar mijn Starkey hoortoestellen te hebben gebruikt, waren de oplaadbare batterijen slecht geworden. Ze hielden het nog nauwelijks 2 uur uit. Ik heb ze opgestuurd naar Oogvoororen, waar ik ze heb gekocht en ze zijn door hen opgestuurd naar de fabrikant. Na een dag of 12 kreeg ik ze weer terug en waren de elektrische circuits, de accu's én de receivers van beide toestellen vervangen! Dit geheel zonder rekening. Ik ben echt heel erg onder de indruk van zowel de service van Starkey als de service van OogvoorOren, want voordat de toestellen naar mij opgestuurd werden, heeft OogvoorOren de toestellen, die eigenlijk een geheel nieuw binnenwerk hebben gekregen, weer helemaal met mijn oude gegevens en instellingen geprogrammeerd, zodat ze weer precies op mijn oren zijn afgesteld en ik ook de toestellen gewoon weer met mijn mobiel kan bedienen, alsof ze nooit weg geweest zijn! Een hele dikke duim OogvoorOren!!
Audicien komt op locatie en geweldige service!
Ideaal dat de audicien naar het verzorgingshuis kwam om bij vader een hoortest af te nemen. Daarna verschillende apparaatjes geprobeerd totdat de juiste waren gevonden. Bij vragen of probleempjes met de apparaten is een whatsappje genoeg om de audicien even langs te laten komen, ook nu we 2 jaar verder zijn. En dat ook nog eens kosteloos! Topservice!
Een geweldige service!en expertise
Een geweldige service! Vele audiciens geraadpleegd,maar oog voor oren ,daar kan men niet tegenop. Zoveel deskundigheid en klantvriendelijkheid heb ik nog nooit meegemaakt, zonder overdrijving. In alle opzichten een tien plus.Mw de Jong is een kanjer, zeer deskundig, klantvriendelijk en zeer intelligent