Persoonlijk vind ik dat de reviews over Happy-Size nogal wisselend zijn. Ik zelf heb een paar keer besteld en meestal ben ik blij met de grote maten en de redelijke prijzen. Bijvoorbeeld, mijn laatste paar schoenen zitten heerlijk en zien er goed uit. Maar er was ook een keer dat mijn retourproces echt traag verliep en ik lang op mijn geld moest wachten. Het zou top zijn als ze dat retourbeleid wat soepeler en sneller kunnen maken. Daarnaast heb ik gemerkt dat de communicatie soms beter kan, want ik kreeg niet altijd snel antwoord op vragen. Aan de positieve kant waardeer ik echt hun focus op comfort en duurzaamheid, dat komt goed aan. Al met al biedt Happy-Size veel waarde, maar er zijn zeker verbeterpunten, vooral rondom de klantenservice en de consistentie van de productkwaliteit.
De door ons geselecteerde videos.
KFC South Africa reviews: NOT HAPPY WITH THE SIZE OF THE WINGS I GOT AND THEY TASTED BAD
This Cargo Ebike Can Haul "Up To 440 LBS" - Engwe LE20 Review
Check Out These Amazing Reviews From Our Many Happy Customers!
Ik vond de kwaliteit van Happy-Size over het algemeen best goed, vooral bij hun schoenen die stevig aanvoelen en er leuk uitzien. Maar ik heb ook eens een trui gekocht waarvan de naad na een paar wasbeurten los begon te laten – dat was natuurlijk jammer. Wat de garantie betreft, reageerden ze snel toen ik contact opnam voor een defecte jas, wat ik erg waardeerde. Toch duurde mijn terugbetaling bij een retour wat langer dan verwacht, wat beter kan. Het zou echt handig zijn als ze consistenter zijn met de maattabel, want mijn laatste bestelling viel eigenlijk te groot uit. Al met al is het prima, maar er zijn zeker nog wat punten waar ze aan kunnen werken om het nog beter te maken.
Ik ben super tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding bij Happy-Size. De jeans die ik heb gekocht zitten heerlijk en gaan lang mee, wat echt waar voor je geld is. Ook de schoenen zijn ruim en betaalbaar, wat een pluspunt is. Toch merkte ik dat sommige tops minder stevig zijn en na een paar wasbeurten al wat slappen begonnen. Het zou top zijn als Happy-Size hier wat meer op kan letten, zodat alles net zo goed blijft zitten als de jeans. Verder vind ik het fijn dat je gemakkelijk in termijnen kunt betalen en dat retourneren soepel gaat. Al met al krijg je veel waar voor je geld, maar met iets meer aandacht voor de consistentie in kwaliteit wordt het helemaal af.
Persoonlijk heb ik best wat ups en downs meegemaakt met de klantenservice van Happy-Size. Een keer bestelde ik per ongeluk de verkeerde maat, en toen belde ik even. Dat ging snel en vriendelijk, en ze regelden meteen een ruil zonder gedoe. Super fijn! Maar een andere keer had ik een probleem met een terugbetaling die veel langer duurde dan beloofd. De communicatie hierover was niet zo duidelijk, en ik moest meerdere keren navragen voordat het uiteindelijk lukte. Ik denk dat Happy-Size wat kan verbeteren door sneller en helderder te communiceren over de status van klachten en terugbetalingen. Ook zou een duidelijke online uitleg over het retourproces helpen, zodat je niet steeds moet bellen of mailen om dingen uit te zoeken. Zo wordt de klantenservice echt top!
Ik was best tevreden over de levering van Happy-Size, mijn pakketje kwam sneller dan verwacht aan en alles zat goed verpakt. Maar toen ik een verkeerde maat kreeg, moest ik toch even terugzoeken hoe ik dat kon retourneren. Het retourproces was uiteindelijk geen probleem, maar het duurde wel wat langer voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou top zijn als Happy-Size hun verzendchecks wat strakker aanpakt, zodat je niet eerst een verkeerd product krijgt en dan pas moet retourneren. Verder vind ik het handig dat je makkelijk online kunt bestellen en retourneren, dat maakt het voor mij werkbaar.
Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens over de reputatie van Happy-Size. Ik vind hun collectie echt mooi en de schoenen zijn van goede kwaliteit, wat een groot pluspunt is. De website is ook super overzichtelijk en je hebt veel keuzemogelijkheden, wat ik fijn vind. Maar ik heb ook wat minder goede ervaringen gehad, zoals een keer dat mijn betaling twee keer was afgeschreven en de klantenservice was moeilijk te bereiken toen ik hulp nodig had. Het zou echt helpen als Happy-Size hun communicatie kan verbeteren en zorgen dat dit soort fouten minder voorkomen. Daarnaast was de levering soms wat traag, dus daar kan nog zeker wat aan gedaan worden.
Ik vind dat Happy-Size echt kan knallen op het gebied van duurzaamheid, dat zit supergoed in hun kleding. Maar als het op innovatie aankomt, vooral die nieuwe app, zit er nog een hoop werk aan te doen. Ik heb de app een paar keer gebruikt en het reageert vaak traag of crasht zelfs. Het zou top zijn als ze dat kunnen fixen, bijvoorbeeld door regelmatig updates uit te brengen en te zorgen dat de app soepel draait op alle apparaten. Daarnaast zou het leuk zijn als ze meer interactieve features toevoegen, zoals personalisatie opties of milieubeoordelingen van hun materialen. Zo combineer je hun sterke punten in duurzaamheid met een moderne, gebruiksvriendelijke technologie.
Persoonlijk vond ik de aanbiedingen van Happy-Size soms best frustrerend. Ik probeerde meerdere keren kortingscodes te gebruiken, maar ze werkten vaak niet of waren al verlopen. Gelukkig kreeg ik bij het aanmelden voor hun nieuwsbrief wel een mooie korting, wat echt handig was. Het zou beter zijn als ze duidelijker communiceren welke kortingen geldig zijn en ervoor zorgen dat alle kortingscodes echt werken. Ook een snellere reactie op klachten zou het vertrouwen vergroten.
Nieuwste reviews
Een beetje klaar mee…
Nadat Happy Size andere eigenaren heeft; zijn alle facturen,weg van 2023.
De nieuwe app functioneert slecht.
Waar ik ook een probleem mee hebben is dat de kleding vaak de naden loslaten.
Kortom het is een zooitje.
Werbung...mein Look von @HAPPYsize ...❤️👖💙 i love it... #doris #curvystyle
HAPPYSize looks all day every day 😍👌 #HAPPYsize #PlusSizeFashion #ootd
Slechtste reviews
Niet doen!
Onderstaand is inmiddels opgelost, met dank aan de hulp van de medewerker van happy size die onder dit bericht heeft gereageerd gelukkig!
‐--------------
Op 5 augustus een bestelling geplaatst van een totaalbedrag van 398,86 euro. Op 31 augustus ontving ik de bestelbevestiging en op 3 september 'slechts' voor 274,90 euro aan artikelen ontvangen. Gemaild maar daar krijg ik geen reactie op. Zowel niet via het contactformulier en het info emailadres. Als je belt kraakt en piept de lijn aan alle kanten, wordt je doorverbonden met klingel en als je dan iemand te pakken krijgt voeren ze een gesprek met je waarvan het antwoord niet aansluit op de vraag die je stelt en wordt er gewoon opgehangen. Alsof er een bandje opstaat. Heeeel raar.
Inmiddels alles wat ik wél ontvangen heb is retour gestuurd en de resterende openstaande bestelling wil ik annuleren maar je raadt het al; geen contact te krijgen. Ik ben niet van de reviews schrijven naar ik lees hier dat happy size wél reageert dus vandaar dat ik hoop dat ze meelezen, zich gaan schamen en mijn geld terug storten.
Verbeteren van het bestelproces .... Dat kan niet moeilijk zijn, want het is drama op het moment. Levertijd 4-6 dagen, maar inmiddels zijn we een paar weken verder. Status blijft staan op 'we maken uw bestelling in orde', en de mevrouw aan de telefoon komt ook niet verder dan dat. 'Komt zo spoedig mogelijk uw kant op', maar hoe spoedig dat is, kan ze ook niet zeggen. Ik snap dat de mevrouw aan de telefoon hier ook niets mee kan, maar dit bedrijf verdient op het moment niet de warme douche, integendeel. Pakketje komt zo .......
Omdat ik zoveel negatieve reviews las durfde ik niet te bestellen. Ik heb ze voorgesteld dat ze me eerst mijn bestelling sturen en dat ik daarna ga betalen als het product me bevalt. Daar gingen ze niet op in, dus ik ga daar niet bestellen!!