Spelhuis

8.5

Spelhuis

Kun je zomaar iedere online shop die meerdere keurmerken heeft vertrouwen? Je zou zeggen van wel maar alleen klanten die onlangs nog producten bij een webshop hebben besteld kunnen daar eigenlijk eerlijk antwoord op geven. Neem bijvoorbeeld Spelhuis, een online shop die spellen en speelgoed verkoopt. Deze online winkel beschikt over het Webwinkel Keurmerk en is geverifieerd door Safeshops. Je zult echter de reviews op onze website moeten lezen om erachter te komen in hoeverre Spelhuis betrouwbaar is en kwaliteit levert. Deze reviews bevatten de ervaringen en commentaren die klanten hebben op de manier waarop deze online shop met hun is omgegaan. Vanzelfsprekend kun je ook reviews over andere webshops die speelgoed verkopen bekijken om ze op die manier makkelijk met elkaar te kunnen vergelijken.

Over Spelhuis

Spelhuis

is in 2017 ontstaan toen oprichters Sven en Sarah hun garage ombouwden tot spellenwinkel. Dat bleek een goede zet want al snel volgde een nieuwe winkel in de Belgische plaats Zonhoven en niet veel later werd de online shop van het bedrijf geopend. Op de site van Spelhuis kun je de algemene voorwaarden lezen en meer te weten komen over het bestellen van producten. Wil je jouw vraag of klacht liever persoonlijk stellen? Dan kun je schriftelijk en telefonisch contact opnemen met de medewerkers van de klantenservice.

Betalen en verzenden bij Spelhuis

Zodra je een bestelling plaats krijg je de mogelijkheid geboden om op een veilige manier zoals iDEAL, Bancontact op PayPal te betalen. Nog voor je afrekent kun je opgeven of je de producten thuis wilt ontvangen of op gaat halen in het magazijn van Spelhuis in Zonhoven. Heb je jouw producten ontvangen en ben je niet te spreken over de kwaliteit? Dan kun je binnen 60 dagen na ontvangst jouw order naar Spelhuis retour sturen.

Welke producten verkoopt Spelhuis?

Je kunt bij Spelhuis terecht voor puzzels, kaartspellen, dobbelspellen en gezelschapsspellen. Verder wordt er door Spelhuis creatief en educatief speelgoed te koop aangeboden. Als je wilt weten wat andere klanten van de diverse producten van Spelhuis vinden dan is het raadzaam om hun reviews op onze website te lezen. Daar krijg je meer informatie over de 3D-puzzels en spellen zoals Catan en Carcassonne die Spelhuis onder andere te bieden heeft. Regelmatig zijn er op de site van Spelhuis aanbiedingen te vinden en als je slim bent maakt je gebruik van een Spelhuis kortingscode om de producten die je wilt bestellen met korting te bemachtigen. De producten die je voor 15.00 uur bestelt worden direct verzonden zodat je ze de volgende werkdag al bezorgd krijgt.

Reviews en klachten over Spelhuis

Ben jij als klant onlangs teleurgesteld door Spelhuis en wil je dat met andere consumenten delen? Dan ben je zeker welkom om jouw Spelhuis review op onze site te plaatsen. Alleen door het laten zien van eerlijke beoordelingen zijn wij in staat op de goede en slechte kanten van deze online spellenwinkel te belichten. Maar dat kunnen we niet zonder jou en je beoordeling. Neem dus een paar minuten de tijd om je review te schrijven zodat andere consumenten precies weten wat jij ervaren hebt en wat hen bij Spelhuis te wachten staat. Het is belangrijk dat deze mensen te weten komen of Spelhuis betrouwbaar is en daar draagt jouw beoordeling zeker aan bij.

N
Noa 2 jaar geleden
8.5
Ik ben recentelijk naar Spelhuis gegaan om een paar spellen te kopen en mijn ervaring was fantastisch! Ik was onder de indruk van het enorme aanbod aan bordspellen, kaartspellen en dobbelspe...

- Het beste spelwinkel "Spelhuis": Beoordeling van klant

Ik ben recentelijk naar Spelhuis gegaan om een paar spellen te kopen en mijn ervaring was fantastisch! Ik was onder de indruk van het enorme aanbod aan bordspellen, kaartspellen en dobbelspellen. Het was geweldig om alles onder één dak te hebben. Wat ik vooral fijn vond, was dat er ook veel nieuwe spellen beschikbaar waren die ik nog nooit eerder had gezien. Hierdoor kon ik iets nieuws proberen en mijzelf uitdagen met complexere spellen. De verzending verliep snel en veilig , wat voor mij persoonlijk erg belangrijk is als klant. Het liefst wil je toch zo snel mogelijk beginnen met spelen! Alles bij elkaar genomen, ben ik zeer tevreden over mijn bezoek aan Spelhuis. Hun enorme assortiment zorgde ervoor dat er voor ieder wat wils is; of je nu op zoek bent naar klassieke gezelschapsspellen of juist de nieuwste trends wilt ontdekken. -

N
Noa 2 jaar geleden
6