Persoonlijk heb ik een beetje wisselende ervaringen met Stoffen. De stoffen zelf zijn echt topkwaliteit en ik was tevreden over de variëteit die ze aanbieden. Maar toen ik een keer iets wilde retourneren, duurde het superlang voordat ik een reactie kreeg van de klantenservice, en dat was ook nog niet zo prettig. Het zou echt helpen als ze hun service sneller en vriendelijker maken. Ook vond ik de betaalopties soms verwarrend, dus duidelijkere informatie daar zou fijn zijn. Aan de positieve kant waren de prijzen eerlijk en de levering meestal vlot. Al met al vind ik Stoffen prima voor de goede stoffen, maar er is zeker ruimte voor verbetering in hun klantenservice en communicatie.
De door ons geselecteerde videos.
Is the 10-pound Purple Pillow worth $100?
Top 6 waterproof jackets in 2023
You asked for a thicker yoga mat. And with me… when you ask, you shall receive. ☁️ #entrepreneur
Mijn ervaring met de productkwaliteit en garantie van Stoffen was eigenlijk best gemengd. Een keer had ik een bestelling ontvangen waarbij een paar meters stof scheef waren afgesneden, wat natuurlijk niet ideaal was voor mijn project. Ik heb toen contact opgenomen met hun klantenservice en hoewel ze uiteindelijk een vervangend stuk hebben gestuurd, duurde het wel wat langer dan ik had gehoopt. Aan de andere kant was de stof zelf echt mooi en had ik verder weinig klachten over de kwaliteit. Het zou volgens mij handig zijn als Stoffen sneller reageert op garantieclaims en beter communiceert over de status van vervangende producten. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in hun garantieproces.
Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding bij Stoffen eigenlijk best prima. Ik kocht bijvoorbeeld een mooie linnen stof die er niet alleen elegant uitzag, maar ook duurzaam bleek na meerdere wasbeurten. De gratis stofstalen waren super handig om zeker te zijn van mijn keuze zonder meteen veel te investeren. Wat ik wel zag zitten is dat sommige producten wat prijzig waren in vergelijking met de kwaliteit die ik gewend ben. Het zou fijn zijn als ze meer betaalbare opties aanbieden of af en toe kortingsacties doen. Ook merkte ik dat bepaalde accessoires niet in het assortiment zaten, waardoor ik die ergens anders moest halen. Als Stoffen hier wat meer op zou inzetten, zou de prijs-kwaliteitverhouding voor mij helemaal top zijn.
Eerlijk gezegd was mijn ervaring met de klantenservice van Stoffen niet veel beter dan wat je online leest. Ik had een vraag over een bestelling en na meerdere e-mails en telefoontjes kreeg ik pas een reactie, en dat nadat ik al twee weken had gewacht. Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg, leek die persoon echt ongeïnteresseerd en gaf nauwelijks nuttige antwoorden. Het voelde alsof mijn probleem niet belangrijk was. Een verbetering zou zijn als Stoffen sneller reageert op berichten en hun personeel beter traint in klantvriendelijkheid. Ook zou een duidelijker communicatieplan rondom levertijden veel frustratie kunnen voorkomen. Hopelijk pakken ze dit aan, want anders blijf ik zeker ergens anders zoeken voor mijn aankopen.
Mijn ervaring met de levering bij Stoffen was eigenlijk best goed, mijn bestelling kwam binnen twee dagen aan, wat ik echt snel vond. Maar toen ik iets wilde retourneren, liep het een beetje stroef. Ik kreeg weinig updates over de status van mijn retourzending en het duurde wel twee weken voordat ik mijn geld terug kreeg. Ik zou het top vinden als Stoffen beter communiceert tijdens het retourproces, bijvoorbeeld door automatische meldingen te sturen wanneer je retourzending is ontvangen en verwerkt. Ook een snellere afhandeling van teruggaven zou echt helpen. Over het algemeen was de levering prima, maar de retourervaring kan zeker beter.
Persoonlijk vind ik de reputatie van Textielstad een beetje wisselvallig. Toen ik een keer contact opnam voor een bestelling, duurde het echt lang voordat ik een reactie kreeg, wat frustrerend was. Ik zou willen dat ze sneller reageren en wat transparanter zijn over hun processen. Ook zou het fijn zijn als ze meer duidelijkheid geven over retourbeleid en garantie. Aan de positieve kant zijn de materialen inderdaad top en ziet de website er strak uit, maar als de klantenservice beter wordt, denk ik dat hun reputatie flink kan verbeteren.
Nieuwste reviews
Wegblijven
Bestelling ontvangen heel beschadigd gewoon kunnen weggooien
Geen enkele mail werd beantwoord of telefonisch een oplossing gezocht
Blijf weg geen communicatie mogelijk
Afgelopen Zondag besteld, keurig factuur en bestelbevestiging ontvangen toen bleef t even stil en ging ik reviews lezen en schrok ik enorm van t aantal slechte ervaringen. Dag geld dacht ik toen meteen tot ik afgelopen woensdag een email kreeg dat t pakket onderweg was met post nl. dus van mij geen slechte review.
Replying to @Fleur Polman altijd geweldig om opzoek te gaan naar nieuwe stoffen! 💖🪩
Een plek waar je me vaak kan vinden voor stoffen. Deze winkel verkopen stoffen en fornituren en is gevestigd op de Strengweg 9a in Heemskerk. Check wel even de openingstijden online 🧵✨🩷
Check deze mooie tricot 😍 bosdieren op een groene ondergrond! deze tricot is gemaakt van 95% katoen en 5% lycra waardoor de stof rekbaar is en heerlijk zacht aanvoelt. Shop hem nu met gratis verzending👇 https://www.stoffenjacht.nl/product/7014139/digitaal-tricot-groen-bosdieren
Slechtste reviews
Geef je geld aan het goede doel das teminste nog ergens goed voor.
Eerste maal samples besteld die na 10 dagen later een mail te sturen waar het bleef uiteindelijk bezorgd werd.
Later tegen beter weten in stof besteld maar nu een maand later geen stoffen en geen reactie.
Niet bestellen, je kan je geld beter aan een goed doel doneren.
Bestelling ontvangen heel beschadigd gewoon kunnen weggooien
Geen enkele mail werd beantwoord of telefonisch een oplossing gezocht
Blijf weg geen communicatie mogelijk
Deze mensen zijn oplichters !! Besteld en betaald en niet bereikbaar en ontvang niks!! 1x dame ad lijn en moet kiezen voor menu internetbestellingen. Zeer onvriendelijk. Dit vervolgens gedaan en wordt je nooit doorverbonden. Constant bezettoon. Wil mijn geld terug ! En ga dit doorgeven aan Kassa !!!!
Bij Hoofs stoffen 2 maskers en selneeuwwitje jurk besteld in het weekend.
Meteen smaandags gebeld door Hoofs dat deze helaas niet meer leverbaar was bij hun leverancier.
De dame die ik sprak heeft alles in het werk gesteld om via een andere leverancier toch nog een sneeuwwitje jurk te bemachtigen. Hier zat levertijd op, maar zoals beloofd kwam alles precies op tijd bij mij aan.
Super meedenkend en behulpzaam, heel erg bedankt ook namens een zeer gelukkig Sneeuwwitje.
Afgelopen Zondag besteld, keurig factuur en bestelbevestiging ontvangen toen bleef t even stil en ging ik reviews lezen en schrok ik enorm van t aantal slechte ervaringen. Dag geld dacht ik toen meteen tot ik afgelopen woensdag een email kreeg dat t pakket onderweg was met post nl. dus van mij geen slechte review.