Ik moet eerlijk zeggen, mijn ervaringen met De Telegraaf zijn best wisselvallig geweest. Een keer bestelde ik een krant online en die kwam helemaal niet aan; het duurde wel twee weken voordat ik contact opnam met de klantenservice. Toen was het een heel gedoe om mijn abonnement te annuleren, en het leek alsof de medewerkers niet echt wilden helpen. Aan de andere kant heb ik ook tijden gehad dat ik snel mijn krant in huis had toen het nodig was. Ik zou graag zien dat De Telegraaf zorgt voor meer consistentie in hun bezorging en beter getraind personeel bij de klantenservice. Ook zou het fijn zijn als de kwaliteit van de artikelen meer op hetzelfde niveau blijft, zodat je altijd weet wat je kunt verwachten. Een beetje meer transparantie rondom de prijzen zou ook niet gek zijn.
De door ons geselecteerde videos.
Fake Yeezy’s? Zo herken jij namaak-sneakers
Zorgen over gebruik supplementen fitnessjeugd: ’80 procent gebruikt het’
Review: Morse Suite at Hotel Telegraaf, Tallinn (Marriott Autograph Collection)
Persoonlijk heb ik ook gemengde ervaringen met De Telegraaf. Een keer ontving ik mijn abonnement niet op tijd, wat best vervelend was omdat ik dagelijks hun nieuws lees. Toen ik contact opnam over de foutieve incasso, duurde het lang voordat ze reageerden en werd het bedrag toch afgeschreven. Ik zou graag zien dat ze hun klantenservice verbeteren en duidelijkere communicatie hebben over betalingen en leveringen. Aan de andere kant waardeer ik wel de toegankelijke nieuwsbronnen die ze bieden, maar het zou fijn zijn als de kwaliteit van hun artikelen consistenter zou zijn.
Ik heb zelf ook flink mijn geduld verloren met De Telegraaf. Het leek eerst allemaal prima, maar toen mijn abonnement ineens omhoog ging zonder duidelijke uitleg, was ik echt teleurgesteld. Bovendien vind ik het jammer dat zoveel content achter een betaalmuur zit. Ik had eerder verwacht dat ze meer transparant zouden zijn over hun prijsbeleid. Een verbeterpunt zou zijn om duidelijker te communiceren waarom de prijzen stijgen en misschien meer waarde te bieden voor de hogere kosten, zoals exclusieve artikelen of extra functies. Ook zou het fijn zijn als ze meer gratis content aanbieden, zodat je echt ziet wat je krijgt voordat je betaalt. Tot nu toe voel ik dat de hoge prijzen niet altijd in verhouding staan tot wat je terugkrijgt.
Ik ben best teleurgesteld in de klantenservice van De Telegraaf. Toen ik mijn abonnement wilde opzeggen, stond ik uren aan de telefoon en voelde ik me niet echt gehoord door de medewerker. Het zou echt fijner zijn als ze een simpel online formulier aanbieden voor opzeggen, zonder al die gedoe. Ook merkte ik dat de communicatie vaak rommelig is, wat tot verwarring leidde. Een concrete verbetering zou zijn dat ze hun medewerkers beter trainen in klantvriendelijkheid en duidelijkheid. Gelukkig boden ze me toen ik vroeg om alternatieven wel snel een ander abonnement aan dat beter bij mijn wensen paste, maar al met al kan de service echt beter.
Ik vond de bezorging van De Telegraaf helaas niet zo soepel verlopen. Mijn pakket kwam twee dagen later aan dan beloofd en er was geen update over de vertraging. Toen ik wilde retourneren, duurde het veel te lang voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou echt helpen als ze duidelijke bezorgupdates sturen en de retourprocedure versnellen, misschien door een online tracking systeem voor retourzendingen in te voeren. Ook een bereikbare klantenservice die snel reageert op vragen zou een groot verschil maken.
Ik ben echt niet blij met de klantenservice van De Telegraaf. Een paar keer probeerde ik mijn abonnement aan te passen via hun telefoonlijn, maar ik bleef doorverbonden worden zonder duidelijke antwoorden. Het zou veel makkelijker zijn als ze een gebruiksvriendelijk online systeem hadden waar je zelf aanpassingen kunt maken zonder zo'n gedoe. Ook reageren hun e-mails vaak veel te langzaam, wat frustrerend is als je snel hulp nodig hebt. Ik zou graag zien dat ze investeren in betere training voor hun klantenservicemedewerkers en meer digitale opties aanbieden voor klantenondersteuning.
Ik ben echt niet blij met de nieuwe website van De Telegraaf. Toen ik laatst probeerde een artikel te lezen, was alles zo rommelig opgezet dat ik niet kon vinden wat ik zocht. Bovendien zag ik dat er meerdere keren nepnieuws werd gedeeld, wat ik erg frustrerend vind. Het zou fijn zijn als ze de lay-out duidelijker maken en beter letten op de betrouwbaarheid van hun artikelen. Ook zou een snellere laadtijd en een mobielvriendelijkere site een groot verschil maken. Ik hoop dat ze hier snel aan werken, want anders zoek ik elders mijn nieuws.
Persoonlijk heb ik best wel een hobbelige ervaring gehad met De Telegraaf. Een keer probeerde ik mijn abonnement te verlengen en de uitleg was zo vaag dat ik bijna geefupte. Ik belde hun klantenservice en kreeg tegenstrijdige informatie, wat super frustrerend was. Ook merk ik dat trouwe klanten vaak hogere prijzen betalen dan nieuwe klanten, wat niet echt fijn is. Het zou echt top zijn als ze transparanter zijn over hun tarieven en abonnementsvoorwaarden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Daarnaast krijg ik regelmatig ongevraagde aanbiedingen in mijn mailbox, wat ik liever niet zie. Een betere manier van communiceren zou dit onnodige gedoe kunnen verminderen.
Nieuwste reviews
Lees deze krant niet meer ivm alles is…
Lees deze krant niet meer ivm alles is premium en de app ook verwijderd
Wordt steeds slechter
Maar er zijn gelukkig nog andere kranten waar veel te lezen is bv nu.nl
Regelmatig kan ik de artikelen niet openen. In de mail klik ik het artikel aan, komt er de blauwe pagina van de Telegraaf. Die link zit op slot.
Het wordt steeds erger. Doe er iets aan, ík betaal niet voor een krant die steeds weigert.
Ik ben het volledig eens met meerdere personen hier.
Online is de telegraaf een ramp en mag het wat mij betreft zo snel mogelijk verdwijnen.
Bijna alle artikelen hebben een premium.
Waarom. Dan nog steeds online komen met de telegraaf.
Drie kwart is niet langer te lezen.
Kort samen gevat:flut krant die online nodeloze space inneemt,
Lekker 🤤 🧀. Onze kaascroissant is als beste getest door de @telegraaf.nl.
Wie is het met mij eens?🤔 #fitcheck #ootd #fashion #kleding
Op die lijst maatregelen staat bijvoorbeeld een alcoholverbod in de sportkantine 🍺🍷
Slechtste reviews
Slechte omgang met betalende klanten
Al 8 jaar ben in abonnee van de Telegraaf en tot begin van 2022 tevreden. Echter na het betalen van mijn Laatste factuur heb ik geen krant meer mogen ontvangen. Na dagelijks contact met de klantenservice die alleen maar een melding kunnen maken van niet geleverde kranten en verder helemaal niks kunnen doen heb ik helaas mijn abonnement opgezegd! Ik heb het 2 maanden lang geprobeerd om een reactie te ontvangen en steeds gevraagd wanneer deze reactie komt, maar helaas geen gehoor van de Telegraaf. Blijkbaar is er niemand die verantwoordelijkheid neemt en serieus om gaat met klachten van abonnees en je krijgt het gevoel dat ze je liever kwijt zijn. De Telegraaf voor mijn nooit meer, zonde van je tijd om er achteraan te gaan om te krijgen waarvoor je betaald (een krant)
Sinds afgelopen zaterdag vernieuwde Telegraaf app:
Waardeloze slechte update, alleen per bladzijde te lezen en dan ook nog rechtop (iPad) ipv in de breedte en dan nog steeds alles uitvergroten,
niet meer het gevoel de krant te lezen, geen overzicht meer. Heel gauw ongedaan maken en terug naar de vorige versie !
De telegraaf verspreid klakkeloos russische desinformatie. Het aantal keer dat ze zomaar nieuws van TASS overnemen is enorm, vaak zelf nog aangedikt. Vraag me oprecht af of de telefraaf zijn financiën openbaar wil maken om te zien hoeveel in roebels betaald word.
De telegraaf heeft naar het negatieve commentaar op de vernieuwde tablet software geluisterd!!!!
De krant is nu weer zoals voorheen als normale krant te lezen. Top!
Dagblad zonder 13 in een dozijn vooringenomen nieuwsgaring. Dat is zonder meer 5 sterren waard in dit land waar de pluriformiteit bijna uitgehold is! Ga zo door redactie!
De Telegraaf is een van de weinige nieuwsbronnen die niet meegaat in het linkse woke, lgbhtq, anti-boeren en asielzoekers-welkom gedram. De linkse pers zoals Volkskrant en nu.nl verzwijgen en bagatelliseren alle negatieve nieuws daar over. Daarom is het elke keer een verademing om de Telegraaf te lezen, met name de opiniestukken. Hun website daarentegen vind ik minder door teveel reclame. Over de bezorging heb ik in tegenstelling tot anderen hier geen klagen, het zal veelal aan de bezorger liggen.