Ik vond zelf dat Tomzorg best goed in elkaar zat. Mijn rollator is echt stevig en super comfortabel, precies wat de reviews beloven. Toch ontbrak er een onderdeel bij mijn levering, wat wel vervelend was. Het kostte ook langer dan ik had verwacht om mijn terugbetaling te krijgen, dat kan zeker beter. Aan de positieve kant was de klantenservice vriendelijk en behulpzaam toen ik contact opnam. Ze hielpen me snel met mijn vragen. Al met al ben ik tevreden met de prijs-kwaliteitverhouding, maar ik hoop dat Tomzorg wat sneller kan zijn met leveringen en beter kan zorgen dat alles compleet aankomt.
De door ons geselecteerde videos.
Rollz Motion De Rollz Motion: rollator en duwstoel in één | Tomzorg.nl
Kneewalker | Tomzorg.nl
Rollator XS Kees - voor personen onder de 1.60m | Tomzorg.nl
Ik ben echt tevreden met de rollator van Tomzorg, hij is super stevig maar toch licht genoeg om makkelijk mee te bewegen. Toen ik hem thuis ontving, merkte ik dat er een onderdeel miste, wat best vervelend was. Gelukkig reageerde de klantenservice snel en kregen we het snel opgelost. Toch zou het top zijn als ze beter controleren of alle onderdelen erbij zitten voordat ze verzenden. Ook de garantie was een beetje onduidelijk voor mij, het zou handig zijn als ze duidelijkere informatie geven over wat precies gedekt wordt. Over het algemeen is de kwaliteit goed, maar er is ruimte voor verbetering in de service rondom garantie en leveringen.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van Tomzorg over het algemeen prima. Toen ik een rollator kocht, merkte ik dat hij stevig en licht was, en zeker betaalbaarder dan vergelijkbare modellen elders. Ook de snelle levering was een pluspunt. Toch viel me op dat de Nederlandse handleiding wat kort was. Het zou fijn zijn als Tomzorg meer gedetailleerde instructies in het Nederlands zou aanbieden. Daarnaast duurde het even voordat mijn terugbetaling werd verwerkt toen ik een product retour moest sturen. Een snellere afhandeling van terugbetalingen zou echt een verbetering zijn. Al met al ben ik tevreden, maar met een paar aanpassingen kan het nog beter.
Mijn ervaring met de klantenservice van Tomzorg was helaas teleurstellend. Toen ik een probleem had met een bestelling, kregen mijn e-mails maandenlang geen reactie. Uiteindelijk belde ik op, maar aan de andere kant zat iemand die nauwelijks kon helpen en alles veralgemeende antwoorden gaf. Het zou echt beter zijn als ze sneller reageren en hun medewerkers beter trainen om echt naar je problemen te luisteren en oplossingen te bieden. Ook was de retourprocedure super onduidelijk, ik moest meerdere keren langs hun website ploeteren om te vinden hoe ik iets terug kon sturen. Een simpelere en duidelijkere uitleg zou veel helpen voor klanten die nieuwer zijn.
Toen ik bij Tomzorg iets bestelde, was de levering eigenlijk best soepel. Ik kreeg meteen updates via mail, wat me geruststelde dat alles goed ging. Het assortiment was ook super uitgebreid, dus ik vond makkelijk wat ik nodig had. Maar toen ik later iets anders wilde bestellen, duurde het ineens veel langer voordat het aankwam. Dat was een beetje frustrerend. Bovendien was het niet helemaal duidelijk wat de retourkosten waren toen ik een product wilde terugsturen. Het zou fijn zijn als Tomzorg dat transparanter maakt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook zouden ze de leverdata wat nauwkeuriger kunnen communiceren, zodat je beter weet wanneer je pakketje echt aankomt. Al met al werkt het meestal goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering!
Mijn ervaring met Tomzorg is best wisselvallig. Aan de ene kant ging mijn bestelling supersnel en was alles goed verpakt, wat ik echt waardeerde. Maar toen ik later een vraag had over een product, duurde het veel te lang voordat ik een reactie kreeg, en kreeg ik niet echt geholpen. Het zou top zijn als Tomzorg hun klantenservice kan verbeteren door sneller te reageren en beter te trainen, zodat je echt geholpen wordt als er iets misgaat. Ook zou meer transparantie over hun bedrijfsvoering helpen, vooral met het nieuws over het faillissement, zodat klanten weten waar ze aan toe zijn.
Ik vind dat Tomzorg echt voorop loopt op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Neem bijvoorbeeld hun nieuwe lichtgewicht rollators die niet alleen makkelijk op te bergen zijn, maar ook gemaakt zijn van gerecyclede materialen. Dat vind ik super! Ook hun slimme productvideo's helpen echt om alles beter te begrijpen. Toch zou het nog top zijn als ze meer investeren in zonne-energie voor hun productieprocessen. Al met al ben ik erg blij met hoe ze duurzaamheid combineren met praktische innovaties.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Tomzorg over het algemeen best goed. Toen ik laatst een korting scoorde op een prachtig orthopedisch matras, was dat echt een pluspunt. Het is fijn dat er zowel budgetvriendelijke als luxere opties beschikbaar zijn. Toch heb ik gemerkt dat soms de levering van de promotieproducten wat traag kan zijn. Het zou top zijn als Tomzorg hier wat sneller in kan worden, zodat je sneller van je deal kunt genieten. Ook zou ik graag meer exclusieve deals zien voor vaste klanten, dat zou het shopervaring echt verbeteren.
Nieuwste reviews
Tevreden
Voorheen kocht ik hier wat hulpmiddelen; nu vergelijken ze hulpmiddelen. Ik vond snel en goed wat ik nodig had.
Geweldige Expertise En Productlijn - Mijn Ervaring Met Tomzorg
Ik ben zeer tevreden over mijn recente ervaring met Tomzorg. Ik was op zoek naar een verzorgingsproduct en had geen idee waar ik moest beginnen bij het zoeken naar de ideale optie. Gelukkig kwam ik terecht op de website van Tomzorg, waar hun experts me enorm hebben geholpen.
Allereerst viel me op dat hun website heel makkelijk te navigeren is en dat er veel informatie beschikbaar is over verschillende opties voor verzorgingsproducten. Maar wat ik echt geweldig vond, was hoe vriendelijk en geduldig de experts waren toen ik contact met hen opnam via e-mail om meer informatie te krijgen over welk product het beste zou aansluiten bij mijn behoeftes.
Ze gaven duidelijke uitleg over verschillende producten, inclusief hun eigenschappen en prijsklasse. Ik voelde me nooit gehaast of onder druk gezet om iets te kopen; integendeel werden al mijn vragen volledig beantwoord zodat ik goed geïnformeerd kon beslissen welke items geschikt waren voor mij.
Uiteindelijk heb ik precies gevonden waarnaar ik zocht dankzij Tomzorg's expertise en uitgebreide assortiment aan verpleeg- & Zorghulpmiddelen accessoires! Als je ooit hulp nodig hebt bij het vinden van het juiste verzoringsproduct dan kan niet anders dan Tomzog sterkste aanraden!
TOM Zorggroep heeft samen met alleenjijbepaaltwiejebent een event georganiseerd voor de Dordrechtste Ondernemersvereniging. we hadden leuke sport en spel activiteiten en daarnaast ex profvoetballer Romano Denneboom die zijn inspirerende verhaal met ons deelde. wij zijn TOM
Onze stagiair @Sevnsonhuhuhu is deze week bij de John F Kennedy school in Dordrecht. Wij zijn TOM
Bestel jouw Handig Boekje via www.angggilavpk.com 🩷🤝 #zorg
Slechtste reviews
Tom Zorg: Formeel garantie maar geen service
Let's Go Indoor, bewust in de winkel aangeschaft en niet via internet besteld. Geweldige rollator maar van meet af aan werkt de rem slecht en binnen 6 maanden raken er schroeven los en valt er een wiel vanaf. Kan gebeuren. Maar dan: hoop gevestigd op garantie en de 'vriendelijke assistent' van de site. Niets van dit alles. De 86 jarige die geen auto meer rijdt mag de rollator naar Breukelen brengen, en later na reparatie weer ophalen. Dat betekent in zijn geval 2 keer iemand inhuren voor een dagdeel en 2 ritten van elk 140 km. Zelfs op de suggestie om in Breukelen op de reparatie te kunnen wachten, wordt aanvankelijk wèl maar uiteindelijk niet ingegaan.
Heel slecht. artikel retour gebracht.maar steeds geen geld terug gekregen. Reageren niet op mails en telefonisch contact met klantenservice levert ook niks op. Zeggen steeds het te moeten doorgeven aan administratie masr er gebeurt niets
Resultaat na 7 weken.. niets! Pas na contact met consumentenbond wordt er ineens wel retour bevestigd en betaald.
Een veilige en betrouwbare leverancier voor het bestellen van een rollator
Juli 2021 bestelde ik de rollator Gigo. Deze was op dat moment niet te leveren wegens de grote vraag hiernaar. Slechts zo'n 2-3 weken later kreeg ik bericht dat hij weer op weer op voorraad was. Ik bestelde en betaalde hem direct en het duurde heel kort voordat hij werd geleverd. M.a.w. heel duidelijke website, makkelijk te bestellen en de levering, bevestiging en betaling verliepen allemaal veilig. De video op de website was heel duidelijk, kortom ik ben uitermate tevreden.
mooie rollator, werk voor mij prima. Mijn vorige rollator, zelfde type heb in 2,5 jaar gebruikt. omdat ik een hond heb moet deze een paar keer per dag worden uitgelaten. Ik heb berekend dat ik met mijn vorige rollator ongeveer 600 Km, heb gelopen. Een geluk bij een ongeluk hebben mijn benen hetzelfde aantal km gelopen {slechte knie en heup}