Ik heb zelf aardig wat ervaringen met T-Mobile Thuis. Over het algemeen zit het goed, de prijs-kwaliteitverhouding is top en de apparatuur werkt prima. Een keer had ik namelijk een defecte tv-ontvanger en die werd snel en gratis vervangen, wat ik erg fijn vond. Aan de andere kant had ik ook een vervelende ervaring met een afspraak die niet werd nagekomen zonder bericht, wat best frustrerend was. Het zou fijn zijn als T-Mobile Thuis beter kan plannen en duidelijker kan communiceren, zodat je niet in de onzekerheid blijft zitten. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice.
De door ons geselecteerde videos.
Unboxing T-Mobile Thuis: Wat krijg je allemaal?
Besparen op Internet en Tv - Jaarlijks 500 euro - T-mobile Thuis Ervaringen
Campagne T-mobile Thuis
Ik ben best tevreden over de productkwaliteit van T-Mobile Thuis. Mijn internetverbinding is meestal stabiel en de modem werkt zonder problemen. Toen mijn router kapot ging, bood T-Mobile meteen een vervangend exemplaar aan zonder gedoe, wat ik erg fijn vond. De garantieperiode is duidelijk aangegeven en het is makkelijk om hulp te krijgen via hun klantenservice. Toch zou het beter zijn als de installatie van de apparatuur sneller gaat, want soms duurde het langer dan ik had verwacht voordat alles goed werkte. Daarnaast zou ik graag meer duidelijkheid zien in de garantievoorwaarden, zodat je precies weet wat wel en niet gedekt is. Al met al levert T-Mobile Thuis betrouwbare producten met goede garanties, maar er is nog ruimte om de snelheid van de service en de transparantie van de voorwaarden te verbeteren.
De prijs-kwaliteitsverhouding bij T-Mobile Thuis vind ik best goed. De maandelijkse tarieven zijn redelijk en je krijgt een stabiele en snelle internetverbinding, wat voor mij super belangrijk is. Toch viel me op dat de installatiekosten wat aan de hoge kant zitten, dat had ik niet verwacht. Ook zou het top zijn als er meer flexibele bundelopties komen, zodat je beter kunt kiezen wat echt bij je past. Al met al krijg je voor wat je betaalt degelijke diensten, maar er is zeker ruimte om de prijsstructuur en keuzevrijheid een beetje te verbeteren.
Mijn ervaring met de klantenservice van T Mobile Thuis is nogal gemengd. Toen ik mijn contract wilde verlengen, ging dat vlot via de website en kreeg ik snel duidelijke informatie over de verschillende tariefopties, wat ik erg prettig vond. Maar toen ik een probleem had met een verkeerde factuur, was het een hele andere story. Ik moest wel 20 minuten aan de lijn hangen voordat ik iemand te spreken kreeg, en zelfs toen duurde het even voordat mijn klacht echt werd opgelost. Het zou top zijn als de wachttijden korter worden en als de medewerkers beter getraind worden om klantgerichte oplossingen te bieden. Ook zou ik graag zien dat de facturering betrouwbaarder is, zodat ik niet steeds dezelfde problemen hoef terug te bellen. Al met al zijn er zeker verbeterpunten, maar ik waardeer wel de snelle contractaanpassingen via de website.
De levering bij T Mobile Thuis was voor mij best vlot. Het pakketje kwam binnen de afgesproken tijd en alles zat netjes in elkaar. Toch had ik een tijdje moeten wachten voordat de internetverbinding echt stabiel was – dat was wel frustrerend. Toen ik iets terug wilde sturen, liep het wat stroef met de klantenservice; ik stond wel een half uur aan de lijn. Het zou top zijn als ze hun responstijden konden verkorten en beter communiceren over de status van leveringen en retouren. Aan de positieve kant vond ik de app super handig om alles bij te houden, al zou de wifi-verbinding soms sterker moeten zijn. Al met al een goede ervaring, maar met zeker ruimte voor verbetering.
Ik vind de reputatie van T-Mobile Thuis echt goed. Sinds ik overstapte, heb ik nauwelijks verbindingsproblemen gehad en de snelheid is meestal precies wat ze beloven. Een keer had ik tijdens een belangrijke videovergadering toch wat haperingen, maar de klantenservice reageerde snel en loste het binnen een paar uur op. Toch zou het fijn zijn als ze hun klantenservice nog wat toegankelijker maken, vooral tijdens drukke tijden. Ook zouden duidelijkere informatie over contractvoorwaarden helpen, zodat er minder verwarring ontstaat. Over het algemeen ben ik erg tevreden en voel ik dat ik waar krijg voor mijn geld.
Zelf vind ik het echt top dat T Mobile Thuis zo bezig is met innovatie en duurzaamheid. Sinds ik hun app gebruik, kan ik makkelijk mijn energieverbruik bijhouden en zie ik waar ik nog kan besparen. Een voorbeeld: ik merkte dat ik veel energie verspilde door oudere apparaten, en dankzij de tips in de app heb ik efficiëntere opties kunnen kiezen. Het zou nog beter zijn als ze meer duurzame diensten aanbieden, zoals integratie met zonnepanelen of meer partnerschappen met groene energiebronnen. Ook zou de app sneller kunnen werken, want soms duurt het even voordat alles laadt. Maar over het algemeen waardeer ik hun inzet voor een duurzamere toekomst en hoe ze technologie inzetten om dat mogelijk te maken.
Ik ben best tevreden met de aanbiedingen van T-Mobile Thuis. Vooral de gratis stroom in het weekend vind ik super handig, dat helpt echt om wat te besparen. Toch zou ik graag vaker tijdelijke promoties zien, zoals korting bij het afsluiten van een langer contract of extra data bij hun internetplannen. Ook zou het leuk zijn als ze loyaliteitsklanten extra exclusieve deals aanbieden. Over het algemeen bieden ze goede prijzen en aantrekkelijke deals die mijn energierekening flink hebben verlaagd, maar er is zeker ruimte voor nog meer variatie en beloningen voor trouwe klanten.
Nieuwste reviews
Neem geen Budget alles in 1!
Neem geen Budget alles in 1!
Vanaf het begin, nu ruim half jaar geleden, ben ik bezig om goed stabiel internet te krijgen. Zonder resultaat. Oplossingen waar budget mee komt zijn steeds hetzelfde en werken niet. Heel veel tijd en energie in gestoken. Moeilijk bereikbaar, lange wachttijden. Afspraken worden niet nagekomen.
Kan ook nog steeds niet inloggen op mijnbudget.
Uiteindelijk afgelopen vrijdag mail gekregen dat mijn klacht gesloten is omdat ik niet reageer!! Heb geen gemiste oproepen, heb zelf heel vaak geprobeerd contact op te nemen. Via mail, chat en telefonisch. Krijg de juiste persoon niet te pakken.
Ik kan weggaan maar dan moet ik voor de resterende maanden 50% betalen. Dacht het niet!! Inmiddels in gebreke gesteld en heb ik de overeenkomst eenzijdig ontbonden. Benieuwd of daar nu netjes op gereageerd wordt.
Ook net abo met andere provider afgesloten die afspraken wel nakomt en wel levert.
Zoek aub een andere provider op dan Budget! Zolang het werkt, werkt het. Maar als je een probleem hebt kom je er niet doorheen! Service is bedroevend en afspraken worden niet nagekomen.
En voor Budget, bij mijn svp geen reactie plaatsen dat ik contact op kan nemen. Heb ik al zo vaak tevergeefs gedaan. Als jullie de zaak netjes af willen handelen, neem dan contact met mij op!! Geef fouten eens toe en los het op!!
Waardeloos bedrijf! Ik zou aangesloten worden op alles in 1. Dit is dus niet gebeurd. Klantenservice heel slecht bereikbaar. Lange wachttijd en alleen op ma t/m vrijdag tussen 9 en 17.00. Zou een noodpakket krijgen voor internet en ondanks meerdere beloften nooit gekomen. Laatste keer bellen zeggen doodleuk dat het geannuleerd is zonder enig overleg. Heb al 10 dagen geen internet, tv en telefoon. Heb opgezegd. Wordt nooit meer klant
PSA: T-mobile home internet sucks. @tmobile do better. Being a past employee and being a customer for many years, I can honestly say this is your worst product. Starry internet was the same price, but we never had as much issues and your home internet.
als je er genoeg naar luistert ist bijna of tie zn moeder roept #thuisbezorgd
Bruh that wallpaper 🫣 #skibiditoilet #fy #foryou #moneytalkswireless
Slechtste reviews
Hele slechte bereikbaar van de…
Hele slechte bereikbaarheid van de klantenservice. Meer dan 45 minuten in de wacht voorsta je iemand kunt spreken. Chatbox stelt steeds dezelfde vragen en duurt ook eindeloos voordat je met een medewerker kunt chatten. Internetverbinding slecht en wordt er steeds uit gegooid. Dit speelt al maanden. Ben er echt wel klaar mee.
Neem geen Budget alles in 1!
Vanaf het begin, nu ruim half jaar geleden, ben ik bezig om goed stabiel internet te krijgen. Zonder resultaat. Oplossingen waar budget mee komt zijn steeds hetzelfde en werken niet. Heel veel tijd en energie in gestoken. Moeilijk bereikbaar, lange wachttijden. Afspraken worden niet nagekomen.
Kan ook nog steeds niet inloggen op mijnbudget.
Uiteindelijk afgelopen vrijdag mail gekregen dat mijn klacht gesloten is omdat ik niet reageer!! Heb geen gemiste oproepen, heb zelf heel vaak geprobeerd contact op te nemen. Via mail, chat en telefonisch. Krijg de juiste persoon niet te pakken.
Ik kan weggaan maar dan moet ik voor de resterende maanden 50% betalen. Dacht het niet!! Inmiddels in gebreke gesteld en heb ik de overeenkomst eenzijdig ontbonden. Benieuwd of daar nu netjes op gereageerd wordt.
Ook net abo met andere provider afgesloten die afspraken wel nakomt en wel levert.
Zoek aub een andere provider op dan Budget! Zolang het werkt, werkt het. Maar als je een probleem hebt kom je er niet doorheen! Service is bedroevend en afspraken worden niet nagekomen.
En voor Budget, bij mijn svp geen reactie plaatsen dat ik contact op kan nemen. Heb ik al zo vaak tevergeefs gedaan. Als jullie de zaak netjes af willen handelen, neem dan contact met mij op!! Geef fouten eens toe en los het op!!
Waardeloos bedrijf! Ik zou aangesloten worden op alles in 1. Dit is dus niet gebeurd. Klantenservice heel slecht bereikbaar. Lange wachttijd en alleen op ma t/m vrijdag tussen 9 en 17.00. Zou een noodpakket krijgen voor internet en ondanks meerdere beloften nooit gekomen. Laatste keer bellen zeggen doodleuk dat het geannuleerd is zonder enig overleg. Heb al 10 dagen geen internet, tv en telefoon. Heb opgezegd. Wordt nooit meer klant
Super fijn bedrijf. Energie voor een goede prijs en stimuleert loyaliteit door prettig aanbod te doen voor het komend jaar. Ook het inzicht in het energieverbruik is heel aangenaam.
W
Willibrord van Nispen tot Pannerden5 maanden geleden
KLANTENSERVICE VRAAG GESTELD KREEG BINNEN 3 DAGEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG BEANTWOORD DOOR SABRINA.PRIMA OM ZO SNEL TE ANTWOORDEN.DAT IS KLANTGERICHT WERKEN.