SteelSeries

8.5

SteelSeries

Gamen, we doen het steeds meer en steeds vaker. Of je nou via een pc, laptop of console speelt om het beste uit jezelf te halen heb je de juiste gaming gerelateerde producten nodig. Vandaag de dag zijn dat er veel: headsets, keyboards, muizen en nog veel meer. Tijdens je zoektocht naar de perfecte game-artikelen ben je SteelSeries misschien tegengekomen. Een Deens merk dat al 20+ jaar bezig is met het ontwerpen en maken van producten voor gamers.

Voordat je nou daadwerkelijk echt die nieuwe headset of muis koopt wil je wel zeker weten dat SteelSeries aan je eisen gaat voldoen. Wellicht dat de klantenservice en klantvriendelijkheid ook een belangrijke rol spelen voor jou. Hoe ervaren consumenten die al eens besteld hebben bij SteelSeries het bedrijf eigenlijk? Om daar een betere kijk op te krijgen, kan je op ons review platform, reviews en beoordelingen over SteelSeries vinden.

Over SteelSeries

SteelSeries is een van origine Deens bedrijf, opgericht in 2001 door, Jacob Wolff-Petersen. Het bedrijf is gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van game-artikelen. Het is de missie van SteelSeries om het beste uit je spelerservaring te halen, dit met de hulp van de producten die ze op de markt brengen. Het bedrijf richt zich op het ondersteunen van gamers over heel de wereld. Van sponsoring van esports atleten, tot het helpen van casual spelers.

Vandaag de dag is het bedrijf dus ook bezig om de gamesmarkt uit te breiden dat doen ze dan ook met zo’n 100 medewerkers. Het bedrijf heeft dan ook een sterke visie op de game industrie: ‘’Videogames zijn geweldig. Er is geen limiet aan hoe geweldig ze kunnen zijn. Onze missie is om elke gamer te helpen de grenzen van geweldig te verleggen en zich als een ster te voelen.’’.

Producten en diensten SteelSeries

De onderneming staat onder andere bekend om haar headsets zoals de: SteelSeries Arctis 7, SteelSeries Arctis 5 en SteelSeries Arctis 3. Maar daarnaast gaat het assortiment veel verder dan alleen headsets, ze verkopen namelijk: headsets, SteelSeries keyboards, muismatten, controllers en nog meer. Om je zoektocht naar het ideale product simpeler te maken heeft de site een ingebouwd filter, waar jij je specifieke eisen kunt aanpassen.

Bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. In Europese landen kan je verwachten dat je bestelling wordt bezorgd binnen 2-5 werkdagen. Bezorgingen worden gedaan met UPS. Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen, maar je moet je wel aan bepaalde eisen houden.

Contact

Vragen, klachten of ideeën voor SteelSeries? Dan kan je een van deze methodes gebruiken om contact op te nemen. Op de website van SteelSeries bevinden wij de klantenservice meerdere categorieën aan producten zoals: keyboards en headsets, waar je jouw product zou moeten kunnen terug vinden. Dat is dan ook waar diverse informatie over problemen, maar ook hulp staat om jouw probleem aan te pakken. Daarnaast hebben ze een ingebouwd systeem waar je vragen in kunt typen om hopelijk een antwoord te krijgen.

Reviews en beoordelingen SteelSeries

Al ooit een bestelling bij SteelSeries gemaakt? Dan willen wij weten hoe je game-apperatuur bevallen is. Laat dan hier in de vorm van een recensie achter wat je van ze vond. We willen namelijk dat jij je mening over SteelSeries moet kunnen delen. Zo kunnen andere klanten ook beter inschatten hoe het bedrijf nou daadwerkelijk bevalt. Laat bijvoorbeeld achter hoe je de klantenservice hebt ervaren, of hoe lang het duurde tot je bestelling in huis was. Wil je meer leren over SteelSeries, lees dan op onze website reviews en beoordelingen.

v
van de Plas 1 jaar geleden
8.5
Ik heb onlangs een fantastische ervaring gehad met het bedrijf SteelSeries. Als gamer was ik op zoek naar hoogwaardige randapparatuur en accessoires, en deze website had alles wat ik zocht....

Fantastische Gaming Randapparatuur van SteelSeries

Ik heb onlangs een fantastische ervaring gehad met het bedrijf SteelSeries. Als gamer was ik op zoek naar hoogwaardige randapparatuur en accessoires, en deze website had alles wat ik zocht. Vanaf het moment dat ik hun website bezocht, merkte ik al snel de professionele uitstraling op. De producten waren overzichtelijk gepresenteerd en werden geleverd met gedetailleerde specificaties die me hielpen om weloverwogen beslissingen te nemen bij mijn aankopen. Ik waardeerde ook de diverse betalings- en verzendopties die beschikbaar waren. Maar de grootste verrassing kwam toen mijn bestelling arriveerde. Alles was netjes verpakt, en elk item kwam overeen met zijn online beschrijving - wat vaak niet het geval is bij andere webshops. Bovendien presteren hun producten echt goed in actie. Van mijn gaming muis tot mijn headset tot aan mijn muismat draagt ​​elk item bij aan een vloeiende gameplay-ervaring zonder haperingen of storingen. Overall ben ik zeer tevreden met SteelSeries als bedrijf en haar productaanbod. Het heeft mij voorzien van kwalitatieve gaming randapparatuur die absoluut essentieel is geworden tijdens lange speelsessies

v
van de Plas 1 jaar geleden
6