WENZ: Fantastische Meubels, Maar Wat Moeilijk Is de Service? Lees de Reviews!
Mijn indruk van WENZ
Ik heb verschillende keren bij WENZ gekocht en over het algemeen ben ik tevreden met de kwaliteit van hun spullen. Vooral hun meubels zijn stevig en mooi afgewerkt, wat echt lang meegaat. Maar eerlijk, de garantievoorwaarden zijn nogal verwarrend. Toen ik een probleem had met een lamp, duurde het superlang voordat ik een duidelijk antwoord kreeg van de klantenservice. Soms voelde het alsof ze mijn bericht gewoon misten. Ook duurt de levering vaak langer dan beloofd, wat vervelend is als je iets snel nodig hebt. Het zou echt helpen als WENZ meer transparant was over de levertijden en de garantie wat duidelijker maakte. Daarnaast zou ik graag meer updates willen over mijn bestelling, zodat ik niet steeds in het ongewisse zit. Al met al zijn de producten top, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de communicatie en service.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Eenvoudige Online Shopping-ervaring | Review van Wenz
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij WENZ en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn aankoop. Ik was op zoek naar nieuwe kleding voor mijzelf en mijn man en we vonden precies wat we nodig hadden op hun website. De navigatie op de website was erg gemakkelijk en het duurde niet lang voordat we alles gevonden hadden wat we wilden bestellen. De collectie van WENZ is echt prachtig - er zijn zoveel mooie stukken om uit te kiezen! We hebben uiteindelijk gekozen voor verschillende outfits die goed passen, van goede kwaliteit materiaal gemaakt zijn waarvan wij echt geloven dat ze ons goed doen kijken. Het beste deel van onze ervaring met WENZ was echter de klantenservice. We hadden een vraag over onze bestelling, dus namen contact op via e-mail en werden snel geholpen door vriendelijke medewerkers die alle informatie verstrekten die wij nodig hadden. Over het algemeen kan ik WENZ ten zeerste aanbevelen aan iedereen die zoekt naar trendy mode-item of huisdecoratieaccessoires tegen redelijke prijzen. Hun service is top notch en je krijgt altijd een persoonlijke behandeling omdat het simpelweg online gaat.
Bestel hier niks.
Wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg of je nu kijkt op wenz.de of wenz.be het zijn allemaal slechte reviews en zo ook de eerste review voor wenz.nl. wat een slechte klantenservice wat een dramatische levertijden. Om van het slechte contact nog maar niet te spreken. Nog steeds niks ontvangen nog steeds geen verzend bericht. (Antwoord op hun standaard antwoord) Deze gegevens hebben jullie al al meerdere keren dus houd eens op met deze standaard antwoorden. En het volgende antwoord is dan: we zien dat u bestelling in behandeling is als u binnen een week nog niks gehoord heeft neem dan contact met ons op. Vandaag 11 november nog steeds niks ontvangen en nog steeds niks in het vooruitzicht wel weer een nieuw standaard mailtje. ( Geachte heer, mevrouw,...... Dank u wel voor uw e-mail. Helaas kan ik uw bestelling niet annuleren, omdat deze al gefactureerd is. Uw zending zal aan u worden verzonden, al kan ik u tot mijn spijt nog steeds niet informeren binnen hoeveel dagen de bestelling aan u wordt aangeboden. Wanneer de zending aan u wordt aangeboden dan kunt u deze aan de deur weigeren en dan zal het pakket vanzelf naar ons komen. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten I Mit freundlichen Grüßen I Kind Regards ) Dat laatste zal ik ook zeker doen. Ik heb inmiddels al ergens anders een vergelijkbaar product besteld en ook allang in huis bij een zichzelf wel respecterend bedrijf. Ik zal iedereen via deze pagina op de hoogte blijven houden en alle correspondentie van dit amateuristisch bedrijf hier publiceren. Nu 16 november geen enkele communicatie meer met deze amateurs. Nog 10 dagen dan is het inmiddels een maand geleden sinds de plaatsing van de bestelling die officieel binnen 4 tot 6 dagen geleverd zou worden. Ik houd u op de hoogte. Inmiddels 29 november probleem aangekaart bij Trusted Shops en daar dan eindelijk wel bericht op gehad. Er staat geen rekening meer open in mijn account. Vanuit Wenz zelf nooit meer iets gehoord of ontvangen.
Onze Tiktok aanraders over WENZ.
87 Centurions Darwin Nunez SBC Player Review in EA FC 25 🔥 #eafc25 #eafc
Centurions Darwin Nunez SBC Review #EAFC25 #EAFCUltimateTeam #EAFC
87 SBC Darwin Nunez Review 🇺🇾🔥 #eafc25 #fut #fc25 #nunez #sbc
Slechtste reviews
Bestel hier niks.
Wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg of je nu kijkt op wenz.de of wenz.be het zijn allemaal slechte reviews en zo ook de eerste review voor wenz.nl. wat een slechte klantenservice wat een dramatische levertijden. Om van het slechte contact nog maar niet te spreken. Nog steeds niks ontvangen nog steeds geen verzend bericht. (Antwoord op hun standaard antwoord) Deze gegevens hebben jullie al al meerdere keren dus houd eens op met deze standaard antwoorden. En het volgende antwoord is dan: we zien dat u bestelling in behandeling is als u binnen een week nog niks gehoord heeft neem dan contact met ons op. Vandaag 11 november nog steeds niks ontvangen en nog steeds niks in het vooruitzicht wel weer een nieuw standaard mailtje. ( Geachte heer, mevrouw,...... Dank u wel voor uw e-mail. Helaas kan ik uw bestelling niet annuleren, omdat deze al gefactureerd is. Uw zending zal aan u worden verzonden, al kan ik u tot mijn spijt nog steeds niet informeren binnen hoeveel dagen de bestelling aan u wordt aangeboden. Wanneer de zending aan u wordt aangeboden dan kunt u deze aan de deur weigeren en dan zal het pakket vanzelf naar ons komen. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten I Mit freundlichen Grüßen I Kind Regards ) Dat laatste zal ik ook zeker doen. Ik heb inmiddels al ergens anders een vergelijkbaar product besteld en ook allang in huis bij een zichzelf wel respecterend bedrijf. Ik zal iedereen via deze pagina op de hoogte blijven houden en alle correspondentie van dit amateuristisch bedrijf hier publiceren. Nu 16 november geen enkele communicatie meer met deze amateurs. Nog 10 dagen dan is het inmiddels een maand geleden sinds de plaatsing van de bestelling die officieel binnen 4 tot 6 dagen geleverd zou worden. Ik houd u op de hoogte. Inmiddels 29 november probleem aangekaart bij Trusted Shops en daar dan eindelijk wel bericht op gehad. Er staat geen rekening meer open in mijn account. Vanuit Wenz zelf nooit meer iets gehoord of ontvangen.
Eenvoudige Online Shopping-ervaring | Review van Wenz
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij WENZ en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn aankoop. Ik was op zoek naar nieuwe kleding voor mijzelf en mijn man en we vonden precies wat we nodig hadden op hun website. De navigatie op de website was erg gemakkelijk en het duurde niet lang voordat we alles gevonden hadden wat we wilden bestellen. De collectie van WENZ is echt prachtig - er zijn zoveel mooie stukken om uit te kiezen! We hebben uiteindelijk gekozen voor verschillende outfits die goed passen, van goede kwaliteit materiaal gemaakt zijn waarvan wij echt geloven dat ze ons goed doen kijken. Het beste deel van onze ervaring met WENZ was echter de klantenservice. We hadden een vraag over onze bestelling, dus namen contact op via e-mail en werden snel geholpen door vriendelijke medewerkers die alle informatie verstrekten die wij nodig hadden. Over het algemeen kan ik WENZ ten zeerste aanbevelen aan iedereen die zoekt naar trendy mode-item of huisdecoratieaccessoires tegen redelijke prijzen. Hun service is top notch en je krijgt altijd een persoonlijke behandeling omdat het simpelweg online gaat.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Eenvoudige Online Shopping-ervaring | Review van Wenz
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij WENZ en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn aankoop. Ik was op zoek naar nieuwe kleding voor mijzelf en mijn man en we vonden precies wat we nodig hadden op hun website. De navigatie op de website was erg gemakkelijk en het duurde niet lang voordat we alles gevonden hadden wat we wilden bestellen. De collectie van WENZ is echt prachtig - er zijn zoveel mooie stukken om uit te kiezen! We hebben uiteindelijk gekozen voor verschillende outfits die goed passen, van goede kwaliteit materiaal gemaakt zijn waarvan wij echt geloven dat ze ons goed doen kijken. Het beste deel van onze ervaring met WENZ was echter de klantenservice. We hadden een vraag over onze bestelling, dus namen contact op via e-mail en werden snel geholpen door vriendelijke medewerkers die alle informatie verstrekten die wij nodig hadden. Over het algemeen kan ik WENZ ten zeerste aanbevelen aan iedereen die zoekt naar trendy mode-item of huisdecoratieaccessoires tegen redelijke prijzen. Hun service is top notch en je krijgt altijd een persoonlijke behandeling omdat het simpelweg online gaat.
Bestel hier niks.
Wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg of je nu kijkt op wenz.de of wenz.be het zijn allemaal slechte reviews en zo ook de eerste review voor wenz.nl. wat een slechte klantenservice wat een dramatische levertijden. Om van het slechte contact nog maar niet te spreken. Nog steeds niks ontvangen nog steeds geen verzend bericht. (Antwoord op hun standaard antwoord) Deze gegevens hebben jullie al al meerdere keren dus houd eens op met deze standaard antwoorden. En het volgende antwoord is dan: we zien dat u bestelling in behandeling is als u binnen een week nog niks gehoord heeft neem dan contact met ons op. Vandaag 11 november nog steeds niks ontvangen en nog steeds niks in het vooruitzicht wel weer een nieuw standaard mailtje. ( Geachte heer, mevrouw,...... Dank u wel voor uw e-mail. Helaas kan ik uw bestelling niet annuleren, omdat deze al gefactureerd is. Uw zending zal aan u worden verzonden, al kan ik u tot mijn spijt nog steeds niet informeren binnen hoeveel dagen de bestelling aan u wordt aangeboden. Wanneer de zending aan u wordt aangeboden dan kunt u deze aan de deur weigeren en dan zal het pakket vanzelf naar ons komen. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten I Mit freundlichen Grüßen I Kind Regards ) Dat laatste zal ik ook zeker doen. Ik heb inmiddels al ergens anders een vergelijkbaar product besteld en ook allang in huis bij een zichzelf wel respecterend bedrijf. Ik zal iedereen via deze pagina op de hoogte blijven houden en alle correspondentie van dit amateuristisch bedrijf hier publiceren. Nu 16 november geen enkele communicatie meer met deze amateurs. Nog 10 dagen dan is het inmiddels een maand geleden sinds de plaatsing van de bestelling die officieel binnen 4 tot 6 dagen geleverd zou worden. Ik houd u op de hoogte. Inmiddels 29 november probleem aangekaart bij Trusted Shops en daar dan eindelijk wel bericht op gehad. Er staat geen rekening meer open in mijn account. Vanuit Wenz zelf nooit meer iets gehoord of ontvangen.