Persoonlijk vind ik de reviews over Swarovski echt een beetje een achtbaan. Sommige mensen zijn superblij met de schitterende ontwerpen en snelle levering, maar dan hoor je ook wel eens dat de kwaliteit niet altijd top is of dat de klantenservice niet vriendelijk genoeg is. Bijvoorbeeld, ik las dat een klant problemen had met het terugsturen van een sieraad en dat het personeel onbeleefd was. Ik denk dat Swarovski echt kan werken aan een consistenter productaanbod en investeren in betere training voor hun medewerkers. Ook zou het fijn zijn als de bezorgtijden betrouwbaarder worden. Zo kunnen ze meer mensen tevreden stellen en de negatieve ervaringen verminderen.
De door ons geselecteerde videos.
Testing SWAROVSKI for REAL or FAKE Diamonds
Best Product Review - Swarovski Riflescope Z5 5 25x52 BT
Is Swarovski Jewelry Worth It? It Totally...
Ik ben eigenlijk best tevreden over de kwaliteit van mijn Swarovski-sieraden. De kristallen schijnen mooi en tot nu toe heb ik geen last gehad van slijtage. Toch heb ik gehoord dat sommige ringen verroesten of dat stenen loskomen, wat natuurlijk heel frustrerend is. Het zou echt helpen als Swarovski wat strengere kwaliteitscontroles zou invoeren om zulke problemen te voorkomen. Ook vind ik de garantieperiode wat kort. Een langere garantie of het dekken van reparaties zou een groot pluspunt zijn, zodat je langer zorgeloos van je aankoop kunt genieten.
Persoonlijk vind ik dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Swarovski best wel in balans is. Ik heb bijvoorbeeld een prachtige ketting gekocht die echt lang meegaat en er altijd glansvol uitziet, wat het bedrag waard maakt. Aan de andere kant merkte ik dat sommige ringen wat prijzig waren voor wat je krijgt, vooral als je kijkt naar de materialen. Een verbetering zou zijn als Swarovski meer betaalbare opties aanbiedt zonder al te veel in te boeten aan kwaliteit. Ook zou het fijn zijn als ze flexibeler worden met terugbetalingen, zodat je je aankoop met meer vertrouwen kunt doen. Over het algemeen denk ik dat je voor de juiste stukken zeker krijgt waarvoor je betaalt, maar er is ruimte voor wat meer variatie in prijs en service.
Mijn ervaring met de klantenservice van Swarovski was echt een rollercoaster. Toen ik een ring moest laten repareren, was de medewerker super vriendelijk en kreeg ik snel een oplossing. Dat hielp echt! Maar een paar maanden later probeerde ik een terugbetaling te regelen en het duurde eieren te breken om iemand te spreken. De wachttijden waren lang en het voelde alsof mijn klacht niet serieus werd genomen. Het zou top zijn als Swarovski consistentie in hun service kan brengen, bijvoorbeeld door medewerkers beter te trainen in klantvriendelijkheid en de wachttijden te verkorten. Zo voelt elke klant zich gewaardeerd, ongeacht het probleem.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Swarovski was best wisselvallig. Toen ik mijn eerste bestelling plaatste, kwam alles verrassend snel binnen, wat super was. Maar een keer duurde het twee weken voordat mijn tweede pakketje aankwam, en ik kreeg er geen updates van. Toen ik iets wilde retourneren, merkte ik dat het proces ingewikkeld was. Het kostte veel tijd voordat ik mijn geld terug kreeg en de communicatie was slecht. Ik zou graag zien dat Swarovski hun verzendinformatie duidelijker maakt en een makkelijker retourproces introduceert. Bijvoorbeeld, een duidelijke track & trace voor retourzendingen en snellere terugbetalingen zouden echt een groot verschil maken.
In mijn ervaring met Swarovski is de reputatie best gemengd. Toen ik laatst een bezoek bracht aan een van hun winkels, merkte ik dat het personeel niet zo vriendelijk was als ik had gehoopt. Ze leken gehaast en namen niet echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Dat vond ik jammer, want het voelde niet zoals ik gewend ben van andere sieradenwinkels. Aan de andere kant moeten we wel erkennen dat de kwaliteit van hun kristallen echt indrukwekkend is. De keuze aan producten is mooi en ik heb echt wat stof tot nadenken gehad bij het uitzoeken van een cadeau. Een verbetering zou zijn dat ze investeren in betere training voor hun medewerkers, zodat de klantenservice net zo sprankelend is als hun producten. Ook zou het fijn zijn als ze transparanter zijn over levertijden en beschikbaarheid, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Al met al denk ik dat Swarovski met wat aanpassingen hun reputatie kan versterken en een aangenamere winkelervaring kan bieden.
Persoonlijk vind ik dat Swarovski nog echt kan verbeteren op het gebied van duurzaamheid en innovatie. Ik heb gemerkt dat veel van hun producten nog steeds gemaakt worden met materialen die niet super milieuvriendelijk zijn. Het zou echt top zijn als ze vaker gerecyclede materialen zouden gebruiken of minder verpakkingen zouden inzetten. Ook op het gebied van innovatie zie ik dat andere merken al slimme dingen doen, zoals sieraden met tech-integraties, terwijl Swarovski daar nog wat achterloopt. Ik hoop echt dat ze hier snel stappen in gaan maken, want hun designs zijn zo mooi dat het jammer zou zijn als ze niet ook duurzaam en vernieuwend worden.
Ik vind de aanbiedingen bij Swarovski meestal echt goed. Een paar keer heb ik er mooie sieraden kunnen scoren voor een flink stuk minder dan normaal, wat altijd fijn is. Wat ik wel zou veranderen, is dat er soms een gratis hanger bij een aankoop zou kunnen komen – dat lijkt me een leuk extraatje. Daarnaast vind ik het ophalen van het jaarlijkse SCS-geschenk vaak wat lastig geregeld in de winkel. Misschien kunnen ze dat makkelijker maken, bijvoorbeeld via een online afspraak. Over het algemeen zijn de promoties aantrekkelijk, maar met deze kleine verbeteringen zou het nog beter kunnen.
Nieuwste reviews
Verschrikkerlijke service
Verschrikkerlijke service. Armand van 100€ breekt af na 1,5 week gedragen te hebben en zeggen en dat is dan je eigen schuld. Je kan je geld net zo goed weggooien
Zolang Roermond bestaat kom ik er supergraag maar Swarovski moet zijn personeel een cursus beleefdheid aanleren. Ben nog nooit zo brutaal behandeld geworden zoals daar. 1 ze wou niks verkopen ze keek naar ons neer en zwaaide met haar hand dat we moesten vertrekken en lachten ons ook nog uit. En dan nog haar collega die nog even wou zeggen dat zij brutaler en onbeleefder kon zijn.
En dit omdat ik vroeg of volgende week late night shopping was en zei antwoorde dat ze het niet wist. Gewoon asocial ongemanierd personeel geen voorkomen 0,0 keer ze eerst een opleiding beleefdheid.
Dit bedrijf is 0 sterren waard. Wij hebben bij swarovski bataviastad een aankoop gedaan. Echter had de winkelmedewerkster een andere kleur van het gewenste product aan ons verkocht die duurder was. De medewerkster zei dat wij het verschil terug zouden krijgen aangezien het haar eigen fout was, alleen moest ze haar manager bellen voor toestemming. De manager, Najda Aouineti, heeft geweigerd het geld te retourneren en zei dat we maar een andere dag terug moesten komen wetend dat wij niet uit de nabije omgeving komen. Door de slechte service wilden we het product volledig retourneren, maar Najda had opgehangen en was vanaf dat moment niet meer bereikbaar voor de medewerkster. Najda is een incapabele manager die de klant niet tegemoet wil komen mbt een probleem dat veroorzaakt is door haar medewerkster en laat daarbij haar medewerkster met alle problemen zitten. Ivm de sluitingstijd waren wij genoodzaakt het product mee te nemen en zelf maar een oplossing te vinden voor het probleem dat door dit incompetente en klantonvriendelijke bedrijf is veroorzaakt.
Replying to @Gosia Królak As requested! Here’s my opinion on Swarovski jewellery based on my experience in the jewellery industry!
Imagine thinking you got quality jewelry because it was expensive only for it to tarnish 😭 quite those big brands that will sell you cheap alloys branded as quality. If you are looking for affordable jewelry thats loosk Beautiful and wont turn this is for you 🥰
💎 Swarovski’s re-brand is a unique combination of timeless elegance and modern imagery. 💎 With the continuous change in the beauty industry,
Slechtste reviews
Nooooooit meer Swarovski
Vandaag voor de 5e keer terug geweest met gouden ketting en kristallen inleg, omdat de kristallen steentjes eruit blijven vallen. Ook van dit 5e exemplaar dat ik cadeau heb gekregen van mijn vriend. Extra balen en pijnlijk! Eerste keer op laten sturen, om te laten maken. Daarna steeds een nieuw exemplaar ontvangen. Steeds weer een hoop gedoe en weer uitleg, zonder dat je tevreden de winkel verlaat. Vandaag ook weer, zeer teleurstellend. Goud gaat uit de collectie, dus wat moet ik ter vervanging kiezen als dit item steeds weer dezelfde constructiefout laat zien? Dus uit nood maar een ander item gekozen, maar dat was maar omdat er weinig andere keus is in goud. Geen geld terug, geen tegoedbon, geen tegemoetkoming in de reis-, teleurstelling-, extra bezoek, tijdkosten. Dit is niet de policy van de zaak, want het eindtotaal van de kas moet kloppen!! Wat een enorme teleurstelling!!! Ik kom hier noooooooit meer terug!!! En mijn vriend koopt nooooooooit meer iets van Swarovski!! Zegt het voort!!
We hadden een paar maanden geleden een ring gekocht voor mijn dochter voor Kerst. Ze was mee, had gepast, maar kreeg m met Kerst pas. Toen bleek dat we de verkeerde maat hadden meegekregen, drie maten te groot. Helaas was de ring er niet meer in haar maat in de winkel. Ondanks dat de omruiltermijn al lang voorbij was, kregen we een tegoedbon om hem via de webshop waar hij nog wel in haar maat was te bestellen. Dat hebben we meteen gedaan en ze is helemaal blij dat ze hem toch kan dragen nu.