Mijn indruk van Swarovski

Persoonlijk vind ik de reviews over Swarovski echt een beetje een achtbaan. Sommige mensen zijn superblij met de schitterende ontwerpen en snelle levering, maar dan hoor je ook wel eens dat de kwaliteit niet altijd top is of dat de klantenservice niet vriendelijk genoeg is. Bijvoorbeeld, ik las dat een klant problemen had met het terugsturen van een sieraad en dat het personeel onbeleefd was. Ik denk dat Swarovski echt kan werken aan een consistenter productaanbod en investeren in betere training voor hun medewerkers. Ook zou het fijn zijn als de bezorgtijden betrouwbaarder worden. Zo kunnen ze meer mensen tevreden stellen en de negatieve ervaringen verminderen.

De door ons geselecteerde videos.


Testing SWAROVSKI for REAL or FAKE Diamonds
Best Product Review - Swarovski Riflescope Z5 5 25x52 BT
Is Swarovski Jewelry Worth It? It Totally...

Nieuwste reviews

Verschrikkerlijke service

Verschrikkerlijke service. Armand van 100€ breekt af na 1,5 week gedragen te hebben en zeggen en dat is dan je eigen schuld. Je kan je geld net zo goed weggooien

G
Ghis 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zolang Roermond bestaat kom ik er…

Zolang Roermond bestaat kom ik er supergraag maar Swarovski moet zijn personeel een cursus beleefdheid aanleren. Ben nog nooit zo brutaal behandeld geworden zoals daar. 1 ze wou niks verkopen ze keek naar ons neer en zwaaide met haar hand dat we moesten vertrekken en lachten ons ook nog uit. En dan nog haar collega die nog even wou zeggen dat zij brutaler en onbeleefder kon zijn. En dit omdat ik vroeg of volgende week late night shopping was en zei antwoorde dat ze het niet wist. Gewoon asocial ongemanierd personeel geen voorkomen 0,0 keer ze eerst een opleiding beleefdheid.

D
Dimi 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Dit bedrijf is 0 sterren waard

Dit bedrijf is 0 sterren waard. Wij hebben bij swarovski bataviastad een aankoop gedaan. Echter had de winkelmedewerkster een andere kleur van het gewenste product aan ons verkocht die duurder was. De medewerkster zei dat wij het verschil terug zouden krijgen aangezien het haar eigen fout was, alleen moest ze haar manager bellen voor toestemming. De manager, Najda Aouineti, heeft geweigerd het geld te retourneren en zei dat we maar een andere dag terug moesten komen wetend dat wij niet uit de nabije omgeving komen. Door de slechte service wilden we het product volledig retourneren, maar Najda had opgehangen en was vanaf dat moment niet meer bereikbaar voor de medewerkster. Najda is een incapabele manager die de klant niet tegemoet wil komen mbt een probleem dat veroorzaakt is door haar medewerkster en laat daarbij haar medewerkster met alle problemen zitten. Ivm de sluitingstijd waren wij genoodzaakt het product mee te nemen en zelf maar een oplossing te vinden voor het probleem dat door dit incompetente en klantonvriendelijke bedrijf is veroorzaakt.

R
Rashieda Biharie 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Swarovski.


Replying to @Gosia Królak As requested! Here’s my opinion on Swarovski jewellery based on my experience in the jewellery industry!

Imagine thinking you got quality jewelry because it was expensive only for it to tarnish 😭 quite those big brands that will sell you cheap alloys branded as quality. If you are looking for affordable jewelry thats loosk Beautiful and wont turn this is for you 🥰

💎 Swarovski’s re-brand is a unique combination of timeless elegance and modern imagery. 💎 With the continuous change in the beauty industry,

Slechtste reviews

Nooooooit meer Swarovski

Vandaag voor de 5e keer terug geweest met gouden ketting en kristallen inleg, omdat de kristallen steentjes eruit blijven vallen. Ook van dit 5e exemplaar dat ik cadeau heb gekregen van mijn vriend. Extra balen en pijnlijk! Eerste keer op laten sturen, om te laten maken. Daarna steeds een nieuw exemplaar ontvangen. Steeds weer een hoop gedoe en weer uitleg, zonder dat je tevreden de winkel verlaat. Vandaag ook weer, zeer teleurstellend. Goud gaat uit de collectie, dus wat moet ik ter vervanging kiezen als dit item steeds weer dezelfde constructiefout laat zien? Dus uit nood maar een ander item gekozen, maar dat was maar omdat er weinig andere keus is in goud. Geen geld terug, geen tegoedbon, geen tegemoetkoming in de reis-, teleurstelling-, extra bezoek, tijdkosten. Dit is niet de policy van de zaak, want het eindtotaal van de kas moet kloppen!! Wat een enorme teleurstelling!!! Ik kom hier noooooooit meer terug!!! En mijn vriend koopt nooooooooit meer iets van Swarovski!! Zegt het voort!!

R
Raymond Krebbers 6 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Pakket niet ontvangen en met de…

Pakket niet ontvangen en met de klantenservice is geen contact te krijgen. Zwaar opgelicht door dit bedrijf

J
Jelmer 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Armband gekocht 120 euro

Armband gekocht 120 euro. Schakel laat los, is niet meer te maken. Eén jaar plezier van gehad. Slechte prijs/kwaliteitverhouding.

V
Vkb 2 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Maandag 13 november in de Swarovski…

Maandag 13 november in de Swarovski winkel Amstelveen geweest. Heel vriendelijk geholpen bij de aankoop van de swarovski kerst jaarsterren 2023.

S
SR 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Heel lief personeel was bereid om te…

Heel lief personeel was bereid om te helpen

N
Nikki 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Supergoede service

We hadden een paar maanden geleden een ring gekocht voor mijn dochter voor Kerst. Ze was mee, had gepast, maar kreeg m met Kerst pas. Toen bleek dat we de verkeerde maat hadden meegekregen, drie maten te groot. Helaas was de ring er niet meer in haar maat in de winkel. Ondanks dat de omruiltermijn al lang voorbij was, kregen we een tegoedbon om hem via de webshop waar hij nog wel in haar maat was te bestellen. Dat hebben we meteen gedaan en ze is helemaal blij dat ze hem toch kan dragen nu.

H
Harriet 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review