Mijn indruk van T Mobile Thuis

Ik heb zelf aardig wat ervaringen met T-Mobile Thuis. Over het algemeen zit het goed, de prijs-kwaliteitverhouding is top en de apparatuur werkt prima. Een keer had ik namelijk een defecte tv-ontvanger en die werd snel en gratis vervangen, wat ik erg fijn vond. Aan de andere kant had ik ook een vervelende ervaring met een afspraak die niet werd nagekomen zonder bericht, wat best frustrerend was. Het zou fijn zijn als T-Mobile Thuis beter kan plannen en duidelijker kan communiceren, zodat je niet in de onzekerheid blijft zitten. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice.

De door ons geselecteerde videos.


Unboxing T-Mobile Thuis: Wat krijg je allemaal?
Besparen op Internet en Tv - Jaarlijks 500 euro - T-mobile Thuis Ervaringen
Campagne T-mobile Thuis

Nieuwste reviews

Neem geen Budget alles in 1!

Neem geen Budget alles in 1! Vanaf het begin, nu ruim half jaar geleden, ben ik bezig om goed stabiel internet te krijgen. Zonder resultaat. Oplossingen waar budget mee komt zijn steeds hetzelfde en werken niet. Heel veel tijd en energie in gestoken. Moeilijk bereikbaar, lange wachttijden. Afspraken worden niet nagekomen. Kan ook nog steeds niet inloggen op mijnbudget. Uiteindelijk afgelopen vrijdag mail gekregen dat mijn klacht gesloten is omdat ik niet reageer!! Heb geen gemiste oproepen, heb zelf heel vaak geprobeerd contact op te nemen. Via mail, chat en telefonisch. Krijg de juiste persoon niet te pakken. Ik kan weggaan maar dan moet ik voor de resterende maanden 50% betalen. Dacht het niet!! Inmiddels in gebreke gesteld en heb ik de overeenkomst eenzijdig ontbonden. Benieuwd of daar nu netjes op gereageerd wordt. Ook net abo met andere provider afgesloten die afspraken wel nakomt en wel levert. Zoek aub een andere provider op dan Budget! Zolang het werkt, werkt het. Maar als je een probleem hebt kom je er niet doorheen! Service is bedroevend en afspraken worden niet nagekomen. En voor Budget, bij mijn svp geen reactie plaatsen dat ik contact op kan nemen. Heb ik al zo vaak tevergeefs gedaan. Als jullie de zaak netjes af willen handelen, neem dan contact met mij op!! Geef fouten eens toe en los het op!!

K
Karin 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Komen beloftes niet na

Waardeloos bedrijf! Ik zou aangesloten worden op alles in 1. Dit is dus niet gebeurd. Klantenservice heel slecht bereikbaar. Lange wachttijd en alleen op ma t/m vrijdag tussen 9 en 17.00. Zou een noodpakket krijgen voor internet en ondanks meerdere beloften nooit gekomen. Laatste keer bellen zeggen doodleuk dat het geannuleerd is zonder enig overleg. Heb al 10 dagen geen internet, tv en telefoon. Heb opgezegd. Wordt nooit meer klant

B
Bob kesteloo 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Prima geregeld.

Prima geregeld.

K
K.J. van Soest-Peereboom 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over T Mobile Thuis.


PSA: T-mobile home internet sucks. @tmobile do better. Being a past employee and being a customer for many years, I can honestly say this is your worst product. Starry internet was the same price, but we never had as much issues and your home internet.

als je er genoeg naar luistert ist bijna of tie zn moeder roept #thuisbezorgd

Bruh that wallpaper 🫣 #skibiditoilet #fy #foryou #moneytalkswireless

Slechtste reviews

Hele slechte bereikbaar van de…

Hele slechte bereikbaarheid van de klantenservice. Meer dan 45 minuten in de wacht voorsta je iemand kunt spreken. Chatbox stelt steeds dezelfde vragen en duurt ook eindeloos voordat je met een medewerker kunt chatten. Internetverbinding slecht en wordt er steeds uit gegooid. Dit speelt al maanden. Ben er echt wel klaar mee.

M
Manja van Leeuwen 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Neem geen Budget alles in 1!

Neem geen Budget alles in 1! Vanaf het begin, nu ruim half jaar geleden, ben ik bezig om goed stabiel internet te krijgen. Zonder resultaat. Oplossingen waar budget mee komt zijn steeds hetzelfde en werken niet. Heel veel tijd en energie in gestoken. Moeilijk bereikbaar, lange wachttijden. Afspraken worden niet nagekomen. Kan ook nog steeds niet inloggen op mijnbudget. Uiteindelijk afgelopen vrijdag mail gekregen dat mijn klacht gesloten is omdat ik niet reageer!! Heb geen gemiste oproepen, heb zelf heel vaak geprobeerd contact op te nemen. Via mail, chat en telefonisch. Krijg de juiste persoon niet te pakken. Ik kan weggaan maar dan moet ik voor de resterende maanden 50% betalen. Dacht het niet!! Inmiddels in gebreke gesteld en heb ik de overeenkomst eenzijdig ontbonden. Benieuwd of daar nu netjes op gereageerd wordt. Ook net abo met andere provider afgesloten die afspraken wel nakomt en wel levert. Zoek aub een andere provider op dan Budget! Zolang het werkt, werkt het. Maar als je een probleem hebt kom je er niet doorheen! Service is bedroevend en afspraken worden niet nagekomen. En voor Budget, bij mijn svp geen reactie plaatsen dat ik contact op kan nemen. Heb ik al zo vaak tevergeefs gedaan. Als jullie de zaak netjes af willen handelen, neem dan contact met mij op!! Geef fouten eens toe en los het op!!

K
Karin 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Komen beloftes niet na

Waardeloos bedrijf! Ik zou aangesloten worden op alles in 1. Dit is dus niet gebeurd. Klantenservice heel slecht bereikbaar. Lange wachttijd en alleen op ma t/m vrijdag tussen 9 en 17.00. Zou een noodpakket krijgen voor internet en ondanks meerdere beloften nooit gekomen. Laatste keer bellen zeggen doodleuk dat het geannuleerd is zonder enig overleg. Heb al 10 dagen geen internet, tv en telefoon. Heb opgezegd. Wordt nooit meer klant

B
Bob kesteloo 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Was positief verbaasd hoe makkelijk het…

Was positief verbaasd hoe makkelijk het was om dingen in mijn contract aan te passen via de website zonder allerlei moeilijk gedoe.

B
Boris Lastdrager 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Super fijn bedrijf

Super fijn bedrijf. Energie voor een goede prijs en stimuleert loyaliteit door prettig aanbod te doen voor het komend jaar. Ook het inzicht in het energieverbruik is heel aangenaam.

W
Willibrord van Nispen tot Pannerden 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

KLANTENSERVICE VRAAG GESTELD KREEG…

KLANTENSERVICE VRAAG GESTELD KREEG BINNEN 3 DAGEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG BEANTWOORD DOOR SABRINA.PRIMA OM ZO SNEL TE ANTWOORDEN.DAT IS KLANTGERICHT WERKEN.

E
Eddie Stassen 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review