Persoonlijk heb ik best gemengde ervaringen met BCC. Een keer vond ik een geweldige aanbieding voor een nieuwe blender en de prijs-kwaliteitverhouding klopte helemaal. Maar toen ik een televisie bestelde, liep het gek. De levering duurde veel langer dan beloofd en toen ik problemen had met de garantie, kreeg ik nauwelijks hulp. De klantenservice was vriendelijk, maar het duurde echt te lang voordat alles opgelost was. Ik zou zeker willen dat BCC hun leveringsproces beter op orde heeft en de garantie sneller afhandelt. Ondanks deze ups en downs, vind ik het fijn dat ze vaak goede deals hebben, zolang je maar goed oplet bij je aankoop.
De door ons geselecteerde videos.
Jim Cornette Reviews BCC vs. LIJ on AEW Dynamite
Jim Cornette Reviews The Blood & Guts Match: BCC vs. The Elite on AEW Dynamite
Jim Cornette Reviews Anarchy In The Arena: Elite vs. BCC at AEW Double Or Nothing 2023
Ik vind de productkwaliteit van BCC over het algemeen prima. Toen ik mijn nieuwe wasmachine bij hen kocht, werkte hij meteen vlekkeloos en blijkt hij ook na zes maanden nog perfect te functioneren. De installatie was snel geregeld en de monteur was heel vriendelijk. Wat de garantie betreft, heb ik zelf nog geen problemen gehad, maar ik hoorde van een vriend dat zijn stofzuiger lange tijd gerepareerd moest worden zonder dat er iets duidelijker werd gecommuniceerd. Ik zou BCC graag zien investeren in een snellere en transparantere garantieafhandeling, zodat klanten zeker weten dat ze snel geholpen worden als er iets misgaat. Al met al ben ik tevreden, maar er is altijd ruimte voor verbetering.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij BCC best goed. Toen ik een nieuwe wasmachine kocht, kreeg ik een mooie korting en de machine werkt nu super zonder problemen. Bovendien was de cashback actie een leuke bonus. Echter, de installatiekosten waren iets hoger dan ik had verwacht, wat wel een domper was. Het zou fijn zijn als BCC hierover wat duidelijker communiceert en de kosten transparanter maakt. Ook merkte ik dat de retourprocedure wat traag verliep, dus daar kan zeker verbetering in. Over het algemeen ben ik tevreden met wat ik heb gekregen voor de prijs, maar er zijn zeker nog wat punten waar BCC aan kan werken om de ervaring nog beter te maken.
Mijn ervaring met de klantenservice van BCC was eigenlijk best teleurstellend. Een paar maanden geleden ging mijn vaatwasser ineens kapot en ik belde meteen hun hotline. Eerst moest ik echt lang wachten, bijna 20 minuten voordat iemand opnam. Toen ik eindelijk met een medewerker sprak, leek hij wel druk, maar hij kon me niet meteen helpen en legde uit dat er pas over drie dagen een monteur beschikbaar was. Ik vond het frustrerend dat ik niet meteen een duidelijke oplossing kreeg. Bovendien kreeg ik nauwelijks updates over wanneer de reparatie precies zou plaatsvinden, ondanks dat ik meerdere keren moest bellen om te vragen hoe het ervoor stond. Ik zou BCC aanraden om de wachttijden te verkorten en een betere communicatie te hebben met klanten, zodat je niet steeds zelf het initiatief hoeft te nemen om informatie te krijgen.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij BCC was best wisselvallig. Toen ik een nieuwe koffiezetapparaat bestelde, kwam die super snel aan en was de bezorger echt vriendelijk. Dat was top! Maar toen ik later een lamp wilde terugsturen omdat hij niet paste, liep het een beetje vast. Het duurde weken voordat ik een reactie kreeg over mijn retour, en uiteindelijk duurde de terugbetaling ook langer dan ik had verwacht. Het zou echt handig zijn als BCC de communicatie hierover duidelijker maakt en de verwerkingstijden kan verkorten. Zo wordt de hele ervaring veel soepeler voor de klant.
Ik heb best een wisselende ervaring met de reputatie van BCC. Toen ik laatst een nieuwe televisie kocht, was het in eerste instantie super makkelijk en de prijs leek me eerlijk. Maar toen er iets misging met de levering, duurde het echt lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg. De klantenservice kwam niet echt vriendelijk over en het voelde alsof mijn probleem niet serieus werd genomen. Het zou echt helpen als BCC sneller reageert en vriendelijker is in de communicatie. Aan de positieve kant merk ik dat ze vaak goede aanbiedingen hebben en een ruim assortiment, wat zeker bijdraagt aan hun betrouwbare imago.
Persoonlijk vind ik dat BCC zeker stappen zet op het gebied van innovatie en duurzaamheid, maar er is nog ruimte voor verbetering. Toen ik laatst een nieuwe koelkast bij hen kocht, was ik blij met de energieklasse A+++, wat echt helpt om energie te besparen. Echter, ik merkte dat de uitleg over hoe je oude apparaten kunt terugbrengen voor recycling niet helemaal duidelijk was. Het zou super zijn als BCC dit proces makkelijker en beter zichtbaar maakt, bijvoorbeeld via een duidelijke instructie op hun website of in de winkel. Daarnaast zou ik graag meer slimme apparaten zien in hun assortiment, zoals slimme thermostaten of verlichting, die nog beter bijdragen aan een duurzaam huishouden. Al met al waardeer ik hun inzet, maar met een paar aanpassingen kan het nog beter worden.
Ik vind de aanbiedingen bij BCC meestal echt goed. laatst heb ik bijvoorbeeld een flinke korting gekregen op een nieuwe laptop die ik al een tijdje wilde hebben. Ook de cashbackacties zijn handig, ik heb al wat geld teruggekregen bij mijn laatste aankoop van een wasmachine. Toch zou het handig zijn als de speciale aanbiedingen duidelijker gecommuniceerd worden, soms zie ik ineens een deal voorbijgaan zonder dat ik het doorheb. Daarnaast zou ik het tof vinden als er vaker exclusieve acties zijn voor vaste klanten, zo voel je je echt gewaardeerd. Over het algemeen zijn de aanbiedingen prima, maar met een paar kleine verbeteringen kan het nóg beter.
Nieuwste reviews
Ik heb hier een Sony Smart TV gekocht…
Ik heb hier een Sony Smart TV gekocht maar vind dat hij te duur is voor de kwaliteit. Veel vertraging in t laden en chromecast werkt niet altijd et YouTube afspelen via mijn telefoon. Jammer.
Op 11 mei 2021 sony KE55A87BAEP gekocht. Totaal prijs €1628.90. Tv maart 2024 kapot. Bcc weg. Extra verzekering afgesloten ad €199.95. Harmony Customer Service neemt extra verzekering over. Claim daar ingediend. Tijd in on hold. Maar claim moet ingediend worden bij sony zelf. omdat bcc niet meer bestaat. Zitten nu te kijken naar een klein schermpje. Waardeloze optie extra verzekering. NOOIT meer doen. En Waardeloze tv van sony. Ook NOOIT meer een sony. Troep!
Tv gekocht van 700 moet elke week resetten omdat hij steeds vast loopt was al met twee weken zo.. enige optie wat ze boden was de tv innemen ter reparatie dan zou ik de tv weken kwijt zijn 😄 hele slechte service nare ervaring dus
Onze Tiktok aanraders over bcc ervaringen en reviews van klanten.
Wow another tea review… 3 straight away games some good teas and some average ones
Cricket away day tea review 2/10 for batley #getbetter #skingle #bcc #dons
Its like being involved in the drama, at no price 🙏🏻 #bccemail #emailetiquette
Slechtste reviews
BCC verkoopt beschadigde producten
BCC heeft mij een kapotte Samsung televisie verkocht. In de rand zit een barst. Na nog geen drie jaar waren er kleine witte stippen waarneembaar op het televisiescherm. Na nog geen 7 jaar ontstond er een zwarte verticale streep aan de linkerkant van het televisiescherm. Ik vroeg destijds hoe ik het televisiescherm kon reinigen. De medewerker Groenen zei dat ze een reinigingsspray voor televisies verkochten. De reigingsspray kostte €20,49. De reinigingsspray bleek niet voor televisieschermen te zijn, maar voor displays. Ergens anders had ik reiningspray voor televisies kunnen kopen voor naar ik meen €5,50.
Vorig jaar december een AEG wasmachine gekocht welke vorige week de geest gaf. Kan gebeuren dus BCC gebeld om een serviceafspraak in te plannen. De vriendelijke medewerker gaf al aan dat de service (via Electrolux) erg lang kon duren want.... Het zal. Ik vind het raar dat BCC zich verschuilt achter de dramatische service van Electrolux. Ik heb het apparaat toch niet bij Electrolux gekocht? Voorlopig zit ik de komende weken dus zonder wasmachine. Slechte service AEG/BCC!
Zeer slechte service voor mijn wasdroogcombi uit 2018. Hierbij heb ik destijds een service plus polis afgesloten voor 5jaar extra garantie. Voor de reparatie schakelen ze een ander bedrijf in waarbij het dus nu al meer dan 4 weken duurt. Eerste afspraak met het reparatiebedrijf werd gecanceld doordat ze een zieke hadden.
BCC houdt zich niet aan de voorwaarden die in hun polis vermeld staan dat een apparaat binnen 28 dagen gerepareerd moet zijn. Wordt simpel weg weer terug verwezen naar het bedrijf dat de reparatie moet uitvoeren.
Daarnaast heeft BCC de case zelf al op 10 augustus gesloten.
Altijd ging ik voor de aanschaf van televisie, ijskast, of anders naar een BCC filiaal.
In Amsterdam.
Mijn ‘vaste filiaal’ in Amsterdam Oost ging sluiten, dus moest ik een ander filiaal kiezen.
Voor het eerst dus het filiaal in Muiden.
Zijn naam wist ik niet, een wat ‘oudere meneer’ met baardje.
Met een vleugje humor had ik dus een t.v gekocht.
Goed en eerlijk advies, en de service was gigantisch!
Parkeerplaats was opgebroken, en meneer hielp de t.v naar de auto te brengen!
Gewoon goed, gewoon topservice zoal het hoorde vroeger 😂😂😂😂
Zou dit filiaal zeker aanraden 👍
Olav van der Stad
Wederom een geweldige ervaring, BCC is en blijft voor mij een winkel waar ik geweldig geholpen word, de voorlichting helder en eerlijk is en het personeel altijd vriendelijk, gastvrij en behulpzaam is. het zou een gemis zijn als dat weg zou vallen.
Zoals altijd super goed geholpen!
Zo jammer dat BCC failliet is gegaan.
Hopelijk een doorstart.
Alle medewerkers heel veel dank voor alle jaren goede adviezen en service!