Textieltopper: Zijn deze handdoeken echt de beste keuze? Ontdek klantbeoordelingen!
Mijn indruk van Textieltopper
Ik vind Textieltopper meestal een goede keuze voor kwalitatieve handdoeken. Toen ik mijn bestelling plaatste, waren de handdoeken snel bij me thuis en ze kwamen netjes verpakt aan. Een keer was een product helaas niet op voorraad, wat best frustrerend was omdat ik het snel nodig had. Toen ik contact opnam met de klantenservice over een verkeerde bestelling, reageerden ze wel snel, maar ik vond het lastig dat de opvolging niet altijd even duidelijk was. Het zou fijn zijn als ze beter kunnen zorgen dat alles klikt bij het bestellen en als ze wat transparanter zijn in hun communicatie bij problemen. Over het algemeen krijg je wel veel waar voor je geld, maar er is zeker ruimte voor wat verbeteringen in de service.De door ons geselecteerde videos.
Helaas hebben wij nog geen specifieke videos kunnen plaatsen. Stuur ons even een berichtje, en dan gaan wij voor je aan de slag.
Nieuwste reviews
Snelle levering en klantenservice
Snelle en goed verpakte levering. Producten in goede staat aangekomen. Aardige klantenservice met een snelle overeenstemming als gevolg.
Klanten worden voorgelogen
Op 31 januari een bestelling geplaatst voor een set thee - en handdoeken. Op 2 januari een update ontvangen dat het in bestelling stond bij de leverancier. Vervolgens op 18 januari zelf maar gebeld hoe het ervoor stond. Toen vertelde de klantenservice dat mijn bestelling die dag door de leverancier bij hen werd geleverd en dat ik het vrijdag of begin deze week in huis zou hebben. Vandaag (23 januari) een mail gehad dat de set toch niet meer leverbaar is bij de leverancier. Weliswaar is er een alternatief geboden, maar dat match niet met mijn wens. Reactie gestuurd per mail of ik dan ben voorgelogen vorig week aan de telefoon over mijn bestelling en dat ik per direct mijn geld terug wil. Klantenservice heeft daar wederom op gereageerd door aan te geven dat ik het geld eind deze week ontvangen. Ik ben benieuwd of dat inderdaad het geval is. Ik voel mij voorgelogen door dit bedrijf en de set die ik heb besteld, is nog steeds te bestellen op de website..dit klopt natuurlijk niet.. Update, mijn geld wat ik eind deze week terug zou moeten krijgen, heb ik uiteraard nog niet gehad… Update II dinsdag 30 januari wederom gebeld en gemaild waar mijn geld bleef. Wederom belofte gedaan dat het werd overgemaakt. Gelukkig op 31 januari mijn geld ontvangen. Nooit meer textieltopper voor mij
Waardeloos, lange levertijd en reageren niet op klachten
Dit bedrijf heeft geen eigen voorraad, moet alles bestellen bij hun leverancier. Op 24 nov. twee producten besteld, 25 nov. ontving ik een mail waarin stond dat het in bestelling staat bij hun leverancier. Omdat het een sinterklaascadeau was, heb ik voor de zekerheid gemaild om te vragen of het zou gaan lukken voor 5 december en zo niet, dat ik dan mijn geld terug zou willen. Ja hoor, was het antwoord van Ashley, ik zou het 2, of uiterlijk 4 december ontvangen. Nou, mooi niet dus, het werd 6 december en op sinterklaasavond stond ik dus met lege handen. Oh ja, 1 van de 2 producten bleek ook nog eens niet leverbaar te zijn. Dit kreeg ik pas op 4 december te horen. Op diverse mails waarin ik aangeef dat dit e.e.a. voor mij heeft verperst, geeft Ashley simpelweg geen antwoord.... Dit bedrijf maakt het echt niet uit hoe klanten ze ervaren! Mijn advies: ga ergens anders heen.
Onze Tiktok aanraders over Textieltopper.
Say no 🙅🏼♀️ to hard mattresses and yes ✅ to a soft, plush bed #mattresstopper
Mattress Topper kita fillings Duck Feather okayyy 😌❤️ #mattresstopper
The Hairline Topper is a game changer for anybody who has hair breakage or damage in the front of their face due to coloring, heat styling, and bleaching… the hairline topper is a lightweight lace topper that blends seamlessly with your existing hair. It’s worn like a headband and stays on securely without any clips or glue… so there’s no damage to your hair it! This is a perfect option for someone who is looking to add coverage, fullness, and length around their face. These hairline toppers are also great for people who have frontal fibrosing alopecia, a thin hairline or a receding hairline! #
Slechtste reviews
Klanten worden voorgelogen
Op 31 januari een bestelling geplaatst voor een set thee - en handdoeken. Op 2 januari een update ontvangen dat het in bestelling stond bij de leverancier. Vervolgens op 18 januari zelf maar gebeld hoe het ervoor stond. Toen vertelde de klantenservice dat mijn bestelling die dag door de leverancier bij hen werd geleverd en dat ik het vrijdag of begin deze week in huis zou hebben. Vandaag (23 januari) een mail gehad dat de set toch niet meer leverbaar is bij de leverancier. Weliswaar is er een alternatief geboden, maar dat match niet met mijn wens. Reactie gestuurd per mail of ik dan ben voorgelogen vorig week aan de telefoon over mijn bestelling en dat ik per direct mijn geld terug wil. Klantenservice heeft daar wederom op gereageerd door aan te geven dat ik het geld eind deze week ontvangen. Ik ben benieuwd of dat inderdaad het geval is. Ik voel mij voorgelogen door dit bedrijf en de set die ik heb besteld, is nog steeds te bestellen op de website..dit klopt natuurlijk niet.. Update, mijn geld wat ik eind deze week terug zou moeten krijgen, heb ik uiteraard nog niet gehad… Update II dinsdag 30 januari wederom gebeld en gemaild waar mijn geld bleef. Wederom belofte gedaan dat het werd overgemaakt. Gelukkig op 31 januari mijn geld ontvangen. Nooit meer textieltopper voor mij
Waardeloos, lange levertijd en reageren niet op klachten
Dit bedrijf heeft geen eigen voorraad, moet alles bestellen bij hun leverancier. Op 24 nov. twee producten besteld, 25 nov. ontving ik een mail waarin stond dat het in bestelling staat bij hun leverancier. Omdat het een sinterklaascadeau was, heb ik voor de zekerheid gemaild om te vragen of het zou gaan lukken voor 5 december en zo niet, dat ik dan mijn geld terug zou willen. Ja hoor, was het antwoord van Ashley, ik zou het 2, of uiterlijk 4 december ontvangen. Nou, mooi niet dus, het werd 6 december en op sinterklaasavond stond ik dus met lege handen. Oh ja, 1 van de 2 producten bleek ook nog eens niet leverbaar te zijn. Dit kreeg ik pas op 4 december te horen. Op diverse mails waarin ik aangeef dat dit e.e.a. voor mij heeft verperst, geeft Ashley simpelweg geen antwoord.... Dit bedrijf maakt het echt niet uit hoe klanten ze ervaren! Mijn advies: ga ergens anders heen.
Hun probleem, is nu mijn probleem geworden.
Bestelling gedaan voor een groot set zwarte handdoeken. Ik krijg 12 groene gastendoekjes. Gebeld met Textieltopper, sorry iemand anders bestelling verwisseld. Ze zouden gelijk de juiste bestelling versturen. Dag later krijg ik een email, dat eerst het verkeerde pakket retour en verwerkt moet zijn en ik dan pas mijn bestelling krijg. Nu 2x een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil hebben zoals is afgesproken en uiteraard is alles ook al teruggestuurd. Maar geen reactie tot zover. Een foutje kan gebeuren maar daarna niet correct oplossen en afspraken niet nakomen, is zeer kwalijk.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Snelle levering en klantenservice
Snelle en goed verpakte levering. Producten in goede staat aangekomen. Aardige klantenservice met een snelle overeenstemming als gevolg.
Prima, levertijd iets langer
Een set met handdoeken/washandjes/gastendoekjes etc. besteld. Bestellen ging prima. Wanneer het verzonden zou worden was onduidelijk en stond er niet bij tijdens de bestelling. De dag erop kreeg ik een duidelijke mail dat de bestelling niet op voorraad, maar wel bij de leverancier besteld was en de dag/twee-dagen erop naar mij verzonden zou worden. Dat gebeurde alleen niet en er kwam ook geen mail met een status-update. Bij navraag bleek dat het in de levering van de leverancier van de week erop zat. Geen probleem, maar het was wel netjes te vermelden dat het iets langer zou duren. De bestelling is uiteindelijk goed binnen gekomen en ik ben erg tevreden over de kwaliteit (The One Towelling 675gr/m2 handdoeken, lekker zwaar). Tevens had ik een vraag over kleuren combineren in de was en de vrouw aan de lijn heeft mij goed geholpen.