![]()
Fun-en-feest: Superprijzen of Verborgen Valkuilen? Ontdek Wat Klanten Zeggen!
Mijn indruk van Fun-en-feest
Ik vond het bestellen op Fun-en-feest eigenlijk vrij soepel, maar ik heb wel gemerkt dat de levertijd soms langer is dan verwacht. Een keer kwam er een decorstuk beschadigd aan, maar gelukkig hadden ze het snel gereageerd en vervangen zonder gedoe. Toch zou het top zijn als ze transparanter zijn over de verzendstatus, zodat je beter weet waar je aan toe bent. Ook de retourkosten zitten best hoog, wat een beetje afschrikkend werkt. Al met al ben ik tevreden met de prijzen en het assortiment, maar er is nog ruimte voor verbetering in de klantenservice en communicatie.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Aanrader!
De bestelling was snel en netjes geleverd. Even contact gehad met de klantenservice ivm vraag over het artikel en zeer snel geholpen. Aanrader!
2 weken te laat geleverd!!!
Grappige tekst tas voor vrouw die 50 wordt op 1aug. besteld, om op 5 aug. cadeau te kunnen geven, zou direct geleverd worden, maar helaas pas op 18 aug. ontvangen!!! Via Bol.com besteld, en daar ook review achter gelaten, maar nooit een reactie ontvangen.
Onze Tiktok aanraders over Fun-en-feest.
#postwagen #partycentrumdepostwagen #tolbert
Fun fete fiesta pt II Nov 4thhh @wolmers girls school Save e dateee🆙🆙
Slechtste reviews
Bestellingen werden op verkeerde adressen bezorgd, ondanks duidelijke bevestigingmails met daarin juiste bezorgadressen
Laatst heb ik bij Fun & Feest Megastore 17 springtouwen besteld voor mijn collega's die momenteel genoodzaakt zijn thuis te werken vanwege het coronavirus. De springtouwen waren dus een leuk kleinigheidje om te zorgen dat iedereen thuis ook fit en actief blijft. Voordat ik ging bestellen heb ik twee keer telefonisch contact gehad met het bedrijf om ervoor te zorgen dat alles goed zou gaan. Het was de bedoeling dat elk springtouw naar een ander huisadres verstuurd werd, ik ben dan ook ruim een uur bezig geweest om achter elkaar 17 losse bestellingen te plaatsen met telkens een andere naam en adres. Echter, toen ik van de eerste 9 bestellingen een bevestigingsmail ontving dat ze verstuurd werden, zag ik dat de 9 springtouwen naar het adres van één collega gingen. Dit was uiteraard niet de bedoeling. Ik heb hierover gelijk contact opgenomen waarna mij, op een klantonvriendelijke wijze, werd medegedeeld dat er tijdens het plaatsen van de bestellingen iets niet goed was gegaan. Dit vond ik heel bijzonder aangezien ik van elke bestelling een duidelijke bevestigingsmail heb ontvangen, met daarin de juiste naam en het juiste bezorgadres van degene. Uiteindelijk heeft die ene collega zelf de springtouwen doorgestuurd naar de collega's waarvoor het bedoeld was, wat nog eens 58,00 kostte. Ik had het heel netjes en professioneel gevonden als het bedrijf, vanwege het ongemak, de extra verzendkosten had vergoed. Echter werd er alleen een tegoedbon aangeboden t.w.v. 15,00. Hier hebben we niets aan omdat we, vanwege deze vervelende situatie, nooit meer bij dit bedrijf een bestelling gaan plaatsen. Heel jammer en teleurstellend…
Bestelling niet ontvangen
4 dagen geleden een aantal dingen voor valentijn besteld. Het pakket is niet aangeboden bij post.nl en er zou iets mis gegaan zijn. Fijn als je hier en dag voor valentijn achter komt en rekent op je bestelling. Als je zekerheid wil, dan moet je zeker niet bij fun en feest zijn. Voor mij nooit meer.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Aanrader!
De bestelling was snel en netjes geleverd. Even contact gehad met de klantenservice ivm vraag over het artikel en zeer snel geholpen. Aanrader!
Gewoon een feestje!
Feestcostuum besteld. Kreeg ik een hele tijd later mail over, dat er in de batch kwalitatief foute items zaten, of ik het even wilde controleren. Nog een keer goed gekeken, was gewoon in orde. Top dat ze pro actief met je contact opnemen bij mogelijke problemen. Verzending ook tijdig.
Service met een hele grote S!
Service met een hele grote S! Ik had via bol.com een mok besteld waarvan de letters niet zo goed gedrukt waren. Nadat ik een mok had ontvangen waarvan de letters niet zo goed gedrukt waren, stuurde ik de klantenservice een mail. Ik werd snel terug gemaild met excuses met de boodschap dat mij een nieuwe mok werd toegezonden. De mok die ik al had ontvangen mocht ik houden of weggooien. De volgende dag had ik mijn nieuwe mok al in huis :-). Bedankt Svetlana en Manon van de klantenservice Fun en Feest. Jullie klantenservice is echt een feestje! Vriendelijke groeten, M & R D.